- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Tovább csökkent a globális tévépiac
ph Az idei első negyedévben kevesebb televíziót adtak el, mint egy évvel korábban.
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aron1988
tag
Na már most megy a szabadkozás, meg a technikai korlátok ügyes bajos kijátszása. Mindezt horror ár, és démoni fogyasztás mellett. Már lehet tudni, hogy az első hasonló (vagy olcsóbb) Pascalos Nvidia, ami kijön, arconpörögve fogja sátáni módon alázni mind benchmarkokban, mind fogyasztásban.
[ Szerkesztve ]
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
anulu
félisten
ühümm, VR. valaki majd fog foglalkozni a Föld azon lakóival is, aki szemüveges?
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
zzola
félisten
Durva szornyeteg!
-
flashpointer
őstag
ajj de tudtam, egyszeruen annyira jo hogy nincs is ilyen kategoria!
-
tranceplanet
addikt
Ezt az "arconpörögve" dumát már a prezis hírnél is előtted, másodjára már unalmas kicsit. Hangzatos duma helyett hozzá tudnál tenni valami értelmes szakmai információt is. Nem kérdés, hogy az nvidia is készül ezerrel a pascal cumóval, biztos ütős lesz a megoldásuk. Én inkább arra leszek kíváncsi, hogy a compute növeléssel hogyan fog alakulni az új pascal-ok fogyasztása az AMD megoldásaihoz képest. Írom ezt azért, mert sokan arcoznak, hogy a megnyirbált maxwell milyen jó fogyasztási mutatóval bír.
" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
MZperX75
addikt
"A szeretet nem gének kérdése, hanem abból fakad, hogy kitárod a szíved."
Jó az aláírásod,most már tudom miért írtad ki,tessék gyakorolni ,eddig 1-es!
MÁS:
Ennek a VR dolognak kell még pár év,bár láttam 720p-ben VR cuccot nagyon állat volt .
20perc után olyan gyomorémelygésem volt no de mindegy,szerintem ez is csak szűk réteget érint, mint a 3D-t.
Persze kell valami új,hogy a szart is eladhatóvá tegyük lásd 3D-TV.[ Szerkesztve ]
-
Ranek01
csendes tag
Wow....Hát nem lesz olcsó az biztos
-
rambustibi
őstag
Köszi a hírt.
Jó cucc, amit az AMD fejlesztKlaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"
-
Televan74
nagyúr
Számomra a VR -t egyenlőre az ára miatt nem nekem találták ki.Ha olcsóbb lesz nem mondom hogy nem próbálom majd ki.Na majd 2-3 év múlva.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
wjbhbdux
veterán
Jó de mér drágább mint 2 darab Fury X?
Ez olyan üzleti modell lehet mint a dupla sajtburger a burger kingben amit 740-ért adnak mikörben 1 sajtburger 250/s
-
#65675776
törölt tag
válasz MasterMark #8 üzenetére
Tengelyt is? Mert ha azt nem tudod korrigálni, akkor kb semmit sem ér a dioptriakorrekció.
-
#06658560
törölt tag
A teljesítmény- és fogyasztásértékek nem stimmelnek a Fury X-hez.
-
#65675776
törölt tag
válasz MasterMark #22 üzenetére
"kis dioptriáig a lencsékkel is lehet korrigálni."
Erre reagáltam. A dioptria csak egy dolog. Valóban kényelmesebb lenne szemüveg nélkül használni, de ha a tengelyt nem korrigálod, akkor elég durván életlen lehet a kép, legalábbis a szemed számára. Főleg ilyen kis távolságból.
Szóval nagyon korlátozottan használható szemüveg nélkül ilyen esetben.
[ Szerkesztve ]
-
Kronos3000
senior tag
A cikket olvasva drágábbnak gondoltam,így elsőre nem is olyan vészes szerintem a tudásához képest persze.
16 TFLOPS ez 1,5 szerese az Nvidia Tesla K80 és több, mint kétszerese a Titan X kártyának.Hmmm jó cucc.Wasabi...
-
Valdez
őstag
"A Radeon Pro Duo így gyakorlatilag két darab Radeon R9 Fury X egy kártyába zsúfolva."
Nem inkább két darab Fury Nano?
-
Blindmouse
senior tag
4 giga memória? Az nagyon kevés lesz. Ez a több GPUs VR meg eléggé nem működik. Az a helyzet, hogy a CF és SLI még lassabb is mint az egy kártya.
Tiszta szerencse hogy paper launch volt, különben már holnap menne a sírás hogy nem megy a rendszer.3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
Z_A_P
addikt
-
konikan
aktív tag
-
Fiery
veterán
A problema az, hogy nem igazan van kifejtve, a multiadapter modot mikepp lehet kihasznalni. Ha jol sejtem, az ujgeneracios API-kkal van lehetoseg a multiadapter modra. Tehat egy klasszikus DX11 vagy OpenGL 4.x jatekban me'g veletlenul sem adodik ossze a 2 videomemoria blokk. Aztan, az is egy erdekes kerdes lenne, hogy ha ossze is adodik, milyen savszelesseggel es kesleltetessel erheto el a masik GPU memoria szelete, es mikepp mukodik az affinitas kezeles. Nem gondolnam, hogy ez jatek vagy epp compute optimalizalasi szempontbol mindegy lenne. A multisocketes + IMC-s alaplapoknal sem veletlenul talaltak fel a NUMA-t...
[ Szerkesztve ]
-
FatMonster
tag
"... legyen egy hitelesítés a 10 ezredmásodperc alatti késleltetésre, mivel ez ad az igazán jó minőséget. Ez vélhetően azért nem lett bevezetve, mert az AMD-n kívül senki más nem tudja elérni." Ez jellemző az iparágra, hogy a marketing el tud adni mindent. Mert ha van rajta matrica, akkor az már jó és ha van jobb is az már nem kell senkinek, mert az drága, vagy többet fogyaszt, vagy AMD, vagy jobban melegszik mint a másik, vagy 3 fps-el kevesebbet megy illetve ezek kombinációja.
Az AMD pedig jól tette, hogy megtartotta a Matle-t és így tud a saját szakállára fejleszteni, az Nv meg csak főljön a lincenszeinek a levében, megérdemli. Persze mire lesznek alkalmazások, addigra jön az Nv is megfelelő megoldással (vagy nem, akkor majd kitalálnak egy újabb matricát ).
Például a GSync-el is remélem jól ráfázik, mert megérdemli. Persze tudom, hogy pénzből élnek, csak nem a konkurencia szellemi termékéből kellene mindig hasznot húzni, mert az a haszonszerzés tükrében is féreg magatartás.A hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Z_A_P
addikt
Az úgynevezett Affinity Multi-GPU képesség az, ami hatékonnyá teszi a két GPU-s módot a virtuális valóságon belül, és ehhez szükség van arra, hogy részben a Mantle input assembler lépcsője legyen felhasználva a szabványos API-k konstrukciója helyett. Ezt a LiquidVR API interoperabilitással éri el, jelenleg csak DirectX 11-es támogatással, de az év későbbi részében beépül a DirectX 12 és a Vulkan támogatása is.
OK
-
Fiery
veterán
Nem-nem. Amit Te irsz (idezel), az az interoperabilitas. Vagyis, VR-re specifikusan fejlesztett jatekrol beszelunk, ami LiquidVR API-t hasznal. Egy sima, nem VR, DX11 vagy OpenGL 4.x jateknal kizart, hogy mukodjon ez az okossag. Es me'g akkor is ott van a savszelesseg ill. kesleltetes problema.
En csupan arra probalok ravilagitani, hogy eleg nagy kamu 8 gigasnak titulalni egy ilyen kartyat. 8 gigas, talan, bizonyos esetekben, ma me'g nem letezo jatekokban.
[ Szerkesztve ]
-
Nem próbáltam még szemüveget, de úgy rémlik, kéne beléjük a 4k felbontás - szemenként. Ilyen szemcsi még nincs, és vas sem, ami meghajtaná (már csak a szemenkénti 4k60Hz-hez szükséges DP1.3 hiánya miatt sem).
Ergo csináltak egy kazánt, csak épp nincs értelme fűteni.
#39: így van, sacc/kb 5évet adnék neki, hogy simán, megfizethető és alacsony fogyasztású (esetleg mobil) hardveren menjen a cucc, retina felbontáson.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Fiery
veterán
válasz t72killer #38 üzenetére
A 3D sem fullHD-ban indult anno. Erdemes megnezni, milyen felbontast hasznalt az elso Voodoo meg az elso RIVA128 Ugyanez lesz a VR-rel is: most me'g csak izelito, amit tudnak, de ha a technologia maga kiforrja magat, onnantol mar csak a (GPU-)teljesitmenyt kell novelni ahhoz, hogy a felbontas szepen, fokozatosan, par ev alatt felkusszon 2x 4K-ra.
[ Szerkesztve ]
-
[CsuCsu]
őstag
Ez az. Van egy gyerekcipoben jaro technologia amire csak most kezdodnek a valodi fejlesztesek a demok utan, erre ugy jonnek itt az emberek mintha holnapra kene vilagszintu elterjedtseget es tesco-s olcsosagot elerni.
A 3D-rol meg mindig tartom, hogy gimmick, de aki nem latja, hogy a VR-t mi minden masra lehet hasznalni abban sajnalom, de nincs fantazia. Ipartol kezdve a szorakoztatasig (film, jatek, stb.) ezerfele lehetoseg rejtozik benne, nem csak egyszeru eye-candy. Majd szepen beindul, addig meg nem kell feszulni. A fejlesztesek haladnak. Majd lehet ertekelni 5-10 ev mulva, amikor mar kiforrott valamilyen szinten. Addig csak az onjelolt szakertoskodes es demagogia folyik.
-
#06658560
törölt tag
válasz Malibutomi #41 üzenetére
"Mert dragabb legyartani mint 2 Kulon kartyat?"
Na azt biztos nem.
-
berVi
senior tag
válasz Kronos3000 #27 üzenetére
2 980 Ti-vel is ugyanitt vagy, arban is, teljesitmenyben is (ok, a memoria gyorsabb). Ellenben a 980 Ti egy eves kartya...
-
AusWolf
őstag
Ha kicsit kevésbé felületesen olvasád el a cikket, akkor tudnád, hogy a Pascalhoz ennek a kártyának semmi köze. Arra ott lesz az AMD következő generációs, 14 nm-en készülő termékvonala.
Ez most a két GPU-s rendszerek VR-ban való felhasználásáról szól. A "horror ár és démoni fogyasztás" nem olyan vészes, ha fejlesztői szemmel nézed. Én legalább is ezt az egészet egy kísérletnek látom. Ha a dupla Fijivel működik a skálázás VR-ban, akkor később hatékonyabb két GPU-s rendszerekkel is menni fog. Remélhetőleg pár éven belül megfizethető árú, emberi fogyasztású rendszereken (esetleg laptopon) is működni fog a dolog.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Minden DirectX 12 és Vulkan játék csak multiadapter módot használhat. Más opció nem létezik. A VR-ben pedig a LiquidVR automatikusan kezeli a dolgot, azt csak engedélyezni kell, és 2x a gyorsulás a két GPU-tól. Az, hogy itt hogyan kezeli egyben a VRAM-ot elég nagy titok, mivel nem kell elárulni a fejlesztőknek a működést ahhoz, hogy működjön, és ez az egyik kulcsa annak, hogy a két GPU dupla gyorsulást érjen el. Ezt a titkot nem nagyon akarja kiadni az AMD, mert például az NV-nek a VR SLI-je leginkább 30-50% közötti gyorsulást ér el, ami az AMD-nek kedvező, az NV-nek pedig nem. Ezért nem lett dual GPU-s GeForce VR-re. Piszkosul nehéz normális szoftvert rakni a hardver mögé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen