- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- 3D nyomtatás
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nagyobb lesz az új Oppo Pad
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön a PC Gaming Show 2024
gp Alig több mint egy hét múlva jön az esemény, amelyen több tucat játék bemutatójára számíthatunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
ph A modernebb Intel és AMD tokozásokkal egyaránt kompatibilis léghűtés nem szereti a feltűnést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
HD6970 viszlát! Míg egy GTX460-on megy majd DX12-ben... Ez a durva..
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
leviske
veterán
Egyre jobban aggódok a játékélményért. Jó lenne, ha nem vinné el a grafika az erőforrásokat a lényegtől, mert akkor valószínűleg nem is lesz több sikeres KSR projekt, ha kiszúrják az emberek szemét egy techdemoval.
-
#06658560
törölt tag
Mikor fog megjelenni? Melyik Mantle verzióra? Vagy mire megjelenik, addigra lesz új OpenGL is?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új OpenGL a Vulkan. Ennél újabb nem lesz. A Vulkan API-t és az aktuális OpenGL-t fogja továbbfejleszteni a Khronos. Egymás mellett párhuzamosan történik majd ez.
A CIG GDC-n azt mondta, hogy a DX11 mellett támogatni szeretnék a DirectX 12-t, a Mantle-t és a Vulkan API-t is. Tehát alapvetően lesz választás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hakuoro
aktív tag
Én meg azért aggódok, hogy nehogy egy "Freelancer with friends" legyen belőle. Az űrt nem jelenítik meg elég reálisan. OKé, lehet butítani, mert a távolságok hatalmasak. DE 2016-ra én azért elvárnám a bolygók, nagyobb aszteroidák pályájának szimulálását. Ne legyen egyszerű "A-ból B-be nyílegyenesen" játék.
+úgy tűnik nekem, hogy lesz egy sebességlimit, ami egyszerűen bullshit. Ez valószínűleg az általuk használt technológiák limitációja. Ha beindítom a hajtóműveket és 1 órán át gyorsítok, bőven elegendő lesz a sebességem ahhoz, hogy elhagyjam egy adott bolygó gravitációs terét. Ezt meg kell valahogy akadályozni, mert a rendszerben össze-vissza repkedő hajók túl nagy terhet rónának a szerverekre. Vagy sebességlimit lesz, vagy "megmentenek" ha a túl messzire merészkedsz.
SZVSZ messze nem a grafikára kellett volna a hangsúly helyezni, hanem az élethű fizikára. Annak is örültem volna, ha nem 4 naprendszerrel indítanak, egy is elég lenne ha eléggé kidolgozott. 3 gázóriás holdakkal, 5 kőzetbolygó pár holddal, néhány száz nevesített nagy aszteroida, + rengeteg űrállomás és bázis. Egy olyan fiktív civilizációt kellett volna létrehozni, amely keményen benne van saját naprendszerének felfedezésében, találtak már idegenekre utaló jeleket (roncsok, romok), de még nem léptek kapcsolatba eggyel sem. És innen szépen lassan lehetne fejleszteni, a történetet kibontani.
Sajnos nem így lesz. Vérbeli profi játékfejlesztők készítik és nem tudnak a bejáratot sémáktól megszabadulni.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Ez az Star Citizen is egyre inkább csúszik a vicc kategóriába. Sikerült eltolni a grafikát. Gratulálok.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Locutus
veterán
Na, hát akkor majd ha kiadják néhány év múlva, megnézzük milyen videókártyákat lehet kapni hozzá.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
pkornel
aktív tag
Akkor ez miben megy? [link]
Csak azért mert ez baromi szép meg elég jól is fut! Most akkor GTX 970-80 DX12 Tir 2 tud nem ?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ne is csodálkozzatok, 2016-ra az emberek nagy részének már DX12-es kártyája lesz. Van itt olyan ember, aki negyedévente VGA-t cserél. Úgy is brutális gép kell alá tehát, aki 6 éves konfiggal akar majd nekilátni, az egyáltalán nem fog, vagy erős kompromisszumokkal, de ez minden játéknál így szokott lenni.
-
Yutani
nagyúr
Eddig azért sírt itt a nagyérdemű, hogy messze vannak még az új API-kat használó játékok. Most itt van egy, ami elsősorban azokra épít, hogy nagyságrendileg ugorhasson a megjelenített objektumok száma, erre te most fanyalogsz? Sose fognak tudni nektek jót csinálni...
#tarcsad
-
#16729600
törölt tag
Szerintem az S.C alapmű lesz/az évtized címe.Végre egy játék,ami csak az újabb vasakkal fog jól menni.Nekem csak a megjelenési dátumokkal van bajom,jöhetne már
[ Szerkesztve ]
-
titán
Ez konkrétan azt jelenti, hogy a DirectX 11-et ugyan még támogatja a program, de erősen limitált működés mellett.
Na jó, befejezem, végül is majd meglátjuk másfél év múlva, ha addig elkészülnek vele. Ha jó lesz, úgyis beszállok, ha nem, akkor meg tőlem aztán lehet DX100 is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
GypsFulvus2
őstag
A profilomban olvasható konfiggal medium-low beállítás mellett elfut 30 fps-el, fullHD-ben, dx11 alatt. Amint látod, a VGA-m egy 4. életévét töltő típus. Annak ellenére, hogy a játék még pre-alfa. Innentől kezdve kéretik sírás-rívást befejezni. Aki meg teljes grafikai pompájában akarja majd futtatni, az ruházzon be egy Vulcan/dx12 Tier3 támogatási szintű kártyára. Ez 2016-ban talán már nem lesz akkora kihívás...
Ha meg úgy gondolod, hogy ez a játék csak a grafikáról szól majd, akkor nyilvánvalóan nem tudsz róla túl sok mindent.Szerk: Win10-re ingyenesen lehet majd upgrade-elni, még kalózverzióról is. A Vulcanhoz meg nem kell még az sem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
titán
Egyszer mert Win10 only funkció. Nekem mindegy, de lesz még emiatt sírás.
(#27) GypsFulvus2
Ezaz, hogy pre-alfa. És nem azt ígérik, hogy a mostaninál jobban fog futni, hanem azt, hogy még addig csavarják, amíg már a mostaninál sokkal rosszabbul fog futni. De mindegy, tényleg, majd meglátjuk, még messze van a kiadás.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
TESCO-Zsömle
félisten
A bolygók maguk statikusak lesznek technikai okokból. Azt se egyszerű megoldani, hogy a téren belül (univerzum) független, külön önálló terek (hajók) mozogjanak. Mert ugye a hajók zöme külön, önálló tér, melyet tetszés szerint bejárhatsz repülés közben is...
Sebességlimit lesz, de senki se fog megmenteni. Ha elindulsz ki a semmibe, ki a lemodellezett univerzum határán kívülre, akkor addig tudsz majd menni míg a hajóból kifogy a nafta, leáll a létfenntartás, te pedig szépen megdöglessz. Ilyen esetben -gondolom- nem lesz respawn se, mert menthetetlen helyre kerültél, úgyhogy mehetsz vissza a karakter-generátorba csinálni egy "örököst"...
Fontos a grafika. Sokkal inkább hat a játékosokra, mint a fizika. Olyat már hallottam, hogy milyen csodálatosan szép/élethű a játék, rengetegszer, de olyat, hogy milyen reálisan mozog a víz a vízesésben még nem sokat. A grafika húz be a játéktérbe, viszont az események, a történések azok, amik le is kötnek benne.
Arról az apróságról nem is beszélve, hogy valós fizika mellett a játék élvezhetetlen lenne. Legjobb példa erre, ha előveszi valaki az ősöreg asteroids játékot. Fejeld ezt meg a lassulás (motorfék) hiányával meg 6DOF-al és mindjárt ott vagy, hogy az átlag ember belepusztulna. Az irányításnak élvezetesnek kell lennie, elvégre ez egy játék, ami szórakoztat, ezért a realitásnak csorbulnia kell.
(#28) schawo: De a Vulcan API nem az. Jah, és a picipuha úgy döntött, hogy Win7-ről ingyen válthat mindenki 10-re, ha akar, úgyhogy még anyagi ellenérv se nagyon lehet.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Szőrös
veterán
válasz #16939776 #26 üzenetére
A cikket elolvastad rendesen ? Nem csak dx12-t fog támogatni a játék hanem más ll api-t is lásd mantle.
Akkor hogy jött ki ez a 9X % ?Komolyan bakker elképesztő hogy egy cikket nem tudtok elolvasni és értelmezni.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Drenadar
veterán
A mantle és a vulkán? Utóbbiról azt tudtam hogy még Linuxon is menni fog ezért olyan nagy szám. De akkor ennek jobban utána kell néznem.
+1 win10 miért gáz? Most akinek legalább win7-e van az díjmentesen tud majd upgradelni rá.
Inkább a vga beszerzése lesz majd nagyobb érvágás...
-
Jack@l
veterán
A cikknek van forrása is, vagy csak úgy kapkodunk a levegőbe? Egyelőre semmi ilyesmiről szó nincs a játékban, köszöni jól van, jól fut only dx11-el.
Érdekes dolog ez a dx11-re fogás, mert perpill felzabálja a 8 giga ramomat + virtuális memória egy részét is. Biztos jó lesz alacsony szintű apival, de akkor a még több detail, szebb grafika hol fog elférni?
16-32 giga ram minimum lesz neki? (videomemóriáról már nem is beszélve, mondjuk egy bolygón lévő csatában)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-Solt-
veterán
válasz #16939776 #26 üzenetére
Szeretem amikor valaki ennyire felkészült szakmailag! Az ne zavarjon, hogy már most a játékosok többségének DX12-t támogató kártyája van...
(#33) Jack@l: Végül is, csak kb 10x volt leírva, hogy az új API-k teljesen másképpen bánnak majd a memóriával... Abu gyerekkorodban megvert, vagy lenyúlta a csajodat, vagy mi történt, hogy így kivagy hegyezve rá?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
devast
addikt
-
Jack@l
veterán
válasz TESCO-Zsömle #35 üzenetére
Nem hiszek ebben, a grafikát ígyis úgyis ki kell számolni, ugyanolyan minőséghez ugyanannyit magának a gpu-nak.
Persze ha kijönne nyáron a win10-el egy dx12-es port is SC-re, nem bánnám mert végre húsvér játékon vizslathatjuk mi merre mennyi, grafikailag is, sebességileg is. De Robertséket ismerve ez jópár hónap, de inkább fél év késéssel fog kikerülni.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
Jack@l
veterán
válasz TESCO-Zsömle #41 üzenetére
Hogy szar procin is játszható sebességgel fusson valami. Plusz még lehetővé teszi a bonyolultabb modelleket játékokban, de ezt ki is kell majd számolni a gpu-nak...
(Persze hogy nem hit, akkor úgy mondom szakmai ártalom.)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
parampa
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #41 üzenetére
akkor mi értelme lenne a konzoloknak meg a low level api-knak?
A konzolt féláron adva (csali), jó sokat lehessen keresni a 1.5-2x -es árú gámákkal.
-
-
nagyúr
nem tolt el senki semmit. a játék azzal a kimondott céllal készül, hogy demonstrálják a pc-s hardwarek képességeit. miért szórjanak el milliókat arra, hogy egy olyan rendszerre való optimalizálnak, amely koporsójába már most az utolsó szögeket verik be?
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
SunMount3r
nagyúr
Már hónapok óta nem gondolkodtam a "konzolt vs. új PC-t veszek inkább" témán, de minden egyes SC-vel kapcsolatos hír eszembe juttatja, hogy miért is bánnám meg ha inkább a konzol mellett döntenék. A 2-őt egyszerre meg biztos nem fogom és ráadásul a játék lényegéből fakadóan olyan, hogy inkább a multi része lesz csábítóbb ha pedig az "izom PC-re" való spórolás jóval elhúzódik a játék megjelenése utánra, akkor 'makkhatom' a mostani MP játékokban jellemző 'hit and run' játékosfelfogás miatt... Remélem ebben nem lesz igazam...
(A legüdvözítőbb számomra az lenne ha PS4-re is kiadnák, de tudom erről még álmomba se várjak híreket...)
-
#57638400
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #44 üzenetére
Szó sincs erről. Az új API-k kevesebb többletterhelést rónak az adott processzorra játék közben - hogy az alsó-, felsőházból, régről, nemrégről jön, az "mindegy". Ez egyaránt segít az erős és sokmagos prociknak kihasználni az erejüket és a gyengébbeknek, hogy többre menjenek azzal a kevéske teljesítménnyel is.
Szerk.: Vagy azonos teljesítménnyel részletesebb megjelenítés - no meg az a nagyságrendekkel több rajzolási parancs, amivel mondjuk több ezer játékost lehet megjeleníteni, ha bírja a proci. Régi API-kkal meg sem lehetne jeleníteni. Ezért szól ez a hír arról, hogy a DX11 mód limitált lesz a rajzolási parancsok miatt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #44 üzenetére
mondjuk onnan, hogy nem kell majd 1 meg 2, vagy több (pl dying lights) cpu magot teljesen odaadni a drivernek. természetesen a driver dolgát ezután is el kell majd végezni, csak éppen ha közvetlen kontrollod van a tennivalók felett, akkor nemcsak azt látod, mi történik, hanem menedzselni is hatékonyabban tudod a folyamatokat.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
xtremez
aktív tag
Egy kicsit off: Tudsz valamit arról, hogy közelgő DX12, Mantle,Vulkan fejlesztéseknél szentelnek-e figyelmet a "váltható grafikus rendszerű laptopokra" ?
Korábban azt írtad, hogy a fejlesztőnek kell megírni a támogatást a programba, hogy a dedikált GPU-n fusson a program és ne az integrálton. Tudom, hogy már kezd öregedni a konfigom, de ha jól tudom GCN videokártya van, ami támogatná az új apikat( HD7730m)A másik, hogy a win 10-nél ha dx 12-nél régebbi programokat futtatok ott ugyanúgy meglesz a driver kontroll nem ? Tehát ott ugyanúgy működik a "switchable graphics" ?!
-
hodigy
csendes tag
Sajnos egyet kell értenem engem nem győzött meg a Star Citizen. Kezdjük ott, hogy nem lehet normálisan beállítani az irányítást, ha nem a joystick az első eszköz amit a játék lát akkor nem működik, és nincs semmilyen normális beállítási felület. Ilyen tippek vannak a neten, hogy mindnet húzz ki csak a joy legyen bent és indítsd a játékot majd reménykedj, hogy látja és működik. Erre nem jutott pénz és idő?
A grafika meg szerintem optimizálatlan és ahelyett, hogy rendesen megcsinálnák jönnek a mesék...
Mindezt úgy írom, hogy kivártam azt a 2 napot amíg letöltődött és rászántam az időt, hogy megpróbáljam működésre bírni...Írj emailt, a privátot sokszor nem látom...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs