Hirdetés

Beszántja az Oculus márkanevet a Meta

A Facebook átnevezéshullámja szinten minden terméket elér, de van ennek pozitív oldala is.

Az elmúlt héten jelentette be új nevét a Facebook, így mostantól a céget Meta néven érdemes emlegetni. Ez egy utalás a metaverzumra, és ez egy olyan jövőkép, ami miatt a vállalat anno felvásárolta az Oculust.

A fentiek miatt talán az sem számít majd nagy meglepetésnek, hogy az Oculus márkanév is megy a levesbe, és a helyére szimplán jön a Meta, 2022-től pedig a cég aktuálisan reklámozott VR headsetje Meta Quest 2 néven lesz elérhető.

A névváltás valószínűleg sokakat nem különösebben érdekel, de lesz egy pozitív oldala is a dolognak, ugyanis 2022-től nem feltétlenül kell majd Facebook-fiók az eszköz használatához. Ez annyit jelent, hogy ha valaki nem szeretne tovább a Facebook kötelékében lenni, akkor lecsatlakozhat róla úgy, hogy közben megőrzi az összes szoftvert, amelyet az aktuális Quest headsethez vásárolt. Ennek a pontos részletei még nem teljesen tiszták, de a cég szerint mostantól a metaverzum az elsődleges stratégia, nem pedig a Facebook.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Meta

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés