- Azonnali processzoros kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoOne1976
őstag
Még nem nagyon volt időm tanulmányozni a Horizon boxot, de egyből elakadtam 2 dologgal.
Hogyan tudom előhívni a csatorna listát, hogy ne egyesével kelljen lépkednem?
A kedvencnek beállított csatornákhoz hogy férek hozzá? -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #60498 üzenetére
Nincs kéznél egy ventilátor? Bár tudom, nem ennek kellene legyen a megoldás, de legalább meg tudnál bizonyosodni arról, hogy a melegedés a hunyó.
-
mylenovo
csendes tag
válasz Intruder2k5 #60504 üzenetére
Köszi!
Ezt írta ki, nekem ez kínaiul van:
"Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=19ms TTL=59
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=21ms TTL=59
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=19ms TTL=59
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=20ms TTL=59Ping statistics for 8.8.8.8:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 19ms, Maximum = 21ms, Average = 19ms" -
TeeJay
félisten
válasz Watercolour #60500 üzenetére
és mai napig nincs rá javítás, bár van egy tippem hogy nem FW hiba lesz ez...
szép kilátások és pont a legnagyobb csomaghoz adják kötelezően...
na még jó hogy maradtam a TC7200-nál az legalább jóMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
ArthurShelby
addikt
válasz Intruder2k5 #60503 üzenetére
Egyébként pihenés (hűlés) után a sima (nem hd) csatorna jó volt. De erre egyelőre még nem vennék mérget.
Azért ez ciki, hogy egy hd csatorna így megizzasztja. Ez tényleg egy nagyon gyenge vas.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #60508 üzenetére
Na igen, már elég régen tudjuk, hogy komoly bajok vannak vele, de, hogy TV-zni sem lehet vele, az már tényleg kicsit sok...
-
Tombi
senior tag
Sziasztok, 14. kerületben Bp-en olyan hibajelenségem van már hónapok óta,
hogy a HirTV hangja szakadozik, képe hibákkal teli.
Minden más csatorna jól müködik.Mivel keveset tévézek, mindig csak felbosszantom magam, de nem akar megjavulni.
cl kártyát használok.Mit tanácsoltok ?
-
4Grider
nagyúr
Minden digitális adásokat vevő tv-n szokott lenni jelerősség és jelminőség ellenőrzés. Meg kellene nézni, hogy mit mutat az adott frekvencia esetén. Két probléma szokott lenni: Tartósan alacsony jelerősség (ekkor már eleve alacsony a jel erőssége, kábelt kell cserélni, meghúzni a csatlakozókat, osztót cserélni, jelosztón variálni, kint erősíteni, stb...), vagy jó a jelszint, de időnként elszáll a jelminőség. Ez utóbbi esetén valami jelbetörés zavarja a csatornát (meg kell találni a betörés helyét).
-
Watercolour
aktív tag
válasz Watercolour #60483 üzenetére
A technikus jött, és természetesen úgy történt, ahogy megjósoltam. Ráadásként kicserélte a lépcsőházban a splittert, kissé jobbak lettek a jelszintek, de azt mondta, egyértelműen külső probléma van és az elosztó cseréjétől nem fog megjavulni a probléma. Bejelentette a külső hálózati problémát, és az egész szánalmas vergődés kezdődik előről.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Watercolour #60514 üzenetére
Déjà vu érzésem van. Ez egy katasztrófa a UPC hibaelhárítási és/vagy ügyfélszolgálati rendszerében, hogy nem képesek a bejelentett hibákat összefuttatni valami módon.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #60515 üzenetére
Elismerem, az ilyen random szakadós problémát valószínűleg nehéz megtalálni is kijavítani. Bár nekem is nagyon kellemetlen, hogy megbízhatatlan az internet kapcsolatom, ha korrektek lennének, lenyelném.
Az a dühítő az egészben, hogy hazudoznak, hülyének néznek, bürokráciával terhelnek és próbálják lerázni magukról a kötbér kötelességüket úgy, hogy egy nem létező szabályra hivatkoznak (Sehol nem találtam említve, hogy a 72 órán túli hibajavítás utáni kötbér csak akkor jár, ha nálam lenne probléma. Arról nem is beszélve, hogy logikailag se lenne túl sok értelme.)Gondolom a hibák ide-oda passzolgatása folyománya annak, hogy különböző alvállalkozók foglalkoznak különböző területekkel és rossz köztük a kommunikáció, és különösebben nem is érdekli őket.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Watercolour #60516 üzenetére
A kötbérigény rögzítéséhez ragaszkodj, azt ne bírálja el egy call-center ügyintéző. Ha majd írásban elutasítják, azzal tudsz a felettes szervhez fordulni.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #60517 üzenetére
Már kétszer elutasították. Most folyamatban van egy panaszom, amiben pontos jogi indoklást kértem arra, hogy szerintük miért nem vonatkozik rám a kötbér.
Arról nem is beszélve, hogy a probléma jelenleg sincsen elhárítva, tehát a kötbér összeg még nem megállapítható.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Watercolour #60518 üzenetére
Ez biztos, hogy így nem igaz, mert én is kaptam kötbért a UPC-től külső hálózatos hiba miatt. Ráadásul nem is kértem, önként és dalolva adták.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #60519 üzenetére
Akkor te szerencsés vagy, nekünk nem adtak semmit önként, sőt, mint említettem már kétszer írásban elutasították a kötbér igényünket, arra hivatkozva, hogy a június elején történt technikusi kiszállás alkalmával ők lezártákák a hibajegyünket, és ezzel a 72 órás hibajavítási kötelezettségüknek eleget tettek.
Idézet az egyik elutasításból:
"Helyszínen technikus kolléga megállapította, hogy nem az előfizetői ponton van a hiba, ezért a bejelentését lezártuk, viszont a külső hálózati hiba elhárítását megkezdtük.
Az Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően a 72 órás hibaelhárítási kötelezettségünknek eleget tettünk ezért a jóváírás nem indokolt."
Természetesen, még ha adnak is a végén kötbért (amit ezek után egyébként erősen kétlek), mostmár mindenképpen a felettes szervekhez fogunk fordulni.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Nálunk viszont még most se jött össze a szolgáltatás bekötése...1 hét múlva 2 hónapja nyűglődnek rajta. Pénteken végre kint voltak és betettek a karón még egy kettes elosztót magára a fővezetékre mivel a régit nem bírták szétszedni és cserélni 1db négyesre. Ezen húzódik hetek óta a dolog. Ügyfelest most hívtam és szerinte biztos mégegyzser ki kell jönniük mert még nem zárult le a beruházás. Panaszt nem tehetek mivel még nem vagyok aktív előfizető. Az összes f@szom ki van velük de az inviteles 13/1 már utra kevés 2 kamasz gyerekkel meg vagy 8 neten lógó kütyüvel.
-
BlaCkHaMmErR
újonc
Sziasztok!
UPC előfizetőként a következő csomaggal rendelkezem:
Digital Gold + HD csomag
Fiber Power 30
Telefon BronzEz egy sok éve hűséggel kötött csomag, a hűségidő már lejárt.
A My UPC rendelőben az ajánlatok között szerepet a Trio L csomag. Az lenne a kérdésem, hogy ennek az árában benne van a HD csomag mind a 32 csatornája is?
Előre is kösz a válaszokat!
-
Handball94
aktív tag
válasz BlaCkHaMmErR #60522 üzenetére
Benne, de akár ennél jobb ajánlatot is kaphatsz/alkudhatsz a telefonos ügyfélszolgálat lemondás menüjében.
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! Segitsèget szeretnèk kèrni, hogy mit tehetek. Tavaly novembert óta vagyok upc előfizető. Jelenleg èlő szolgáltatásaim vannak ami a következő: 120 megás net, digital bronze tv illetve freedom bronz mobil. E mellett van egy huawey p10 lite mobil is, mindezekèrt fizetek 15 párszáz forintot. A lènyeg amièrt irtok, mert szerettem volna egyel nagyobb csomagot rendelni telefonon a mobil szolgáltatásból. Elmondták, hogy telefonon ez nem lehetsèges, menjek be szemèlyesen. Ez a mai napon meg is törtènt, de közöltèk, hogy nem lehetsèges a kèrèsem mert fekete listán vagyok a upc-nèl. Na itt a csavar! Ugyan is minden számlám be van fizetve, soha nem kèstem a fizetèssel, sőt általában kb 2 hèttel hamarabb is fizetek mint kellene. Ugyan ezt elmondtam az ügyintèzőnek is, aki ezt csekkolta is ès csak szèttárta kezèt, hogy sorry. Èn erősködtem, hogy ez igy nem fer, ès panaszt tennèk. Azt mondta azzal nem èrek el semmit, de felhivja a háttèrcsoportot. Ezt megtette de indoklás nèlkül állitólag neki is azt mondták, hogy nem lehetsèges a kèrdèsem. Mit tehetel ez ügyben? Ezt megtehetik?
-
ArthurShelby
addikt
Engem most minden ismert upc-s probléma utolért. Ugye volt eddig a horizon box, most bejött a csoportos megbízás (pedig upc-s bankkártyánk van), amivel Godspeed küzdött, és most a myupc-be sem tudok belépni (csak tölt).
Mindenki más letudja vonni az összeget, csak a upc nem (persze az volt az első kérdésük, hogy van a elég pénz a számlán ). Remélem nem kapok most 500ft "büntetést" (e-pack kedvezményt remélem nem bukom, nálam ez elvi kérdés, hogy nem engedek).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
amdboy
senior tag
válasz unicumnext #60525 üzenetére
Betelefonáltam, a vonal vègèn ülő hölgy sem èrtette mi ez most, holnapra igèrt visszahivást. Kiváncsi leszek!
-
mylenovo
csendes tag
válasz mylenovo #60505 üzenetére
Sziasztok!
Na, most mértem egy ilyen pinget akkor, amikor akadozni kezdett a net (konkrétan a logout.hu-t percek alatt tudta csak betölteni), de az értékek egy az egyben ugyanazok, mint korábban, azaz jók.
S továbbra is igaz, hogy Wi-Free-re csatlakozva minden gond nélkül tudok netezni.
-
válasz 4Grider #60529 üzenetére
Az, hogy lassan, akadozva tölt be, és IP-t tud pingelni, nem feltétlen DNS hiba.
Pl. Nem volt letesztelve, hogy a logout.hu nevet ilyenkor feloldja-e, vagy hogy ilyenkor a logout szervere, hogyan válaszol a pingre.Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
NoOne1976
őstag
válasz ztsoft #60512 üzenetére
Azt, hogy a műsorújságot hol érem el, és a kedvenceket hol állítom be, gond nélkül megtaláltam.
Sajnos kezdem azt hinni, hogy olyan alap funkciókat keresek, amik nincsenek ezen a boxon.
Nem az epg-t akarom megnézni, hanem egy listát szeretnék előhívni a csatornákról, ahol csak végigszaladok és leokézom azt, amit nézni akarok.
Normális tvken, boxokon az is alap, hogy beállíthatom, hogy a kedvenceket hozza fel alapból és ha mindent akarok, akkor váltok a listák között. (Arról nem is beszélek, hogy több kedvenc lista is készíthető.)
Azért csodálkozom most ezen, mert 100éve vannak műholdas meg kábeles boxaim, de ilyennel még nem találkoztam.
Vagy tényleg nem érhető el egyből a kedvencek lista? Az adott csatorna számát meg vagy fejből tudom, vagy az epg-be kell bemenni?
-
Lesliegold
tag
Sziasztok,
Holnap rendelném az új házikóba az UPC-s csomagot, augusztus 30-as szerelést kérve.
MIX Hiper L , de kell papír alapú számla így 5699Ft-ot ír a net.
+ Connect box
+ 1 db Media Card CI+-os TV-be
+ 1 db Horizon Mediabox (CI-s TV-hez)Hogy rendeljem, neten, vagy Ügyfélszolgálatoson keresztül? (Neten a 2. médiaegység 890, telefonon rendelve 490?) (Neten rendelve a Connect boxot nem hozza, de nekem kéne) köszi!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Redmi 3
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Lesliegold #60533 üzenetére
Üdv! Ügyfélszolgálaton keresztül telefonon vagy személyesen.
-
Lesliegold
tag
válasz kabelmania27 #60534 üzenetére
Ok. Jó a telefonos ügyfélszolgálat, de miért ezt ajánlod, mi a baj ezzel?[link]
Xiaomi Redmi 3
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Lesliegold #60535 üzenetére
Neten nem tudsz csak max két hétre előre választani időpontot.
-
Lesliegold
tag
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Lesliegold #60537 üzenetére
Akkor változott a helyzet két éve max 10 napra előre lehetett kérni.
-
tobias88888
őstag
Sziasztok, most váltok albérletet Pesten belül és az új helyen ahogy nézem jelenleg csak telekom van ami elképesztően nevetségesen drága. Eddig upc volt, arra hittem azt hogy drága (még nem volt az akció) de ez kb vicc kategória. Pesten olyan érzésem volt korábban, hogy kartelleznek ezek a szolgáltatók, legalábbis nem nagyon mennek egymás területére. Hogyan lehetne megtudni, hogy a upc készül e terjeszkedni egy bizonyos terület felé? (irsz.1035) Egyáltalán Pesten bemennek egymás területére?
-
ArthurShelby
addikt
válasz tobias88888 #60539 üzenetére
Mikor 2-3 szolgáltató van, az a kartellezés mintapéldája.
A terjeszkedési terület üzleti titok (mivel ha megtudja a versenytárs gyorsan leköti az ottani ügyfeleket akciósan 2 évre).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
pjen
félisten
válasz tobias88888 #60539 üzenetére
Nálunk ittt van a villany oszlopon mind a 3 nagy szolgáltató.
-
headhunter
addikt
Tudnál készíteni egy fotót, hogyan férnek el az oszlopon, milyen távolságra vannak egymástól a kábelek, elosztók?
Itt jelenleg az Invitel és UPC van fent a villanyoszlopokon, de már nehéz elképzelni hova szereli majd a Telekom az optikát, mert nagyon alacsonyra kerülne a kábel.
-
GR11
újonc
Sziasztok, lenne egy kérdésem.
Egy hete van új Horizon médiaboxom, minden jól működik. Annyi gond van csupán, hogy a műsorújságban 3-4 a mostanit megelőző műsor kivételével minden korábbi műsorhoz az van írva (minden csatornánál), hogy "információ nem elérhető". Így viszont a műsorvisszanézést sem lehet használni, mert nem tudom kiválasztani a visszanézendő műsort, sőt az éppen látható műsoroknál sem jelenik meg a jelecske ami mutatja, hogy visszanézhető-e a műsor. A későbbi műsorok például minden gond nélkül megjelennek, pár napra előre is. Internetkapcsolat elvileg van.Tudja valaki esetleg, hogy mi lehet a gond?
-
pjen
félisten
válasz headhunter #60544 üzenetére
-
Geree
senior tag
kicsit több, mint 1 hónapja küzdöttem jelerősség problémákkal... akkor ezek lettek a UPC-s szaki által kihozott "legjobb" eredmények (1-2 osztó kiiktatása stb...): [link]
Most - lakáson belül semmi nem változott és nem vagyok egy nagy szaki, de ezek jelerősség szempontjából kicsit jobb értékeknek tűnnek:
Downstream
Upstream
Jól látom, hogy itt lehetséges, hogy nem (csak) nálam volt a hiba - pedig a szerelő a házba bejövő erősítőt is nézte, illetve melegebb sem volt akkor (földkábeles terület)..sőt...Csak azért érdekel, hogy tudjam mennyire volt értelme/szükséges a lakást "szétbontani" kábelek és osztók után kutatva...
a friend in need is a friend indeed
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Nemrég járt le a hűségem a tv+net+telefon csomagomra, hívtak is hogy megújítanák, persze két év hűséggel.
Mivel albérletben lakunk, kíváncsi lennék hogy mi a helyzet akkor, ha később olyan helyre költözünk ahol nincs bekötve a upc, miképpen lehet lemondani, szüneteltetni, illetve esetleg ha úgy költözünk, hogy a lakásban már eleve be van kötve valami (upc vagy egyéb)?
Let the Zone take me if I am.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest