- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alevan
őstag
A sírás-rívás így is menni fog...
Ám a Kaveri sem lenne képes az új Ignite futtatására?
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
wednesday
őstag
Na, most ha 2018-ig akarják fejleszteni az előző motort PC-re, akkor ez azt jelenti, hogy addig még csak meg sem fogják kísérelni az új generációt áthozni PC-re?
-
kriszpontaz
veterán
Az új generációs PC-s APU-k (Kaveri) a konzolokban alkalmazott számításokat ugyanúgy tudják majd kezelni, vagy itt is hátráltató tényező lesz a PC-s API?
-
->Raizen<-
veterán
Butított játékokat fogunk kapni nincs mit ezen szépíteni. Én mindenképp veszek majd egy ps4-et.
GCN-es radeon kártyákkal talán nem lesz olyan gáz egy next-gen konzolport.[ Szerkesztve ]
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz kriszpontaz #3 üzenetére
Szerintem igen. Ahogy a cikk is említi, nincs API, ami jelenleg PC-n tudná futtatni biztosan a kódot. Gondolom hamarosan elkészül az API, ami megfelelő lesz, mert elég sokan fognak - jogosan - felháborodni, akik dupla annyit áldoztak egy PC-re, mint egy XBOX vagy PS ára...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kriszpontaz #3 üzenetére
Hardverben technikailag képes ugyanarra, de nyilván szükség van hozzá egy megfelelő felületre. De a szoftver a legkisebb gond, mert a HSA az ezt a célt szolgálja, ráadásul nyílt és platformfüggetlen. A hardver terjedése a nagyobb gond.
(#5) darky@: Teljesen mindegy, hogy Radeonod van-e. A különálló memória a gond. Egy közös rendszermemória kell az extrák kihasználásához.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Itt nyilván az lesz a kérdés, hogy mennyire fognak terjedni a Kaveri APU-k, és hogy lesz-e megfelelő szoftveres támogatás, és itt most nem csak a driverekre gondolok. Egyáltalán a Windows a jelenlegi formájában támogatja-e az egységes memória címteret, illetve annak használatát?
Plusz szerintem egyik gyártó sem fogja megkockáztatni, hogy elkezd ész nélkül a Kaveri-re portolni, mert a felhasználók többsége Intel-t használ, szóval elég necces ez a dolog. Talán egyedül a HSA erejében lehet bízni, de egyedül az AMD nem fogja megváltani a világot PC fronton, bármennyire is uralják majd a next gen konzol architektúrát
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz Set-Comment™ #9 üzenetére
Akik megveszik a legdrágább videokártyát azért jogosan elvárhatnák, hogy kihasználhatják annak képességeit...
Egyébként Én is APU párti vagyok. Ha megveszem szinte ugyanazt a hardvert, mint ami a Boxokban van és annyi a hátráltató tényező, hogy nem képesek (vagy direkt módon nem) elkészíteni hozzá a programozási felületet, akkor kissé mérgelődnöm legyen szabad... Amit abu85 ír, hogy a HSA elkészíti mindenképp számomra nem tűnik biztosan, a konzolgyártók lobbija még ebbe szerintem bele szólhat, lassítani biztosan fogják, hisz ez az érdekük. Há nem? Há de! (:
-
Lacccca87
addikt
Előrelépés fejlődés?
Maximum a homályosítás meg a ködösítés terén láthatunk mostanság előrelépést.
Volt egy idő amikor haladtunk, konzolok ide vagy oda, de most már leglaább 2-3 éve áll a fejlettség sőt. N+x-edik studió használja fel a kész motorokat és készítenek belőle katasztrofális megoldásokat.Mindenki azt hiszi hogy csak az effektek számítanak. Hát tény hogy számítanak de ha egy játékba nem szabad közelebb menni 3m-nél egy texturához mert olyan közelről már okádék a minősége akkor nem tudom miről beszélünk.
Talán most hogy a konzolkoba is értékelhető mennyiségü ram jut talán kapunk e téren is valami pluszt, de addig marad a homály.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szerintem meg pusztán üzleti okok miatt nem portolják az új motort PC-re.
A FIFA tipikusan konzolra termett játék, valszeg arányaiban elég kevés PC-s eladással, amiért nem éri meg a PC-s portra erőforrást szánni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #11 üzenetére
Az új konzolok támogatnak PRT-t, tehát a hardveres megatextúrázás is megoldható. Azzal szőrszálon lévő piszok is prezentálható. Csak azt megint a PC szívja meg, hiszen a Tiled Resources opcionális funkció, és a tier 2 implementációt is csak a GCN támogatja. Ilyen szegmentálás mellett hogyan akarod, hogy fejlődjünk?
A RAM az mindegy. A megatextúrázáshoz 100 MB kell és kész.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tehetik meg azt. Az EA egy Gaming Evolved partner cég. A szerződésük az AMD-vel olyan, hogy ha nincs valami technikai akadály, akkor minden EA játéknál a PC-s verziónak kell lennie a legjobbnak. Ez kötelező érvényű, aláírták az EA-nél, hogy ezt vállalják. De az Ignite motor nyilván nem képes futni PC-n, így nem tudnak mit tenni. Az nem megoldás, hogy kiadnak egy játékot, ami csak az érkező Kaveri APU-n fut. Ezzel az AMD is tisztában van, és ezt az EA is jól mondja. Először terjednie kell ezeknek a hardvereknek. 2018-ig van idő, mert addig biztosan használatban marad a régi motor.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lacccca87
addikt
Az a baj hogy itt szőrszálon lévő piszokról beszélünk amikor egy 1mx1m es felületre se tudnak rendes texutrát hegeszteni. Ajánlom figyelmedbe a HL2 höz készül Cinematic Mod -ot kipróbálásra. Na én olyan minőségről beszélek és ott még megatexturázás sincs bevetve pedig lehet hatékonyabbá tenné a feldolgozást és így még komolyabb minőséget tudnánk elérni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kriszpontaz #16 üzenetére
Szerintem a Tiled Resources egy veszett nagy lobbi. Carmack próbálkozott a gyártóknál, hogy milyen cool ez a megatextúrázás, és hogy támogassák már hardveresen. Az AMD-nek ez imponált és építettek rá egy hardvert a next-gen konzolokba. Most mindenki rájött, hogy ez a megatextúrázás tényleg egy nagyon vad dolog, és elkezdték írni az új generációs motorokat erre, hiszen ott az AMD PRT a konzolokban. Az MS pedig ezt meglátta, de a DX-ben semmi lehetőség nincs erre a funkcióra. Terveztek egy Tiled Resources funkciót, aminek a hardverek nagy része csak a szoftveres szintjét tudja futtatni, mert a korlátozott tier1 Keplert, míg a teljes funkcionalitású tier2 GCN-t követel. Kapkodás volt az egész.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Meteorhead
aktív tag
De milyen HW-nek kell terjednie? Vegyünk egy Intel Haswellt. Van közös memória címtér? Nincs. Vegyünk egy következő generációs Intelt. Lesz közös memória címtér? Valószínűleg nem lesz.
Te tudod jobban, hogy melyik lesz az első Intel generáció (lehet, hogy a következő, már nem emlékszem), amiben az IGP tervezését a MIC-es csoport fejleszti. Nagyon király lenne, ha le tudnának rakni egy HSA kompatibilis HW-t az asztalra. Még ha büdös is a HSA, mert az AMD, akkor is, legalább kezdődjön el az API háború. Egyelőre ott tartunk, hogy feature szintben AMD 1-2-3 évvel megelőzte a versenytársakat. Lehet azt mondani, hogy mert sikerült lenyomni mindenkinek a torkán a "Future is Fusion" dolgot, meg lehet azt is, hogy 4 évvel ezelőtt meglátták, hogy mi lesz a jövő.
Szóval én egyelőre azt látom, hogy egyedül AMD terjeszti a HW-t, illetve NV-nek a köv generációs GPU-i támogatnak majd közös memória címteret ARM alapon, de mire jó az egész ha nincs ott az Intel és CPU fronton még mindig akkora súlya van, amekkora?
-
lee56
őstag
válasz Meteorhead #19 üzenetére
Pontosan, ezért is furálom hogy már most néhány ember kezdi temetni a hagyományos processzorokat, mondván APU a jövő, biztos jobban fog rajta futni majd a nextgen játék, na persze, lásd Fifa14.
Amíg tényleg nincs minden gyártónak megfelelően integrált APU-ja a piacon - sőt elterjedve a felhasználók között-, addig olyan mindegy hogy hagyományos CPU-d van, vagy APU-d mert játékszoftvert nem fognak vékonyka rétegeknek eladni.
No Comment
-
ukornel
aktív tag
"De a szoftver a legkisebb gond, mert a HSA az ezt a célt szolgálja, ráadásul nyílt és platformfüggetlen."
Az lenne a kérdésem úgy általában a GPGPU kapcsán, hogy hogyan lehet majd elvileg hosszabb szimulációkra, végeselem-számításokra stb-re használni a cuccot PC-n? Szurkolni kell, hogy a Comsol, Ansys, vagy MATLAB, akármi fejlesztői írjanak egy olyan új verziót, ami képes lenne pl a Kaverin kihasználni az IGP-t?
Nem bízom benne, hogy megteszik, mikor a szegmensben a hardverek >90%-a erre technikailag nem alkalmas. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Meteorhead #19 üzenetére
Több opció lehetséges. Nem kötelező egy motorral szállítani a játékot. Lehet mellé rakni egy másikat is. Telepítéskor gépellenőrzés, és a hardverednek megfelelő verzió megy fel. Ezután már csak a matchmakingnél kell figyelni, hogy az azonos verziót használó usereket engedd össze. Ez egy nagyon jó opciós lehetőség. A lényegi helyet úgyis a tartalom foglalja, ami pedig lehet közös.
A másik opció, hogy a mobil eszközökre úgyis újradizájnolják a játékokat. A PC pedig ezeknek a portoknak a feljavítását kapja meg. Tehát lesz egy full next-gen konzolra, egy játékmenetben és grafikában butított okostelóra, és egy játékmenetben ugyan telós butítású, de grafikában konzolszintű verzió PC-re.(#21) ukornel: Ezekre már számos fejlesztés zajlik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
crashpipi
csendes tag
válasz Set-Comment™ #4 üzenetére
Nézz fel a Gamekapocsra a "http://www.gamekapocs.hu/hir/36653/assassin_s_creed_iv_traileren_a_next_gen_verzio" cikkhez, ahol épp most fejeztünk be egy sárdobálást a témával kapcsolatban a helyi észlényekkel!
-
ukornel
aktív tag
"Az nem megoldás, hogy kiadnak egy játékot, ami csak az érkező Kaveri APU-n fut. Ezzel az AMD is tisztában van, és ezt az EA is jól mondja. Először terjednie kell ezeknek a hardvereknek."
Ahhoz, hogy a rendkívüli képességeket kihasználó programok jöhessenek, a hardvernek terjednie kellene.
Ahhoz, hogy a hardver elterjedjen, meg kell nyilvánulnia azoknak a rendkívüli képességeknek, amihez pontosan azokra a programokra lenne szükség, amik azokat kihasználják.
Visszacsatoltam az előző sorra. Ördögi kör.Ebből a körből nem tudott kitörni pl a Cell, vagy az Itanium. Túl radikálisan új fejlesztések voltak.
Remélem, az APUk ki tudnak törni ebből. Végül is, az előző példákkal ellentétben, x86 kompatibilisek. -
Meteorhead
aktív tag
Ez mind szép és jó, de melyik fejlesztőgárda engedheti meg magának, hogy 3 asset settet, két grafikus pipeline-t, és két motort írjon meg egy játékhoz? Szerintem egyik sem. Ha vesszük a legfeaturegazdagabb motorokat (CryEngine, Frostbite, Unigine, ...) egyik sem támogat szinte semmit a next-gen nyújtotta lehetőségekből. Legeslegjobb esetben compute-shaderből tolnak csillivilli dolgokat, mint a Frostbite a szelet, de játékmenetre egyik sincs ráhatással. Ahhoz tényleg egy IGP kell.
Illetve a vicc az egészben, hogy nem is kellene kettő motor. Írják meg IGP-re egy portable API-n és mindenki tolja ki a számításigényt amiből tudja. Ha nincs megfelelő IGP, akkor CPU fallback. Intelnek menne is nem kevés nyers erőből.
@lee56: Pont emiatt nem terjed a HW. A játékos nem vesz APU-t, mert a játékok rosszabbul mennek rajta, a fejlesztő meg nem ír APU-ra játékot, mert túl szűk piaci szegmens akinek van. A fejlesztők az idők végezetéig várhatnának mire minden piaci szereplő HWe konvergál valami közös featureset köré. Csak akkor lesz nyomás a gyártókon, ha vannak olyan nagy nevek, akik igenis azt mondják, hogy nem hajlandók két motort írni a játék alá. Lehet azt mondani, hogy minden átállás folyamatos, és nem azonnali, de úgy látom, hogy DX11 és compute shader is több mint 2 éve van, és senki sem használja. Egyszerűen túl sok programozói erőforrást igényelnek még mindig a párhuzamos algoritmusok. Az olyan holy grail jellegű fejlesztéseket, mint a Bolt vagy a C++AMP algorithms library a kutya sem használja a jó fene sem tudja, hogy miért. Mindkettő támogat GPU és CPU backendet.
Egyszerűen megszokásból, lustaságból és mondvacsinált pénzügyi kényszerből nem terjednek ezek a dolgok. És itt most nem is az APU-król beszélünk még, hanem egyszerű DX11 sem mondható elterjedtnek. A next-gen konzolok megszülik azokat a bitang jó játékmotorokat, amik PC-n legalább 5 év múlva fognak csak megjelenni.
-
nagyúr
válasz Meteorhead #19 üzenetére
ebből következik, hogy elég hosszú migrációs időszaknak nézünk elébe. hogy ebben mi fog történni, azt leginkább két dolog fogja befolyásolni:
- az üzleti realitások
- az ügyes kompromisszumos ötletek mennyiségea kezdeti fellelkesülés megvolt, most már a megoldáskeresés fázisában vagyunk. úgy tűnik, a Battlefieldes csávók olyan egyensúlyt találtak, ami a PC javára billenti a mérleget - talán azért, mert ezen a piacon is számottevő bevételre számítanak a lentebb emlegetett Fifa a konzolok mellett tette le a voksot - a #23-ban látott számok tükrében ez sem meglepetés. miután a 3 platformos játékok eddig 2.5 hardverre készültek (az Xbox 360 és a PC között azért van egy csomó hasonlóság), most pedig mondjuk, hogy 2-re, ez mindenképpen előrelépés komplexitás és erőforrások szempontjából - miután a korábbi helyzetre is voltak megoldások, most is lesznek.
(#15) Abu85: viszont azt ne feledd, hogy minden szerződést lehet módosítani, bennük kivételeket kezelni - közös megegyezéssel. ill. azt sem tartom kizártnak, hogy a szerződés eleve tartalmazott olyan záradékot, hogy ezek a technológiai követelmények csak akkor érvényesek, ha ez pénzügyileg vállalható terhet jelent.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
őstag
Az EA korábban is meglépte ezt, és meglépi most is. Vagyis a konzolokra jön először a 'friss' játékmotor, és a PC-kre meg majd 2-3 év múlva. Akár tudnák a PC-n is ugyanazt (akár kis plusz programozói munkával is), akár nem. Mint említettem: a FIFA történetében ezt már többször eljátszották, és nem azért, mert nem tudták volna átportolni a PC-re. Valószínűleg csak azért, mert a konzolokból van a nagy bevétel, és kész; aztán meg majd találnak kiskapukat (már ha kell, mert eddig még kiskapu sem kellett: nem mondtak semmit, a vásárló meg törődjön bele, hogy ez van - most a szerződése miatt majd valami indokot kitalál (ezt nem lehet a mai PC-kre átírni, mert ....)).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A pénz nem lehet gond. A portolást a Gaming Evolved esetében részben az AMD állja. Programozókat és pénzt is adnak, cserébe olcsó "Never Settle" kódokat kérnek.
(#28) Meteorhead: Azért a Unity és a Frostbite támogat majd HSA-t. Rajtuk ez nem fog múlni. A CryEngine sem kizárt, de ők erről még nem beszéltek. Ennek az egyik oka az lehet, hogy a Crytek mobilban még nem gondolkodik, márpedig a HSA-nak az ARM-os versenyzők között lesz kiemelt szerepe. Ezen a piacon a gyártói bázis 90+%-a a HSA mögött van, szóval értelmetlen nem támogatni.
(#30) Joci10: Itt nincs kiskapu, kell az egységes virtuális memória, vagy egy olyan processzor, ami tud kb. 700 GFLOPS-ot. Messze vagyunk mindkettőtől.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jakuu
őstag
Ezek a szakmai blodsegek, mint a hasonlit a Cell-re mert itt is van egy fo processzormag.
-
Janus27
tag
Laikus vagyok a témában, de volna 1 észrevételem: A cikkben azt írják, hogy az új konzolokban 8 Jaguár mag van és 14 illetve 18 GCN alapú feldolgozó egység, illetve azt hogy 1 db GCN feldolgozó számítási kapacitása ugyanannyi mint a 8 Jaguar magnak összesen. Namármost, legjobb tudomásom szerint a PC-be már jelenleg is kapható GCN alapú VGA-k erősebbek az új konzolokban lévőknél, nem is beszélve a nemsokára megjelenő új generációról, ergo 14 illetve 18 feldolgozó egységnél valószínűleg több van bennük. Azt nem lehetne megoldani, hogy néhány GCN feldolgozó egységgel egyszerűen "kiváltani" a CPU-t és tulajdonképpen csak a VGA kártyán futtatni a játékot? A rendszermemória helyett pedig a VGA memória lenne az ún. egységes memória címtér!
-
lee56
őstag
válasz ->Raizen<- #34 üzenetére
Pont arról beszélt hogy a CPU-t valahogy ki kéne hagyni a buliból, alapvetően érdekes ötlet, emulált CPU Végülis régebben VGA-kat lehetett szoftveresen emulálni, talán fordítva is működne.
No Comment
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt nyolc fő processzormag van és több vektormag. A Cell is ezt a koncepciót követte, csak több limitációval. Az új konzolok a Cell útját járják, csak meglátszik rajtuk, hogy azóta eltelt pár év. A Cell gondjain túlléptek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sad_Vamp
őstag
Érdekes időszaknak nézünk elébe mindenképp. Vagy megoldja az intel pénzel meg nyers erővel ahogy mindig is szokták.... vagy kibukik.
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Cell egy heterogén módon programozható processzor egy késleltetésre optimalizált fő mag és 8 adatpárhuzamos végrehajtásra optimalizált vektormag mellett. Az Xbox One és a PS4 APU-ja funkcionálisan ugyanezt kínálja, csak több fő mag és vektormag mellett. Nyilván nem mindenben egyezik, mert a Cell egyik fő gondja a vektormagok hatékony etetése volt, de az új rendszerek ezen is túlléptek, mivel az új vektormagokon nem egy, hanem 1024 szál fut, vagyis a hatékony kihasználás megoldott. De nyilván emiatt nem lehet a Celltől elvenni azokat az érdemeket, hogy utat mutatott a heterogén jövőképnek. Az lenne blődség, ha azt állítanánk, hogy az AMD találta fel ezt az egészet. Nem, ők csak kielemezték, hogy mi az amin javítani kell, de az úttörő a Cell volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
narumon
őstag
A legnagyobb gondot én is abban látom, hogy hiába jön ki az új AMD APU PC-hez, akik most játék mellett munkára is használják a gépet (tehát mondjuk van egy újabb i5 vagy i7 a gépben) azok nem fognak rohanni lecserélni az egész hóbelebancot csak azért, hogy majd valamikor támogassák a játékok. És fordítva; amíg a legtöbb Pc otthon más célra is meg kell, hogy feleljen és nem csak játékgép addig minek fejlesszen a fejlesztő olyan játékot ami nem futna az otthoni PC-k nagy részén. 22-es csapdája és nem is látok belőle egyelőre kiutat.
https://www.facebook.com/Naruvideo
-
ledgeri
nagyúr
Normál Pc komponensből hány és hogyan kötött kell ahhoz, hogy egy nextgen progi jól futhasson rajta?
(értem ezalatt például akár azt, hogy a sávszél miatt 1000 DDR3 ram x alaplapon x*2 ilyen olyan procival... stb... csak hogy értsem az integrálás előnyeit...)// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
->Raizen<-
veterán
Szerintem alapvetően olyannak kellene lennie majd hogy az alaplapra van integrálva a gddr5 memória és ezt használja az apu. Szerintem a jövő ilyesmi lesz az kérdés hogy cserélhető lesz e az apu vagy fixen rá lesz integrálva az alaplapra és akkor az alaplappal együtt egy komplett gépezetet kell e majd vásárolgatni évente/2 évente.
[ Szerkesztve ]
-
kpal
veterán
Max mig mejelnek addig erősek a konzolok utana az is egyre sovanysbb mivel fejleszteni nem lehet csak a következő konzolok hounak ujabb elörelépést....
-
djculture
félisten
Ez hülyeség elég megnézni az angol eladási toplistákat pc-re megjelenés után hónapokig első szokott lenni az aktuális fifa. Ennél már csak a sims sorozat aktuális hülyeségét vfszik jobban.
Amúgy meg ha megjelenik a fifa az új konzolokra kiderül egyáltalán hogy viselkedik rajtuk az új motorral.[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
"Kedvezhet is a PC-nek az új konzolgeneráció érkezése"
A cikket elolvasva, pont az ellenkezője jön le...
-
Cassi
senior tag
Azért jó lenne megvárni, amíg számszerűen összehasonlítható adatok is rendelkezésre állnak játékokról, mielőtt a PC temetése elkezdődne. Ugyanaz a hype-cunami megy most is, mint anno a PS3 idejében, lehetetlen megállapítani néhány beetetésre kihegyezett demóból, hogy a GPGPU használata egész pontosan mennyit dob majd egy átlagos játékon, nincs jó viszonyítási alap. Például az EA bullshitelő hype-kampányvideóiból soha nem derült még ki semmi. A PS3 agyonreklámozott vektoros egységeit soha nem használták ki igazán, ezért nem árt nagyítóval megvizsgálni a mostani generációra vonatkozó hasonló állításokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest