Hirdetés
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
ph Úgy fest, hogy a 27 hüvelykes, Agon szériás képernyő be fog férni a 100 000 forintos összeghatár alá.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Béééla
őstag
MEGTANULNI PROGRAMOZNI!
TEGNAPRA!És akkor nem futunk bele ilyen hibákba
Terahertzes processzort nem akarnak bevezettetni?Bélabá
-
félisten
Vicc
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Seangaijin
senior tag
Dying light egy borzalom. 290x-en full grafon kimegyek a házból és játszhatatlan a játék. Igaz, a 8350-et nem húztam, meg minek is, de a cikk alapján vajmi kevés értelme lenne. Ez az elgondolkodtató, hogy az ember egy 200 ezres PC-n se tud játszani, mert a fejlesztők b@sznak optimalizálni. DX12 meglátjuk majd mit hoz, de ha továbbra is lusták lesznek lehet az se fog megváltást hozni.
YouTube csatornám gameplayekkel: https://www.youtube.com/c/seanjrrussel
-
Gicz
addikt
Ha a PS vagy az xbox támogatná az egér+bill kombót, akkor én is váltanék konzolra, de addig egyértelműen marad a PC.
ja, és igen, a kontroller szerintem nagyon béna ha COD, battlefield, ilyesmikről van szó.
-
vivanto
tag
"Többször is említettük, hogy pár kiadó a PC-t nyűgnek tartja, és nem kifejezetten örülnek annak, hogy a PC-s verzió optimalizálására költeni kell."
Ez a hozzáállás valahol érthető, mivel nagyságrendekkel kevesebb bevételre számítanak PC oldalról. Viszont a felhasználók vásárlási hajlandóságának a hiánya is érthető, épp ez az optimalizálatlanság miatt, 22-es csapdája. Úgyhogy... a kiadók bekaphatják.
-
Jack@l
veterán
Megvolt a mai napi agymosó cikk is, remélem a következő csak holnap jön...
Lehet nem majmokat kéne alkalmazni fejlesztőnek, mindjárt jobban futna a játék. (láttunk már nagy területet lefedő játékot 60 fps-el, ha ők meg tudták csinálni, másnak sem lehetetlen)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
macman507
aktív tag
Valószínűleg át lesz írva DX12-re a játék, nem úgy van, hogy alig pár változtatást kell csak csinálni és máris DX12-es a program?
Warner még okozhat meglepetéseket, Ubi jóval genyább azért szerintem
1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)
-
#85552128
törölt tag
-
-
LLKobe
veterán
Én csak azt nem értem, hogy ezt nem tudták előre? Dehogynem.
Mikor terveznek egy játékot, neadjisten korai teszteken nem látják hogy ez még a legdurvább húzott procikon se játszható? De igen, biztos. Akkor meg miért így írják meg? Ez nekik nem jó mert a nép lázadni fog és a saját renoméjukat ássák alá, és a játékot is kevesebben fogják megvenni. A vásárlóknak meg végképp nem jó.
Szóval lehet hogy nem vagyok szakmabeli, de ez számomra akkor is értelmetlen.
Ja vagy várjunk csak: megírják konzolra, aztán ráküldik az ISO-ra a convert to pc.bat-ot, és le van sz*rva hogy fut, csak bejön ebből is egy kis lé?
[ Szerkesztve ]
Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!
-
Tazsam01
tag
Mondjuk fura, hogy ahhoz képest mekkora botrányról szól a cikk kevesebb mint 300 negatív vélemény van steamen és 1700+ pozitív. Igaz a negatív revek 90% arról szól, hogy amd-n játszhatatlan.
-
HaJózsi
aktív tag
'A felhasználók vásárlási hajlandóságának a hiánya' a warezből puszta létéből ered, nem a optimalizálatlanságból.
A 22-es csapdája jelen esetben szerintem az, hogy amíg a PC-sek legjava kalózjátékokkal játszik, a kiadók nem fogják komolyan venni a számítógépeket. De amíg van warez...
[ Szerkesztve ]
'Ne higgy el mindent, amit az interneten látsz.' - Albert Einstein
-
rudi
nagyúr
Kis szerencsével pont ez lesz megoldva az Xbox One és a Windows 10-es PC-k között. Még erős gamer gép sem kell majd ahhoz, hogy az Xbox hardverét használva, streamelés lévén a PC-n játssz. Persze, meglátjuk, mennyi késleltetés kerül a dologba.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Mr.Csizmás
félisten
valaki próbálta már a task managerben hozzárendeltetni minden threadhez?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
leviske
veterán
A Warner Bros-nak van egy (Batman), a Ubisoft-nak meg két (Assassin's Creed, Farcry) számottevő franchise a kezében, olyan óriásokkal szemben, mint az Activision-Blizzard vagy épp az Electronic Arts. Ráadásul a méretkategóriájukba eső kiadók meg sokkal eredetibb termékekkel állnak elő.
Akkor mégis miért befolyásolnák a PC-s piacot? Aki évi 3 játék után ábrándul ki (ráadásul a ACU konzolon se volt valami problémamentes csoda) a PC-ből, az jobb, ha eleve egy konzol megvásárlásával nyitja az évet.
-
benike1999
tag
válasz Seangaijin #4 üzenetére
Akkor én nem tudom mit várjak R9 290+ A10-6800K kombótól de gondolom nem lesz mantli támogatás :/
-
tatararpad
őstag
Megint arról megy a sírás hogy az API nem bírja, szoftveres gát, meg tökömtudja. Nem. A szoftveres gátakkal a fejlesztők is tisztában vannak, mégis lesz*rták őket, és megcsinálták úgy a játékot, hogy az rossz teljesítményt produkál. Nem azt mondom nem tudnak programozni, vagy azt hogy nem tudnak optimalizálni, hanem hogy nem tudnak játékot fejleszteni. Ha tudják hogy nem fog működni, akkor más koncepció kell. Én sem állok le sort előzni egy 1.0-s suzukival hogy majd a kamion szélvédőjén elmondhassam, bizony a motor teljesítménye korlátot állított az előzésemnek.
-
BazsiBazsi
aktív tag
Elég vicc hogy AAA címeket nem bírnak optimalizálni... Vártam ezt a játékot valamennyire, és eléggé csalódtam. Inkább indie címek mint ezek a hulladékok.
-
McW1
tag
Kétségtelen tény, hogy a "szoftveres fejlődés hiánya" okozta a mostani helyzetet, ami az elmúlt hónapok AAA kategóriás játékait tekintve már sajnos katasztrofális szintre jutott, ugyanakkor gamer felhasználóként komoly aggodalmam, hogy az új dx sem fogja megoldani a problémát. Na nem azért mert nem lehet (bár a technikai részéhez egyáltalán nem értek), szimplán a gazdasági érdekek sajnos nem ezt diktálják.
Szubjektív véleményem pedig, hogy annyira nem "szép" a grafika, ahhoz képest, hogy mit vártunk anno a next-gen-től. Sad, very sad...
Azt hiszed, hogy mit gondolsz?
-
CsonkaImo
addikt
Ezek után kicsit aggódom a GTA V PC-s port-ja miatt.. Mivel nagy eséllyel nV-s lesz a játék, így ott sem lesz low level API támogatás. Bár remélhetőleg azért késik, hogy az ilyen problémákat kiküszöböljék. Kérdés, hogy ott milyen kompromisszumok lesznek a konzolos verzióhoz képest?
-
Geller72
veterán
5%-os látótávval faja lehet elnézni a messzi távolba egy hegytetőn.
-
csendes tag
Úgy tudtam, hogy eleve Mantle API-val is jön a játék. Akkor most mégse? Szomorú.
Alex | Galdech | Shaidon
-
ALLAT001
senior tag
Nincs ebben semmi meglepő. Ha megnézzük ez a Far Cry 4-nél is így van. Az is látszik h milyen butításokat használ a megjelenítés, amikor nagyon távoli dolgokat is ki kell rajzolni.
Gondolom a Dying Lightban sokkal kisebb a butítás mértéke. Ha úgy adták volna ki a játékot, hogy úgy le van butítva mint a FC4, akkor a jelenség fel sem tűnt volna.
-
-Solt-
veterán
A szimulátorokban ( DCS, ArmA, IL2 ) évek óta ugyanez a gond... a repszimekben megvan a magas látótáv, viszont, ha egy város fölé keveredünk, ahol sok az objektum, akkor drasztikusan terhelődik a CPU, és ezáltal drasztikusan csökken az FPS...
Az ArmA széria is ettől szenved, csak fordítva... ott alapból sok az objektum, viszont ahogy emeljük a látótávot, úgy terhelődik drasztikusan a CPU... egy 4.4GHz-s 4770K-t annyira beterhel 3-4 km-s látótáv felett, hogy médium grafikán sincs meg a fix 60 FPS... a max látótáv, ami a játékban lévő repülők, helikopterek miatt lényeges lenne, meg egyenes használhatatlan a játék...
Nyilván benne van ebben a fejlesztők keze is, de ha egyszer maga a keretrendszer nem enged többet, akkor csodát várni felesleges tőlük. Mindennél többet elmond erről az egész jelenségről az, hogy azokon a hülyegyerekképző dobozokon, a bennük lévő gyenge hardvereken nem okoz (ekkora) gondot a látótáv...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
arn
félisten
pfff... es egy ilyen piacra akarnak meg alacsonyabb elerest biztosito, es meg tobb specifikus optimalizalast kivano apikat hasznalni? talan maradni kellene az altalanos apiknal, es kihasznalni az abban rejlo lehetosegeket. azzal kell fozni ami van, akinek meg extra kivansagai annak, az koltson az optimalizalasra.
a pc mindig igy mukodott, es igy is fog, amig kiscsillio fele konfig van piacon. kivancsi leszek mire jutnak el a regi felismeresig, hogy a pc nem konzol. abrandozni lehet, es nezhetjuk a csillivilli techdemokat.
nem mellesleg ez az optimalizaltsag hajtotta az egekbe anno a hwfejleszteseket, mindig is ezzel potoltak a swes optimalizalast. ez a modell mukodne is, ha nem ertunk volna el egy olyan limitet, ami nem teszi lehetove eszszeru keretek kozott a skalazhatosagot.
valahol a konzolos hwek lemaradasa is doglesztette le a pcs hwek utani igenyt, es hogy itt az uj generacio, es ujra fel kellene paprikazni a hweket, mar inkabb maradnanak a korabbi kliseknel, mert lehet senki sem fogja a fejlesztesbe olt penzt megteriteni. ordogi kor.
de nem kell temetni a pct, amig nincs jobb, addig piaca is van. es meg nem volt olyan pc, amire ne szuletett volna jatek.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
nagyúr
szerintem ez kacsa. nem kéne a gameworks, ha lenne erőforrás mantle rendert írni rá.
márpedig a the way it's meant to be played felirat ott héderel a warner logó mellett, amikor megnyitod a honlapjukat.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Outsiderman
tag
Sajnos a Sony és a Ubisoft jelenlegi üzleti politikája nem épp a játékosokat és a fejlődést szolgálja.
Sony egyrészt a konzolpiac meghatározó szereplője, nyilván nekik az a fontos. Talán egyszer ők is megvilágosodnak, hogy a PC-n is van élet.
Az Ubisoft anno a Unityt konzolra is csak 900p 30fps-el akarta kiadni, hogy jó lesz az nektek.Ha valaki ismeri az Omsi 2 busz szimulátort akkor tudja, hogy annál nincs optimalizálatlanabb.
Normál helyzetben ideális beállítások mellett 100+FPS hoz, de ha forgalmasabb részen halad az ember 30 alá beesik az FPS.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Mondjuk nem értem, miért nem lehet úgy megírni egy ilyen dolgot, hogy mondjuk használjon mindig annyi magot, ami a rendszer n-1 magját használja fel, ahol n= az összes maggal. Aztán innen, ha 8 magos, akkor hét magot használ, és etc. Ha az kell, akkor kiírnám minimál konfigba, hogy minimum 4 fizikai mag, aztán csók. De ne az legyen, hogy vegye meg mindenki, mert "papíron" még egy 440-es cerkán is fut, igaz 1 fps-el, de fut.
-
-Solt-
veterán
Na de ezt multiban, hogy oldod meg?
A szimes világban évek óta ezekkel a nyűgökkel küzdünk, ráadásul a TrackIr használat miatt nálunk még fontosabb a fix 60FPS... ahogy látom ezekre csak a Low-level API-k jelenthetik a megoldást, más kérdés, hogy az alacsony költségvetésű, zömében kis stúdiók mikor jutnak el oda, hogy az évek óta foltozgatott motorjaikat alapjában átírják... gyanítom a következő 5 éves tervükben ez nem igazán van benne!
www.smart-bus.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A hírben is szerepel, hogy a gond a látótávolságtól függ. Egy jó dolog a játékban, hogy működik a látótávolság automatikus konfigurálása, tehát ha a felkínált paraméterezést nem változtatod meg, akkor nagy esély van rá, hogy olyan szintet lőtt be a motor, ami az adott PC-nek jó. Jellemzően 5-30%-ot lő be procitól függően. De ha valaki ezt feldobja 100%-ra, akkor kezdődnek a gondok.
A lényeg egyébként, hogy itt a problémát PC-n a többletterhelés jelenti, vagyis el kell érni, hogy kevés rajzolási parancs legyen kiadva. 2000 az optimális szint, amit egyébként 5%-on nagyjából tart.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#65675776
törölt tag
-
.LnB
titán
Abu direkt leírta a cikkben, hogy nem a fejlesztőkön múlik a dolog, ők tudnának optimalizálni, de a kiadó nem akar rá pénzt áldozni. Ennek ellenére az első "x" komment a fejlesztőket szidja.
"Nyilván az NVIDIA erről önmagában nem tehet."
Nem csak ő tehet ez tény, de nagyon is hibás ebben az esetben is![ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
Nem követem már az ArmA-t napi szinten (az ArmA II. után kissé kiábrándultam a cseh srácokból), de anno az OFP-ben és az ArmA I.-ben (nem eszküszöm meg, de talán még az ArmA II.-ben is) még az objektumok száma limitálva volt. Magyarul hiába vetted az ArmA-ban is fel 10km-re látótávot, a fákat (illetve alacsony LOD-osként az erdőket jelképező "X kartonokat") már csak a közeledben rakta ki addig, amíg az objektlimitet el nem érte.
Így a látótáv magasra vétele nagy magasságban (nagy távolságban) már inkább csak a talaj (és/vagy tenger) kirajzolását jelentette.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- GTA V
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen