- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sniphoe
aktív tag
válasz kabelmania27 #123350 üzenetére
Nem. A Vodafone szerint a gyenge bejövő jel okozhatja, de nekem furcsa, ezért kérdeztem, hogy más mit tapasztal lehúzott koax-al.
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
_NCT
őstag
Időközben megoldódott a probléma, röpke 2.5 óra alatt…Ez a Vodafone egy csoda. Először az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy nem látják a modemet a kp-ban sem, nem tudják elhárítani távolról a problémát. Kiküldenek egy szakit, Szaki kijött, mért, nem látott semmi érdekeset régi modemen, reset minden megvolt. Ahh inkább kicseréli, mert nem javul meg, ugyanaz a probléma. Kicserélte, még mindig szar az egész, új modemmel is. Szenvedtek a kp-ban egy órát, azután mondtam, hogy oké, router mód vissza, úgy megint működött, volt net. Mindezt közben a központ intézte, szegény technikus meg nem tudott mit csinálni, telefonált a hotline-nak, kb mint én. Szóval router módban happy volt minden, mondom ok, letojom, legyen net, maradjon így, dupla nat rohaggyá meg, megoldjuk erővel. Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben. Na a vége az volt, hogy még router módban lefrissült a fw az új modemen ( a régin nem történt meg), de a bridge ezután sem volt jó. Ment a fejvakarás, aztán onsite szakinak eszébe jutott, hogy ipv4-et kellene beállítani bridge módban, nem ipv6-ot. Jelezte a kp felé, akik ezt beállították és lőn világosság, működik. Tehát bridge módban ipv6 felejtős.
Ez volt röpke 2.5 óra.Azt érzem, hogy aki a túlfélen volt, csak próbálkozott, de nem igazán értette, mit csinál. Vérlázító, hogy először azt mondják távolról nem oldható meg a gond, aztán mégis.Nem ügyfélnek érzem magam, hanem hogy hülyének néznek és L1 szinten leráznak minél hamarabb.
Hab a tortán, hogy az üf lezárta a panaszom, 1x kerestek, amit nem tudtam rögtön felvenni mert megbeszélésen ültem. Hívásnapló alapján is csak egyszer. Írtam ezzel kapcsolatban, hogy nyissák újra a jegyet, mert 1x kerestek és több mint 4 napja nincs szolgáltatásom, visszaírtak, hogy többször kerestek, ezért nincs kötbér jogosultságom. Mondom ez wtf. Szerencsére addigra már működött a net, így hagytam a picsába, de ez a mentalitás szerintem mindent elárul. Arra rögtön tudtak figyelni, hogy lehet kiküszöbölni, hogy kötbért fizessenek. De egy egyszerű problémát 5 nap alatt sikerül elhárítani, grat. És ezek után jön a survey, hogy mennyire ajánlanám a vodát. Hát annyira, hogy aki tudja, meneküljön tőle. Ezt úgy, mondom, hogy mobilos sim cserével is 5x kellett az üzletbe befáradnom, mire képesek voltak mindent beállítani, ott is technikai malőrök sorozata volt.
Bocs a hosszúért, de tanulságos lehet másnak is. De hogy jó is legyen a végére, volt egy CC-s kiscsaj, aki toppon volt (ráadásul hétvégén), tudod, az a kis tündér hang és még értelmes is. Na az ő segítségével egy belső hibát sikerült gyorsan megoldaniuk, ami megakadályozta, hogy egyéb hibát (pl onsite javítást) vegyenek fel, mert 2 folyamat nem futhat egymás mellett. Innen is respekt neki, vannak még értelmesek is.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
„Szaki lelkiismeretes srác volt, azt mondta ha így működik, bridge-ben is kell, ne hagyjuk ennyiben.” – Hát ez tényleg egy csoda, mert a technikusok nagy része ezen a ponton boldogan távozott volna.
„Tehát bridge módban ipv6 felejtős.” – Igazából IPv6-ban felejtős a bridge mód, de ez rengetegszer le lett már írva ebben a topikban.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
_NCT
őstag
válasz kezo0 #123353 üzenetére
„Tehát bridge módban ipv6 felejtős.” – Igazából IPv6-ban felejtős a bridge mód, de ez rengetegszer le lett már írva ebben a topikban.
Úgy gondolom ezt a szolgáltatónak is illene tudnia, ha már az ott dolgozó ezért kapja a fizetését. Én meg nem szeretek beleszólni a szakik dolgába, mert azt feltételezem, hogy értenek ahhoz amit tanultak és napi szinten csinálnak.
[ Szerkesztve ]
-
Drughi
addikt
Sziasztok!
Hátha tudtok válaszolni, hogy mire számíthatok:
Vásároltunk egy családi házat, nemsokára költözünk.
Villanyszerelővel átkábeleztük az egészet (2,5 MBCU), plusz be lett csövezve a kiállásoknál, így elég bolondbiztos.Szeretném a jelenlegi szolgáltatásomat költöztetni, de félek, mert sok hozzá nem értő "szerelővel" volt már dolgom, legyen az UPC/Voda, Digi, T-home stb
Szerintetek meg fogják azt oldani, hogy az utcáról az oszlopról (pont a ház előtt van) behúzzák a kábelt a padláson és ott a csövön leengedve kivezetik a kiépített aljzaton?
Valamint, hogy megy a szolgáltatás költöztetés?
Jelenleg ugye használjuk, és a lehető legkevesebb kiesést szeretnénk, lévén 2 gyerek folyamatosan netezik, tv-t néz, stb.Hogy érdemes ezt megcsinálni, hogy mire költözünk már legyen ott szolgáltatás, de még a másik helyen is működjön?
Pixel 7a
-
Drughi
addikt
A cső járható, direkt úgy lett kiépítve, hogy a padlásról ami bejön kábel, az le legyen vezetve a falba a kiálláshoz. Ott csak kihúzza a koax-ot és mehet a modembe.
Ezt még egy OKJ-s villanyszerelőnek is meg kell tudnia oldani.
Inkább a költöztetéstől félek.
[ Szerkesztve ]
Pixel 7a
-
pjen
félisten
Szevasztok. Van 3 VTV boxunk visszanézésnél elég sokszor idő túl lépést ír a Tv és hogy ellenőrizzük a routert. Tegnap volt itt a szerelő, tényleg lelkiismeretesen mindent átnézett, rendben talált. A központból minden friss szovtvert kapott. A központosnak ugyanez a hibája volt és szerinte az újra telepítés nála megoldotta, hát itt nem. Szerintetek ha a DIGI netről járatnám a boxot jobb lenne?
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Ha valaki tudja mi ilyenkor az ügymenet, legyen szíves írja mg.
A következő a helyzet: augusztusi és szeptemberi számlát nem vonta le időben a Voda, valami ok miatt, de állítólag rendszerátállítás volt és ezért. (csoportos beszedés). Többszöri telefonálás és rákérdezés után is mindig azt mondták, hogy technikai probléma, de nem gond mert majd levonják. Nos szeptember 30.-án végre levonták ezt a két késedelmes számlát. A mai napon (október 14) meg levonták még egyszer ugyan ezt a kettőt ! És az október 26.-i következő számlát is! De ami érdekes, hogy ezeknél az augusztusi és szeptemberi számláknál, ha belépek a My vodafone fiókomba ott piroslik a figyelmeztető ablak, hogy Lejárt kifizetetlen számla!
Most lesz érdekesebb a történet. Beszéltem az előbb az Ügyfélszolgálattal, ott azt mondták ez technikai hiba a rendszerükben, de ne aggódjak, mert ha 2x vontak le egy számla összeget, akkor azt a plusz összeget következő számlánál jóváírják és nem hívnak le addig összeget amíg tart az a pénz. Viszont 2x vontak le kettő számlát és plusz az október 26.-it is még előre már. Jelenleg ez a jóváírásos valami ez tutira nem működik, mert most van 1x8816 Ft és 1x 6866 Ft és plusz még az október végén esedékes 6866 Ft is.Jelenleg 22.548 Ft plusz pénzem van náluk, és ez a forint többlet, hogy majd a következő számlánál jóváírják ez nem működik. Nem hogy jóváírták volna, hanem még egyszer levonták mindkettőt. Mivel csoportos beszedéses/lehívásos a számla így nem tudok mit tenni.
Van ötlete valakinek, hogy hogy legyen megoldva?
Csak tipp: ha személyesen bemegyek a helyi Vodafone ügyfélszolgálathoz, akkor ott tudnak valamit intézni ez ügyben? Visszakapom azt a plusz összeget? Pécsi Vodafone Ügyfélszolgálat az Árkádban.
Köszi előre is.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
pkaresz
senior tag
válasz Jenne #123360 üzenetére
Szia!
Egyszer volt nekem is túlfizetésem, még a UPC korszakban, mert az adott napon nem vonták le, s én befizettem, majd levonták.
Én úgy tudtam megoldani, hogy szüneteltettem a csoportos beszedést egy hónapra, s így rendeződött.
Ez nem mostanában volt!
Sajnos azért kellett, mert a következő hónapon is levonták, beszedték a csoportos díjat.
De személyesen intézd, szerintem.
Ha van rá időd!Üdv: Karesz
[ Szerkesztve ]
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
Toth_Jani
őstag
Nekem meg utoljára szeptember 5.-én jött számla, azóta csak egy SMS hogy rendszerhiba miatt nem tudnak számlázni, de majd egyszer fognak várjak türelemmel.
-
Drughi
addikt
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Drughi #123365 üzenetére
Úgy lenne jó kialakítani az osztást, hogy bejövőre kettes osztó egyik kimenet modem, másik kimenet hármas osztó, ebből menne három tévébe, de ha a modemes szobába csak egy kábelt lehet lehozni akkor asszimetrikus hármas osztót használnak amelynek az alacsonyabb csillapítású kimenetére kell kötni a modemes szobát, ahol egy kettes osztóval fogják elosztani a kábelt modemre és tévére/boxra.
[ Szerkesztve ]
-
pdr755
tag
Na akkor mi is beléptünk a klubba néhány VTV boxxal. A kérdésem az lenne hogy a bekapcsoláskor látható/hallható Vodafone logós intrót ki lehet kapcsolni valahogy?
Előre is köszönöm! -
gregory91
senior tag
válasz pdr755 #123367 üzenetére
Az a boot velejárója/frissítés nem hiszem hogy kikapcsolhatnád.Ha jók az emlékeim nem mindig csinálja(csak akkor mikor nem kap áramot a beltéri),addig gyorsindítással indulgat(egy van a lakásban de nem én használom).
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
Jenne
senior tag
válasz pkaresz #123362 üzenetére
Köszi.
Most értem haza a voda ügyfélszolgálattól. Pécs Árkád első emelet.
Bár be se mentem volna. 14-en voltak előttem, két ablak üzemelt a hétből. Végig álltam a sort kinn a folyosón, de az ügyfélszolgálatossal mintha elbeszélnénk egymás mellett történet volt. 10 perc után meguntam, hogy nem arra válaszol amit kérdeztem.
Hiába kérdeztem, hogy ha egyszer már leemelték (14 nappal ezelőtt) a számlámról a két elmaradt havi összeget, a Voda hibájából maradt el az kettő lehívás, akkor most két héttel később miért megint újra ...és megint mind a kettőt? Beszélt össze vissza, hogy technikai malőr meg megértést kérnek ...mert technikai átállás bla..bla..bla...stb. A pénz, a plusz huszonezer forint, az majd a következő számláknál jóváíródik addig nem hívnak le összeget tőlem amíg túlfizetés van nálam, abból egyenlítik ki majd. Ezek után nem igazán bízom bennük, nem nagyon hiszem el, hogy ez így is lesz majd.#123361 gregory91
(I)Mármint amikor automatikusan leemelik az adott összeget?(/I)
Igen. Mindig az aktuális havi számla összegét hívja le a számlámról a vodafone, előtte meg az UPC, de ez az utóbbival sosem volt gond. Mióta átvette a Vodafone az UPC-t, azóta több problémát okoztak nekem (és nem csak számlázás terén), mint az UPC az azt megelőző 20+ évben összesen.
De az eOn-nak is, a Pétávnak is, a vízműnek is ilyen módon fizetek, ez a csoportos megbízás. Nem én találtam ki ezt a megnevezést, így hívják.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
gregory91
senior tag
válasz Jenne #123369 üzenetére
Mikor kötöttük anno a szolgáltatást, "alkalmaztunk" egy limitet hogy mennyit emelhetnek le a számlánkról pont az ilyenek miatt.
[ Szerkesztve ]
Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
kezo0
addikt
válasz kezo0 #123320 üzenetére
Ma ismét módosítottak a szerződéseimen, visszakerült pár kedvezmény a tv- és internet-előfizetésem áraiba, de még mindig nem az összes, amiket eredetileg, szept. 22-én adott nekem az ügyintéző, és amiket elfogadtam az újabb egyéves hűségért. Most ott tartunk, hogy összességében még mindig kb. 4 ezer Ft-tal többet kéne havonta fizetnem, mint ami a szept. 22-i keltezésű szerződéseimben szerepel. Természetesen nem fogadom el ezeket a módosításokat sem, hiszen a velem való egyeztetés nélkül történtek, és így kerültek be most ezek az új szerződés-módosítások is a My Vodafone fiókomba – arról nem is beszélve, hogy okt. 14-i keltezésűek. Mert akkor ugye kérdéses, hogy a szept. 22. és okt. 14. közötti időszakra vonatkozóan milyen árakkal fognak számolni a hamarosan érkező számlában?
Szóval szombaton újra irány a Vodafone-üzlet a Westendben…Az alábbiakban (belenagyítva az eredeti képfájlba) látható, hogy
– milyen árakat kaptam először, szept. 22-én (1. oszlop), aztán
– hogyan módosultak ezek a szept. 30-i „rendszerhiba” miatt (2. oszlop),
– végül pedig milyen árak láthatók most a My Vodafone fiókomban (3. oszlop): vicces, hogy itt még mindig nem stimmel a tv-előfizetésnél a végösszeg, ha összeadjuk az egyes tételeket.
Ehhez képest még sms-t is küldtek, hogy „sikeresen teljesítették a megrendelésemet”. Röhej.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Jenne
senior tag
Közben megvilágosodtam...
Azért vonnak le duplán számladíjat, mert vélhetően ez "akciós" csomag. Kettőt fizet egyet kap.
#123371 gregory91
Nálam is van limit beállítva a banknál, de egymás után vonták le, nem egyszerre, így mindig belefért az engedélyezett limit összegbe.
Ma 9:11 perckor újból felhívtam a 1270 ügyfélszolgálatot.
Hát ez aztán az érdekes! Azt mondta a hölgy, hogy Ők még nem látják ezt a leemeléseket, és lehet, hogy nem is valós a dolog, amit 10.14.-én lehívtak, csak a régebbit, a 09.30.-án lehívott összeget. Az odáig rendben is volt, csak most 14.-én (tegnap) kezdődött ez a duplázás és ezt nem látja a rendszerben.
A bankomnál, ahonnan lehívják, a banki kivonaton ott vannak a duplázott lehívások, ezt mondtam is Neki. Rákérdeztem, hogy nem lehetne esetleg visszautalni ezeket az összegeket? Elég nyersen válaszolva közölte, hogy ez minimum 30 napos átfutás lenne és részükről eléggé körülményes is... bla bla....Számukra ez nagyon körülményes és bonyolult eljárás így nem javasolja, meg egyébként is ezt írásban kell a helyi Ügyfélszogálatnál megkérni. Még elnézést sem kért a hibáért..
Csak halkan jegyzem meg, ha majd ténylegesen is állami kézben lesz és kezelik a rendszert, ha az UPC után ilyen gondok vannak már.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
y2K_o
csendes tag
Sziasztok!
Directone online tv helyett mennyire ajánlott a Vodás Mediabox? A címemen nem szolgáltatnak, de ha más címre rendelem működne a saját (nem vodás) netemmel? Sajna az utóbbi pár hónapban vállalhatatlan a directone minősége, állandóan akad és oda-vissza kell váltani a csatornákat, ügyfélszolgálat 0. -
sniphoe
aktív tag
válasz sniphoe #123351 üzenetére
Ahogy azt az elejétől fogva sejtettem is, a Compal CH7465VF ethernet vezérlője/portjai mentek tönkre. Gyári állapotra visszaállítva, kivette magát bridge módból, WIFI-n be tudtam lépni, működik minden, kivéve ugye az RJ45 portokat. Innen is köszönöm a Vodafone-os kollégának a "szakértelmét"...
Ezek az értékek egyébként rendben vannak?
Downstream: [kép] [kép]
Upstream: [kép] [kép]
Köszi!If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Nordik
őstag
Szolgáltatás lemondást hol és hogyan a legegyszerűbb intézni? Sétáljak be a helyi vodafoneba a modemmel és a boxxal és ennyi? Husegido már nincs, készülék reszletem van azt nyilván fizetnem egybe.
-
zst
tag
Sziasztok!
Küzdök én is a a vodával. Amíg a UPC fehér CB volt a saját szoftverével, addig semmi bajom nem volt. Rátették az új box szoftverét, azóta katasztrófa. Csütörtökön le is cserélték nagy nehezen. Volt fagyás, újraindulás semmit nem lehetett már vele kezdeni. Most egy csoda fekete BOX van. CH7465VF. Szoftver verzió: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH.
Na mióta ez van az oldalak betöltése 10-20 mp késleltetéssel indul, katt az oldalon... tölt... egyszercsak bejön. A TV box is csak véletlenül tud vissza játszani. KI is írja hogy nem tud csatlakozni. A hálózati naplóban elég sok No Ranging Response received sor van, ami a CB saját MAC címét jelzi...
Tudtok valami okosságot?
Mellékelem a képeket. Ez az elosztó a fehér BOX-al az elején tökéletesen kiszolgált.
Köszönettel,
Tibi
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Ez egy jófajta elosztó. Feltöltési értékek rendben vannak, a letöltési jelszint értékeket is meg kellene nézni.
Ellenőrizd le, hogy a lakásba bejövő kábel van-e az in bemenetre kötve.
Nézd meg nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztónál és a modemnél.
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot. -
kemot0001
újonc
Szép napot!
Hogy ne a Vodafone/UPC routerem WIFIjére bízzam a lakáson belüli internetszolgáltatást, vettem egy TPlink Archert. Fizikailag a LAN portokat kötöttem össze, a TPlinken kikapcsoltam a DNS szervert, így a router az egyedüli a hálózaton. Ami a gondom, hogy időnként csuklik a net, a ping a routerről elég gyakran többszáz ms... A router CH7465VF. Van valami speckó beállítás, amire figyelni kéne?
-
sniphoe
aktív tag
válasz kabelmania27 #123377 üzenetére
Asszimetrikus elosztó -4dB-es csatlakozóján van a Compal, csillapító nincs.
[ Szerkesztve ]
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
kemot0001
újonc
-
zst
tag
válasz kabelmania27 #123382 üzenetére
Köszönöm a választ.
Az F csatlakozókat a szaki fogóval áthúzgálta, volt olyan kábel amin cserélt is csatit. A modem az jelenleg Router módban van, de van modem mód is. Ezt már az első bekötésnél eljátszottam hogy tegyenek át IP4-re. Ja most 21 óra körül újra is indult a modem. Magától. De ahogy nézem a logot napközben is volt egy újraindulás.
Jelszint és SNR.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
Ezek az értékek rendben vannak.
Böngészőből töröld ki az előzményeket, próbáld meg karbantartó programot futtatni pl. wiseregistry, ccleaner, spyboot hátha segít.
Modem áramtalanítás után sem javul a helyzet?
Próbáld meg a modemet átállítani a modem üzemmódba és vezetékes kapcsolattal teszteld, hogy úgy javul-e a helyzet, ha javul érdemes venni gigabites routert és modem üzemmódban használni a compal modemet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Windows 11
- Diablo IV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dragon Age: Origins
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- 3D nyomtatás
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen