- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Amazon Fire TV stick/box
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nsrking
senior tag
Hali!
A kérdésem annyi hogy szereztem egy Thomson 780i wl Speedtouch T-home-os routert, és mióta azt használom a netem korlátozódik 3.5 mbit letöltésre és 0.1 mbit feltöltésre. A vicc az az, hogy visszaraktam próbára a sima Dlink modemet, és ott szépen megy 5mbit/0.5mbit /s -el.. Átbújtam én már mindent a beállítások között de sehol nem találtam sávszélesség korlátozására utaló opciót...
előre is köszi!
-
nsrking
senior tag
Nah megoldódott a probléma Gézengúz-nak köszönhetően! 1000 THX érte
-
nsrking
senior tag
Üdv!
Valakinek valami tapasztalata azzal kapcsolatban hogy a t-home kb mikorra képes kiszállítani a tőle vásárolt készüléket? már lassan 1 hónapja várok, még az elején hívtak hogy 10 munkanapon belül szállítják de semmi.. hétfőn felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt mondta az illető hogy írt egy levelet a központnak , megsürgeti nekem az ügyet és hogy még aznap keresni fognak, de azóta sem hívtak .... kezd már kicsit idegesítő lenni. Ugye feltétele volt hogy valamelyik TV szolgáltatásukat be kell köttetni és 2 év hűségidőt vállalni rá , ebben az esetben hozzák ki részletre... na azt rögtön bekötötték... arra valahogy volt idejük . -
nsrking
senior tag
December 17 óta várok TV-re, december 13 óta PS3-ra... netemre hűségidőt rányomták, SAT TV-t bekötötték, de a megrendelt termékeket még mindig nem szállították..... pedig múlthét hétfőn felhívtam a ügyfélszolgálatot és ott azt mondta a csóka hogy felgyorsítja nekem a folyamatot. Látom..
-
nsrking
senior tag
válasz djculture #28356 üzenetére
na akkor verném ki csúnyán a balhét... csak próbálják meg bejátszani velem... mikor felhívott a decemberben a nő a megrendelt termékekkel kapcsolatban elmondta hogy 10 munkanapon belül szállítják (ami nem történt meg) és elméletileg ezt a beszélgetést rögzítették is.. szóval nincs több kérdésem.
-
nsrking
senior tag
akkor felperzselem kicsit a kedélyeket ... Nálam történt egy hatalmas "előre"lépés...
gyorsan vázolom hogy zajlott le minden:
Dec. 13-án egy PS3-at rendeltem, 17-én egy Tv-t. Pár napra rá sorban fel is kerestek a rendeléssel kapcsolatban . A ps3-nál szó szerint azt mondta a nő hogy úgy látom semmi akadálya a dolgoknak, 10 munkanapon belül szállítják a konzolt. Tv-nél pedig annyit mondott hogy először a SAT tv-t bekell kötniük aztán vagy az a szervizes hozza ki a aki a sat tv-t beköti vagy majd utána. Bekötötték a sat tv-t, neten beléptem a t-home fiókomba, látom az internetemre is rányomták a + 2 év hűségidőt (PS3 miatt) illetve már a SAT tv is ott volt hogy aktív két év hűségidővel... várok nem hívnak! Múlthét hétfőn felhívtam az ügyfélszolgálatot, a faszi annyit mondott hogy látja aktív és okés minden, írt egy levelet a központnak és felgyorsítja nekem a folyamatot és még aznap keresni fognak telefonon a szállítással kapcsolatban... nem hogy aznap (múlt7 hétfőn) nem kerestek, de egész héten sem... Tegnap már elszállt az agyam mondom felhívom az ügyfélszolgálatot... Kérdi a nő : A szervizesek nem vitték ki a készülékeket? Mert nekik kellett volna." Mondom nem hogy nem hozták ki, de tudni sem tudtak róla semmit Erre ő akkor lehet azért nem vitték ki mert épp vt egy befizetetlen számlám .... mondom azt kétlem mert nem volt. Erre kért tőlem egy pillanatot (ami volt vagy 5 perc)... na és aztán jött a CSATTANÓ! Elkezdi az áll a rendszerben hogy a termékeket ELUTASÍTOTTÁK mert a T-mobile-nál van elmaradásom az előfizetésemnél!!!!! MONDOM MI a ..... Csak úgy leírom még egyszer hogy előtte 3x is mondták hogy minden oké szállítják a cuccot...
Szóval most így globálisan mindenkitől kérdezném.. Ez esetben mit lehet lépni? Kicsit sem tartom ezt a dolgot reálisnak... most itt vagyok + 2 év hűségidővel a netemen + sat tv-vel szintén 2évvel.. el nem akarom hinni hogy ilyen létezhet! És értitek, még csak nem is telefonáltak volna meg semmi,hogy el van utasítva bármi is. Ha nem telefonálok tudni se tudnám és még mindig epekedve várnám hogy mikor szállítanak... Azért a pofátlanságnak is van határa!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Mobil flották
- Politika
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Crypto Trade
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Okos Otthon / Smart Home
- DIGI internet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest