- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JanR
addikt
Jol neznek ki, de ezekbol sem gyartanak 140mm-t? :/
-
twollah
nagyúr
21dB mar hallhato.
Remelem lesz halkabb modell is. -
NoLF
addikt
mint feltörekvő gyártó, biztos alaposan körbe fog nézni, hogy mivel lehet megfogni (vagy megpróbálni megfoni) a konkurenseket.
mindenesetre ez a felhasználóknak csak előnyThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
waterman_
aktív tag
én adnék az egyik 12 centisüknek esélyt. a lapátok végén olyan fülecske van, mint a repülők szárnyvégén, valószínűleg hogy kevesebb felesleges örvényt keltsen és további jó pont, hogy mintha szilikon tartóval lehetne rögzíteni.
..egy sikátorba talátak rám, egy régi frigóba próbátam viszatérni a főd légkörébe..
-
virkir
veterán
Az a fülecske nem a hang miatt van hanem, hogy a lapátvégeken keletkező leáramlást csökkentse.
A repülőgépek szárnyára sem a halkabb üzem miatt rakják.
Az a baj, hogy alapvetően ezek a ventik sem lesznek halkabbak mint a hasonló lapátkialakítású társaik azonos fordulatszámon, a fülecske miatt esetleg a légszállítás növekszik pár százalékot.
Nem értem miért a csapágyazással görcsölnek a gyártók mikor a szélzaj a legnagyobb egy ventilátornál nem a csapágyzaj.[ Szerkesztve ]
"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
14adam
addikt
nekem nagyon bejön ez az Uv-s lapát.Remélem lesznek halkabb változatok is.de kezdésnek nemrosszak
Van egy olyan érzésem,hogy még fogunk róluk hallani[ Szerkesztve ]
-
ngabor2
nagyúr
Nanoflux csapággyal vannak szerelve, mely az elektromágneses mező segítségét használja a modellek működtetéséhez.
no most vagy én keverek valamit, vagy nem értem... a csapágy működteti a ventit? nem a motor? azok meg általában az elektromágneses mezőt használják a működéshez.
vagy itt az em mező tartja meg a kereket? van erről valami részletesebb működési leírás? (tudom, google...)
-
Tomi84
aktív tag
mindenesetre nagyon jól néznek ki. Tudom, hogy ventinél ez inkább csak másodlagos szempont, de azért szempont
Remélem lesz majd piros verzióban is. -
Bluegene
addikt
pontosabban a lapátvégeken keletkező turbulenciát(légörvényt) kisimítja, a repülő esetén a szárnyvégeken keletkező örvényeket simítja el[link], 5%-kal kisebb fogyasztás érhető el, ami komoly, pár százezer dollárért rá lehet szerelni az öregebb Boeingekre is kitek formájában, de ha kiszámolod mennyi üzemanyagot spórolnak vele megtérül ha még sokáig repül, egyébként a Sasok tollvégei is fölfelé állnak onnan lesték el a mérnökök
talán csendesebb is lesz ha nincs turbulencia, lehet számít kicsit vagy kevésbé erőlködik a villanymotor és halkabb lesz minimálisan(a ventillátor esetén)
Siemens S65-re való adatkábelt keresek! egyszeri Szoftverfrissítésre! Írj megbeszéljük ha van elfekvőbe/kölcsön neked!
-
waterman_
aktív tag
ha már ennyire pontosak akarunk lenni, akkor a fülecske a szárnyvégen nem a leáramlást, hanem a feláramlást csillapítja, mivel a zsukovszkij profil domborúbb oldalán a gyorsabban áramló közeg nyomása kisebb, ergó a lenti sűrűbb közeg akar felfelé törni, ez egy turbulenciát hoz létre a lapátvégen leszakadó alsó és felső légtömegből. ha a turbulenciát csökkentjük egy fülecskével, akkor a hangja is kisebb lesz. [itt] nagyon jól látszik, hogy felfelé áramlott a dolog, hiszen alulról felfelé csavarodik a légörvény csigája.
egy ilyen ventilátorban minden felesleges turbulencia felesleges hangot, vagy egyéb alacsony frekvenciás rezgést generál, tehát érdemes csökkenteni. plusz biztosan jótékonyan befolyásolja a légszállítást is.
a csapágyzajról pedig annyit, hogy nem akkor kell figyelni a csapágyzajt, mikor 10 órát futott, hanem amikor fél vagy egy évet. ha a csapágy bekopik féloldalasra, mert mondjuk állítva van a gépházban a venti, akkor bizony elkezd ütni, amit vagy elnyom minden más hangja, vagy morgó hangot fog hallatni. a csúszócsapágyak ennyiből jobbak, de ott is hangosodik a szerkezet ha belemegy a por.legközelebb végigolvasom a hozzászólásokat Bluegene megelőzött
[ Szerkesztve ]
..egy sikátorba talátak rám, egy régi frigóba próbátam viszatérni a főd légkörébe..
-
virkir
veterán
válasz waterman_ #15 üzenetére
És Bluegene
Ti voltatok a pontosak, most nem néztem utána csak derengett valami régebbről a témában.
Viszont a lapátzaj/szélzaj csendesítésére lennének lehetőségek amit nem igazán használnak ki a gyártók 1-2 kivételtől eltekintve.
Az egyik a silenx akinek érdekes specifikációjú a ventijeik vannak, gondolkodtam is rajta, hogy ki kéne próbálni csak eléggé drágák így maradtak a SilentBlade-ek"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
-
.mf
veterán
silenx = marketing. A silentpcreview-n elég alaposan lehúzták.
A sharkoon golflabda-szerű kialakítása már egy érdekesebb próbálkozás; aztán mintha a noctua új ventijeinél is alakítgattak volna valamit, és a scythe új szériájánál is más a lapát.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
virkir
veterán
-
.mf
veterán
A golflabda-sharkoon és a silentblade azonos fordulatszámon ment? Azonos feszültség ellenére lehet merőben eltérő a fordulatszámuk, és az általuk keltett zaj sokkal inkább függ a fordulatszámtól.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
jerry311
nagyúr
Nem a csapágyazással halkítanak. Ezzel csak növelik az élettartamot, tehát ritkábban kell ventit cserélni.
Ebben pl sosem kell csapágyat cserélni és zajt sem generál a lapát. Igaz, helyette termel egy kis ózont. http://www.inventgeek.com/Projects/IonCooler2/Overview.aspx -
syC
addikt
Nagyon szépek ezek a ventik. de melyik házon van 14es hely?
•
-
virkir
veterán
Reggel volt meg mennem is kellett.
Igen közel azonos fordulatra lettek beállítva a sharkoon 7-9v környékén megy 1500-at de úgy is hangosabb a silentbalde-nél.
Az a baj a tesztekkel, hogy nem azonos fordulatnál mérnek zajt meg légszállítást."Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Energiaital topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Villanyszerelés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konteó topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest