- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Steam Deck
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rick4
félisten
válasz martonx #23957 üzenetére
Vettem, mert egy helyről jött, vettem még 2X4GB-ot is, azt betettem a húgom gépébe... Neked nem volt még olyan, hogy 20 deka párizsi helyett 30-at vettél?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
-
Dehogy is! Most vettem, és direkt alkudható páldányt kerestem, mert ha én csinálom meg magamnak, akkor tuti meg van csinálva. Vehettem volna 1,5-2 millióval többért is, és akkor teljesen jogosan köpködném hogy 4 millás kocsi és mégis szar. Így meg megcsináltatom és mint a passatot fogom használni 6-8 évig.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz lugosi #23965 üzenetére
Gazsi, annak aki lemaradt volna róla Attix kolléga éppen most köpködi meg gyújtja fel
Rick4: Gazsi is mert azzal járok dolgozni meg mindenhova. Gazsi most szervizelés alatt, de sajnos lehet h passat sem lesz eladva ,mert az utóbbi pár hétben naponta 2x kellett szerbiába mennem és könnyen belerittyent motorkocsiba napi 150km.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz macilaci78 #23972 üzenetére
Minden kocsmai verekedés első három kérdése ? Hát kombisodtam. Múltkor is szégyenbe maradtam ,mert egymás mellé már alig fértünk be a passatba, mikor vittelek. Uh megszületett az ukász: nagyobb kocsi kell h ne égjen a pofám mert rálóg a hasam a kormányra
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Syl
nagyúr
válasz macilaci78 #23975 üzenetére
Ja, mint a "Wall-E" rajzfilmben
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
-
válasz tucsok. #23979 üzenetére
Soha nem fogom megérteni hogy miért félnek az emberek az automatától! Ha megkapja az olajat és szűrőt mindig, akkor sok százezer km az élettartama. Ja meg nem kell lövöldözni meg gyorsulásosat játszani vele és nincs baja. A legelső automatámat kellett felújítani, még 99-ben a fordot. 400k volt akkor. De azóta is vígan megy az is, a passatom is meg az audi is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
ebegab92
senior tag
Emberek! Beindult a vödrös narancs szezonja a Lidl-ben 999 Ft-ért
ABIT kézikönyv,BIOS innen letölthető: http://sdrv.ms/X4IwiL
-
-
válasz macilaci78 #23986 üzenetére
Nekem meg ez ad szabadságot: tok matatni a jobb szabad kezemben telefonnal, meg a bal lábammal vakarózni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #23986 üzenetére
Na ez egy az egyben egy barátom szövege. Egyszerűen nem értem, mi öröm van abban, hogy járom az országot, vagy a várost, és kuplungolok, váltogatok, pakolgatok, ebben nekem aztán egyáltalán semmi öröm nincs. De semmi. (Nekem.)
Amúgy én se gondoltam hogy van ennek értelme, aztán mikor először mentünk automata váltós kocsival körforgalomban, és indexelni kell hogy jössz ki, kormányozni mert jössz ki, és vissza kell váltani hogy ne rángasson a motor, ja tehát kormány-index-kuplung-gáz-fék kombó, akkor nagyon szuper volt mikor kezek a kormányon maradtak és csak a gázpedállal kellett szenvedni a fentiek helyett.
Meg tempomat automatával. Felérsz az autópályára / kiérsz a városból, szépen beállítod és intézi, nem majd az utolsó fokozatban kell bekapcsolni, hanem amikor úgy döntöttél hogy innen mehet egyenesen a dolog.
Kamion előzése országúton, kukucskálsz, indexelsz, visszaváltasz, gázd adsz, tükröt csekkolsz, tök poén ha ilyenkor van két kezed a kormányon és nem kell váltogatni mert az automata megcsinálja helyetted.Én úgy vettem észre, hogy ez a "vezetés öröme a váltás" azoknál jön elő, akik nem "kötelességként" vagy "munkaként" fogják fel a vezetést, hanem ezt örömmel élik meg. Aki napi szinten hajtja a kocsit muszájból, az szerintem minden olyan feature-nek örül ami ezt megkönnyíti. Hozzáteszem, hogy én abból a szemszögből nézem a dolgokat, hogy én pl nem szeretek vezetni. Ha anyagilag megtehetném simán felvennék egy sofőrt. És ha nagy távolságra kell menni akkor eléggé előfordul hogy megkérek valakit hogy vigyen el. Fel tudok készülni arra amire megyek, tudok nézelődni, kipihenem magam stb., szóval számomra a vezetés ha úgy vesszük alapvetően nemszeretem tevékenység.
Ha nálad ez pont fordítva van, hogy szeretsz vezetni, én ebbe nem tudom magam beleképzelni, lehet hogy akkor ez pont fordítva van.
Hozzáteszem sajnos automata kocsim nekem eddig még nem volt, csak vezettem ilyet. Mindig elhatározom, hogy a következő kocsi automata lesz, de aztán kiderül, hogy az rendszerint jóval drágább, és általában még az is drágítja, hogy jellemzően a nagyobb (2000-es feletti) motorokhoz lehet rendelni, így ár miatt sajnos mindig lemondok róla.
De talán a következő ....
-
félisten
válasz macilaci78 #23986 üzenetére
Vezetésben sok öröm nincs a mai proli autók nagy részével szerintem.
Sport és versenyautókba kell kézi váltó, mert ott élmény, kihívás. Ha lenne járművem, én is automatást vennék.
Mondjuk valami ilyesmit. Na befejezem az álmodozást mára. -
válasz FoxiestFox #23989 üzenetére
Ja a ferrari is meg a mclaren is mind mind proli dógozós autó csupa csupa automatával. Ami gyorsabban vált mint ember valaha, nem engedi a motornak h szétforogja magát és a többi és a többi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #23989 üzenetére
Jó ez, csak lehagytak egy nullát a futott km-nél
Aki él és nem boldog, az téved!
-
félisten
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz bitpork #23990 üzenetére
Van a VW konszern kocsijainak az a DSG vagy milyen nevű duplakuplungos váltója. Olyanban ültem egyszer, nem én vezettem. Hát szépen váltogatott (7 sebességes Audi Q7 volt, de állítólag az ideiek már 9 sebességesek, állati jó volt a 7 sebesség is, hogy autópályán tök alacsony maradt a fordulatszám).
Azzal a DSG-vel már messze nem az az érzés a váltásnál, mint ami mondjuk 80-as évekbeli automatáknál, amire sok ember még mindig emlékszik, hogy bólogatós, lassú kapcsolású váltók.Valami ilyen kocsit szeretnék egyszer (csak tankolni nem) : valami nagy köbcentis benzines, automata váltóval, egy volvo vagy egy merci 3 liter fölött. Vagy egy jó hibridet, bár azoknak a váltója, amiben eddig ültem, azok annyira nem jöttek be. Például a civic hibrid, olyan fokozatmentes "váltója" volt, amit próbáltam, mint a babettának - jó nagy túlzással. Valami ilyen technika, hogy két kúp van egymással szemben, és mindig az adott helyzetre ideális(nak gondolt) állásban vannak egymáshoz képest, hátránya hogy gyorsításnál olyan érzésed van folyamatosan, mintha gumiból lenne a motor és állatira csúszna a kuplung. De vezetni jó volt. Azzal reklámozta a honda, hogy 1.3-as motor, de úgy érzed mintha 1.6-os lenne, és ezt én úgy is éreztem, jól az ember keze alá dolgozott, és az 1.3-as benzinest és a villanymotort együtt egyáltalán nem éreztem úgy, hogy alulmotorizált lenne.
-
-
válasz lugosi #23994 üzenetére
Azért a tiptronic sem rossz. Az meg hogy 9 sebességes...hát fene tudja. Nekem a kocsi ne induljon 2. v 3. -ból. Felesleges. Pályán meg 130 tempomat és arra jó az 5 sebesség is.
Ha holnap ráérsz valamikor 12 körül kipróbálhatod milyen a 9 éves tiptronic.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Rick4
félisten
válasz lugosi #23994 üzenetére
Én sok évig amerikai kocsikkal jártam, azon túl, hogy tempomattal valóban borzasztó kényelmes, mivel sokat pályáztam, annyira nem volt jelentősége, de most már lassan másfél éve csak kézivel nyomom, kissé hiányzik, de az automatás vezetések alatt a zabszem az ismeretlen állapot miatt nem. Körülöttem mindenki megjárta váltóhalállal, 3-4-500-akat költöttek rájuk hogy ismét jó legyen, én meg sose kaptam semmi rosszat, sőt, a meglévő 3 váltómat mind úgy adtam el, hogy ma is használják. Nekem mindig is megmarad a kellemes emlék, de amíg most egy kuplungszett 25, egy bontott váltó 30, addig nem vágyom 500K-s hibaforrásokra. Igaz, fordítsuk meg, én abból a szempontból közelítettem meg, hogy hibaforrás. Majd ha egyszer megöregszek, és már nem azt nézem, hogy az autónak dolgoznia kell, hanem csak olyan furikázásra veszem, és nem azt nézem, hogy x forintért szeretnék y méretet és z fogyasztást, akkor asszem megint automata lesz.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz bitpork #23996 üzenetére
Holnap pont nem érek rá mert családi program van és ott kell lenni, de nekem hamarosan jön a karácsonyi szabi és ha később is esetleg ráérsz akkor nagyon szívesen kipróbálnám és előre is köszönöm!
Szerk.: hm, lehet hogy én írtam rosszul és az Audiban nem is DSG van most se hanem tiptronic...
Rick: érthető amit írsz, de én újban gondolkoztam az előbb, és ha azt mondják, hogy 5 év gari van a kocsira, akkor annyira nem érdekel, mert ha elromlik a váltó, akkor megcsinálják. Bár nem tudom mostanában mennyi garit illik adni a kocsikra, 2 éve mikor én vettem akkor emlékszem a KIA volt az egyetlen, amelyik 7 évet adott (majdnem olyat is vettem), csak néztem hogy a BMW-nél például 1 évvel jöttek... Egyszerűen érthetetlen, hogy egy lakás árába kerülő autóban hogy képesek annyi garanciában gondolkodni, mint mondjuk egy mikrosütőnél. Hozzáteszem már csomó műszaki cikknél is 3 év a gari. Kocsira 1 év, ez olyan kicsinyes. Pláne hogy az új autóknál szerintem a legritkább a meghibásodás...
Mennyi most a gari kocsikra? Úgy általában?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Politika
- Steam Deck
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Óra topik
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs