- Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Projektor topic
- Notebook hibák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
ma Pontosabban a bőr hatású hátlap, amit kizárólag napenergia felhasználásával, kemikáliák nélkül állítanak elő.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
berVi
senior tag
"Ez azonban nem végleges állapot, mivel a cég próbál specifikus kerülőutakat találni megoldásképpen, amelyeket lassan beépíthetnek a programokhoz tartozó profilokba, és apránként vissza lehet kapcsolni a funkciót."
Aha. 5 eves hardverrol beszelunk. Forditok: elqrtuk, ugyhogy mondunk valamit, hogy ne legyen nagy balhe, amig ezek a kartyak ki nem halnak a piacrol.
-
leviske
veterán
Nos gyerekek, ezért nem istenítünk butára egy architektúrát 10 évvel azelőtt, hogy használnának belőle bármilyen utasítást.
-
lemusz
addikt
Elolvasva a cikket nekem laikusnak annyi jött le belőle, hogy valaki rátalált hogyan kezdték el szoftveresen lassítani a régebbi kártyákat, ezzel - rejtett módon? - igényt generálni, hogy újat vegyenek az emberek. Sejtettük ezt eddig is, csak nem volt így szépen levezetve meg normális, bugtalanító folyamatként prezentálva. Annak idején HD4850-emmel teszteltem a meghajtó programokat és ott is kibukott, hogy 2012-es drivereket már nem volt célszerű telepíteni neki. Az is 4-5 éves távlat volt, mint most ez is.
-
bozont
veterán
Szerintem az egyetlen dolog amit benéztek akkor, de nagyon, az a marketing. Akkor még messze nem volt egy végleges "Next-gen API" sem, de már azzal reklámoztak. Én valahogy nem lepődök meg, hogy egy 5 éves architektúrán már nem működik valami új funkció. Sőt, igazából ami meglepő hogy még manapság is egész jól használhatóak egyes GCN1 modellek.
-
FLATRONW
őstag
Nincs ezzel semmi baj, nem mai darabok azok a kártyák.
-
aktív tag
abu megint szidja az nvidiát! ugorjunk neki! bocsi, nem bírtam ki!
az első generációs gcn az pl az én 7950-em? miben fog ez megnyilvánulni, ha pl a hitman-nel játszom?
हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे हरे राम हरे राम राम राम हरे हरे Góranga!
-
arn
félisten
-
Norbert9503
csendes tag
Az én HD 7970oc -m köszöni remekül van. Semmit nem vesz észre ebből.
[[ Norbert ]]
-
ribizly
veterán
Jöhetnének már az olyan hírek és cikkek, hogy mi az amit eddig nem írtak, de mégis működik...
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
félisten
NV pont nem szarja le a régebbi kártyáit, semmivel nem rosszabb ( sőt ) de inkább ezt hagyjuk. Egyébként ilyen öreg kártyáknál ez már nem igazán téma szerintem, senki nem hibáztathatja ezért AMD-t. Itt is történt bőven architekturális változás, hiába GCN, meg Dx 12 is változott azért bőven.
Korukhoz képest egész jól használható kártyák még, és NV oldalról az akkori 5xx széria is jól bírja.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
djculture
félisten
Ugyanezt csinálták a gcn előtti dx11 szériával ott meg driverileg letiltották az OpenCl támogatást a legacy driverben. Megy a vegyél új kártyát gerilla marketing.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
A 270x-280x 3 éves kártya: Oct 8th, 2013
Azt már javában a mantlival meg az állítólag abból kinőtt dx12-vel reklámozták.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Robert07
aktív tag
7970 forever!
A teljesitmenye boven eleg arra, amivel en jatszok, azert meg nem fogom lecserelni egy ujabbra, mert az kevesebbet fogyaszt. Most telen amugy is kellemes az a 3-400W amit jatek kozben melegit a gep.
[ Szerkesztve ]
-
K0vasz
aktív tag
ez az aszinkron comput nem az a fícsör, ami ilyen +/- 1-2 fps-t eredményez és még csak grafikai tuningot se ad?
-
djculture
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz djculture #18 üzenetére
Ilyen nincs és biztos nem is lesz. Ahogy a cikk is írja az aszinkron compute igazából nem DX12-es funkció, hanem egy implementációs dolog. A DX12-es funkciója ennek multi-engine és szinkronizáció, azt pedig kötelező minden DirectX 12-es implementációnak támogatnia.
Az aszinkron compute így aktív az egyes architektúrákon az egyes DX12/Vulkan programokban a default beállítást figyelembe véve:
GCN2/3/4:
- 3DMark Time Spy
- Rise of the Tomb Raider
- Hitman
- Tom Clancy's The Division
- Ashes of the Singularity+kiegészítő
- Quantum Break
- Total War: Warhammer
- Deus Ex: Mankind Divided
- Forza Horizon 3
- Gears of War 4
- Battlefield 1
- Civilization VI
- Doom
GCN1:
- 3DMark Time Spy
- Doom
- Battlefield 1
- Gears of War 4
Maxwellv2:
- 3DMark Time Spy
Pascal:
- 3DMark Time Spy
- Ashes of the Singularity+kiegészítő
- Rise of the Tomb RaiderAmelyik játék nincs említve az adott architektúránál ott a meghajtó visszaküldi a compute parancsot az OS-nek. De ettől még a program fut. Van pár játék, ami pedig alapból single-engine.
Az Unreal Engine 4-re fejlesztett DX12-es játékoknál (például Caffeine, Descent: Underground) használható lehet az aszinkron compute, mert a 4.14-es motorverzió a GCN-ekre ezt engedélyezte. Ha frissül az adott játék a 4.14-es motorra, akkor nyilván megkapja ezt a képességet is.
Végül a Mantle alatt a Thief használja GCN-en.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nonsen5e
addikt
Mire használni valami a GCN (1) jövőbemutatását, az már nem is támogatja azt.
Itt adom írásba, hogy mire a következő Async-szintű marketingbullshit is beérik, azt már a 4-es GCN sem fogja támogatni. Semmivel sem különbbek az NV-nél.Az amúgy, hogy a 16.4.2 driver a fordulópont, az azt jelenti, hogy több esetben jobb lehet a DX12 játékaim teljesítménye ha azt használom a "jobb" és újabbak helyett?
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
kikikirly
senior tag
Ha lassabb akkor érthető miért tiltották le,nincs szó szándékos elavultatásról.Azt pedig ne rójuk fel hogy nem működik, más is megjegyezte, sokat változott az eredeti DX12 az akkori tervekhez képest.Ha erről lenne szó akkor a Doomba is letiltották volna.És ki tudja talán tényleg keresnek rá megoldást, ez majd kiderül.Alacsony piaci részesedés miatt nincs logika abba hogy ők is eljátsszák ugyanazt mint NV.
-
TeeBee73
addikt
válasz kikikirly #24 üzenetére
A GCN1-es kártyák nem csak DX11.1-et tudtak? Doom alatt a Vulcan API-val nem kikerülhető ez a probléma? Csak érdeklődnék, a HD5870-em, és az R9 280 OC-m már nincs meg. A mostanit meg nem érinti a probléma.
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Ha van Asynchronous Compute, akkor kamu, ha nincs, akkor meg az anyjukat.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
hapakj
aktív tag
lol. Még két ünnep közt is kimagyarázzuk az AMD-t. XD-t
-
őstag
Ahogy sokan leírták már előttem, ez csak arról szól hogy vegyél új vga-t. Mindkét gyártó tesz ezért eleget a saját piacán.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
leviske
veterán
Fogalmazzunk úgy, hogy az nVidia aktuális zászlóshajója anélkül is rommá veri az AMD-s konkurensét. Viszont legalább azoktól sikerült elvenni ezt is, akiknek az lett éveken keresztül propaganda szinten nyomatva, hogy DX11-ben csak azért szar az architektúra, mert majd jön a lowLV API korszak.
Senkit nem zavarna, hogy újra kiderült az AMD-ről, hogy béta tesztelőnek használja a vásárlóit, ha az elmúlt években normális híreket közölt volna az oldal. Nem nehéz belátni, hogy aki csak PH!-t olvas, az Intel és nVidia oldalról csak annyi információt hallott, hogy a kékek kénytelenek módosítani a tick-tock-on, a zöldek meg majd szívnak a HBM2 bevezetésével (óóó, az irónia).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Az async compute-ot az érintett játékokban azért kapcsolták ki, mert problémát okoz. Szóval pont, hogy az újabb meghajtókkal lesz jobb a működés.
(#21) ceripapa: Számos DX12-es játék az async compute-tal gyorsulja le a DX11-es kódot. De igazából a GCN1 a párhuzamos végrehajtásban nem annyira jó, mint a GCN2/3/4. Egyszerűen hiányzik belőle számos tudás, amit a GCN2-höz rakott hozzá az AMD, és amire eleve fejlesztette a Microsoft a multi-engine és szinkronizációt. A GCN3/4 még okosabb, de a DX12 alatt ennek nincs haszna. Szóval összességében a GCN1 az async compute-tól nem tud annyit gyorsulni, mint egy GCN2/3/4. 2-3%-ot maximum, holott az újabb GCN-en tudnak 7-10%-ot is. Ugye azért vették fél évvel később észre ezt a korlátozást, mert tulajdonképpen GCN1 mellett az async compute alig okozott teljesítménynövekedést. Szinte észrevehetetlen, hogy aktív-e vagy sem.
(#26) noPublicFG: Nem csinálnak a fejlesztők kártyaspecifikus optimalizációt. Vagy csak multi-engine kóddal szállítják a játékot, vagy mellé szállítanak egy single-engine opciót is. Mindkettő jó. Előbbi esetben a gyártói implementációnak joga van visszaküldeni a compute parancsokat, ha az a tesztjeiken nem igazán jó, míg utóbbi esetben eleve az OS kezeli az egészet, tehát a meghajtók felé nem is megy a parancs.
A felsorolt játékok közül a Rise of the Tomb Raider például olyan, hogy ha GCN1-et és Maxwellv2-t érzékel, akkor single-engine kód fut. A többi játék vagy multi-engine kódot futtat, vagy van egy ?rejtett? kapcsoló bennük, amivel a multi-engine és a single-engine között lehet váltani (például Ashes of the Singularity vagy Gears of War 4). De az ilyen kapcsolós rendszerrel még mindig joga van a gyártónak visszaküldeni a parancsokat, tehát lehet, hogy a kapcsoló az adott architektúrára nem fog érni semmit ... mindegy, hogy aktív-e.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy csomó dolgot nem kapnak meg a jövőben a régebbi hardverek.
Ezek specifikációs döntések. A Microsoftnak és a Khronosnak is megvolt a joga arra, hogy finomabb multi-engine és szinkronizációs specifikációt alakítson ki, ami nem csak a GCN2/3/4-hez illik jelenleg. Ugyanakkor ezt nem tették meg. Nyilván okkal, mert akartak egy jó és a jövőben kiegészíthető alapot. Hidd el nekik is nehéz döntés volt ez, hiszen nem csak a GCN1-nek csináltak kellemetlenségeket, hanem az NV összes meglévő architektúrájának. De többet ért, hogy a most kialakított rendszer jövőbiztos legyen. Most szidja a Microsoftot és a Khronost akinek GCN1, Maxwellv2 és Pascal architektúrája van, hiszen nekik némi kárt okoztak a döntésükkel, de majd írunk 2018-at is, amikor ezek a rendszerek lassan elkezdenek kikopni a felhasználók gépeiből, és akkor már örülni fog a világ annak, hogy a Microsoft és a Khronos a jövőbiztos alapot választotta.
Ugyanez lesz az érkező Shader Model 6.0-val is. A minimum specifikáció borzalmasan szigorú: AMD GCN2/3/4, NVIDIA Maxwellv2/Pascal és Intel Gen9 a belépő. Minden függvényre hardveres támogatása pedig csak a GCN3/4-nek van. Szóval a következő körben hoppon marad a GCN2/Maxwellv2/Pascal/Gen9. Ezeknél emulációval oldják meg a függvények egy részének kezelését. Futni fog, csak kurva lassan. De megint nem kicseszni akar a piaccal és a gyártókkal a Microsoft, csak egy jövőbiztos alapot szeretne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
7-10%-ot hoz átlagosan a GCN2/3/4-en. Valahol többet is. Főleg a Doom alatt. A feldolgozás formájától függ. De most ott a Division is, ahol az RX 480 16%-kal került a GTX 1060 elé DX12-ben, holott DX11-ben 2%-kal mögötte volt. Ezt főleg az aszinkron compute-ból szedte össze. A GCN4 sajátosságai miatt az aszinkron compute ennek az architektúrának kedvezőbb. Szóval a 7-10% egy nagy átlag.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
távcsőves
senior tag
Zavart érzek az erőben...
"Fogalmazzunk úgy, hogy az nVidia aktuális zászlóshajója anélkül is rommá veri az AMD-s konkurensét."
Meg sem jelent a 1080 ellenfele, vagy ellenfelének beállított vga még. A jelenlegi friss kínálat csúcsa pedig rendesen pariban van az NV megfelelőjével.
A többit inkább töröltem, mert flame war lenne belőle.
Hát Abu én 16%-ot azért nem mértem, de tény mocskos gyors ÁTLAGBAN a Division DX12-ben a DX11-hez képest, nagyon fluid a game. De DX11-ben is kaptam 58-59FPS-t RX480-al a 16,12,1 (relive) driverel.
[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
Érdekes dolgokat mondott itt az Oxide-os emberke:
"Async compute wasn't available when we began architecting (is that a word?) the engine, so it just wasn't an option to build around even if we wanted to. I'm not sure where this myth is coming from that we architected around Async compute. Not to say you couldn't do such a thing, and it might be a really interesting design, but it's not OUR current design.""Saying that Multi-Engine (aka Async Compute) is the root of performance increases on Ashes between DX11 to DX12 on AMD is definitely not true. Most of the performance gains in AMDs case are due to CPU driver head reductions. Async is a modest perf increase relative to that. Weirdly, though there is a marketing deal on Ashes with AMD, they never did ask us to use async compute. Since it was part of D3D12, we just decided to give it a whirl."
Ezek alapján van már olyan motor ami "Async köré épül"? Ha mág az AoS sem az.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Technikai értelemben majdnem minden DX12-es játék multi-engine. Tehát effektíve majdnem mindegyik használja valamennyire az aszinkron compute-ot. De valamelyik valóban jobban, valamelyik pedig kevésbé. Az AotS az aktuális verzióval a teoretikus "közepes" csoportba tartozik. Ettől is nyer az AMD ebben a játékban úgy 3-4%-ot a GCN2/3/4-gyel, de való igaz, hogy sokat nem ezzel nyernek, hanem a többletterhelés csökkentésével. A Pascal is nyer egyébként 1-2%-ot az aszinkron compute-tól.
A Nitrous akkor lesz async heavy motor, ha elkészül az async texel shading kód, illetve a GPGPU-s terepszimuláció. Ezek már nagyon erősen igényelnék a hardvereknek ezt a képességét.A legjobban a jelenlegi felhozatalból a Hitman, a Deus Ex: MD és a Division használja erőteljesebben az aszinkron compute-ot. Ezeknél a játékoknál nyerhető vele a legtöbb teljesítmény.
(#39) távcsőves: Nagyon sokféle jelenetet lehet mérni ebben a játékban. És ezek eléggé eltérők. Például nem mindegy, hogy megy a lövöldözés vagy csak állsz a semmiben. Ez a két jelenetbeli eltérés sok különbséget okozhat a DX12-vel nyerhető gyorsulás tekintetében. A benchmark, ami van a játékban az egy eléggé ömlesztett mérést ad. Van benne minden terhelés, és ennek az átlaga adja meg leginkább a teljes játékra a sebességet. Mi is ezt fogjuk használni, de ettől függetlenül egy lövöldözés során kisebb lesz az átlag, és jobban kijön a DX12 előnye.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
leviske
veterán
És ezzel semmi gond nincs is. Inkább haladjon előre a Khronoss és a Microsoft, minthogy megint egy helyben toporogjon az iparág. Csak zavaró, hogy a korábbi cikkekhez képest a GCN házon belül hamarabb kap pofont DX12/Vulkan alatt, minthogy a GeForce tulajok megéreznének bármit is a felépítésbeli hiányosságokból. Érdemes lehet levonni ebből a konzekvenciákat a jövőbeli hírek és elemzések megfogalmazásakor.
(#39) távcsőves: Ugye nem azt akarod mondani, hogy a GP104 ellenfelének nem lehet a Fiji-t tekinteni, miközben azonos árban futnak, csak mert fél év késéssel jön egy nagyobb Radeon is? Ennyi erővel a Vega ellenfele nem a GP104, hanem a GP204.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Nézd meg a játéklistát, hogy melyik program melyik architektúrán hogyan támogatja az async-ot. Egyedül a GCN2/3/4-nek van előnye. Semmi másnak.
Házon belül pedig jobb a GCN1-től a GCN2/3/4. De elárulom most, hogy a GCN5-nek az NCU-ja verni fogja a GCN4 CU-ját.Ehhez még hozzávehetjük, hogy a Keplert, ami a GCN1-gyel párhuzamosan megjelent, már nem is jegyezzük. Egyszerűen nem alkalmas a DX12-re semmilyen formában.
UI.: Én többször írtam régebben itt a fórumon, hogy mindig a legújabb architektúraverziókat vegyétek. Csábító lehetett a 280X 3 GB memóriája, de akkor is a 285 okosabb volt a 2 GB ellenére is. Ez egy VGA-vásárlási aranyszabály, amit nem sokan ismernek. Mindig az okosabb architektúraverziót, a látszatra rosszabbnak tűnő specifikációk ellenére is! Még akkor is, ha nem tűnik az akkori jelenben jobbnak! Nekem is volt lehetőségem anno a 280X és a 285 között választani. Gondolkodás nélkül a 285-öt kértem. [link] - pedig mennyivel jobbnak tűnt a 280X. Csak ebből a jobbnak tűnt maradt meg mára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
távcsőves
senior tag
Ja értelek, tehát a korábban megjelent fiji-t (fury x vagy radeon pro duo mert nem mindegy, de szerintem a furyra gondolhatsz) a késöbb megjelent pascal (gtx 1070/1080) veri. És ez így rendben is van. De ugye nem azt akarod mondani a fiji már a pascal ellen jelent meg? Ez így trollkodás, írtál volna 980TI-t.
Erre innom kell egy Jagert, leesett az alkohol szintem.
[ Szerkesztve ]
-
Taranti
senior tag
Gyorsan átfutottam milyen kártyák és GCN verziók kaphatók manapság.
GCN 1.0:
R7 250
R7 370GCN 1.1:
R7 360
R9 290xGCN 1.2:
R9 380
R9 285GCN 4.0:
RX 460
RX 470
RX 480És hát ezek alapján bizony az RX 460 az egyetlen, ami viszonylag olcsóbb és megfelelő (lehet) specifikációkban. Ez így bizony elszomorító.
Úgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
-
leviske
veterán
Mondták már, hogy politikai pályát kellett volna választanod? Mindenesetre specifikusabb leszek: Nem a 280X miatt sírok. Régebben ugyancsak a Te javaslatodra nem általános teljesítmény alapján, hanem az általam preferált játékokban nyújtott teljesítmény alapján vettem videokártyát és nem bántam meg. Kiszolgálta amit kellett (sőt). Hogy idővel nVidia-közeli játékok felé fordult a figyelmem, az nem a GCN1.0 hibája.
A problémám azzal van, hogy még mindig megy a "bezzeg majd a GeForce-ok mennyire szívnak majd" mantra. Közben meg nem lehet nem észrevenni, hogy az nVidia a Pascal-al olyan szinten elhúzott teljesítmény/lapkaméret arányban és nyers erőben, hogy már-már vákuum maradt utána. Ezt az ilyen nüanszokkal esetleg ledolgozhatja az AMD, de emiatt gyakorlatilag óva inteni a GeForce vásárlástól minden cikkben, nem utal felelősségteljes újságíróra. Mikor cikket ír valaki, feltétlen számolnia kell azzal, hogy az olvasók többsége hiteles forrásnak tartja. Erről szólt a Prohardver! az elmúlt ~20 évben.
Tovább ezzel nem terhelem a topikot. Elnézést mindenkitől, hogy érdemi szakmai beszélgetés elől raboltam az időt és helyet.
(#46) Taranti: Helyesbítek:
GCN 1.0:
R7 250 (HD7700?)
R9 270/370 (HD7800)
R9 280 (HD7900)GCN2.0:
R7 260/360
R9 290/390GCN3.0:
R9 285/380
FuryGCN 4.0:
RX 460
RX 470
RX 480[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És mi történt? A GCN1 lett az időtállóbb vagy a vele együtt megjelent Kepler? Mert vehettél volna GTX 770-et is a 280X árán és hol lennél most? Sehol.
És a Pascal mellett sokan arra panaszkodnak, hogy a DX12-ben inkább hátrányt szednek össze, mintsem előnyt. A Division mérése az Ubinak azért érdekes, mert a DX11-ben a 480-at az 1060 elé rakták 2%-kal, míg DX12-ben mögé már az 1060 volt lassabb 16%-kal. Mindenki maga eldöntheti ebből, hogy a tranyókkal való spórolás jó döntés volt-e. Én csak azt írtam le, hogy a DX12-ben megfordul a helyzet. És megfordult? Sorra jönnek a játékok, amelyek azt mutatják, hogy igen, még az NVIDIA által szponzorált Divisionben is. Én csak leírtam előre, hogy mire lehet számítani. A Pascal inkább lassul a DX11-hez képest, míg a GCN inkább gyorsul. És ez történik a játékok többségében is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Taranti
senior tag
Én most 1-2 bolt alapján a ma kapható kártyákat néztem. A Hardverapró persze más...
R9 285:
Anandtech szerintÚgy vélem, a játékokkal kapcsolatba hozott agresszivitás nem azok jellege miatt van, hanem (általában) csapnivaló minőségük okán.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- xDefiant teszt
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- EAFC 24
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest