- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
Hát elkezdődött.
Pár hete hív egy szám néhány naponta, amire a telefonom kiírja, hogy Potenciális csalás, most már kíváncsi voltam, felvettem.
"Jó napot kívánok, XY vagyok a Vodafonetól, alkalmas időpontban keresem?"
Csomagot ajánlott volna az új dobozzal ingyen. Mondtam neki, hogy nem kell, köszönöm.
Meglepődött kérdés: "Ingyen sem?"
Na akkor röviden elmeséltem neki a sztorimat, hogy már fél éve volt nálam, DD még mindig nincs, a 70 HD csatornából felét kapjuk, annak is a fele érdektelen és hogy egyébként is rontják a minőségét az HBO csatornáknak. Ha HBO jó lenne, maradnék, de így nem kell. Még egyszer megpróbálta, de mondtam, hogy nem kell köszi.
Egyébként kedves és rendes volt egészen addig a pontig, amíg ki nem mondtam, hogy le fogom mondani a szolgáltatást, nyilván eddig voltam potenciális ügyfél. És azért a kis érzékeny lelkemet kicsit megérintette, hogy ha nem is bunkó módon, de az emberi kicsinyességből fakadóan kaptam egy odavetett időpontot, hogy majd akkor jár le a hűségem majd elköszönt. Igen, de egy szolgáltatást mondok le, nem teljes csomagot, még mindig fizetek, hé, álljunk már meg egy pillanatra.
Mert én is felhívhatnám megsértődve az üfsz-t és indoklás nélkül lemondhatom a szolgáltatást, hiszen mindjárt hűségidő végén vagyok. Csak valamiért elfelejtik, hogy addig van nekik is munkájuk, amíg mi fizetünk minél többet, és az üfsz működésének egyik alapfeltétele az ügyfél elégedettség, amit mérnek is.
De majd a legközelebbi értékelésbe beírom ezt is. Mert úgy tűnik a tavaszi 4 oldalas levelemben ez a rész sem hatotta meg őket. Mert azt már a mai hívásban sem tudtam elmondani, hogy egyébként értékelem, hogy próbálkoznak, csak mire ebből lesz valami olyan, ami nekem is jó, megőszülök. Sőt, már azt se, mert kopaszodom. De mindképpen dicséretes, hogy próbálkoznak.
Szóval már csak 37 nap van hátra, de kiszámolja. 30 nap körül már telefonálhatok, hogy köszönöm szépen, nem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs