Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    veterán

    válasz undercover #259 üzenetére

    "Az mitől lehet, hogy aktiválva van a szolgáltatónál (Telekom) a Volte. A telefon beállításokban be van jelölve, hogy Volte hívások... de fent mégsem jelenik meg a Volte ikonja?"
    - Telekomos SiM -mel, illetve Telekom -os (TMH) aktív-CSC kóddal, nincsen VoLTE ikon.

    "Sőt van olyan, hogy hívnak.... és nem tudnak felhívni mert én nem kapok róla értesítést. Pedig van térerőm. Hibás lenne a sim kártya vagy mitől lehet ez?"
    - Egyrészt, nem evidencia, hogy a VoLTE, mindig, mindenhol állandóan elérhető (sajnos, a 'köztudatban' helytelenül van jelen..). Azokban a szituációkban, amikor az aktuális torony éppen nem szolgál ki VoLTE -val, azokban 'CS-fallback' van. A fallback -kel sajnálatos módon, néha együtt jár az, hogy a hívás 'bent ragadhat', amelyről többnyire utólagosan értesít a rendszer (vagy azt sem...) .
    Amióta az 5G kiépítése történik, azóta azokon a helyeken -ahol éppen a tornyot 'vértezik fel' az 5G -vel- ... ~4-6hétig ilyen anomáliák vannak. Ne felejtsük el, hogy ha 5G -n van a készülékünk, akkor híváskor (VoNR hiányában) eleve 'EPS-fallback' van első körben ⇒4G -re, és ha azon éppen nincsen VoLTE support, akkor onnan 'CS-fallback' van ⇒3G -re (ha ott nem került lekapcsolásra..), vagy annak hiányában tovább 2G -re. Ezekkel pedig, a hívás kifut(hat) a központban beállított speckó limitjéből, és a hívás nem épül fel.
    A legtöbb topikban, a többségnek, az a javaslat szokott beválni, hogy egy időre kapcsoljuk ki a VoLTE -t & VoWiFi -t. De, ez mellett, ideiglenesen, a hívásokra használt SiM -en, a 'Fix 2G' -re állítás is eredményes szokott lenni.

Új hozzászólás Aktív témák