- Milyen notebookot vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
Szia,
Kicserélést bármikor lehet kérni, akár már az első jótállási/szavatossági igény alkalmával is, legfeljebb azt mondják, hogy a kicserélés aránytalan többletköltséget jelent a kijavításhoz képest, ezért kijavítás történik - vagy kicserélés, de fizetned kell a kettő különbözetét -, viszont ha a jogszabályban nincs is rögzítve, hogy x sikertelen kijavítási kísérlet után kicserélést kell eszközölni, a harmadik sikertelen kijavítási után joggal feltételezheted, hogy a negyedik sem fog eredményre vezetni - pláne, ha azonos hiba áll fenn mindig -, ezért ezt hangsúlyozva kérd a sokadik kijavítás helyett a kicserélést, ha a szolgáltató/szerviz nem akarja elfogadni és feljebb kerül a dolog, akkor jó eséllyel neked adnak igazat.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen