- GoPro Topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Mini-ITX
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
Hirdetés
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
Ha az alkatrészek levegőnek történő hőátadása olyan nagyon jó hatásfokú lenne, akkor nem kellene radiátor. Tehát az, hogy a plusz alkatrészek jelen konfigurációban melegebb (de még jócskán a számukra káros hőmérsélet alatti) viszont nagyobb sebességű levegővel találkoznak lehet, hogy előnyösebb számukra.
Aki hülye, haljon meg!
-
GoldhandRent
őstag
énis ezt a megoldást támogatom, csak nem alá pakolnám a ventit, csak megfordítanám pull konfigba.
a légáram szívóban is működik, pláne úgy, ahogy #1-ben írta is, alulról keményebben szívja a VRM ről is a levegőt.. mert ugye amit átfúj a radin, annak előbb valahonnan (VRM, proci környéke) a ventibe is be kell jutnia
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs