- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- 3D nyomtatás
- Raspberry Pi
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kabelmania27
Topikgazda
Azért kérdeztem a csillapítót mert csak net előfizetés esetén szoktak ilyet betenni és néha segít ha kiiktatja az ember.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
-
4Grider
nagyúr
Az utat végig kell járni, mert a szolgáltatónak is vannak jogai, nem csak az előfizetőknek. A legfontosabb, hogy minden egyes esetről legyen feljegyzésed (legalább arról, hogy pontosan mikor hívtad őket). Ha a hibaelhárítás 72 órán belül megtörtént, akkor a szolgáltatónak nincs további kötelezettsége a bejelentéssel kapcsolatban. Új bejelentéssel újra indul a 72 óra. Viszont héten belüli újabb probléma esetén fel kell vetni a kötbérigényt, hivatkozva az előző kiesésekre és az így használhatatlanná vált szolgáltatásra. Ha ezt elutasítják (immáron írásban) akkor fordulhatsz az NMHH-hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen