- Samsung LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MadMancs
veterán
válasz Hatman #108455 üzenetére
Azért ne keverjünk össze egy erre a célra készült célhardvert egy TV-vel. Abban nem CI interfész en csatlakozó Modul + kártya páros volt. Mint ahogy egyik (szolgáltatói) boxban sem.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Hatman #108457 üzenetére
De, kevered. Thomsonban se modul + kártya volt, hanem sima kártya többit box rendezte. Nekem is volt anno. Amúgy se tudtál volna cáfolni mert TV ről szólt a kérdés te meg boxról beszélsz.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Ciscoban se CI modul van.
Miért olyan nehéz mindenkinek megérteni hogy Boxban lévő kártya és CI modul + kártya (közismert nevén MediaCard). Nem ugyanaz és nem is ugyanúgy működik?Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Igen.
Igazából a TV-s felvételről volt szó (MediaCard) hogy mit lehet és mit nem. Erre jött Hatman fórumtárs a Thomson mediaboxxal, holott nem is boxokról volt szó. Azt hittem csatlakoztál mellé egy ciscoval. 😁
UPC/Voda korszakom alatt ezek a boxaim voltak: Thomson, Philips, Cisco ból 2 típus (pontos típusra nem emlékszem már), Pace SD (nagy szürke), Pace HD (kicsi fekete), Horizon, Kaon, és VTV. Ismerem mindegyiket.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
weiss
addikt
Sziasztok, van ez a KAON KCF-SA900PCO. Sikerült ezt valakinek a TV távirányítójával vezérelni? Egy Samsung TV-nk van, BN59-00602A távirányítóval. Bármi ötlet, hogy ne kelljen végigpróbálni az összes kódot?
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
MadMancs
veterán
válasz #72445440 #108471 üzenetére
Horizon ból nem tudom melyik volt nekem. Valószínűleg a legutolsó széria, mert 2020 februárban lett először, mostani Kaon pedig dettó ugyanaz, csak buta. Mindkettőhöz a classic UPC táv volt, hosszú fekete és a 2 vége lehajlitva.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
vigyory71
tag
Lelkesen nyomozom, hogy mi lehet a Modem mód + saját router üzemmód mögötti lassulások oka.
Kipróbáltam egy modem mód -> közvetlen kábeles PC kapcsolat üzemmódot kíváncsiságból. Jelentem a helyzet ugyanaz. Néhány óra elteltével a webes kapcsolatok vállalhatatlanul lelassulnak. Weblapok nem, vagy csak csiga lassúsággal töltődnek be.
IP címet a 212.96.46.0/24-ből kapok ilyen esetben DHCp-vel, ugyanakkor a routerem ami ugyanígy a modem módban működő CB-re van kötve, DHCP-re konfigolt WAN interface-szel érdekes módon a 89.133.32.0/22-ből kap IP címet.
A jelenség viszont mindkét irányban
- PC -> CB -> Internet
- PC -> TPLink Router -> CB -> Internettehát ugyanaz.
Lelassul a weboldalak elérése, töltöget, homokórázik, molyol, holott a sebességteszteken hozza a szolgáltató által elvárt értékeket (500/22Mb/s)Lehetséges, hogy a CB-nek úgy fos a modem módja ahogy van???
-
vigyory71
tag
válasz LouiS22 #108479 üzenetére
Seedelek, de nem túl nagy mennyiségben, az szinte elenyésző.
Egy NAS-on fut a torrent kliensem, az oldja meg ezt a feladatot. Viszont akkor is seedel ugyanígy, ha a CB router üzemmódban van, és akkor nem okoz ilyen gondokat. Olyankor ugyanígy rá van kötve a NAS-om, és fut rajta a torrent kliens.
Ha a CB router módban üzemel, akkor nem tapasztalom ugyanezt a lassulós problémát egyáltalán.
Azt is kipróbáltam már, hogy a CB-t router üzemmódba tettem, letiltottam a wifi csatornáit, és a saját TP link routeremet AP üzemmódban kötöttem rá a router üzemmódú CB-re.
Így a wifit a saját TP Link eszközöm adja, de a router funkciókat a CB-re bízom. Így is teljesen emberi módon működik a dolog.
Azonban ha a CB-t modem módba állítom, akkor rövid időn belül bekövetkezik a már sokszor említett lassulás. Akkor is ha TP link routeren keresztül használom, és akkor is, ha direktben a CB-re kötöm a PC-t/laptopot vezetékes kapcsolattal.
Szóval kezdem azt hinni, hogy a CB modem módja valamiért nem túl szerencsés... -
vigyory71
tag
válasz #72445440 #108481 üzenetére
Én egy TPLink AX6600-as routert használok, [link] (használnék) de nem boldogulok vele. A CB-t nem túl régen, néhány hónapja kaphattam, mert korábban a nálam lévő fehér CB napi rendszerességgel többször is újraindult. Most a fekete CB van helyette, de azzal ez a lelassulós varázsolás van, amivel szintúgy nem vagyok boldog. A héten dobta be valaki az ötletet, hogy meg lehetne nézni direktben modem módra konfigolt CB-re kötött PC-vel.. és az ötlet hatott, mert valóban nekem is az jön le, hogy nem a saját routerem lehet a hunyó.
Kérdés, hogy a Voda mennyire lesz partner, ha az a bajom, hogy a CB amit adott, modem módban nem túl barátságos. Gondolom "rámérnek" távolról és jónak fogják látni...
Az ügyfélszolgálatos kishölgynek legutóbb az sem szúrt szemet, amikor jeleztem a korábbi CB-ről, hogy naponta 3-4-szer újraindul. Azt mondta ő nem lát semmi problémát a CB logjában... Aztán kértem, hogy akkor legyen kedves olvassa már be, hogy akkor amit lát abban a CB logban... És ekkor döntött úgy, hogy akkor inkább kapcsol egy technikai kollégát -
vigyory71
tag
válasz #72445440 #108483 üzenetére
Nos, felhívtam az ügyfélszolgálatot és legnagyobb meglepetésemre:
1. gyakorlatilag egyetlen perc várakozás nélkül azonnal ügyintézőhöz jutottam
2. a jelenség elmondása után pár perc türelmet kért, ellenőrizte mit lát, és tartós jelszint problémát vélt felfedezni, tehát kérnem sem kellett, de technikus kiküldését javasolta.
3. jövő hétfőre tudott időpontot találni, így akkorra érkezik ide egy technikus, aki kivizsgálja a jelszint problémátMindenesetre kíváncsian várom a hogyan továbbot, bízom benne, hogy sikerül a végére járni a problémának. Hogy mennyire lehet összefüggés jelszint probléma és a modem mód lassulás között, azt nem tudom megítélni, de remélem, hogy aki kijön, az majd többet tud nálam a Voda által használt kábelmodem technológia mélyebb rejtelmeiről. Az én CCNP-m kevés ehhez :-)
Köszönöm a tippeket, tanácsot ish4d0w és LouiS22!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Matjisom #108412 üzenetére
Ha megnézed a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e az akadást.
vigyory71: Lehet alacsony az ussnr, ezt az értéket nem írja ki a modem, elvileg ezek az értékek nem rosszak (letöltési az elfogadható tartomány felső részén van de ettől még nem akadhatna, van akinél 12 feletti értéknél sincs gond), ettől független lehet modemcsere segíteni fog vagy ha külső hálózati probléma van akkor a technikus kéri ennek javítását, osztót lehet cserélni fogja mert ami nálad van az régebbi tipus.[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz #72445440 #108453 üzenetére
Padlásról padlásra akkor ment a kábel amikor még soros hálózat volt, miután elkészült a csillagpontos hálózat és megtörtént az átkötés a régi rendszert lekapcsolták, az új rendszerrel minden előfizető saját bekötést kapott, így lehetővé vált a csomagszűrő ( és a hpf szűrő) alkalmazása, így mindenki azokat a csatornákat nézte amelyek elő voltak fizetve, ma már a notv szűrőn kívül mást nem használnak.
[ Módosította: Intruder2k5 ]
-
vigyory71
tag
válasz kabelmania27 #108486 üzenetére
Igen, a modem jelszint értékeim ezek szerint most is jónak tűnnek, ezért kicsit értetlenül álltam az ügyfélszolgálat válasza előtt, de ahogy írtam is, én nem vagyok túlzottan otthon a kábelmodem technológiában, tehát hiszek azoknak, akik értenek hozzá. Bízom benne, hogy az ide küldött technikus olyan lesz, aki ért hozzá :-)
-
Czimby
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Portot szeretnék nyitni a CH7465VF típusú routeren.
Viszont nem tudok belépni, a matrica szerint:
User name: admin
Password: passwordSajnos ezeket nem fogadja el.
Lehet az a baj, hogy wifin próbálom?Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
kabelmania27
Topikgazda
-
Czimby
addikt
válasz kabelmania27 #108491 üzenetére
Köszönöm!
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
olloczky
senior tag
Hali
Pentek ota nincs netem es jovo hetfore (!!) adtak idopontot hibajavitasra.. azt mondja majd fizetnek kotbert. Okes most 2 ezer forintert nem lesz masfel hetig netem (reszaranyosan), vagy vmi buntetest is fizetnek nekem?
Elore is koszi!
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
-
asdf_
veterán
válasz olloczky #108493 üzenetére
Azt hiszem, az egy napra eső eéőfizetési díj négyszerese a kötbér naponta (és mintha lenne valami súlyosbító tényező, amikor nyolcszorosa), magyarul egy hét hiba esetén a havidíjad lényegében. De letöltesz egy ÁSZF-et, CTRL F kötbér és ott lesz, hogy mennyi az annyi.
-
-
tomp
félisten
válasz #72445440 #108497 üzenetére
Ez nem egészen így van. Ha a logot megnézik akkor látják, hogy 5-10percre van online kapcsolat ergo szolgáltatás is azaz ha nagyon szigorúan nézik akkor ez nem teljes leállás. Ha normálisak akkor viszont beismerik, hogy ez a gyakorlatban használhatatlan szolgáltatás.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz olloczky #108493 üzenetére
Üdv!
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy jelszint probléma okozza-e az akadást.
Amennyiben megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken. -
olloczky
senior tag
válasz kabelmania27 #108499 üzenetére
Szia!
Köszönöm este megnézem.
Úgy még sosem volt, hogy valahogy ne lett volna!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen program, ami...?
- Androidos tablet topic
- Politika
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest