- Milyen processzort vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Hővezető paszták
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Mini-ITX
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
félisten
"Röviden összefoglalva az új API-k lehetővé teszik, hogy mostantól több processzormag is adhasson parancsokat a grafikus vezérlőnek," ez hány szálat jelent illetve grafikus vezérlő elbír ezekkel az adatokkal?
-
Lord Dion
csendes tag
Egy C++-hoz közelibb HLSL-t nem bánnék.. Rekurzió támogatása nagy előrelépés lenne. Ciklusok kezelése is lehetne egyszerűbb.
-
Genialis
aktív tag
Még tovább gondolva meg egy egységes utasítás és processzorarchitektúra felé. Kérdés mikor lesz kész rá a világ.
in4m8ion 1ts 2 B 3
-
freeapro
senior tag
jó hír
-
freeapro
senior tag
-
Joseph0319
csendes tag
Ennek a hírnek határozottan örülök.
Így legalább nagyobb lelkesedéssel fejlesztem majd a gépem. -
Kotomicuki
senior tag
De, ha az eddigi, "egyszerű" kódban is hibák sokasága volt, akkor az elkövetkező, kissé "bonyolultabban" mennyi lesz, ha a kiadók még mindig a fejlesztésre fordítható erőforráson spórolnak - szinte egyedüliként?
Meg az esetlegesen megjelenő új hardverekhez megint elő kéne majd bányászni a "régi" programkódokat, hogy azokhoz is lehessen igazítani azt - ez megint csak költségnövelő elem...Amíg nem tér vissza a régi nagyok szelleme: a jót jól elkészíteni, addig ez sem fogja megváltani a PC-s játékipart -> a nagy kiadók erre nem fognak áldozni!
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Duck663
őstag
Bennem most felmerült egy kérdés, a VRAM-mal kapcsolatban, ha a fejlesztők menedzselik a videó memóriát, akkor ez hogy fog működni APU-k esetében? Az ok, hogy most a iGPU lefoglal egy szeletet és a fejlesztő csak azt látja, de hogy fog egy működni egy egységes memóriával? Ahol adott esetben az egész dinamikusan változik, nincs egy lefoglalt szelet.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Dr. X
aktív tag
Én arra lennék kíváncsi, hogy ezek a változások a gyakorlatban mekkora fejlődést hozhatnak? Egy high-end pc multiplatform játéknál már lekörözi a konzolverziót. A nyert teljesítmény többlet miatt a pc játékok annyival fejlettebbek lesznek a konzolhoz képest, mint egy konzolgeneráció végén? Vagy inkább csak arra lesz jó, hogy a jelenlegi szintet egy gyengébb hardver is hozni fogja?
-
.mf
veterán
Jó-jó a technikai fejlődés meg minden, de
"Persze vannak kisebb stúdiók, akik szerint kétségtelen ugyan az új API-k által kínált előny, de mégis problémás az újítások ömlesztett bevezetése, hiszen a Microsoft (DirectX 12) és a Khronos Group (Vulkan) gyakorlatilag egy év alatt lezavar gyakorlatilag öt-hat évnek megfelelő fejlesztést, ami nagyon kedvez a tehetős stúdióknak és kiadóknak."
de egy játék nem csak grafikából áll, sőt. Néhány mai napig toplistás játékom grafikailag elég szerény. Egy kisebb stúdiónak meg főleg nem az AAA-szintű grafikára kéne gyúrni, ahogy egy minibusznak sem egy sportkocsival gyorsasági versenyre mennie. Nem szabad itt leragadni. Történet, karakterek, egyedi ötletek, poénok, érdekes helyzetek, jó zene, rengeteg van még a grafika mellett, amikben a csili-vili játékok sajnos egyre kevesebbet nyújtanak.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
do3om
addikt
válasz Joseph0319 #7 üzenetére
Pont ez a célja ezeknek a propaganda dolgoknak.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
saelin
veterán
Érdekes, de bennem felvet egy kérdést. Ha a programozási irány ennyire változik, akkor idővel követni fogják a hardverek is. Lehetséges hogy akkora változás következik be, hogy nem lesz visszafele kompatibilitás? Mind szoftveres (nem futnak a régi programok, max emulálva) és mind hardveresen (új foglalatok stb). Vagy ez már nagyon elrugaszkodott gondolat?
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Angel1981
veterán
"Gyakorlatilag két éven belül a teljes iparág behozta azt a lemaradást, ami a hagyományos API-k lassú fejlődéséből keletkezett"
Hol? Egy techdemoban?
Abban egyetértek, hogy PC-s játékipar már vagy 8 éve szinte egy helyben toporog, de már annyi ígéret volt az évek folyamán, hogy akkor hiszem majd el, ha látom - mégpedig a bolti játékok tömkelegében! -
qisqaqas
senior tag
"Több gyártó szerint a jövőben a kompatibilitást mindenképpen egy közösen támogatott virtuális utasításarchitektúra szintjén kellene kezelni és semmiképp sem felette."
Igen! Publikus és alapos dokumentációval.
CMstorm QF TK eladó || Nem jó a keyboardod? Építs -> http://prohardver.hu/tema/igy_epitsd_a_billentyuzeted/ || Jolla!
-
Niquis
aktív tag
Ööö...milyen az a "hagyományos" API? Úgyértem, milyen egy apihagyomány?
Más: exception? Biztos kell az a grafikus pipeline-ba? Azokkal lehet aztán jól megakasztani a futást"És ha helyzet van, akkor mindig lépni kell. Ha olyan a helyzet."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen