Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Azért szoktak rányomni a gombra marketplace-en, mert a borzalmas, fostalicska fb-on nem tudod máshogy nyilvántartani, hogy melyik az a hirdetés, amit már láttál.

    Ha lehetne csillagozni vagy valami, lehetőleg úgy, hogy a konkrét hirdetés megnyitása nélkül is látszódjon, már nem nyomogatná az írkálós gombot.
    Ha lehetne olyat csinálni, hogy a listában kap karikát, ami ha meg is nyitod átvált pipára, ha írsz is neki, akkor meg mondjuk egy messenger ikonra, az meg maga a kánaán lenne. De ehhez agy kéne, és őszintén nem vagyok róla meggyőződve, hogy az van a fb-nál management szinten. :(

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák