- Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
ph A felskálázási eljárások támogatását egyszerűsítő rendszer a jövő lehetőségeire is gondolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tonyius777
tag
hát igen jobb egy kinect mint 100 Move kontroller és még környezet barátbab is
Üdv:Tony
-
T-bag
tag
PS1 - 1994
PS2 - 2000
PS3 - 2006
PS4 - 2012 -
5h4rK
tag
"körszerűbb" -> korszerűbb (?)
-
Viktor77
titán
-
tag
Engem a hardver specifikációja, ill. a készülék ára érdekelne inkább!
-
Polllen
nagyúr
Igazából nem értem, hogy a move miért kevésbé sikeres, amikor sokkal több lehetőséget és fantáziát látok benne. Ha most választhatnék, tuti ps3+move lenne.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Devid_81
nagyúr
Hardverről semmi hír?
...
-
félisten
-
Sanyi.mTs
addikt
"elképzelhető, hogy a Cellt és az RSX GPU-t egy lapkába vonják össze, így biztosítva a PlayStation 3-hoz készült játékok kompatibilitását"
aztán majd ezt is kispórolják, mint anno a ps2-es kompatibilitást...
-
Neoteric
addikt
Én örülnék ha jönne a következő generáció.. nem vagyok konzolos (bár van egy n64em ), de talán így a játékok minősége is javulni fog valamelyest.
PSN: ne0teric_sAN
-
wednesday
őstag
Szerintem hardware-be akkora ugrás nem lesz, ha 12-ben jön az új generáció, legalábbis nem minden téren. Az is elég lehet, ha a grafikus teljesítményt tornázzák feljebb meg egy kis +memória. Valószínű most már a konzolgyártók kerülni fogják a nagy veszteségű értékesítést.
-
blackydan
senior tag
Valóban elképzelhető a 2012-es dátum de ilyet ne írjanak már, hogy ez egy lépés a Nintendo Wii U ellen. Kicsit távol állnak egymástól
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz blackydan #19 üzenetére
A Wii U hardvere keresztbe lenyeli a PS3-at. Úgy kb. 4-5x nagyobb teljesítményt kínál összességében a mostani konzoloknál. Egyedül az MS köti az ebet a karóhoz, mivel a Xenos pont úgy lett tervezve, hogy a modern grafikai eljárásokat bírja, de lassan az Xbox 360 is elfogy.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
blackydan
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #20 üzenetére
Nézd a belsőt nézve tényleg jó, full hd meg minden de ezt én el is várom így 2011-2012 környékén. Ami kérdéses számomra a szolgáltatásoknak majd a háttere ebben az xbox és a ps is elég erős. A másik dolog a húzó játékok (talán ez a legfontosabb), amennyiben a wii u-ra nem lesznek ilyenek úgy a siker is elmaradhat. Minden tiszteletem a nintendo-nak, tényleg nagyon odatették magukat amikor ezt a gépet fejlesztették, nagyon sokszínű stb.. de van egy olyan érzésem, ha a ps 4 tényleg 2012-ben jelenik meg akkor a wii u nem tudja majd "kifutni" magát. Majd meglátjuk, ez csak felvetés a részemről
-
Butcher-HUN
senior tag
Végre megjelenik és talán megszűnnek a grafikai korlátok...
✔<<<My Gaming PC>>>: http://butcherproductions.webs.com/my-gaming-pc ✔ <<<My Gameplay Channel>>>: https://www.youtube.com/user/szakozs✔
-
-
Tonyius777
tag
nem lehettek ennyire rövidlátóak vagy tényleg én látom rosszul?
1) nincs fizikai eszköz amiből + kár keletkezhet eltörik hozzá vágod a TV hez vagy partneredhez stb.
2) a Kinect önmagában több mozgó testet kezel
3) van még más üzleti szempont de kár írogatnom
4) akkor mért is van ez így a cikkbe hogy a PS is ilyet akar[ Szerkesztve ]
Üdv:Tony
-
Tonyius777
tag
válasz TESCO-Zsömle #6 üzenetére
ja mért van lábra rögzíthető kivitelben is PS-nek vagy csak karmester lehetsz?
Üdv:Tony
-
Viktor77
titán
válasz Tonyius777 #32 üzenetére
Nem sikerült értelmezni amit írtam, ugye? Sebaj.
Azt meg tudod mondani, hogy a hsz-em melyik részében mondtam neked ellent?
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz blackydan #23 üzenetére
A Wii volt az első hadonászós konzol - Bejött.
Ők is át fognak állni kamerára.A Wii U megint újít, ezúttal a kézi-konzol szerű kontrollerrel. Szvsz ez is be fog jönni, mert a Sony jelenleg a PS-től külön kezeli a PS Vita-t, az MS-nek meg egyáltalán nincs kézi konzolja, amit a next-gen boxhoz csatolhat.
Kontroller, távirányító, kézi konzol, internet tábla. És mindezt konzolosított áron.
Anno nem kis biznisz volt 150k-ért PS3-at venni, mikor 300k volt a Blu-Ray lejátszó...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Tonyius777
tag
válasz TESCO-Zsömle #36 üzenetére
nem válaszoltál de mindegy.
Ha csak polipban gondolkozol nem tudjuk megbeszélni.Üdv:Tony
-
h-yle
addikt
Szerintem nem lenne jó lépés a Sony-tól a 2012-es start.
Egyrészről most kezd feljönni eladásokban a PS3 (USA) és lasasnként a HW sem veszteséges. Még legalább egy árcsökkentés (szerintem ez lesz 2012-ben) benne van a pakliban, mert az eladások nem indokolják a váltást és ha lesz $200 PS3 az biztos megdobná az eladásokat, viszont ha kijönnének az újjal akkor a 3-as PS fogja ennek kárát látni.
A másik része a dolognak a HW felépítés. 28nm-en lenne gazdaságos legyártani az új konzolokat (halkabb, nagyobb telseítmény, hűvösebb működés...), az pedig 2012-es startra bajosan fog elkészülni megfelelő mennyiségben.
Szerintem.
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Tonyius777 #38 üzenetére
Mutass egy embert 100 végtaggal és akkor érdemben is hozzá tudok szólni az első mondatban írt állításodra.
h-yle: Muszáj jönniük. Nem hagyhatják a többi konzolt elhúzni. A PS3 is megszenvedte a kései startot az XBOX360-al szemben...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
kelzsoca
félisten
A másik része a dolognak a HW felépítés. 28nm-en lenne gazdaságos legyártani az új konzolokat
Le lehet azokat gyártani 32nm-en is, hiszen ha belegondolsz a PS3 ilyen szinten több lépcsőben megújult, miközben a gép megmaradt, csak a belső modernizálódott.
https://vertigostore.eu
-
satee76
aktív tag
nekem csak az a fura, hogy amikor a PS3 megjelent egy évvel az XBOX 360 startja után, mindenki úgy oda volt, hogy mennyivel jobb és erősebb és stb.
Ehhez képest új XBOX generációról még nem hallani, jövőre meg jön a PS4?
-
Tonyius777
tag
válasz TESCO-Zsömle #40 üzenetére
én sem szó szerint írtam de ha az ember arra asszociál akkor sajnálom máskor talán átfogalmazom bár mindenkinek úgy sem lesz jó
Üdv:Tony
-
Angel1981
veterán
1. Mindig 6 évente jött az új PS generáció.
2. Hiába, hogy most már gazdaságos a hardver gyártása, ha egyszer elavult - a Wii U-ra muszáj lépni.
3. Általában nem a legmodernebb gyártástechnológiát használják az elején (a Cell eredetileg 90nm-en volt gyártva), később viszont ez teszi lehetővé a "slim", és olcsóbb modelleket.
Biztos megvan az oka, hogy miért így csinálják.Szerintem jól teszi a Sony, hogy nem halogatja tovább, és igazából a Microsoftnak is lépnie kéne.
Nem lennék meglepve, ha pár hónapon belül elkezdenének jönni az információmorzsák az Xbox 360 utódjáról is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az erősebb szöveg marketingduma volt. Szimplán bekajálta a nép. A Cell valóban erősebb a Tir-Core Xenonnál, ha normálisan ki tudják használni, de az RSX GPU messze a Xenos képességei mögött kullog. Éppen ezért használják a fejlesztők a Cell-t post processre és az élsimításra, mert az RSX-et a nagyon gyenge dynamic branching képessége lassúvá teszi a bonyolult shaderek kezelésekor. Összességében az Xbox 360 hardvere combosabb, és ez számos multiplatform cím esetében látszik.
Mindenesetre a hardver tök lényegtelen a konzolbizniszben. Az exkluzív címek adják el a gépet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
he7edik.
addikt
-
zsigus
őstag
"A Cell valóban erősebb a Tir-Core Xenonnál, ha normálisan ki tudják használni, de az RSX GPU messze a Xenos képességei mögött kullog."
Xenos vs. RSX
"A Playstation 3 RSX GPU-ja sokkal közelebb áll a hagyományos PC-k VGA kártyáihoz. Ez elsősorban azt jelenti, hogy ezt a GPU-t nem annyira szokatlan programozni mint a Xenos-t. Ami fontos szempont mint azt a Cell vs. Xenon példánál láthattuk.
Az RSX GPU a G70-es sorozaton (7800 GTX) alapul és számos változást hajtottak benne végre.
Ezek a változások nagyrészt a Cell speciális felépítése miatt történtek. Az alábbi ábrából jól láthatjuk hogyan kommunikál az RSX a memóriákkal és a Cell-el.Értékekben nem igazán különbözik az ATI GPU-jától. Viszont alapjában az RSX csak 60%-át kapta meg memória sávszélességben a G70-től. Hogy ezt kiegyensúlyozzák a CPU-val közösen osztozik a sávszélesség további részein.
Ennek ellenére az Nvidia a 7800GTX-nél egy kicsivel nagyobbra tartja az RSX-et. Miért is? És megint a Cell-be ütközünk. A Cell 7 db kismagja jól befogható a vertex műveletek számításaira. Ugyanakkor napjaink játékai sokkal inkább pixel mint vertex shaderekben gazdagok. A 35GB/sec adatelérés az RSX-től a Cell-ig bőven elegendő, hogy a Cell maga elvégezze a Vertex műveleteket, felszabadítva az RSX-et, hogy az Pixel Shaderekkel dolgozhasson. Viszont ahhoz hogy a Playstation 3 1080p-ben vetítse a játékokat áldozatot kell hozzon a CPU memória sávszélességén az RSX javára. Azok a játékok melyek Vertex Shaderekből tartalmaznak többet már sokkal nagyobb kihívás a programozóknak.
Az RSX több mint 300M tranzisztort tartalmaz. Ez ugyan számokban kevesebb mint az ATI GPU-ja de mivel az RSX a 7800 GTX család tagja amely korábban 110nm-en készült ez a mag 90nm-es. Így közel 28%-al erősebb a 7800 GTX-nél és 50Mhz-el gyorsabb Xenos társánál.
Ez az 50 Mhz számban nem sok ám egyes műveletek végrehajtásánál szorzóként szerepel.
Lebegőpontos számításoknál csúnyán elveri a port a Xenos-on:Xenos: 240 GFLOP (10 FLOP x 48 unified pipelines x 500 MHz)
RSX: 400 GFLOP (24 pixel shader pipelines *27 FLOPS + 8 parallel vertex pipelines *10 FLOPS *550 MHz)
A Xenos egy modernebb dolog ám számítási teljesítményben alul marad melyet nyílván az idő fog kikezdeni. Háta mögött a Xenonnal ugyanakkor sokáig állni tudja a versenyt hagyományos felépítéséből adódóan.
Az RSX nyers számítási ereje megkérdőjelezhetetlen. Háta mögött a Cell-el Vertex Shader gyengéi sem olyan feltünőek. A Cell-el meg kell „küzedni” a programozóknak ám a tartalékai hatalmasak."Azért az erős túlzás, hogy az RSX gyengébb mint a Xenos, azért néznek ki csúnyábban a multiplatform játékok PS3-on, mert a programozhatóság, és a nehéz portolás miatt nem foglalkoznak vele néhány játéknál, a többségük viszont ugyanúgy néz ki PS3-on is.
[ Szerkesztve ]
-
mrhitoshi
veterán
Hát sajnálom azért, így gondolom nem tud majd a PS4 DX12-es grafikát.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
leviske
veterán
"és lassanként a HW sem veszteséges. [...] ha lesz $200 PS3 az biztos megdobná az eladásokat"
Ha viszont csak azt vesszük, hogy mondjuk 32nm-en, vagy akár 40nm-en is hasonló áron hozzák ki a PS4-et, mint anno 2006-ban az elődöt, akkor $200 többszöröse mellett is megdobhatók az eladások. És mondjuk az új generáció nem zárja ki az előd leárazását, sőt.
Ha jövőre kiadná a Sony a PS4-et, akkor tudna mellette futni olcsóbb modellként még akár 2016-ig is a PS3 Slim.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs