Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hajbel
addikt
Erre szvsz a jelenlegi állapotában nem érdemes karaktert fecsérelni. Inkább a ray tracingről-ről lett volna cikk, ami az új Metroban jól szerepel.
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
kazsmerlaca
senior tag
TAA szebb!
Saját gyártású zenéim: https://www.jamendo.com/album/73598/music-in-the-fire
-
hombre[EU]
veterán
Manapság még a tartalomkészítéshez is lusták a fejlesztōk, nemhogy még plussz erōforrást "pazaroljanak" a tréningre
Life, Uh, Finds A Way
-
nkmedve
őstag
válasz BoneDragon #5 üzenetére
Egyáltalán nem gyenge az, csak a Metro sorozat hagyománosan nagyon jól kidolgozott raszterizált fény/árnyék modellel rendelkezik így legtöbb helyen RT nélkül is nagyon jól néz ki. De még így is helyenkén nagyon kilóg a lóláb: [link]
A link egy extrém példát mutat ahol a raszter már túl kevés (vannak még hasonlók a videóban), nyilván nem lesz mindenhol ilyen nagy különbség, sőt helyenként a raszterhez szokott szem talán még csúnyának is látja az RTs változatot (bár ez inkább csak a régi beidegződések miatt van).A cikkel egyetértek, hogy a DLSS-ben van potenciál (főleg ha majd a DirectML elterjed), de egyelőre még nagyon gyerekcipőben jár és nem használják a legjobban a fejlesztők, bár a Metro-s javításokra mindenképp kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Metroból úgy tűnik hogy érdemes erre karakter fecsérelni. Az összes élsimítási eljárás egy hulladék, TAA olyan, hogy legtöbb játékban jobb nélküle a végeredmény, mint vele és az mellett 2x gépigénye van SSAA szintén zenész,de jobb, mint a TAA.
DLSS meg majd kiderül. BF5 be szintén utólag lett belehegesztve,, míg metró eleve úgy készült, ez meg is látszik a két játék között., ahogy használja az eljárást.
Nemsokára érdekes ficsőr lesz ez a Direct ML megérkezésével, pár hónap.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
snecy20
veterán
Ez a DLSS talán az egyik leggagyibb kirakat-feature, amit az elmúlt években láthattunk, mint ''fejlesztés''.
A natívtól kisebb felbontást bármikor be tud állítani a user, ha kevés a teljesítmény, de a képminőség az olyan is lesz. Na, a DLSS se kínál sokkal többet / jobbat. Az egész csak azért lett kitalálva, mert RayTracing ON módhoz a 20xx sorozat még nem elég erős, pláne a 4K@RayTracing-hez.Nincs itt Deep Learning, annál inkább a szar elkefélése.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
nkmedve
őstag
válasz BoneDragon #9 üzenetére
A gond csak az a videóval, hogy a szerző nem vette figyelembe azt a tényt, hogy az RT nem vonatkozik a fegyverlámpa fényére és az általa vetett árnyékokra, az teljesen raszterizált. Az RTs global illumination a távoli fényforrásokra van számolva (pl. nap- és holdfény), ezért is nincs sok haszna az RT-nek ha teljesen zárt belső térben tesztelik a Metro-ban (bár a teljesítményt ilyenkor is kicsit megvágja, talán azon lehetne még javítani). Pont az RT széleskörűbb használata (ami nyilván egyelőre túlságosan számításigényes) oldaná meg azokat a hibákat amelyekről az árnyékokkal kapcsolatban beszél, mivel raszter mellett ezek az árnyékok különböző trükkökkel vannak megoldva (ezért van, hogy pl. az árnyék az adott objektumhoz van kötve és nagyon természetellenesen viselkedik)
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én kb. két évet mondanék. Azért az akarat itt nem elég. Kell a pénz a gépidőre, amiből tréningelnek. Ha ezt nem veszik komolyan, akkor belefogni is felesleges. Valószínű, hogy a Microsoft a saját játékaihoz megoldja egy éven belül is, mert nekik ott az Azure, de sok stúdiónak nem nagyon van helyi szuperszámítógépe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
-
Duck663
őstag
Nem TAA-val kellene összehasonlítani, mert az mocskosul elmos, bár van ahol már egészen emészthető minőségben sikerült alkalmazni, egy 8xMSAA-val kell(ene) összehasonlítani, persze MSAA-t ma már 1000 játékból egy ha támogat.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
hajbel
addikt
Az a baj, hogy ugyanannyi fps-t nyersz azzal ha ultráról visszaveszed high-ra a beállítást, a képminőség pedig mérföldekkel jobb, mint egy felskálázott WQHD.
(#13) nkmedve: +1 Dimitri inkább maradjon a házaknál és a fejhallgatóknál.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Gorgonka
tag
Nekem is ez jutott eszembe. 5-10 éve még érdemes volt fejlesztgetni a gépünket, mert évről-évre óriási fejlődés volt a grafikában. Ezek a dolgok, amiket mostanában mutogatnak, játék közben már észrevehetetlenek. Persze, ha felhivják a figyelmünket arra, hogy egy faágnál megtörik a kép, ha épp abban a szögben nézünk bele, akkor látja az ember, de a csata hevében aligha veszi észre ezt az egyszeri játékos. De még ha észre is veszi, pont nem érdekli...
Örülök, hogy végre eljutottunk ide, mert nagyon drága mulatság volt PC-n játszani, illetve talán a játékok minősége is javul, ha nem elég csak über grafikát villantani.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Lehetséges,hogy igazad van. Én az összes élsimítást kukáztam már évek óta, kártyától függetlenül, DLSS sem kivétel. persze ha az RT miatt szüksége sakkor bekapcsolom.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Eclips21
őstag
Ezt inkabb konzolom tudom elkepzelni ahol fix a felbontas(vagy mar nem is fix?)
-
LionW
tag
Ahhoz képest hogy mennyien várták, semmire sem jó kb...
https://prohardver.hu/dl/cnt/2019-02/151049/3dlss.jpg
vs
https://prohardver.hu/dl/cnt/2019-02/151049/3taa.jpgFöld textúra pont ugyan olyan moslékul néz ki mint amit a telefonos deep learning filterek kilöknek magukból.
Szerintem ez sosem lesz jobb mint mondjuk egy temporal upsampling amit a konzolok használnak, tréningelhetik akármeddig.[ Szerkesztve ]
-
laceszgamer
addikt
Ennek is mi az értelme? Ja oké, gép tanulás stb, lehet marketingelni, de ilyen alapon a játékok fejlesztői is beleírhatnák a motorba, hogy na ezt és ezt kell " simítani " ezt meg azt viszont nem... Ennek az egésznek úgy lenne bármi valós értelme, ha képes volna akármelyik játékban " eldönteni ", hogy mit kell a klasszikus technikával többszörösen kiszámolni és mi az amit nem.
Na meg más kérdés, ahogy már más is írt ilyesmit, hogy az egész élsimítás egy kicsit túl van tolva. Az elmosódás mellett - amit alapból nem csípek - az élsimítás az első amit kikapcsolok, ha épp gyorsítani akarok valamin, bár sokszor alapból simán csak offolom, számomra valahogy nagyon " szőrszálnyi " a minőségbeli javulás amit képes hozni.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
nagyúr
Nem tudom hogy vagytok vele de en a sima mezei FSAAval oly jol elvoltam...
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
laceszgamer
addikt
-
FLATRONW
őstag
Arra van valami okosság, hogy a Metro Exodusban kilehessen kapcsolni a TAA-t, mert nagyon elmossa a képet?
-
snecy20
veterán
-
#38075904
törölt tag
Ez a dlss eljárás kb arról szól, hogyan csinálj konzolt a gépedből.
Egy mosott sz*r lesz az egész.
ebben a vidben van pár hülyeség, de az rtx-es lényeg bennevan
https://www.youtube.com/watch?v=mHKDZmithRA[ Szerkesztve ]
-
doooo
veterán
Milyen furcsa végeredmények... úgy néz ki minden a képeken, mintha valami új, túlmosó, mobilos kamera szoftverje ment volna végig rajtuk.
-
GreatL
őstag
Hagyni kell a DLSS-t... FXAA oszt' jónapot.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro
-
hardzsi2
aktív tag
Vicces, hogy ez az eljárás épp a konzolokhoz passzolna jobban, hiszen ott jóval kevesebb felbontásra kellene tanítófájlokat generáltatni az algoritmus számára, illetve a grafikai paraméterek állítgatására sincs többnyire úgy mód, mint a PC-n, úgyhogy jobban is tesztelhető lenne, hogy a tanított eredmény jobban teljesít-e (látványban és fps-vesztés szempontjából), mint az egyébként bevetésre szánt "hagyományos" antialias algoritmus.
Csakhogy a jelen konzolgenerációban Radeon dolgozik...
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
-
Cs1csó
félisten
válasz hombre[EU] #4 üzenetére
Erről van szó ami most nyerő:
- valami multilövölde ahol havi szinten kell perkálni vagy tápolni stb.
- nem túl vészes gépigény, hogy minél többek számára elérhető legyen
- nulla történet stb. hiszen a " multi" élményre gyúr -
#16939776
törölt tag
válasz laceszgamer #25 üzenetére
Annak a stúdiónak aki kifizeti, majd beépíti a termék árába a tréninget (ami NV hardveren fut le), annak a vásárlói "ingyen" FPS-t kapnak, esetleg elég lehet egy kategóriával olcsóbb DLSS képes NV Dgpu-t venniük, hasonló élményhez.
Valaki több GPU-t fog eladni, a stúdiók meg kaptak eszközt versenyzésre, a vásárlók kegyeiért.
Ebben az esetben a hozzáadott értéket a másképp homályosodó kép képviseli. -
Busterftw
veterán
"Apróbb gond még, hogy a bloom effekt valamiért inaktív lesz a DLSS bekapcsolásával"
Ez az eslo amit a jatekokban kikapcsolok. Tulszaturalt fenyes csillogo vakito effekt, semmi mas.
-
senior tag
válasz #38075904 #32 üzenetére
Ott a pont Konzolra akarják rászoktatni az embereket
Tényleg Konzolom minden homályos PC hez képest...► Ryzen 7 7800X3D (ARCTIC Liquid Freezer II 420 (V.7) + Artic MX-6) ► EVGA RTX 3080Ti Ultra 12GB GDDR6X ► Samsung 990 1TB Pro Raid 0 ► 2x16GB Corsair Vengance DDR-5 32GB/6000 CL30 + ►ASRock X670 Steel Legend / ► 60TB HDD / ► Be quiet Pure Power 12 M 1200W 80+ Gold ► Creative Sound AE-9
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem ilyen egyszerű. A TAA az valójában nem igazán egy egzakt élsimítás, hanem egy eljárás. Valamilyen problémára csinálsz egy temporális szűrőt, ami az előző képkocka, vagy képkockák alapján kezeli a problémát. Ha ez egy teljes élsimítás, akkor ugye arról van szó, hogy magára az aliasing problémára van beépítve a TAA, vagyis csúnyán és rendkívül szakszerűtlenül fogalmazva a recés éleket kezeled. De a Metro erre nem TAA-t alkalmaz, hanem több specifikus AA-t, és ennek az eleme egy temporális szűrés a zaj elleni védekezésre. Emiatt analitikai AA, amit használnak, mert veszik a problémákat, és azokat egy célirányos eljárással kezelik. Olyan mint az Ubisoft HRAA-ja a PS4-re, ez is egy analitikai megoldás, amiben van TAA is, de csak egy célirányos probléma kezelésére. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
fotel
aktív tag
Engem a Matrox EMBM-re emlékeztet.
-
edward2
addikt
Képeket videókat elnézve kb olyan érzésem van mint amikor a 320kbps MP3 vs lossless vita kerül elő.
Legtöbb ember egy vakteszten random nem találná el melyik melyik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- LEGO klub
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Fotók, videók mobillal
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs