Hirdetés
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanya
nagyúr
A heroes of might and magic 5 vagy 6-nál teljesen felhagytam az ubisoft játékokkal.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Kirrr
aktív tag
Xbox One patch 40GB...
Nem megerősített!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Remélhetőleg végre játszható lesz.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
djculture
félisten
Vagy ha konzol verzió akkor visszaviszik a boltba és játszanak mással .. Sajnos az ubiplay fiókról nehéz levakarni mert ha lehetne én már rég kidobtam volna a kukába ahova való .. Nem ér annyit az egész hogy ezen a kókány produktumon idegeskedjen az ember. Amit igértek hogy kárpótolnak egy játékkal azóta sincs sehol..
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Elfelejthetné már az UBI ezt a több grafikus motort (próbálunk) gyártani és futtatni egyszerre, Far Cry 4 gyönyörű, patch nélkül is talán egyszer találkoztam hibával, pedig már 40+ órát beletettem, ULTRA grafikán, akadás mentesen (FHD, FX 9590, 16Gb 1866, 280X Matrix Platinum)
AC téren elég csak az előzőekre gondolni, Black flag grafja nem tetszett, előtte meg még lejjebb kellett venni a grafikát mikor megérkeztünk Bostonba, pedig azt a részt játszottam végig utoljára stb...
Miért kell béta tesztereknek nézni az embereket, kiadni minél előbb, aztán majd javítjuk amit tudunk, nagyon nem tetszik ez az irány egy ideje.
-
Chapel
addikt
AC1-et meguntam, ki sem toltam. A 2. részt szimplán nem tudtam elindítani eredeti program létére, drm rulezz...ezután már igen negatív kép élt bennem, ennek megfelelően a 3. résznek esélyt sem adtam.
(Plusz a rengeteg kritika, hogy játszahatatlan volt, hulladék port stb.)
A black flag tetszett, de nagyon-nagyon sok minden volt benne kidolgozatlan, inkább a tengeri hangulat és tagadhatatlan szép látvány (pc, max) vitte el számomra.
Most itt ez és ez már vicc/szánalmas.
Túl korai kiadás, kapkodás, hozzánemértés, nemtörődömség, kapzsiság...szóval lehet találgatni, de egy biztos: pihentetni kéne a szériát, nem pedig egyre kisajtolni az újabb és újabb fél és negyedkész részeket.Egy valami volt pozitívum, a cikk harmadánál voltam mikor az egyértelmű szakmaiságból rögtön sejtettem hogy abu írta.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
vhw
addikt
"...hiszen annyira hittek benne, hogy még a konzolokra is olyan portot készítettek, amely nem használ alacsony szintű hardverelérést, és ez a program teljesítményét látva hiba volt."
De ezek nem próbálják ki véletlenül a saját játékukat?
A fejlesztés elején nem tesztelik, hogy fog-e működni az elképzelésük vagy se?"Hittek" benne?
A továbbiakban egyházként kellene működniük."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
Johnny Cage
addikt
sok hűhó semmiért: lapos, unalmas, koncepciótlan termék. óriási lehet a fejetlenség Ubi-éknál.. ennyi fejlesztő, ekkora cég és mégis úgy tűnik, hogy a leginkompetensebb banda a játékpiacon. pedig van még egy EA-nk is.. persze a gondok ennél sokkal komplexebbek és mélyebbre gyűrűznek.
és ez az a cég, amelyik egykor előállt a Rayman-el, a BG&E-vel meg a PoP:SoT-al.. el sem akarom hinni.
-
bitblueduck
senior tag
Ezzel a változtatással az Ubisoft ezt a problémát le is tudta, mivel magát a hibát a játék szerves részévé tették.
amúgy érdekes, hogy 2014 óta low level api nélkül nem lehet játékot fejleszteni. AC készítői pl rákukkanthatnának a skyrim és medieval 2 total war-ra. Mert abból a 2ből össze lehetne ollózni egy AC Unity színvonalú dolgot.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
tatararpad
őstag
Kutyát sem izgatja már ilyenkor mit csinálnak, a Unity-t már leírták. Joggal, mert a párszáz fejlesztő és nyakkendős között valaki biztos látta már az elején, hogy "b*sszátok ez nem fog így működni". Aztán mégis hittek benne, hát hinni a templomban szokás, nem az üzleti életben. Azon a kiadón aki mégis képes volt így kiadni egy játékot egy low level API sem segített volna, mert a fejek nem működnek ott elég hatékonyan, nem a játékmotorok.
-
huskydog17
addikt
Na ez a hír bearanyozta a napomat!
Az utolsó előtti bekezdésnél kicsit megdöbbentem, de ugyanakkor csak mosolyogni tudtam rajta.
Elképesztő ez a banda, eddig még az EA sem mert elmenni, amikor egymás utáni két évben megnyerték a citromdíjat.
Az Ubi újraértelmezi a butítás fogalmát, most már hivatalosan is feature-ként adják el a hibákat, egyszerűen hihetetlen! Minden idők legundorítóbb és legszánalmasabb bandája, ezeknél még egy két fős garázsbanda is ezerszer tehetségesebb, mint ezek a balf*szok.Ezek után csak röhögni tudok azon is, aki pénzt ad ezért a szemétdombért, amit játéknak hívnak. Nem hittem volna, hogy valaha egy nagy kutya lefogja körözni az EA-t a hulladék gyártás kategóriában.
Ha ezek után az Ubi nem kapja meg a 2014-es évre a legrosszabb cég díjat, akkor soha!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
veterán
Valamit nem értek...
" A cél tulajdonképpen egyértelmű, mivel a program, helyenként rendkívül limitált teljesítménye annak köszönhető, hogy túl sok egyedi rajzolási parancs kerül kiadásra, amelyet a PC-n a DirectX 11, az Xbox One-on a DirectX 11.x, míg PlayStation 4-en a GNMX API nem tud optimálisan feldolgozni."
Ez hangzott el most. Míg az a cikk, aminél az új irányzatról van szó, ez:
"Az érkező Assassin's Creed Unity egy teljesen új architektúrájú leképzőt használ, aminek eredménye, hogy lényegesen kevesebb rajzolási paranccsal dolgozik a rendszer. "Akkor most sokat akartak, vagy keveset? Eddig a régi motor rajzolási mennyiségét csökkentették, de nem eléggé? A régit lehetett még úgy ahogy futtathatóan portolni, de az újat nem? A Ubisoft elképesztően amatőr hibákat vét, és közben megkeni jó alaposan marketing bullsh*ttel. Már pár játék óta fenntartom hogy nem veszek Ubi terméket, mert állandóan s*gget csinálnak a szájukból. Nálam totálisan átvette a legrosszabb kiadó címet az EA-tól, ahol legalább valamennyire látom hogy próbálkoznak.
Egyébként a Unity-t igen, már kapálózhatnak, ebből nem lesz értelmes elbírálású játék, ahogy a Vista-ból sem lett kedvelt oprendszer, akárhogy is kapálóztak.
Azt azért erősen, nagyon nagyon erősen furcsálom hogy senkinek sem tűnt fel, hogy 20-22 fps-sel megy ps4-en a játék (mert hogy a pc verzióra szartak, ahhoz hozzászoktam)...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
djculture
félisten
válasz Menthirist #21 üzenetére
Division-al milesz arra leszek kíváncsi.. Lehet az ilyen crewes hol megy a szerver hol nem móka lesz plusz még watchdogs módszerrel agyonbutítva?
-
oriic
HÁZIGAZDA
Hm, most nézem, cross-site hír lett. Wow...
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
veterán
válasz djculture #23 üzenetére
Majd kiderül. De elképesztően epikusan zseniálisnak kell kívül-belül lennie, hogy megvegyem. Amit a Ubi utóbbi évekbeli teljesítményét elnézve valahogy kétlek. Az utolsó korrekt játékuk ami hirtelen az eszembe jut a far cry 3 volt.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
asaca
tag
válasz Menthirist #26 üzenetére
Sztem amit prezentáltak az E3-on.És amit kaptunk végül.Megse emlithetö 1 lapon.Szal az is gáz volt.Ahoz is kellett vagy 3 patch,mire lagg mentes lett.Ami ubi az szar pont.
BF3: aSaca-Hun
-
djculture
félisten
válasz Menthirist #26 üzenetére
Végül is a far cry 4 se lett rossz, de a hármas jobb volt mindenképpen.
-
veterán
válasz djculture #28 üzenetére
Az FC4 gyakorlatilag egy FC3 dlc, számomra kevesebb hangulattal. Sem a főhős, sem a karakterek meg sem közelítik amit az fc3-ban tapasztaltam. Iparosmunkának elmegy, de számomra sem íze sem bűze...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
aktív tag
igaza van az ubisoftnak! amíg ilyen sok barom van, aki ennyi átverés után is még simán megveszi, sőt, előrendeli a kiadott játékaikat, addig én sem gyártanék csak bétákat. majd utólag tákolnék rajta valamit és annyi.
हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हरे Góranga!
-
alevan
őstag
Ez már számomra arcpirító, peddig még a játékot sem vettem meg.
Ezzel a változtatással az Ubisoft ezt a problémát le is tudta, mivel magát a hibát a játék szerves részévé tették.
Ez nem BUG, ez FEATURE. Pár év múlva peddig DLC.
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
Diopapa
addikt
válasz bitblueduck #18 üzenetére
Tényleg a Skyrim hulladék Gamebyro engine-jét hozod példának?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
total90
veterán
Hol itt a hiba?
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
djculture
félisten
Nekem az az arcpiritó hogy renderelt hülye videókat mutogatnak különböző rendezvényeken ahol sehol nem látsz ilyet hogy az npc-k eltünnek meg teleportálnak , sőt nincs ez se hogy egy körön kívül minden olyan mintha egy gyerek rajzolta volna vízfestékkel. Ezt én nem tűrném mert ez egy csalás, átb a leendő vásárlóknak. Volt már ebböl pár húzós történet pl az alien előző részénél. Szerintem ez egy átverés amivel pénzt keresnek nem keveset, hogy nem valós dolgokat mutogatnak..
[ Szerkesztve ]
-
Ricardo128
aktív tag
Ezen a videón, most többet nevettem, mint kellett volna Mindenesetre azért sajnálom, hogy az Uborkaszoft évről-évre rosszabb lesz.
Egy teljesen unpopular opinion: Black Flag volt szerintem az egyik legjobb AC a szériából.
gölmétcsül ©
-
kpal
veterán
Adták volna ki félével később ,akkor nem egy ilyen trehány munkát kéne menteniük !
-
Lenry
félisten
+1
nekem még most sem tiszta, hogy senki nem játszott ~10 percet bármelyik platfomon ezzel a játékkal a fejlesztők közül?
ha igen, akkor hogyan gondolhatták azt, hogy ezt megússzák szarbanúszás nélkül?Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
[CsuCsu]
őstag
Nem hiszem, hogy a fejlesztőknek sok köze lenne a játék minőségéhez. Inkább a projektmenedzserek és egyéb arcok körül kell keresgélni, akik a határidőkről, költségvetésről, feature-ökről és fontossági sorrendekről döntenek. Fejeld meg még ezt egy valószínűsíthetően lomha és hatékonytalan vállalati struktúrával és kész is a leves a fals termékhez.
-
Lenry
félisten
belülről látom én is, hogy hogyan megy a szoftverfejlesztés, úgyhogy tudom milyen ez, de valami minőségbiztosítás akkor is kell, hogy legyen. a marketingesnek meg a managernek is látnia kellett, hogy a termék úgy, ahogy van selejtes.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Sanchez638
addikt
Nagyobb cégek is a névből élnek már(csak)? Pl mint az Ea-NfS - Akti-CoD...
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
Griff55
senior tag
Mégis mi a redvás f*szt csinál az ubifos?! Bocsánat a kifakadásomért de egyenesen vérlázító, hogy egy ilyen monumentális cég ilyet meg mer engedni magának. Ez valami egészen elképesztő. Szánalmasabb az egész mint a magyar kormány. Bocsánat a stílusomért de már tényleg nem tudok erre mást mondani
PS5 | iPhone 13 | Xiaomi Pad 6 8/256
-
[CsuCsu]
őstag
Minőségbiztosítás az biztosan van és a selejtet is látják. Alsóbb szinteken. Aztán a hibákat/aggályokat jelentik eggyel feljebb, aztán még feljebb, még feljebb stb. és mire a hierarchikus láncon elérünk arra a szintre, ahol tényleges döntéseket lehet hozni az általam fentebb említett dolgokkal kapcsolatban ezeknek a problémáknak a súlya erodálódik a vezetők szemében, ahogy egyre messzebb kerülünk a tűztől. Lassú reakcióidő és a döntéshozók minimális kitettsége a terméknek.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Sirandrish
legenda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen