Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lszlogal
senior tag
válasz Matrox1995 #104400 üzenetére
Ezt hogy érted hogy nem a maximális sebességen? Ennyit bír a vonal, és kész. Ha van IPTV-d akkor kérhetsz bondingot, ha szerencséd van adnak
[ Szerkesztve ]
-
lszlogal
senior tag
válasz Matrox1995 #104402 üzenetére
Hívd fel őket telefonon, nyiss egy hibajegyet, hátha
de nem látok sok esélyt
-
kory24
őstag
válasz Matrox1995 #104408 üzenetére
Én is hasonlóképpen jártam.
Internet start-ról (30/5ös volt) váltottam Net S pluszra és azóta 10/1 lett .
Ügyfélszolgalatos azt mondta várjak pár napot, ha nem javul akkor telefonáljak újra.
Ez volt 2 napja, még nem javult....
-
Fücsök007
őstag
válasz Matrox1995 #104400 üzenetére
Rá kell kérdezni, és talán küldenek szerelőt. Sajnos nincs erre garancia, de ha elhajtanak, akkor felmondhatod az új szerződést.
[ Szerkesztve ]
-
haxiboy
veterán
válasz Matrox1995 #104400 üzenetére
Garantált sebesség megvan gondolom. A legnagyobb sebesség az elméleti maximum.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Matrox1995
csendes tag
válasz Matrox1995 #104414 üzenetére
Úgy látszik nem sikerült a hibabejelentés, vagy nem tudom, mert a honlap szerint nincs aktív hibajegyem és azóta se keresett senki.
-
Matrox1995
csendes tag
válasz Matrox1995 #104438 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
raider21
aktív tag
válasz Matrox1995 #104447 üzenetére
Kb. 85/23 Mbit/s, nem olyan rossz az, főleg a vonali adataiddal. Lefele lehetne gyorsabb még, mert bírná a 95 Mbit/s -et is; de erre a profilra raktak rá. És bőven jobb, mint a korábbi 50/15 Mbit/s.
[ Szerkesztve ]
raider21
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Matrox1995 #105356 üzenetére
Normális, főleg, ha nagyon régóta nem is volt újraindítva az eszköz. A CRC itt a lényeg, ami elhanyagolható.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Matrox1995 #105361 üzenetére
Próbálj meg egy újraindítást, azért az nem teljesen normális, hogy ennyi idő alatt ennyit nőtt. Ha több hónapja nem lett volna újraindítva az eszköz, akkor még oké lenne, de egy újraindítás hátha segít, ha újraszinkronizál.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
raider21
aktív tag
válasz Matrox1995 #110343 üzenetére
Az új Net Plusz és a korábbi Net S Plusz óta vannak ezek a negatív értékek a feltöltési teljesítménynél a Speedport Entry 2i HGW -nél. Ez valami központi dolog lehet szerintem.
A két év alatt vagy lett valahol egy kötési hiba, vagy minden érpár kiosztásra került, és ezt tudja azóta a vonalad. De majd mondanak erre jobb és pontosabb választ is a hozzáértőbb kollégák.
Mondjuk a széllökések miatt újra kell szinkronizálnia a HGW -nek, az olyasmire utalhat, hogy a házon kívül valami komolyabb gubanc (szakadás, kötési hiba) lehet. Én bejelenteném mindenképp hibára, hogy szakadozik az internet, és kötéshibára gyanakodok. Bár bőven a garantált sávszélesség felett vagy, azért egy próbát megér. Csak nem szabad hagynod magad lerázni, ha érzékelik, hogy az ügyfél valamennyire konyít a dolgokhoz, akkor azért a lerázós protokoll hamar alább hagy ám.
[ Szerkesztve ]
raider21
-
dchard
veterán
válasz Matrox1995 #110343 üzenetére
Először is a két kép között jelentős különbség van, például a dupla sebesség.
A másik dolog, hogy gyakorlatilag a DSLAM szájában laksz. A telekomnál idő közben rájöhettek, hogy a legtöbb profil irreálisan túl volt lőve, ezért visszavettek az adásteljesítményből, különösen az olyan rövid hurokhosszú vonalak esetében mint például a tiéd. A fölöslegesen magas adásteljesítmény áthallási zajt generál a vonalcsoport többi tagjánál, illetve az egyéb vonalak túlságosan magas adászintje is zajt generál a te szempontból. Ergó közös érdek, hogy a stabil működés melletti lehető legalacsonyabb legyen az adászint. Azt is tudni kell, hogy a vonalak beállítáást végző DSM nem egyetlen vonal, hanem a vonalcsoport összesített átvitelét optimalizálja. Ezt úgy képzeld el, hogy ha mondjuk nálad adásteljesítményt növelnek 1-2 plusz megabitért, azzal összességében mindenki mást megszivatnak, olyanokat is, akiknél sokkal kisebb az elérhető sebesség mert mondjuk jóval távolabb vannak.
Ha a szélben szakadozik a vonal, azt viszont érdemes bejelenteni, mert a további szakadások további lassulást fognak eredményezni, de ez egy kontakt jellegű problémát értelemszerűen nem old meg.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz Matrox1995 #110346 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy másnak milyenek az értékei, hacsak nem melletted lakik, és nem ugyanilyen sebességű csomagja van. Ha szakad, akkor mindenképpen érdemes bejelenteni, de megvan a kockázat, hogy "agyatlanul" meglassítják a csomagodat érdemi kivizsgálás nélkül. Kicsit kevésnek tűnik a felfelé margin, de hogy kézzel nem fogják feljebb piszkálni az biztos. Amiben bízni lehet, hogy valóban van valahol kötés hiba, amit kis is vizsgálnak a bejelentés hatására.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Túzok22
aktív tag
válasz Matrox1995 #112662 üzenetére
Köszi akkor megnyugodtam hogy nem nálam van a gond.
-
addikt
válasz Matrox1995 #114465 üzenetére
Igen, úgy tűnik visszajött. Mostanában elég sokszor van probléma náluk...
Ezen kívül pl. ubisoft.com, gmail betöltés akad sokszor, de megpróbálok DNS szervert váltani, hátha az a probléma (most egyik 8.8.8.8 a másik Telekom).
-
#46824192
törölt tag
válasz Matrox1995 #136094 üzenetére
Nyilván nem a felhasználói élmény fokozása érdekében fejlesztik
Inkább csak egy biztonsági vagy stabilitást fokozó frissítés lehetett.
-
AnonymusX
senior tag
válasz Matrox1995 #146320 üzenetére
-
AnonymusX
senior tag
válasz Matrox1995 #146353 üzenetére
Új alatt új típusú modellt értettem, az általad említett Technicolort vagy a Sagemcom 5670-et, ami megoldotta a recsegés problémáját az egyik linkelt hozzászólásban.
[ Szerkesztve ]
-
AnonymusX
senior tag
válasz Matrox1995 #146377 üzenetére
Szuper , akkor most már mehet minden recsegés nélkül.
-
Matrox1995
csendes tag
válasz Matrox1995 #146377 üzenetére
Sajnos ez az eszköz se nyújt megfelelő megoldást.
Most azzal küszködők, hogy legalább hetente kifagy... (telefon piros, internet kialszik).
Szó szerint minden kipróbáltam: DHCP off, Tűzfal off, PPPoE kitörölve és beírva, reseteltem (hosszan a gombbal), több UTP portba bedugva a routert.
Ma már be is jelentettem hibára, kíváncsi vagyok tudnak-e másféle HGW-t hozni, vagy így jártam... -
Davee.
tag
válasz Matrox1995 #147979 üzenetére
Próbáld meg kikapcsolni az IPv6-ot és a Band Steeringet.
-
Davee.
tag
válasz Matrox1995 #147983 üzenetére
Akkor marad a Technicolor, tudom nincs sehol, senkinél, de kerítsenek valahonnan. Nálam az oldotta meg ugyan ezt a problémát (eddig nagyon stabil).
-
Davee.
tag
válasz Matrox1995 #148041 üzenetére
Nekem is ezt mondták először, aztán amikor telefonált a szerelő, mondtam neki, ha nincs nála Technicolor ne is jöjjön ki, zárja a hibajegyet én meg újból bejelentem a hibát, addig amíg nem kerítenek, akár központilag valahonnan.
Ne fogadd el ezt ilyen könnyen, ez még a rosszabbik verzió, hogy kifagy. Engem is szarul érintett, amikor külföldről nem tudtam áromtalanítani az eszközt, és egy hétig nem értem el semmit, amíg haza nem utaztam. Jelentsd hibára a műszakisoknál, mondd meg, hogy több ember küzd a hibával, a szerelők is belátják, hogy rossz az eszköz, a frissítést nem sürgetik rá, kérd, hogy vegyék fel megjegyzésbe a hibajegyhez, hogy Technicolort szeretnél.Használsz a Sagemcom mögött routert?
[ Szerkesztve ]
-
Davee.
tag
válasz Matrox1995 #148044 üzenetére
Rokonnál működik egy ilyen 5670v2, úgy hogy a routerek AP módban vannak mögötte, az nem fagy, nem indul újra.
Nálam az Asus is tárcsáz és a Sagemcom 5670v2-nél, ha a WAN fül alatt nyomtam egy "Alkalmaz" gombot legalul (ilyenkor újratárcsáz a router), jött a fagyás. Szóval nálam akkor is fagyott, ha az Asus bontotta a kapcsolatot, ilyenkor volt, hogy a Sagemcom még logolt annyit, hogy ő is bontotta, volt, hogy semmit nem írt logba csak fagyott. Technicolornál nincs ilyen és az 5655v2-nél sem volt (nekem azt is vissza akarták adni, mivel azt mondták nincs Technicolor. Mondtam, hogy köszi nem kell, ők erőltették a cserét egy jól működő eszközről, oldják meg.. )#148043 patrikcoc Tipikus multi.. nem olyan egyszerű ott egy folyamat, hány emberhez kerül el a dolog, mire valaki foglalkozik vele, aztán hányhoz mire kikerül a frissítés.
[ Szerkesztve ]
-
Essejó
veterán
válasz Matrox1995 #148047 üzenetére
Nekem a 8 portos switchet és a nast akarta hibásnak mondani. Mondtam csak akkor nyúlhat hozzá ha a teli switch összes lankábelét be dugja a Sagembe. Na az nem ment.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
Davee.
tag
válasz Matrox1995 #148047 üzenetére
Nekem is ezt mondták a műszakisok viszont a kint lévő szerelők meg látták, hogy képben vagyok. Szóval megmondtam, hogy értem én, hogy a belső hálózatom a rossz, de nem fura, hogy akkor romlik el az évekig hibamentesen futó (5655v2-el) hálózat amikor lecserélik a szuper 5570v2-re? Egyébként tipikusan ezt csinálják, vagy tényleg nincsenek képben, vagy rájátszanak. Az utolsó hibabajelentésemnél ragaszkodott a műszakis ahhoz, hogy nálam van a hiba, aztán mondtam neki, hogy konkrétan tele van a fórumuk ilyen panasszal, egy kis csapat alakult ki ahol tippeket adunk egymásnak, a szerelőik egytől egyig belátják, hogy nem stabil a Sagemcom, lássa már be a Telekom.. erre azt mondta, hát igen tudják.. vannak problémák vele.
Egy portnyitást nem lehetett csinálni a Sagemcomnál, most az utolsó szoftverftissítésben javították azt is.
Milyen intetnet csomagod van?
-
Davee.
tag
válasz Matrox1995 #148065 üzenetére
Hm, nálam szünetmentes mögött is fagyott, pedig ott nem ingadozik semmi.
-
patrikcoc
aktív tag
válasz Matrox1995 #148486 üzenetére
A Firewall menüpontban van 5670 esetén, a v2-re már nem emlékszem pontosan de ott is van ilyen.
Technicolor pl. alapból tiltja az ICMP-t.[ Szerkesztve ]
-
enginev3.0
félisten
válasz Matrox1995 #149251 üzenetére
Fura, én saját routerrel használom
Asszem mióta nem a 2.5gbites portra kötöttem a routerem, azóta nem volt vele gondA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
HiFiHobbi
csendes tag
válasz Matrox1995 #149253 üzenetére
Sziasztok!
Mi is azzal szenvedünk, hogy egyszerűen a Sagemcom F@st 5670 eszköz nem képes együttműködni a TP-Link TL-WR1043ND v2.1/v3.0 Routerekkel. Ezért nem tudok átállni Telekom optikára 1000/1000Mbit/s netre.
Szembejött esetleg valakinek már ehhez hasonló hiba? Vagy csak az új Telekomos eszköz ennyire hulladékra sikeredett? Jelzem ez egy a Telekom felé már 2023. január közepén jelzett probléma, amire azóta is 0 megoldással jönnek, jöttek a kedves telekom szakemberei.
Beállítottam ezen is a PPPOE Passthrough-t, 1-es proton rádugtam a routeremet. Na erre a Sagemcom úgy reagált, hogy kb 1-2 perc után totál kifagyott. Telefonhoz tartozó LED piros lett, power és PON ledek továbbra is zölden világítanak. Ilyenkor a webes felülete sem jön be a telekomos eszköznek. Újraindítás után megint 1-2-3 percig jó minden, aztán ugyanezzel a jelenséggel megszűnik minden. Speedtest vagy egyéb le és feltöltés esetén a művelet megkezdésekor 1 percen belül vagy azonnal kifagy a Sagemcom 5670. Ha viszont nem csatlakoztatom rá a saját routeremet, akkor újraindítás után jó minden, a PPPoE kapcsolatot a gépem építi fel, a router nincs a gép és az ONT között.
Csak éppen ezen a csodás Sagemcom F@st 5670 elektronikai hulladékon semmit se lehet beállítani. Ha sikerül is valamit beállítani egyszerűen elfelejti, hiába írja ki sikkeresen beállította, mentette, egyszerűen ha újratöltöm a webes felületét mintha semmin se állítottam volna. Restart után szintén ugyanez.
Tudja valaki hogy lehet, lehetne rávenni a kedves telekomot, aki hirdeti "együtt veled", "lépj előre digitálisan", hogy az 1000-res nethez is a Sagemcom F@st 5655 V2 AC ONT-ot adja? Mert azzal nincs probléma, normálisan mennek vele a TP-Link TL-WR1043ND v2.1/v3.0 Routerek PPPOE Passthrough-t módba.
-
patrikcoc
aktív tag
válasz Matrox1995 #150131 üzenetére
Remélhetőleg javította a random újraindulást is.
-
Matrox1995
csendes tag
válasz Matrox1995 #150131 üzenetére
Korai volt az öröm:
-Bár létre lehet hozni szabályt, igazából nem működik. Törölni max. factory resettel lehet, de igazából minek törölni, ha amúgy se működik.
-ASUS AX1800 routeremet rákötve, néhány PPPoE csatlakozás után kifagyott, ami azt jelenti, hogy a heti/random kifagyások továbbra is fennállhatnak...
-Továbbra is válaszol pingre WAN oldalról.[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
aktív tag
válasz Matrox1995 #150136 üzenetére
Ügyesek ezek, már legalább 8 hónapja nem sikerül javítani ezt (se)…
[ Szerkesztve ]
-
kchris78
veterán
válasz Matrox1995 #150231 üzenetére
valoszinu nem a telekome, csak pl a Dataplexben van ami barkie lehet, nem feltetlen van egyuttmukodes.
-
patrikcoc
aktív tag
-
Rick4
félisten
válasz Matrox1995 #153859 üzenetére
Pl úgy, hogy közbeiktatsz egy routert, vagy ha csak egy gépet használsz, akkor ott az internetbeállításoknál az opendns-ről vagy az alap telekomos dns szerverről átállítod bármelyik másik dns szolgáltatóra a kéréseket, pl a sima google 8.8.8.8 és 8.8.4.4.
Amúgy ettől függetlenül én évek óta az opendns-t használom, egy ideje más a pihole-on keresztül is, google-lal azonos sebességű, és problémamentes a dolog, szóval nem látom értelmét kiderülni sem.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
enginev3.0
félisten
válasz Matrox1995 #153861 üzenetére
Hová kötötted őket? 2.5gbitre?
1gbites portra kösd az asust
Úgy nem lesz gond (nálam nincs)A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Rick4
félisten
válasz Matrox1995 #153861 üzenetére
A saját routered hogy volt bekötve? Dupla nat? Dupla dhcp? Nincs mitől összeomlania, ha jól van minden összedugva!
A 2010--es évek eleje óta mindig saját routerem volt, soha egyetlenegyszer se vlt probléma, brigde mód vagy pppoe passthrough, és ment minden...Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
patrikcoc
aktív tag
válasz Matrox1995 #153861 üzenetére
FW frissítéssel már javították a v2-es 5670 random újraindulásait.
-
Rick4
félisten
válasz Matrox1995 #153865 üzenetére
Furcsa, most kerestem vissza, nekem a 3890-es kábeles cucc évekig hiba nélkül üzemelt!
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Multibit
veterán
válasz Matrox1995 #153867 üzenetére
Nálam Technicolor 2235 van. Korábban PPPoE PT volt konfigurálva úgy, hogy a Techicolorban nem volt kitöltve a user/pw és a wifi is ki volt kapcsolva. Saját routerrel (nem Asus) tökéletes volt a kapcsolat 2.5Gbps porton. Most a Technicolor is szór, két PPPoE session él, továbbra is a 2.5Gbps porton van a saját routerem, továbbra is problémamentes a hálózatom
-
Matrox1995
csendes tag
válasz Matrox1995 #153876 üzenetére
Történet vége:
Szerelő saját bevallása alapján is feleslegesen cserélte a modemet (természetesen 5670 v2 továbbra is, csak most vadiúj), ugyanis "felsőbb" szinten volt probléma.
Szerencsére a netvédelem nem került visszakapcsolásra, szóval legalább a kikapcsolása sikerült, még ha nem is az eredeti terv alapján... -
patrikcoc
aktív tag
válasz Matrox1995 #155075 üzenetére
Discord is rendben megy, olyan, mintha a free csomagos userek oldalait valamiért USA-ba routolnák... 4KB-os fájlt is nehezen tudtam csak letölteni...
[ Szerkesztve ]
-
patrikcoc
aktív tag
válasz Matrox1995 #155075 üzenetére
Másfél napja már nonstop fennáll a hiba. Elképesztő… Persze más szolgáltatónál továbbra is a budapesti központra megy USA helyett… Hibajegyet instant zárják, mert állításuk szerint nem náluk van a hiba.
-
zst
tag
válasz Matrox1995 #155369 üzenetére
Akkor Google? Vagy van más jól működő alternatíva? Tényleg most próbálok minden szalmaszálba megkapaszkodni, hátha egyik bejön...
Jó... Látom lionhearted egyértelművé tette. Köszönöm mindkettőtöknek. Megpróbálom.
[ Szerkesztve ]
-
Matrox1995
csendes tag
válasz Matrox1995 #150131 üzenetére
Új Sagemcom 5670 V2 Firmware:
Software Version: SGFm100286
GUI Version: 1.111.11
Látszólagos módosítás: WAN menüpontnál nem állíthatóvá tettek egy-két szürke "választható" opciót. (pl Connection Trigger, 2.5G Port Mode) -
kigyi_23
addikt
válasz Matrox1995 #156413 üzenetére
Nem hiszem, hogy T-s hiba lenne most, mert a hitelesítést is visszadobta az egyik oldalon vagy 10x a cloudflare. Tehát valami náluk volt szerintem, de ma megy rendesen már.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- Futás, futópályák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs