- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- Raspberry Pi
- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autóhifi
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz sziszi-fuszi #85997 üzenetére
Sajnos pontosan tudom hogyan működik az üfsz, nem csak náluk, hanem más cégeknél is, én is ültem a másik oldalon egy darabig, napi 6x akartak feljelenteni.
Nem kell elküldeni az értetlen hívót, hanem infót adni, ha tényleg nem érti vagy kötekedik, kapcsolod eggyel fentebb és majd a főni megoldja. Van egy professzionalitás, amit sajnos nagyon kevesen értenek meg, még kevesebben gyakorolják azt. És ez a bosszantó, hogy ez is az egyénen bukik el.
Mert a baj azzal van, hogy a kisebbség az, aki tényleg meg is tanulja, amit meg kell. A többség meg olyan, mint Mancika, akinek éppen rossz napja van, mert letört a körme, vagy Bélus, aki szintén bal lábbal kelt reggel Mancika miatt, ezért a kedves és gyanútlan ügyfélen éli ki a kicsinyes bosszúját szegve meg ezzel jó pár szabályt, csak ugye ezt nehéz bizonyítani.
Mert lehetne az üfsz kedves és segítőkész, ami alapból benne van a szerződésében / munkaleírásában és amit nem tart be. Ha így dolgoznék, már kirúgtak volna régen. És nagyon régóta nekem is az egyik legfontosabb az ügyfél elégedettség, akkor is ha nem üfsz-en ülök. És nem vártam semmi extrát tőlük, csak információt és tájékoztatást, nem pedig ignorálást.
A választásom nekem is megvan, így van, nem fogok előfizetni hűség lejártakor, és majd év végén a kedves üfsz-es nem fogja érteni, hogy miért. Viszont simán kifizetem majd azt a többletpénzt, amit a HD csomagért fognak kérni azok, akikkel éppen levelezek, mert ha tényleg elérhető abban a formában, akkor nagyon megéri, mert az kell majd. Mert a jelenlegi üfsz még arra sem, képes, hogy egyértelműen megfogalmazott kérdésekre választ adjon segítve engem ezzel, mert telibe*****.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- alza 404 akciók
- Politika
- Fűnyíró topik
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoPro Topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs