- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
haxiboy
veterán
Nagyon jól hangzik mindez. De még mindíg arról van szó hogy erőből oldja meg a gép...
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
flexxx2
őstag
Jó, hogy sok cikk van a grafikai témákról. Még akkor is, ha csak laikusként olvasom
-
SkyS1gn
félisten
Azért az a farok barna tűkkel telitűzdelve nem valami bíztató...
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
BlackSoft
addikt
Nem tudom ki ért velem egyet, és ki nem, ami a TressFX-et illeti, de én azt mondom TressFX-et mindenhova, ahol csak tud dobni a látványon
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
haxiboy
veterán
Hát az lenne a legjobb mint a konzoloknál, egységesíteni az egész ipart, és alacsony szintű hozzáférést adni minden fejlesztőnek...alacsonyabbat mint amit a Mantle biztosít. De ez nyilván senkinek nem éri meg, főleg nem az NV-nek.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Sanchez638
addikt
legközelebbi projekt, hangyák animálása, meg mindenféle apró marhaság animálása
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
Psych0
őstag
Mi lenne, ha inkább a kebleket szimulálnák valósághűen...
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
nagyúr
A cím alapján arra gondoltam, hogy túlnő a haj, ha TressFX-el szimulálják. Kell akkor egy fodrász algoritmus is, és akkor az majd levágja...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
haddent
addikt
Nem tetszik a végeredmény, de a technológia megvan, már csak élethűbbé kéne kicsit alakítani. Olyan érzésem támad, hogy "túlcsinálták" kicsit.
Az AMD -nek meg elszállt az esze? PS4/XO nem támogatja? Belőlük él kb., azokat kéne nyomatni nem? -
-
BlackSoft
addikt
Hát én nézem... Tomb Raider-ben is elég sokat dobott a dolgon, pont akció közben érdekes, nem amikor állsz egy helyben. Attól meg, hogy egy játék unalmas, nem kell a grafikának is rondának lennie akkor.
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
ddaydome
senior tag
Ezt elég sokféle játékban el tudnám képzelni. Kezdve a stratégia (pl. Warlock, Civ, Settlers) egészen a horrorig, szóval mindenütt jól mutathat. Remélem a stratégiai játékoknál is lecsapnak erre.
"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."
-
válasz BlackSoft #17 üzenetére
Nem érted... nem a grafika a meghatározó a játékélmény szempontjából. Doom 3-nak szép volt a grafikája, de baromi unalmas volt a játék. A Max Payne-nek nem volt kiemelkedő grafikája, sőt, de a játékélmény mind a mai napig az általam látott legjobb. Az Introversion játékok enyhén szólva is küzdenek a grafikával, de mindegyiknek olyan hangulata van, hogy még.
https://www.coreinfinity.tech
-
haddent
addikt
Ezt értem (bár mellesleg a PhysX elvileg pont használható PS4 -en nem?), de ha mindkét next-gen konzolban az ő APU -juk fut, és a legtökéletesebb, legtermészetesebb legkézenfekvőbb eszköz "demózásra" ott van, akkor miért nem nyomatják?
Vagy vadabb ötlet, megtetszik a Sony/MS/studióiknak az olcsó hardver, a jó programozhatóság és az átadott szoftveres dolgok is, talán a next-next-gen. is lehetne majd AMD, nem?Nekem tényleg mindegy elhiheted, jobban tetszik, mint az nVidia mocskolódása, de ezt inkább házon belül elkövetett baklövésnek látom.. De reméljük azért ahogy mondtad, majd a fejlesztők átírják maguknak.
-
Cathulhu
addikt
Nextgen TESt fűvel, szőrrel, hajjal, oculusszal , wii kontrollerrel most
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Szergei
tag
válasz ermisukrám #20 üzenetére
Akkor nem tudom, hogy az eredeti hajszerkezet, ha annak lehet nevezni azt a kb. 100 poligont, amit egy XBOX360, vagy PS3 még elbír - mitől lenne kevésbe "gagyi" - Lara kidolgozottságához képest egy rossz vicc, de patch-el sokat javítottak a (s)TressFX-en, korábban előfordult ritkább haj, meg kopaszodás (NVIDIA-n durvább volt a helyzet, "hála" az AMD-nek) - azóta ez megszűnt, de mindegy.
A grafikáról általában:
A tesszellációról ugyanaz a véleményem, hogy inkább legyen, mint ne: sokan kifogásolták, hogy "belelóg a talajba a láb" (Dragon Age 2). Vagy nagyobb a keze Lara-nak -nem tudom, hogy a baltával faragott Voodoo 1-szint ,amin lassan két évtizede illene túllépni, mennyivel jobb?
A szögletes karakterek sokkal irritálóbbak, telek.rnak minden játékot post process hányadékkal, mikozben a poligonszám a 15-17 évvel ezelőtti szinten stagnál, nem is beszélve a mosott, agyontömörített textúrákról.Igenis TressFX-et, és tesszellációt ahova csak lehet (vagy csak emeljék meg a poligonszámot végre), meg nagyobb felbontású textúrákat, ez a véleményem, meg lehet kövezni érte.
(#22):
"A Max Payne-nek nem volt kiemelkedő grafikája, sőt"
Kérdés, hogy mikor játszottál vele, mert ha a megjelenéskor, 2001-ben, akkor überelt szinte mindent, főleg ha GeForce 3, vagy Radeon 8500 volt a gépben (igaz, utóbbi csak az év végén jelent meg, és nagyon drága kártyák voltak, de az akkori "gyengébb" GF2-kön is nagyon jól nézett ki szvsz.).
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PhysX-nek a CPU-s része használható PS4-re. Az lényegében megegyezik a PC-s kóddal. Amúgy a GPU-s része nem fog működni.
A TressFX nem egy middleware, csak egy technika. PC-re készítik csak, és a forráskód ismeretében lehet portolni, ahova akarják. A pontos licencet nem tudom. Elvileg értesíteni kell erről az AMD-t, de pénzt nem kell fizetni érte.
Már a Nixxes átportolta konzolra a TressFX-et maguknak. A PS4-es és az Xbox One-os Tomb Raiderben még Samanta is kapott ilyen hajat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PLuhiX
csendes tag
mellszőr szimuláció
I don't fall in love, just my heart gets horny.
-
CYBERIA
őstag
GOTO #9
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
mekker
őstag
Ugráló csöcs technológia?
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
huskydog17
addikt
Abu, lehet már tudni, hogy milyen játékok használják majd a legújabb TressFX-et?
A Lichdom: Battlemage már tiszta, ott hajra lesz és a CryEngine-el fog futni elvileg. Van olyan készülő játék, ahol szőrre vagy fűre vetik be a technológiát?
Ha HSA alapú TressFX fű lesz egy játékban, akkor az azt jelenti, hogy AMD APU nélkül nem is lehet majd bekapcsolni? Mire számíthatnak azok a játékosok, akik Intel CPU+dVGA(pl.: GCN Radeon) párosítást használnak?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #32 üzenetére
A Lichdom: Battlemage és a Star Citizen biztosan a legújabbat használja. A Kingdom Come: Deliverance fejlesztői még nem döntöttek, de erősen gondolkodnak rajta.
A többit nem tudom.
A fűt HSA nélkül is be lehet majd kapcsolni, csak egy alap GPGPU-s szimuláció lesz rajta. A HSA-s opcióban interakcióba lép a karakterekkel és más objektumokkal. A HSA egyébként futhat CPU-n, ha van elég ereje a procinak. Még AVX2 kódot is generál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
M0ng00se
őstag
FM2-es apu-k is támogatni fogják ezt?
V6
-
huskydog17
addikt
Köszi!
"A HSA-s opcióban interakcióba lép a karakterekkel és más objektumokkal."
Vagyis az alap, HSA nélküli verzióban semmilyen ütközésdetektálás nem lesz? Ha igen, az ultra nagy gáz, hiszen az ütközésdetektálást már 2008-ban is jól megcsinálták (FC2), igaz, ott csak a nagyobb növényekre volt."A HSA egyébként futhat CPU-n, ha van elég ereje a procinak. Még AVX2 kódot is generál."
Tehát akkor AMD APU nélkül is minden TressFX funkció elérhető lesz sima CPU-val is? Akkor hol itt az előny az AMD APU-knak? Gondolom sebesség, de ez csak tipp.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #35 üzenetére
A jelenetben szereplő karakterekre biztos nem lesz. Túl sok a fűszál hozzá.
A növények nem tartoznak bele a TressFX szimulációjába. Ez csak fűre van.Persze. A HSA-nak alapvető eleme a legacy mód. A runtime detektálja az elérhető hardvert, és a kódot annak megfelelően futtatja. Ha elérhető az AVX2, akkor arra fordít, ha csak SSE2 van, akkor arra. Ha van HSA kompatibilis APU, akkor arra. Mindezt ugyanabból a forrásból. Ez a lényege.
Nem az APU-knak akarnak előnyt adni, hanem a fejlesztőket akarják megkímélni, hogy külön kódot írjanak egy rakás hardverre. A legtöbb ötlet azért nem születik meg, mert túl nagy meló mindenkire optimalizálni. Erre kínál megoldást a HSA.
Ha maguknak akarnának előnyt adni, akkor nem hoztak volna létre egy alapítványt erre. Úgy csinálnák, mint a Mantle-lel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen