- Autóhifi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyisziati
veterán
Szerintem az ilyenek miatt nem népszerű állás a telefonos ügyintéző.
Hallottam pár beszélgetést, hát kiborítóak tudnak lenni az emberek. Kb. mint itt a topikban, akiket kibeszélünk.
Értetlen, hülyének nézi az embert, kamuzik, gyakran nem is ért a dolgokhoz, de mivel előre tudja, hogy ingyenes a szolgáltatás, és MUSZÁJ a telefonos ügyintézőnek segíteni, ezért nyeregben érzi magát, és magas lóról osztja az észt.Tulajdonképpen most esett le, hogy a topiktársakkal is ezért bánnak úgy, ahogy a hozzászólásokban ecsetelve van.
Ingyenes helpdesk-ként kezelnek. Akinek segíteni "kell". Mert úgyis ért hozzá, meg ráér...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen