- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Házimozi belépő szinten
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
ph A modernebb Intel és AMD tokozásokkal egyaránt kompatibilis léghűtés nem szereti a feltűnést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
Nagyon tetszik az ötlet, viszont az gyász ha Win10/DX12-höz kötik a "megjelenését", mert akkor még jócskán várni kell rá..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
xtremez
aktív tag
Vajon az intel fog drivert csinálni HD4000-re Win 10 alá ? Win 8-al ellentétben ez a rendszer teszik és váltanék is rá, de a kedves intel ugye nem szeret sokáig supportolni. Azért ide írom, mert a dedikált HD 7730M az GCN és az tudhatná a DX12-őt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Haswell is úgy kap DX12-t, hogy a Windows 10-ben beépítve érkezik a driver. Mainline szinten a Broadwelltől lesz támogatás. Ivy Bridge nem támogatja.
Ha az IGP letiltható a BIOS-ban, akkor a HD 7730M használható lesz DX12 alatt. De igazából akkor sem biztos, hogy működni fog a DX12, ha nem tiltható le. Ez az API egy low-level rendszer, vagyis a drivernek fogalma sincs arról, hogy a memóriában hol van a frame buffer. Tehát a szoftveres átkapcsolással dolgozó notik esetében a DX12 azt a grafikus vezérlőt detektálja, amelyik a kijelzőre van kötve. Ez az IGP. A programba kell megírni az átkapcsolást maguknak a fejlesztőknek, mert csak a program ismeri a memória tartalmát.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DuplaZso
aktív tag
Óh, ez a tesztprogram véletlenül sem win10 reklám... Végül is ms-ék adják ki, úgyhogy gyakorlatilag kizárt.
-
joghurt
addikt
Ez most egy rendes benchmark, vagy csak egy olyan marketing techdemo, aminek az a célja, hogy minél nagyobb különbséget mutasson ki a DX12 javára?
"Mindenki" tud pl. olyan benchmarkot írni, ami az egyik vagy másik processzoron vagy GPU-n garantáltan jobb eredményt fog elérni.
A tej élet, erő, egészség.
-
tibcsi0407
félisten
Szerintem ez a tökéletes techdemoja annak, hogy mekkora ugrást is jelent majd az új DX a korábbihoz képest. Amíg nincsenek támogatott játékok, addig is a vásárlóbázist jó irányba terelheti a Microsoft. Én személy szerint örülök neki, hogy ilyen is lesz.
https://utdetailing.hu/
-
-
cipofuzo87
tag
válasz tibcsi0407 #6 üzenetére
Igen, ez egy marketing demo lesz. Arra szolgál, hogy megmutassa, hogy mi történik, ha valamit naív módon, az API korlátainak figyelemen kívül hagyásával írunk meg DX11-ben vagy profi módon DX12-ben. Persze jó dolog a DX12, de a tesztben többszörös gyorsulás lesz (akár 10-20x), de a játékokban -5 - 15% közötti lesz a várható gyorsulás, ugyanúgy, mint ahogy a Mantle-nél is volt.
-
tibcsi0407
félisten
válasz cipofuzo87 #8 üzenetére
A Mantle játékok támogatták a DX-et is, de mi van akkor, ha DX12 only játékot fejlesztenek majd? Szerintem akkor jobban látszik majd, hogy mire is képes a cucc. Erődemonstrációnak tökéletes szerintem, ahogy a Star swarm is az volt, ez is az lesz. Azt is tegyük hozzá, hogy ez után pedig nem sírhatnak a fejlesztők, hogy overhead van.
https://utdetailing.hu/
-
csaba951
veterán
válasz cipofuzo87 #8 üzenetére
>de a játékokban -5 - 15% közötti lesz a várható gyorsulás
Nagyon nem így lesz! Ma a DX11 képességeit figyelembe véve "lebutítják" a játékokat. Ezért nem látsz ugrásszerű javulást ha pl. Mante kódot futtatsz. DX12 korszakban viszont sokkal több rajzolási parancsot engednek majd. Legalább a mai 5-10 szeresét. Ilyen körülmények között pont az fog történni a játékkal, mint ebben a techdemóban...
AC Unity-nak például pont ez a baja. Ha Mantle-ban vagy DX12-ben menne, akkor nem volna semmi baj a gyorsaságával.
[ Szerkesztve ]
-
berVi
senior tag
válasz cipofuzo87 #8 üzenetére
A profetat hallhattuk.
-
nonsen5e
addikt
Ha már az MS mutatta be, kíváncsi vagyok mennyivel fog jobban teljesíteni ebben a DX12 mint a Mantle.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
MCBASSTION
aktív tag
OpenGL nem lesz?
windows7sins.org
-
pakriksz
őstag
válasz cipofuzo87 #8 üzenetére
én a tesztekben ahol ez számított 50-200% körüli gyorsulást láttam a mantle-nél. Értsd már meg hogy a gpu-ban ez nem nyit új elzárt erőforrásokat, hanem a cpu korláton segít. És sok játék van ami mindig cpu korlátos, de sajnos ezekre nincs mantle, és dx12 se lesz egy hamar.
Egyébként a directx11 korlátait figyelembe véve butítani szoktak, pl korlátozzák a kirajzolható objektumok számát/ látótávolságot, ami kb ugyan az. Sajnos a szimulátorokban viszont nincs hova korlátozni, ezért azok mindig cpu korlátosak a rajzolások miatt.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha még módosítható a specifikáció, akkor a Microsoft elgondolkodhat a Mantle megoldásának beépítésén. Ott lehetőség van, hogy a fejlesztő a memória elejére helyezze a felbontásból meghatározható méretű frame buffert, így némi program oldali rásegítéssel másolható lesz a tartalma. Vagy alternatív lehetőségként linkelhető a dedikált VGA egy ablakhoz, de akkor elveszik a full screen lehetőség. Tudni kellene, hogy a DX12-nél ezek mennyire reális opciók. Majd az MS biztos beszél erről, hogy hogyan oldanák meg, vagy nem. Egyelőre ez kérdéses.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Z_A_P
addikt
Mantle vs Dx12 eredményre kiváncsi leszek/lennék.
OK
-
stratova
veterán
-
Outsiderman
tag
Ez jó hír. Végre nem csak olvasunk róla hanem ki is lehet majd próbálni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Politika
- Háztartási gépek
- Hobby elektronika
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen monitort vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Konteó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen