Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kriza
őstag
12x, 24x élsimítás.
Akkor ez sem a középkategóriához van kitalálva.Fenntartom magamnak a jogot, hogy a kéretlen reklámban szereplő terméket nagy mennyiségben, kamu címre rendeljem.
-
wwenigma
Jómunkásember
12x-24x eredményt ér el, kevesebb erőforrással...
Elméletileg most megugorhatnak a kis radeonok, és valszeg behívják az nvidias mérnök kollegákat a bahamai nyaralásukról....Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
-
MODERÁTOR
De kinek kell 12x és 2x AA? Inkabb a Adaptive AA-t kellene fejleszteni/gyorsitani.
***
-
SzlobiG
félisten
Valóban megjelent a 24-es AA, de én nem látom, hogy szebb lenne.
-
-
munky
őstag
ez mind szép és jó, de azt mondja meg valaki, hogy mikor lehet végre egy mezei X1900GT-vel normálisan gémelni vista alatt?? gondolom soha... vegyek új VGA-t...
-
CYBERIA
őstag
AA-n kívül nincs gyorsulás?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Yaye
őstag
Azt mondja meg valaki, hogy az ezerszeres élsimítás helyett miért nem fejlesztik ki végre a valódi görbék kezelését? Vagy a kör most már örök időkre nagyonsokszög marad? Sokkal többet dobna szvsz a látványon, mint a fölbontás egekbe emelése, vagy az 4096-szoros élsimítás. Vagy lemaradtam valamiről, és ez már rég meg van oldva?
-
Csuki
csendes tag
Radeon 9500-ömnél milyen teljesítményt érhetek el az új driverrel?
[Szerkesztve] -
CYBERIA
őstag
Meg outcast.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van a Radeon HD2000 sorozatban progarmozható tesszalátor. A lehetőség adott a görbék fejlesztésére. Elterjedni valszeg a D3D11-ben fog. Ott lesz először követelmény az R600 féle tesszalátor.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
hardzsi2
aktív tag
Én nem tudom, mit csinál a tesszalátor (ill. mit csinálna, ha a játékfejlesztők kihasználnák), de a Quake3-ban a szép kerek boltívekre én is emlékszem, márpedig az az 'effekt' a maihoz képest harmatgyenge gépek és VGA-k korában tesszalátor és egyéb speckó hardver nélkül is megoldható volt.
Valamiért azóta sem nagyon láttam játékban, pedig tényleg jobb, mint brutál élsimítással megpróbálni megoldani az inverz 'kör négyszögesítése' problémát.flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
-
Eugene Roe
őstag
Carmacnak már ''rég'' van karikája Advanced Warfighterben is van...., vagy csak egy technikai reklámjában láttam ??!! nem emlékszem pontosan.
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
keIdor
titán
Inkább a 2x, 4x AA-ra és az Adaptive AA-ra kéne rágyúrniuk tényleg...
24xAA-t a mai játékokban hol tudok bekapcsolni úgy, hogy 40FPS felett legyen? Sehol ez a válasz...¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Eugene Roe
őstag
Valaki elmagyarázná nekem, hogy mi az az Adaptive AA ??!! mert nekem csak sejtésem van róla...
It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!
-
WonderCSabo
félisten
És hogyan jön rá, hogy nekem most háromszög kell, vagy görbe?
Eugene: Adaptive Antialiasing (adaptív élsimítás, adaptive AA, AAA)
Ennek bekapcsolásával érhetjük el az alpha textúrák recéinek simítását.
Alpha textúra az, amiben van átlátszó szín (mint az átlátszó gif-ben), tehát azon a pont(ok)on az objektum mögötti területet látjuk. Ilyen textúrákkal csinálják a kerítéseket, a füvet, a fák lombjait, stb, és ugyanezen ok miatt van az, hogy AA bekapcsolása esetén, a fű és a fák levelei recések maradnak, hiszen ezek nem élek, melyeket a normál AA el tudna mosni. Az Adaptive AA pont ezt orvosolja, viszont ebből következik, hogy minél több ilyen textúra van (fű, fa, kerítés), annál nagyobb terhelést ró a GPU-ra (pl: Far Cry, Oblivion, Delta Force Xtreme). Szóval ésszel kell használni. Szerencsére performance (teljesítmény) móban alig terheli a GPU-t, viszont a látványjavító hatása is kicsi.
/bye Ollie/ ([link])
[Szerkesztve] -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #35 üzenetére
Mög kő mondani neki.
Mivel a tesszalátor programozható így tetszőleges algoritmust írhatnak hozzá a fejlesztők. Szvsz csak az xBox360 protoknál lehet használva a tesszalátor, mert ott ugye a Xenos-nak ez a legnagyobb előnye. Persze ha elég sok pénzt fizet az nV akkor lehet, hogy kiveszik az algoritmust, mint a Lost Planet-nél.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz WonderCSabo #37 üzenetére
Amikor a tesszalátor dolgozna akkor még térben történik a munka. A tesszalátornak az lenne a lényege, hogy egy magas részletességű modell viszonylag komoly erőforrásigényét ne érezze meg a rendszer többi része. Ha a GPU már megkapta ezeket az adatokat akkor azokat alapértelmezett primitívként kezeli tovább. Ha egy alacsony részletességű modell-t kap a GPU és tesszalálni lehet akkor a tesszalátor az algoritmus alapján magas részletességű modell-t készít belőle és ezt kezeli primitívként. Igazából a tesszalátor használata nem a GPU-t tehermentesíti, hanem a rendszert.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dyno
veterán
Hello nah ez a 24X-es élsímitás nagyon tetszik kedvcsinálóan hangzik egy HD 2600XT már valamelyik játkot 1024x768 24XAA-ban tudná futtatni vagy most jól kileszek röhögve
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen