- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini PC
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PpenoO
őstag
Üdv!
Rendelkezem UPC digital bronze előfizetéssel amihez adtak egy mediaboxot. A gondom a következő:
Ügye ez a box rendelkezik egy scart be és kimenettel. Értelemszerűen a kimenetet kötöttem rá a tv-re a bemenetet meg a dvdre.
Ha dvdt akarok nézni sajnos betorzít a hang, villódzik a képernyő a színek torzulásával egyetemben és egy függőleges szellemképféle csík fut végig a képernyőn folyamatosan jobbról balra. Direktbe a tvre dugva a dvd lejátszót természetesen a probléma megszűnik. Áramtalanítottam, cseréltem scart kabelt de a hiba nem oldódott meg.
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel? Egyszerübb lenne arra hivatkoznom, hogy ez nem egyedi eset és ilyenkor mi az eljárás, minthogy küzdeni a szerelővel, aki lökné a hülye dumát, hogy nálam a hiba... Utoljára a lassú netem illetve a hiányos csatornakiosztás miatt fordult elő, hogy a szerelő jött a nevetséges kifogásaival/baromságaival ( szar a kábel a falba, a wifi-s router bezavar stb) azután többszöri kérésemre, hogy csekkolja már le a UPC központi dobozt, kiderült hogy a dobozban futó kábelemen felejtettek egy szűrőt.. Kérdem én, amikor bekötötték, akkor mi a ..szt csináltak?
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztattak, hogy mivel a digitális tv adással nincsen gond ezért nem tudnak küldeni szerelőt csakis pénzért, ez nem tartozik a "garanciális feltételekbe"... ezen egy kicsit berágtam és miután sikerült megértetnem szerencsétlen ügyfélszolgálatossal, hogy a hiba a mediaboxban van és az nem megoldás, hogy minden dvd nézés alkalmával a tv mögé bújva átkössem a scartokat, sikerült elérnem, hogy kiküldjön egy szerelőt, viszont azt nem tudta megerősíteni, hogy a szerelő hozni fog magával egy új mediaboxot...a hülyeség netovábbja Azon márcsak jót röhögtem, hogy a beszélgetés végén persze rám akart tukmálni telefonos előfizetést, így legközelebb ingyen tudunk beszélni...
Elég bosszantó, hogy nincs lehetőség a munkalapomat átvevő szerelővel való kapcsolatfelvételre körülbelüli vagy pontos időpontot egyeztés gyanánt. 4 órákat kell otthon ülnöm arra várva, hogy a szerelő megérkezzen... pláne akkor, amikor a hiba NEM az én készülékembe van. Persze csak is munkaidőben jönnek, ezért az embernek szabadságot kell kivennie...olyan nincs, hogy 18tól 22ig.. vagy reggel 6tól 10ig.. Ráadásul úgy beszélnek az emberrel az ügyfélszolgálatosok mintha a seggükből rángattak volna ki és megsértődnek ha hasonló hangnembe válaszol az ember nekik.
Ebböl is látszik, hogy az ügyfél csak addig fontos, ameddig alá nem írja a szerződést..utána meg bekaphatja...bármilyen problémával fordul az ember a UPChez, a hozzáállás nem abban merül ki, hogy proaktív hozzállással próbálják a felmerült problémát megoldani, hanem, hogy nehogy véletlenül is bármit kelljen csinálni, te vagy a béna, virítsd a lóvét.. Tisztelet a kivételnek, de 95%ban az ügyfélszolgálatosok ennél a cégnél sajnos ilyenek, lehet előírásból..
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest