- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
- Projektor topic
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen házat vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aluser
tag
Nem nagyítottam a képbe (felvétel előtt/alatt sem), csak elindítottam a videót szg-en -> pause -> képkivágás. Telefon kijelzőn és notebook-on is ugyan ez. A folyamatos lejátszás alatt ez a képminőség. Ha átállítom H.264-ről H.265-re a videó kódolót, akkor még rosszabb a helyzet.
Ezt a képet a telefonomon pause után screenshot-oltam: -
aluser
tag
válasz gretzky77 #419 üzenetére
Én is attól tartok, hogy HW v. SW problémája van. Pénteken vettem, még nem volt időm elállítani semmit rajta, csak frissítettem a rendszert és az appok-at rajta. Utána ki akartam próbálni a kamerát. Mielőtt visszavinném 3 napos cseregaranciát érvényesíteni, gondoltam, rákérdezek itt, hogy másnak milyen tapasztalata van, hátha csak én bénázok valamit.
-
aluser
tag
válasz Viktor0610 #425 üzenetére
A rendes videó és a 120, 240 fps-ek is jók. Egyedül a 960-nál csinálja ezt gyári visszaállítás után is.
-
aluser
tag
Nektek milyen verzió van fent?
Nekem:
MIUI-verzó: MIUI Global 13.0.2 Stabil 13.0.2.0(SLDEUXM)
Android: 12 SKQ1.21.1230.001
Biztonsági frissítés: 2022-04-01 -
aluser
tag
válasz aprokaroka87 #432 üzenetére
Igen
-
aluser
tag
12x 960FPS problémára ezt a választ kaptam a Xiaomi Supporttól, de mivel már visszavittem, így már nem tudom ellenőrizni (Írtam, hogy milyen MIUI van rajta, mégis kérték, hogy frissítsem. Gondolom egy sztenderd szöveg lehet a válaszuk.):
Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Joyce.
We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this.
I would request you to perform the below-mentioned steps to resolve the issue:
1. Please confirm that there is no occlusion at the camera affecting the imaging (camera lens protective film, foreign matter, etc);
2. Upgrade the system to the latest version of MIUI;
3. Please enter *#*#6484#*#* in the dialing interface to enter "camera test" or use a third-party camera application to take photos (to exclude whether there is a fault in the camera hardware);
4. Restart the phone and re-enter. If the photos are still blurring, please restore the default Settings of the camera (in the phone Settings - More apps - camera clear camera data);
5. After the backup and data are cleared, try without restoring the backup.
Normally, this is related to the software and hardware of the phone. If none of the above methods can solve the problem, I would request you to go to the service centre along with the invoice. You can find the address of the service centre by referring to the link https://www.mi.com/global/service/warranty/. This warranty will not cover any human damage (physical or liquid damage) encountered on it. If there is no service center in your region, please kindly coordinate with the point of purchase for assistance.
Best Regards
Xiao Mi Global Email Service
If you have any other questions, welcome to visit again. Always believe that something wonderful is about to happen!
Follow Twitter@XiaomiSupport to get latest product tips and service information. https://twitter.com/XiaomiSupport[ Szerkesztve ]
-
aluser
tag
"Tehát HW hiba volt a kockás kép." Korai volt a következtetés.
English(UK) nyelvvel telepítettem a telefont és így is teszteltem és tökéletes volt a kép.
A fiam is ki akarta próbálni, ezért átállítottam magyarra a nyelvet. Neki már teljesen szétesett képet rögzített. Ezután elkezdtem többször is oda-vissza állítani a magyar-angol nyelvet. Angol beállításnál jó videót rögzített, magyarnál szétesettet. -
aluser
tag
válasz laci laci #475 üzenetére
Amikor írtam nekik Angolul a support.global@support.mi.com-ra 10:30 körül, akkor másnap már válaszoltak magyar idő szerint hajnali 4-kor.
-
aluser
tag
Sziasztok,
Telepítettem a 13.0.5 eu rom-ot, (előtte global volt rajta). Utána telepítettem a Raiffaisen Bank raipay app-ját, indítás után ASZF elfogadtam. Ezután üzenet az appból, hogy "Ellenőrizzük a készüléket" majd kilép és nem lehet használni.
Ötlet a megoldáshoz?
Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- Új, bontatlan iPhone 13 128GB Midnight (fekete) gyári független
- Iphone 11- 128Gb- piros - kártyafüggetlen
- Iphone 12- 128Gb - áfás számlával
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Samsung Galaxy S23 Ultra, 1 hetes! Garancia 2027.06.05.!!!
- Redmi Note 12 pro 5g 6/128gb Csereis
- Xiaomi Poco X5 5G 6+6gb/128gb 2 év xiaomi garancia !
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 PRO MAX 128-512GB Független 1év GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető