- Kompakt vízhűtés
- Gaming notebook topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung LCD és LED TV-k
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Egy kis ügyfélszolgálati (rém)történet:
1; Pénteken délelőtt fél kilenckor ELMŰ földkábel zárlat miatt áram szünet a környéken kb fél-három negyed órára, természetesen emiatt UPC szolgáltatás nincs.
2; Miután visszajött az áram továbbra sem volt UPC szolgáltatás, gondoltam valami kiment majd visszakapcsolják, 1221 be is mondta a hibát <- eddig mindig pontos volt.
3; Mivel délután sem volt semmi így felhívtam őket: Hiba bejelentés felvéve, hétfőre kiszállás megbeszélve, ha van több előfizető is akinél nincs azonnali hiba javítás.
4; Alsó szomszédnál sincs semmi, hiba bejelent fél hatkor, azonnali kiszállás nincs.
5; Nyolc órakor újabb telefon, késő időpont miatt szombat reggeli kiszállás.
6; Szombat reggel javítás nincs, felső szomszéd is bejelenti a hibát <- 3 még kevés az azonnali kiszálláshoz!!! <- többi előfizető nincs itthon vagy Digi-s.
7; Személyes ügyfélszolgálatra bemenetel, sor kivár -> telefon központba -> 10 perce technikus kiküldve!!!
8; Haza érve hibajavítás folyamatban -> lenni nagyon boldog, hogy ismét van szolgáltatás. Hiba: erősítő kiment.A 6. és 7. pont között eltelt kb fél óra.
Tanulság:
1; Ügyfélszolgálatosok hülyék, ahány ember annyiféle válasz. Nincs semmilyen szolgáltatás -> iktassam ki a router-t hátha csatlakozik a modem?!
2; Hozzáértő személyt nem lehet kapcsolni aki talán tudja, hogy ilyen esetben nem az előfizetőnél van a gond hanem az elosztó dobozban.
3; Áram szünet után (szinte) mindig ki kell menni szállni az erősítő miatt <- technikus mondta.Bónusz 1:
Ügyfélszolgálati irodában kértem hangot a bemutató tévére, hogy amíg nem lesz nálam szolgáltatás addig beköltözök oda, nagyon nézett a nő erre. Következő azt lett volna, hogy viszem a laptopot is és kérek abba netet is.Bónusz 2:
Ha holnap kijön valaki akkor kicseréltek vele néhány kábelt amit már egy jó ideje ki kellett volna cserélniük - 10 cm toldás + fél méter elágaztatás box-hoz -és vissza adom a több mint tíz éves osztókat amiket ki kellett volna cserél már májusban amikor is box csere miatt megrázta az áram a manust aki emiatt nem tekerte vissza a kábelt az osztóba.Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen