Hirdetés
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Az a Thief-es grafikon elég vicces, lévén, hogy nem 0-ról indul. 54 helyett 58 fps lesz, miközben ha a grafikonra nézek sokkal jelentősebbnek tűnik a növekedés . Mondjuk még ez is kb. 7,5%-os teljesítmény növekedés, ami egy új drivertől nem rossz, de az tuti, hogy nem lesz érezhető a játékban ez a kis többlet.
Azért jó pesszimistának lenni, mert vagy igazad lesz, vagy kellemes meglepetés ér. // George F. Will //
-
Lacccca87
addikt
" DirectX 12-ig, ami a problémák nagy részét megoldja. A GDC-ről származó adatok szerint addig nagyjából másfél-két tucat Mantle játékot kell átvészelni"
Vagy nem, ha a mostani tendenciát vesszük alapúl. Lassan eltellik 1 negyedév és az a 2 mantle játék is igencsak nehéz szülés volt. Nagy csinadrattával bejelentik aztán min 1 hónap csúszik a rendes megjelenéshez képest.
Egyszer majd talán sikerül nem csak a jövőbe nézni hanem a jelent is kiszolgálni.
(#3) Rojik:
Szín tiszta marketing ahogy azt a suliba tanítják[ Szerkesztve ]
-
vittorio7
őstag
"A stratégia inkább az, hogy ki kell húzni a DirectX 12-ig, ami a problémák nagy részét megoldja."
Aha a Win9-el jön a DirectX 12, és minden gyártó úgy várja ezt mint a Messiást. Ettől várják majd a PC piac fellendülését, és a profit növekedését.
Az új hívószó: DirectX 12
[ Szerkesztve ]
-
Locutus
veterán
Azért hova eltávolodtunk attól, hogy az AMD megváltja a világot a Mantleval, míg mindenki más lehúzhatja magát a WC-n, mert nem is lesz DX12...
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
BlackSoft
addikt
Sorra jönnek a Mantle romboló alkotások
---------> Számítógép szerviz III.Kerület | https://hardverguru.com <---------
-
zolee5016
őstag
Jujj hogy lehettek ilyenek!!!dehogynem...az AMD most mindent visz...a Májkro,meg az NV monjon le!!!
ugyanaz lesz mint eddig volt...kicsikarnak + 3-5, 8 %-ot mindkét oldalból,esetleg lejjebb tudják venni a fogyasztást ..és ennyi...a lényeg meg persze ugyanúgy megmarad..ha kell ez a plussz ficsőr adj érte 130-k fellett lóvét.....
Mondjuk az a vicces,hogy eddig a hírig az NV-nek semmi köze nem volt a DX-hez...hiszen a Mikróék csinálják tudtommal...az NV most elkezdett rágyúrni....nem?Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
lexandro
tag
Komoly pofon az Nvidianak, hogy kimaradt a nagyobb konzolokbol, igy nem tudta megszponzoraltatni az api fejlesztest a Sony vagy a Microsoft altal es nincs marketingelhato elonye jelenleg az AMD cuccaival szemben. Joideje latszik naluk, hogy irtora hianyzik nekik egy sajat X86/X64 mag, ami kidekoralhatnanak a sajat GPUjukkal.
A DX12 legalabb visszahozza oket a jatekba es olcsobb a DX drivert ujrairni, mint egy Mantle szintu fejlesztest elkezdeni from scratch (bar fogadok, hogy a devjeik hangos pezsgodurrogassal unnepelnek a napot, amikor megengednek nekik, hogy egy normalis grafikus apit rakjanak ossze, de ilyen sosem lesz ).
Robi
-
big-J
őstag
Mennyiség megint veri a minőséget, a lényeg a szép grafikonok amit a fanok imádnak...
New nvidia+oculus=fazékkal az öledbe géming.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
1-2 Mantle játék lesz 1-2 havonta. A Q2-ben jön még kettő a mostani kettő mellé. A nyár az viszonylag lapos lesz, de ez általános, ezt majd ellensúlyozza az ősz, akkor eléggé nagyüzem lesz, a Dragon Age 3-mal kezdenek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zolee5016
őstag
válasz #52815360 #32 üzenetére
naja és még kényszer nélkül is sikerült.. az NV az Intel,és a Mikro.nem is erölködik semmin se.....
De gondolom ha baj lesz...majd mennek monopóliumellenes és antitröszt perre mert a csúnyáék megint elhúztak[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
félisten
Vajon mi a magyarázat a Mantle ekkora szidására? A Driverrel vannak gondok, vagy az az egy-két játék van bénán kivitelezve?
Sajna, én nem tudom kipróbálni, mert VLIW4-en nem megy, de kiváncsi lennék rá a jövőre nézve.
Vajon az MD vagy a játékfejlesztők rajta vannak már a problémák megoldásán?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #52815360 #32 üzenetére
Nem egyedül áll rajthoz a Mantle. A DX12 lesz a közvetett ellenfele, illetve a modern OpenGL is ide sorolható. A vezető fejlesztők viszont ma egyedül a Mantle-t tekintik alternatívának. Ez főleg a modern OpenGL miatt gáz, mert arra is lehetne fejleszteni például. A DX12 az valóban távoli még.
Egy API akkor bukik el, ha nincs támogatása. A Mantle-nek nő a támogatása. Akármennyire hihetetlen, de a piac ezt tekinti a következő kör de facto standardjának. Ők vannak ma mögötte: DICE, PopCap Games, Crytek, Rebellion, Cloud Imperium Games, Nixxes, BioWare, Visceral Games, Mohawk Games, Oxide Games, Stardock. Áprilistól azonban mindenkit felvesznek, azokat is, akiket eddig elutasítottak. A modern OpenGL ezzel szemben fel tudja mutatni a Valve-ot, mint támogatót és ennyi.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A piaci viszonyok. A Mantle egy puccs. És azzal, hogy még nyílt béta sincs, de máris 11 fejlesztő van mögötte elég erős lesz a jelenléte. Ma két tucatnál több játék biztosan készül rá, noha ezek kis része 2016-ra van időzítve. Emellett az is kellemetlen, hogy Johan Andersson annyira elhivatott az API felé, hogy átneveztette magát Mantle Johan Anderssonra (nem komolyan ). Ergo az aktuális generációs John Carmackje egy gyártófüggő API-t támogat, és ami ennél is nagyobb baj, hogy az EA az ő motorjára építi szinte az összes játékát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Úgy értettem, hogy a fórumokon a júzerek miért szidják, miért térnek állítólag vissza DX11-re, stb.
Illetve a képminőség-beli romlásnak mi az oka (kevesebb részlet, rövidebb látótávolság)?(#47) zolee5016: Értem, de ugyanezt mondták nekem akkor is, amikor megvettem az Richland APU-t. Állítólag sok a szívás az AMD driverekkel, ehhez képest nekem olyan simán megy minden, hogy meglepődtem. Egyetlen egy problémám nem volt vele eddig, holott nyúzom rendesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
zolee5016
őstag
Az AMD újítana (ez nem lenne baj ,csak simán nem kellet volna még kiadni...) csak rengeteg a kisebb -nagyobb hiba...ez neked mint user szar és rinyálsz....legalább reszelgetik ezt ispár évig mint a dx-et
.Az Mikro,meg az NV lapít mint xar a gazba....de amit kiadnak az stabil...bosszantó a topogás de működik a cucc.és kussolsz....szerintem ennyi a történet...[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem feltétlenül. Itt a bizalom fontosabb. Azt mindenki elmondta, hogy a DX12 idén kellett volna, nagyjából most. Vagy a Win 8.1-gyel párhuzamosan. Mindegy is mikor, de a 2015 vége az eléggé késő. A fejlesztői bizalom megingott az MS felé, de megnyílt az AMD felé, mert ők bevállalták, hogy saját pénzből terveznek egy olyan API-t, amilyet a fejlesztők kérnek. Ezzel bizalmat nyertek. Nagyon sok fejlesztő ezért lojális lesz, mert úgy néznek rájuk, hogy később is lehet számítani a támogatásukra, nem úgy mint az MS-re, akiknek évekig könyörögtek. Tiszta sor, hogy a DX12-t is támogatja majd a piac, de a Mantle egy nagyon jó alap arra, hogy innovatív legyen a PC. Ha valami kell, és az MS nem rakja bele az API-ba, akkor be kell dobni a Mantle-be. Az MS vagy követi, vagy lemarad megint.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
Most ugye a DICE-os Johan Anderssonról beszélsz?
Azért picit erős szerintem őt ennyire ajnározni, hiszen a BF4-el kapcsolatban végzett munkájukkal nem vagyunk maradéktalanul elégedettek. És akkor nagyon enyhén fogalmaztam. Nem tudom mennyire ismered a BF4 problémáit, de nem kevés van.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre minden hivatalos megítélése a Mantle-nek pozitív volt. DICE felé is főleg pozitív a visszajelzés. Youtube-on rengeteg BF4/Mantle videó van fent.
Amire figyelni kell, hogy a Mantle kétszer több VRAM-ot igényel, illetve 10 ms-mal is alacsonyabb a késleltetése, így a háttérfolyamatokra érzékenyebb, mint a DX.
Nincs képminőségbeli romlás. Egyedül az alapértelmezett gamma tér el a Mantle-ben és a DX11-ben. Illetve a DX11-ben van egy bug, ami miatt a shadow mapok valamiért nem jelennek meg mindenhol, de ez a DICE szerint is bug, csak nem tudják, hogy mitől van.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs