Hirdetés

"AMD me" -- megakampány AMD módra!

"Challenge me. Surprise me. Free me. AMD me." -- így hangzanak az AMD világméretű kampányának első mondatai, melyeket a fordítás sutasága miatt meghagyunk angol mivoltukban. Különösen érdekes a harmadik mondat, a Free me (szabadíts meg/ki!), amely feltehetően azt az elterjedt, és bizonyos értelemben elavult nézetet igyekszik támadni, hogy az AMD processzorok minőség terén még mindig lemaradásban vannak (vagy épp lassabbak, vagy bármi negatív, a lényeg, hogy szabaduljunk meg a tévhitektől).

A kampányt online és nyomtatott újságokban is folyamatosan nyomni fogja a kaliforniai cég, akinek 33 éves történelmében ez lesz a legnagyobb ilyen jellegű vállalkozása. A show szeptember 23-án indul az USA-n kívül (Európa, Ázsia nyugati része, Közel-Kelet és Afrika), és még ma az Államokban, és egészen 2003 végéig tart!

A kampány tervezője, a san franciscói McCann-Erickson azt várja, hogy az világszerte 285 millió "benyomást tesz" (impression), tehát ennyien (ennyiszer) fogják látni az "AMD me"-t, valamilyen formában.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés