Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SMartin-HU

    tag

    Intelt használok és eddig nagyon meg vagyok vele elégedve.

    Örömmel látom, hogy szépen kúszik fel a tároló kapacitás :D már csak az árral vannak problémák.

    [link]

    Már régen megtanultam, hogy a lehetetlen szót csak a legnagyobb körültekintéssel szabad használni. „Wernher Von Braun”

  • SMartin-HU

    tag

    Srácok nem kötekedés képen, de ti a Samutól kapjátok a fizetést?

    A 10 év garanciára meg csak annyit mondok, hogy jelenleg is van itt nálam 2db tv. 65" Egy prémium kategóriás samsung tv, amit ha szerencsém van le tudok másra vásárolni. Egy 40" amivel a hivatalos szerviz nem tud mit kezdeni. Magyarországon forgalmazott mind a kettő és megkaptam a garancia kiterjesztést is hozzájuk.

    Csak hogy érezzétek. Amikor a TVn világos a kép. Az eget nézik stb.... bármi, ami világos. Egyszerűen láthatóvá válnak fix helyzetű (kb 1 cm2 kiterjedésű) fehér foltok. Ez nem a ködösödés! Nem beragadt pixel, nem fizikai sérülések.

    Egyszerűen olyan mintha azokban a tartományokban sokszorosa lenne a fényerő, azon az 1 cm2 területen.

    Ha beteszel egy fehér hátteret maximum fényerőnél tökéletesen látszanak a teljes panelen, hogy hol is vannak. Elhiheted, ha már ennyire zavar...... Sokan vannak :((

    Erre csak annyit mondtak. Ők nem találnak hibát, ezért nem garanciális probléma. Nem tudják mitől van ez, de ők nem tudják javítani (mert nem tudják mi okozza a "jelenséget".... állítólag nem panel hiba) és javaslatot sem tesznek ennek a "jelenségnek" az elhárítására.

    Még a garancia kiterjesztést is megkaptam!

    Ilyenkor jön a fogyasztó védelem.

    Ehhez még annyit, nehogy azt mondjátok a Samsung ellen vagyok. Samsung TV, hűtőszekrény, mosógép, számos samu HDD, mobil és még sorolhatnám, amit tőlük vettem. Valamivel meg voltam elégedve.

    A hűtőszekrénynél már ügyvédhez kellett fordulni, mert az egy napos készüléket nem tudtam kivenni "Bemutató üzemből". A kiküldött szervizes egy balf@asz volt, javítani megint nem tudták és a pénzt sem akarták vissza adni (mert ez azért húzódott egy darabig, ünnep stb és a többi)... ezért le kellett vásárolni. (Még szerencse) Ezt már az ügyvédi jelenlét produkálta ki belőlük.

    Elnézést a hosszú irományért, de amikor a Samu garancia kerül elő... :) Egyszerűen elszakad a cérna.

    Én ezekkel az ügyekkel már nem foglalkozom többet, túl sok idő és energia. Majd egymás között lerendezik a cégek. Beletörődtem, hogy szerencsétlen vagyok a márkával kapcsolatban és már csak mentem a menthetőt.

    Egy biztos. Én többé nem veszek Samsung terméket. Esetleg :DD Max 10 év múlva... ;)

    [ Szerkesztve ]

    Már régen megtanultam, hogy a lehetetlen szót csak a legnagyobb körültekintéssel szabad használni. „Wernher Von Braun”

  • SMartin-HU

    tag

    válasz nubreed #19 üzenetére

    Majd az idő igazolja, hogy mennyire vannak ezek a top-on.

    Már régen megtanultam, hogy a lehetetlen szót csak a legnagyobb körültekintéssel szabad használni. „Wernher Von Braun”

  • SMartin-HU

    tag

    válasz QwErTy42 #18 üzenetére

    Az meg a másik... A mostani fejlődés mellett szerintem 10 év múlva már petabyte-ban fogunk beszélni :)) és nem fogjuk érteni, hogy tudtunk ilyen eszközökkel dolgozni.

    Már régen megtanultam, hogy a lehetetlen szót csak a legnagyobb körültekintéssel szabad használni. „Wernher Von Braun”

Új hozzászólás Aktív témák