- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
xido
csendes tag
válasz kabelmania27 #131401 üzenetére
coax problémánál a kereskedelmi adók se jönnének be és az újrahangolás se találna csatornákat,nem?..esetleg ci adapter csere?
-
Remekelek28
őstag
Üdv
Nálatok is jelzett a vodafone a sávos kedvezmény korlátozásáról? Bedobták,hogy a mobil egyedi előfizetéseim már nem tartoznak a 20% kedvezményhez,így ennyivel megemelkedik a díjam. Pedig épp emiatt,váltottam az xl csimagra a netnél,hogy elérjem a 14500 ft ot.. És még csak vissza se tudom mondani,mert hűségem van. Fasza ,hogy szerződésen belül ilyet megtesznek egy 20 éves ügyféllel. -
zzola
félisten
válasz Remekelek28 #131404 üzenetére
Sajnos megtehetik, mert ez egy egyoldalúan adott kedvezmény - mondhatni promóció - volt a szolgáltató részéről. Én mondjuk nem tartom fair-nek, hogy a hűségidősöktől elveszik.
-
NoOne1976
őstag
válasz Remekelek28 #131404 üzenetére
Ez történik, ha gyakorlatilag megszűnik a piaci verseny. Mikor jött a Digi, a többi szolgáltató alá kellett mennie árban, mert piacot így tudott szerezni. A UPC/Vodafone emiatt szintén kénytelen volt (legalább Digis területeken) értékelhető árat adni, ha nem akarta kockáztatni az ügyfele elvesztését. A T meg mindig is drága volt.
Most azzal, hogy a piac két legolcsóbb szereplője egy kézbe került, bármi belefér, hiszen nincs olcsóbb konkurencia,nem tud hová menni az ügyfél. Addig, amíg a T árai alatt maradnak, az árérzékeny előfizetők nem mozdulnak.
Ezért mérgelődök én is, hogy egy év alatt sikerült 38%-ot emelni nekem. Még olcsóbb, mint a T, de a határra értek (nálam), mert az optikai net csak jobb lenne.[ Szerkesztve ]
-
Sanya
nagyúr
válasz Remekelek28 #131404 üzenetére
Hidd el, hogy nem az ügyfél életkorát nézik!
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
zzola
félisten
-
zzola
félisten
válasz NoOne1976 #131410 üzenetére
"promóció"...illetve idéntől új tulajdonosa van a szolgáltatónak.
Persze hogy lépnek, de ennek semmi köze a vezetékes szolgáltatásokhoz. Egyértelmű, hogy csökkenteni szeretnék a kedvezményezettek körét, hiszen boldog-boldogtalan kapott flottás csomagot. Covid idején pl. flotta igazolás nélkül vásároltak flottás díjcsomagot. Van, aki 2-3e forintos csomagban van, korlátlan beszélgetéssel minden irányba, esetenként adatkerettel.
Szerintem nincsen ezzel baj, hogy megszűntetnek egy közkedvelt kedvezményt, de legalább várnák meg a hűség végét...Ha nekem lenne flottás csomagom és elvennék a kedvezményt, minden bizonnyal savanyú lenne a szőlő...
[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz szente #130967 üzenetére
Na végre eljutottam odáig, hogy megnézzem, ki van kapcsolva az IPV6. Legalábbis a "what is my ip" oldal nem mutat csak IPV4 címet.
Emlékeztetőül:
Sziasztok!Elég érdekes hibát produkál a kábeles Voda netem. Eddig azt hittem, hogy a router betegeskedik, de aztán kiderült, hogy nem annak van baja, mert az újjal is ugyan az a hiba jött elő:
Google kereséseknél rendszeresen kéri a Google, hogy igazoljam, hogy nem vagyok robot. Ezt egymás után többször is igazolnom kell, mire egy darabig elhiszi.
A másik pedig, hogy az előző routerrel a Disney+ szervereihez nem tudtam kapcsolódni, most pedig a Sky Showtime nem megy ugyan ezzel a hibával.
Se TV-n, se mobilon, se asztali gépen. Csak az segít, ha átváltok mobilnetre.Szóval mi lehet a gond?
[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz kabelmania27 #131413 üzenetére
Köszi, egyellőre megpróbálom ezzel a dns-sel.
-
tobias40
veterán
Hi all!
Adott 2 ingatlan telekom optokai területen.
Egyiken maradna a jelenlegi telekom net 1000/1000 miatt,a másikra köttetném be a voda 500-as netjét+tv ami most van felezős akcióban.
A kérdésem az lenne hogy az adott box működni fog mindkettő ingatlanon vagy csak ott ahova a vodanet lesz kérve? -
Ledi
aktív tag
legalább 5 éve van meg
Szerintem az a mediacard megéredt a cserére.
Nálunk csak hetente 1x van áramtalanítva az a tv amibe a kártya van(Philips) és semmi baja nincs. Igaz ez még upc kártya.A nyaralóban már új típusú Vodás modul volt és ilyen hiba ott se jelentkezett. Viszont érezhetően lassabban oldotta fel vagy nem mindig dekódolta a csatornákat, mint a tavalyi upc-s.
-
Reactsan
csendes tag
válasz simkoG #131382 üzenetére
Nálunk is ugyan ez a helyzet.
Egy hónapja előfizetést hosszabbítottunk, ugyan arra a csomag méretre, csak más néven.Azóta 6 technikus járt itt, holnap a 7ik.
Ha holnap sem oldják meg, az utolsó reményünk az lesz hogy váltunk nagyobb netre.DE nálunk csak a Router működik és arról megy kábel a gépekre. Eddig másfél évig tökéletesen működött, most befosott...
Valakinek ötlet?
-
cocka
veterán
VTV boxos EPG megint a helyzet "magaslatán" van. Visszafelé 7 napnál korábbi műsorokat is mutat, de hiába van ott a lejátszás gomb a műsorok mellett, ha rányomsz, nem történik semmi.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #131420 üzenetére
Nálam így szokott menni:
1. „Kérjük várj…” (helyesírási hibával a kezdetek óta)
2. szürke Voda logo
3. homokóra
4. „Kérjük várj…”
5. szürke Voda logo
6. homokóra
7. Vodafone TV színes logoMindez kínos lassúsággal. És amikor megjelenik, hogy várakozik egy frissítés, csak egyszer utasíthatod el, hogy ne most hajtsa végre, mert ezt követően kb. 20 perc múlva már nem kérdez, hanem bármit csinálsz, szó nélkül elkezdi a frissítést.
És ez semmi más, csak az EPG frissítése. A TV2 app csak úgy megjelent nálam már korábban.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
gduck
addikt
Mióta Go Midi+ csomagom van, azóta a weboldal és a mobil app nem tudja megjeleníteni az adathasználatomat. Pedig néha jó lenne látni, hol tartok. Ez a többi, "régi" fajta előfizetésnél simán megy.
Ez is megerősít abban az elméletemben, hogy "kifutó" rendszerben használjuk a Vodafone erőforrásait, fejlesztések nélkül...
-
E.Kaufmann
addikt
Másnál is átállítódott az elmúlt 24-36 órában a szolgáltatói eszköz router módra bridge-ből, vagy csak mi voltunk ilyen szerencsések?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz E.Kaufmann #131425 üzenetére
Előfordul, hogy fw frissítéskor átáll a modem router üzemmódban, 1270-es számon heldesk ügyintéző át fogja állítani a modemet bridge módba.
[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
addikt
válasz kabelmania27 #131426 üzenetére
Már megvolt, csak bosszantó, duplán is...
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
gduck
addikt
válasz zzola #131430 üzenetére
Úgy, hogy a jelenlegi Vodás rendszer hónapok óta "nem boldogul" egy új szolgáltatás megjelenítésével. Számomra ez azt jelenti, hogy senki nem foglalkozik vele...
De lehet csak én látok rémeket
UI: Továbbá a régóta fennálló VTV-s lejátszási probléma sincs még megoldva...
[ Szerkesztve ]
-
balfek
tag
sziasztok! van egy Voda net+tv+tel csomagom - hűségidő hosszú évekkel ezelőtt lejárt, csomagot már nem is értékesítik).
gondom az, hogy ebben az évben 2x emeltek díjat - inflációra és "kötlségeik novekedésére" hivatkozva.
tudomásom szerint 1 évben (12 hónap alatt) nem emelhetnek a szolgáltatók ÍGY árat - inflációra hivatkozva.
jól tudom? esetleg van itt von. jogban jártas ember?Vitatkozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes...
-
gduck
addikt
TV2 appot VTV-n használja valaki? Mert nálam iszonyú szar, kb. a műsor 50% homályos, azaz tök kicsi felbontású. Így teljesen élvezhetetlen
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz gduck #131433 üzenetére
Pont tegnap jelentettem be a TV2Play apphoz kapcsolódó hibát webes felületen, egyelőre nem jeleztek vissza. Úgy vettem észre, hogy beletekerésnél romlik le a minőség ...
Te is jelentsd be, ha teheted, talán komolyabban veszik az ügyet... (vagy mégse?)Ui: ha már TV2Play Zéró előfizető is vagyok (499 Ft/hó), akkor elvárnám a TV2 és Vodafone oldaláról is, hogy megfelelően működjön
[ Szerkesztve ]
-
[w]
őstag
az online tévéműsorok nézhetősége tévé-előfizetéshez kötött?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
Adams84
tag
válasz balfek #131432 üzenetére
Korábban már többször szó volt erről.
Egy évben akárhányszor emelhetnek árat, ha erről előzetesen értesítik az ügyfeleket és ezzel egyidejűleg biztosítják a szerződés felmondásának lehetőségét. (A legutóbbi emelésről szóló értesítések az augusztusi számlán kerültek feltüntetésre.)
Az "inflációkövető" díjemelés lehetősége valóban évente egyszer lehetséges, azzal a különbséggel, hogy az nem keletkeztet felmondási jogot az előfizető oldalán (akkor sem, ha még aktív hűségszerződése van valakinek).Amit tenni tudsz:
1.) Betelefonálszt és a lemondás menüpontot választod, ahol a szerződés megszüntetését helyezed kilátásba. Ennek hatására felajánlhatnak neked valamifajta kedvezőbb árat (persze hűség vállalása mellett).
2.) Átmész másik szolgáltatóhoz, ha van ilyen lehetőséged (ott sem biztos, hogy jobb lesz a helyzet)
3.) Marad minden a jelenlegi formájában[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz Adams84 #131436 üzenetére
Egy fontos dolog lemaradt: sajnos jövő év januártól jön az újabb "inflációkövető" díjkorrekció a Vodafone-nál, ami várhatóan kb. 22%-os díjemelést eredményezhet.Az erről szóló hivatalos értesítések a novemberi számlán fognak szerepelni (ha a tavalyi gyakorlatot vesszük figyelembe), érdemes figyelemmel kísérni az elkészülő számlákat ...
[ Szerkesztve ]
-
Supatron
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Vodafone 500-as net (plusz TV és telefon) csomagunk és egy cbn connectbox hozzá.
A problémám az, hogy mostanában borzasztó a net minősége. A weboldalak random módon csak sokadjára és lassan töltenek be, rengeteg a "Kapcsolódás sikertelen" time out hiba az összes eszközön függetlenül attól hogy vezetékkel vagy vezeték nélkül csatlakozok a connectbox-ra és hogy milyen böngészőt, programot vagy appot használok, VPN-nel vagy anélkül.
Ha indítok egy traceroute-ot pl. a Google DNS felé, akkor az első 6 hop-ból 2-3-4 az timeout a connectbox után.
Van valami ötletetek, hogy mit tudnék megnézni/ellenőrízni ami segíthetne mielőtt a felhívnám az ügyfélszolgálatot ?Előre is köszönöm a segítséget.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Supatron #131438 üzenetére
Üdv!
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ipv4 módban stabilabb lesz az oldalak betöltése. Ha így sem javul nézd meg modem üzemmódban javul-e, amennyiben javul és szükséged van vezeték nélküli kapcsolatra vagy több mint három vezetékes eszközt használsz érdemes venni gigabites routert mert a saját eszköz stabilabb mint a cbn modem router része. -
gduck
addikt
-
cocka
veterán
válasz gduck #131433 üzenetére
Na tudod mikor fogok én erre regisztrálni. Az sem egyértelmű, hogy a sima, zero és a prémium közül melyikhez enged hozzáférni.
Vagy ez is úgy működik, mint az RTL+, hogy ha Active-od van, akkor a boxon is csak az Active csomag tartalmai érhetők el?
Mert a cikkekből ez nem derült ki (mármint a TV2 kapcsán).
-
amdboy
senior tag
Sziasztok! kis segítséget szeretnék kérni. Megrendeltem a tv hd extra hbo pakk szolgáltatást amihez jár az hbo max streaming szolgáltatás. Ezt hogyan tudom használni? Kellene kapnom valamiféle belépő kódot? köszi a választ
-
viktorhu
veterán
válasz gduck #131431 üzenetére
Szerintem lehet benne logika, hónapok óta dolgoznak a vodás háttérrendszerekről való leváláson - lehetnek olyan funkciói az alkalmazásnak és a weboldalnak, amik valamilyen központi vodás rendszerről mennek, ugyanúgy, ahogy a Vodafone TV-ről is bejelentették a leválás terveit.
-
cocka
veterán
De ha már így belefutottunk, megkérdezném a többieket is:
Tud a vodkafon weblapja több accountot egyszerre kezelni? Azaz ha mondjuk van egy vezetékes pakk+mobil postpaid előfizetés ugyanazon a néven, meg egy másik néven prepaid előfizetés, akkor megoldható, hogy mindkét accountba egyszerre legyen bejelentkezve és csak átkattintok aszerint, hogy mikor melyikre van szükségem? Á lá Google?
Vagy minden alkalommal ki-be kell jelentkezgetnem vagy inkognitóablak vagy másik böngésző?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Politika
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Crypto Trade
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Okos Otthon / Smart Home
- DIGI internet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest