- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Plazma TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPad topik
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Azonnali processzoros kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Top cat
őstag
válasz Diabolis #18771 üzenetére
Egy év alatt sokat változtál.
-
Top cat
őstag
válasz fatpingvin #18803 üzenetére
-
-
Top cat
őstag
válasz fatpingvin #18805 üzenetére
Igen. Ez volt az ötödik kérdés. Elbuktál.
-
wintikek
tag
Tudom, az istenért se alatt azt kell érteni, hogy ez a kombináció is ki lett próbálva + azzal kezdtem amit Lenry írt, de win10 alatt ugye csak akkor van erre lehetőség ha bejön a kis "betekintő ablak" és arra jobbklikkel az ember. Ez akkor úgy nézett ki, hogy az ember rávitte a java-s ikonra az egeret és semmi nem jött fel.
-
opr
veterán
válasz Top cat #18804 üzenetére
Második kérdést elbaszták, ha lehagyod az utolsót, akkor lehetsz akárhanyadik, és eppen lekörözöd (megfelelő értelmezési tartomány megválasztása az egész). Mivel itt bebizonyosodott, hogy bár nekik volt rákészülési idejük, nekem meg nem, mégis nyertem, nincs értelme tovább nézni. Amúgy meg ez a teszt azt mutatja meg, hogy hülye vagy-e, nem azt, hogy bunkó. Így lehet az, hogy átmentem rajta. Mert hülye nem vagyok (legalábbis nem ennyire), viszont bunkó az de. Az nagyon.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
Diabolis
tag
válasz Top cat #18801 üzenetére
És tényleg visszakerested? Ó hogy lenne három anyósod
Annyiból bukó a találatod, hogy nem az astra fog menni, hanem a veki Az astrával továbbra is tartom magam a fentiekhez. Fióna marad.
Bár már asszony is kezdi belátni, hogy kell a két autó. A veki pedig lassan kész, a megmaradt hibáit pedig ismerjük.Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
-
koby11h
aktív tag
válasz E.Kaufmann #18819 üzenetére
Befér a legtöbb áruházlánc fedett bevásárló kocsi tárolójába is!
Csak egy 190 magas 100+ kilós pasi mutat benne nagyon ijesztően - haverom, mikor a felesége kocsijával jött dolgozni kb. 15 éve Majd meg szakadtunk a röhögéstől... utána hónapokig Magilla gorillának hívtuk:
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
-
bambano
titán
válasz E.Kaufmann #18819 üzenetére
nem értem, beleáll egy nagyobb kátyúba, húznak rá egy fedő aszfaltréteget és kész is van
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
E.Kaufmann
addikt
válasz bambano #18822 üzenetére
Én szívem szerint a kintről behurcolt bontószökevény Audikkal és Bömbikkel tölteném fel, amik fossák a füstöt ha lámpánál indulni kell (már ha megállnak a piros jelzésnél és a stoptáblánál), tudom, ahhoz már aprítani kell őket, de értelmesebb, mint hagyni itt füstölögni az úton őket. Akinek nem telik rá, minek akar flancolni?
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Syl
nagyúr
válasz E.Kaufmann #18825 üzenetére
Mert dzsentri nép a magyar...
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
Top cat
őstag
válasz Diabolis #18814 üzenetére
Emlékeztem rá, hogy ezt írtad. Nem volt nehéz visszakeresni.
Ja, hogy még megvan a G astra is. Akkor van miből engedni. De ezek szerint meggyőzhető az asszon.
Ilyen anyósból jöhet 3 is.
-
opr
veterán
válasz koby11h #18818 üzenetére
Uhhhh bakker, ne is mondd. Ugyan kekben, de volt szerencsem a csodas 0.8-as matizhoz. Egyenes uton, szaraz, napos idoben, kivalo korulmenyek kozott is olyan szamolas meg rakeszules kellett, hogy megelozzon vele az ember egy rohadt traktort, hogy az nem igaz. Az mar konkretan az az auto, amit maximum moped-kent engednek az utra, nagyon szigoruan megszabva, hogy a varost nem hagyhatja el.
Es mivel rohadt gyenge, ezert folyamatosan uvegeled, mert meg a 30-40 km/h elerese is kuzdes, normal varosi forgalom tempo mellett is, ezert 8 liter alatt csak akkor eszik, amikor parkol.
De hogy valami jot is mondjak rola... Nem. Nem fogok tudni. Meg a fordulokore se igazan kicsi, plane a meretehez kepest. Klima egyben sincs (meg jo, a motor igy se birja mozgatni), ablakod lehuzva viszont 50 felett ugy bubog, hogy beleorulsz.Tehat osszegezve: Csunya, lassu, hangos, kenyelmetlen, zorog/recseg az egesz, de legalabb manoverezhetetlen es annyit zabal, mint egy hat hengeres normalis (valodi) auto.
Anno azert lett (masodik autonak), mert muter nagyon nem akart suzuki swiftet... Ami egy minden letezo szempontbol jobb auto, ugy, hogy anno kb a fele volt az ara. Az egyetlen szep emlek errol a fostalicskarol az, hogy mint minden mas autonkat, ezt is nagyon szep allapotban tartottuk, ugyhogy amikor vegre eljott az ideje, hogy megszabaduljunk tole, kb azonnal elvitte valami szerencsetlen flotas. Felraktam a netre egy este fasza, jol beallitott kepekkel (mar amennyire ez lehetseges volt ennel a fosnal), jo es oszinte leirassal, masnap reggel 7:30-kor csorgott a telefon, 9-kor mar ott volt erte a muki, kp-ban fizetett, 10-kor mar vehettem is le a hirdetest.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz qqcqqc #18829 üzenetére
Vezettem mar olyat is. Legkondit fullra jaratva, lejton felfele szembeszellel tolatva is lenyomja a matizt. Pedig meg az elso generacios ezrest yarist is kinzas varoson kivul vezetni.
Plusz a yaris kormanya a matizehoz kepest vidam, preciz, visszajelzesekben gazdag es elettel teli. A valtoja plane."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
hobizoli
nagyúr
-
-
quailstorm
nagyúr
Egyébként van belőle klímás. Még lehet fokozni, ha kései darabod van, EURO 4-es.
Ott már tényleg turbo gomb a klíma.[ Szerkesztve ]
-
-
opr
veterán
Amit a yaris tokeletesen abszolval, igen. A matiz viszont klima meg minden nelkul is gyenge konkretan a varoshoz is. Sima, hetvegi, nyugis varosi forgalmi tempo tartasahoz is uvegelni kell, kozben zabal 8-9 litereket, es mindenki teged nez, hogy mit uvolteti azt a fost az a marha...
Plusz varosi kisauto ide, varosi kisauto oda, azert egy 80-90km/h-s uton siman kepesnek kene lenniuk menni ezeknek is a nelkul, hogy darabokra hullanak, abszolut hatarig vannak terhelve. Ami ezt nem tudja abszolvalni, az nem auto, hanem moped, es ugy is kene kezelni. A yaris tudja. Sot, elso generacios ezres yarisban is, meg bekapcsolt klimaval is, a 100-as utazo siman tarthato, felette mar tenyleg nem kenyelmes. Az egy auto. A matiz az nem az. A matiz az egy valamilyen okbol autokent arult moped. Azok kozul is a girhesebbik fajta.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
E.Kaufmann
addikt
Na ezt nem gondoltam volna, mondjuk a mi 993-as magyar-japó excirkálónk se volt erőgép, de azért na, vidékre jó volt pálya nélkül. Én azon röhögtem annó, hogy a dévúból csináltak shevroletet és még a kiejtését is elcseszerintették. Mondjuk agyba-főbe nyomni a dudát (nem a kocsiét ) jó volt a suzuki is, nem kell hozzá shevrolé
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
opr
veterán
válasz E.Kaufmann #18837 üzenetére
Ne viccelj, az ezres swift az a matizhoz kepest egy raketa, a reszponzivitas es az elvezetes vezetes netovabbja. Tovabb megyek, nemhogy a swift, meg a wagon R negativ is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
hobizoli
nagyúr
multheten vmi FB-s csoportban jott ez a anyunak mit vegyunk 500k-ert varosi cirkalonak kerdes
beirtam, hogy Ingis
magas epites, idosebbnek jobb is, ha nem a foldre kell ulni, meg jol atlatni belole forgalmat stb, nem huzod le a lokit a valtozatos magassagu jardaszegellyel
erre valaszol vmi agykombajn, hogy "jo" Ignis (a regibol) nincs 1.3millio alatt
irtam neki, hogy 2009-ben 4.5eves autot 1misi alatt vettuk, es akkor sem a legolcsobb volt
de aaaa 500k-ert csak bontani valok vannak
uhm, jol van, akkor te vegyel 1.3-ert... sokat
ismi vett a fianak egy 1.5-s 109lojjos 3 ajtos Ignis Sport-t 250k-ert motorhibasan, 80k hozza egy M15-s motor, uj fekek elore-hatra... megallt neki 400k-ban az egesz (sajat maga megcsinalta rajta a szerelest)
de fia nem nagyon hasznalta, eladtak 1 nap alatt 660k-ert
most egy olyasmit 850k-ert arulnak ugy, hogy szep nyari kepek vannak rola fent a hahu-n, szikrazo napsutesben keszult, hatterben zoldello lombos fak, szoval aruljak mar egy ideje...
akkor 1.3 misiert ki a gyasz fog venni egy normal Ignis-t?
persze ott is jottek a ettykilenc trédéís ajalngatasok, mert nem is lehetne kerek a vilag annelkul, hogy min 4 féleszű ne irna oda mindenre ezt is
hiszen idealis varosi auto, amikor telen be sem melegszik, amire le van allitva, meg lefutotta a Fold-Hold tavolsagot... meg kb a bele ki van
egyebkent a WagonR-t is irtak ketten-harman...több drón kell ;P
-
E.Kaufmann
addikt
-
válasz E.Kaufmann #18841 üzenetére
@hobizoli : Ezt fel nem fogom, városba kell a nagyautó, nagydízellel, de hogy mire? Hogy nehezebben parkoljon
Mutogatni való hater díszpinty
-
Diabolis
tag
Igazából én dobtam be a második autót. Én az astrával elmegyek dolgozni, Ő marad otthon majdani gyermekünkkel. Ha valami történik, akkor autó kell, pont. Lassan kezdi meggyőzni magát, hogy inkább Wilsont tartsunk meg, mint hogy vegyünk egy másikat, és kezdjük elölről a hibák felfedezését.
A veki egyébként halad a maga útján, a műszaki tartalom lassan kész. Most rezocsőcsere (amúgy mocsok hangos hangja van a leszakadt csővel ), utána kasztnis mond egy árat. Ha belefér abba amit szánok rá marad, ha nem, akkor búcsú. Viszont már 9000km körül pörgettünk bele, ami szerintem nem rossz.Ha beülsz a volán mögé, és azt érzed otthon vagy, ne gondolkodj, vedd meg! De ha leparkoltál vele és nem nézel vissza rá, rossz autót vettél.
-
BiP
nagyúr
Na, ezt én sem. Városban látom a sok SUV-t, baszom nagy dízel kombikat, meg családi autókat, az esetek 90%-ában 1, max.2 fővel. Aztán csodálkoznak, hogy nem lehet elférni a parkolóban.
Szomszéd is eladta az ezeréves Ford Focusát (mark1), vett helyette egy 990 éves kombi Ford Mondeot, 2.5L dízel. És persze arra használja, hogy mászkáljon vele a városban. De ha napi 5x nem látom/hallom hazajönni, akkor egyszer sem. (persze olyan hangja van, mint egy traktornak, meg ő nyomja is neki a gázt is, meg a csumcsum zenét)
De kellett a nagy kocsi, hogy biztosan elférjenek benne (1 gyerek), meg nyomja neki, mert hú, 130lóerő. Nem egy Mensa klubtag. -
opr
veterán
1000-es swiftet szokas szidni, de nekem valahogy annyira sose fajt. Varosi forgalom siman tarthato vele, kormanya meg a valtoja ha rendben van tartva akkor jo kis pontos, benzint nem zabalja, ar/ertekben szerintem egy zsenialis kis kocsi volt.
Jo, nyilvan, 50-el elutsz vele egy papirmaset es sose raknak ujra ossze, mert radtekeredik az egesz kasztni, olyan szinten fos az utasvedelem, de ha nem rohad szet, szerintem egy teljesen hasznalhato valami. Nyilvan nem egy olyannal akarnam bejarni europat, de megyen belul sima ugy, kicsit hunyorogva meg orszagon belul/autopalyan is, ha nem eroltetjuk gyakran a dolgot.hobizoli: Ignisbol (plane az 1.3-as) teljesen jo. Aposnak olyan volt regen, ezert relative sokat vezettem, az ulese hosszu tavon a dereknak gyilkos, illetve a futomuve szeret elpattogni a hibakon, ami ijeszto lehet, de ezt kiveve En szerettem (ar-erteket erosen figyelembe veve persze). Mondjuk 1.3 milla egy ignisert nevetseges, az majdnem az uj ara volt fapadosan ~15 -20 eve.
Ha mar suzuki, 1.3 millaert mar 2010 koruli klimas vasalo swiftbol is van boven jo, es azert az nagyon mas szint minden teren, mint egy ignis.1.9 tdi: Igen, a vilagon nincs olyan kerdes, amire par agyilag tulkepzett mintapolgar be ne irna az 1.9 tade-t.
WagonR se annyira rossz amugy, ha valaki meg tud tanulni egyuttelni a hibaival, sokan szeretik. En tiszta szivbol gyulolom, de ez leginkabb az anno folyamatosan meno, rohadt idegesito reklamjanak volt koszonheto, nevet meghallom, forr a viz az agyamban, hogy hagyjanak mar beken azzal a szarral. Az a marketinghadjarat az nalam a tokeletes pelda arra, amikor az abszolut ellentetet sikerul elerni a marketinggel, mint amit akarnak. Ugy megutaltam, hogy ha a kozott kene valasztani, hogy levagjak a fel labam, vagy wagon R negativ-al jarok, kernek egy kis gondolkodasi idot. Matiznal meg igy is jobb.
frescho: Skoda 120L van meg csak. Annak csak a valtojat utaltam de nagyon, egyesbe azt csak a tulaj tudta kevesebb, mint 5 perc alatt berakni, nem volt belole ket egyforma, a valtasi erzet meg mindegyikben olyan volt, mint egy bodon zsirban turkalni, esely nem volt tudni, hol van micsoda. Az emberi alkalmazkodokepesseg hihetetlen bizonyiteka az, hogy a tulajok par het/honap utan ugy valtanak veluk, hogy oda se figyelnek.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F.E.K..
senior tag
-
bambano
titán
válasz Diabolis #18845 üzenetére
én már 270k-t toltam a saját vectrámba
többi hszre:
- és iszonyat magasról tojok rá, hogy mennyit fogyaszt.
- mondjuk újabban az insignia 8 alatt is eljár autópályán tempomat 140-nel, azon már én is csodálkozom... elmegyek a szüleimhez és7.8-as átlag. valószínűleg elromlott.
- nálunk apám nem dévút (szomszédé' vút) vett anyámnak, hanem 1.1-es trabit. na az vidám kis autó volt, nagyjából minden akkori autónak elkente a szája szélét. annyi vörös fejű audistát, mint abból, soha nem láttam azóta se.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
hobizoli
nagyúr
válasz F.E.K.. #18848 üzenetére
a 353W nem megy?
a S100-hoz kepest egy versenyauto, ezerkettes bigulit siman fogta 100-110-g
foleg a dupla torku karbis
kettesbe szurva megnyikkantotta az elso kerekeket
mondjuk kerte is a 9-10-t.... de a lovak zabbal mennek
minden relativ
haversracnak voltak igen kajak verdai, de most osz elejen vittek egy mesekort olaszorszagban egy frissen beimportalt Model S Plaid-l
aszondja nem hiszed el, amig nem eled at magad, hogy az hogyan megy
1/4-n 9.3sec-t megy, mikozben 900-1000ccm-s sportmocik veretnek 10-10.5sec korul
azaz 4 szemellyel a fedelzeten is le lehet tolni vele, mert erdemben akkor se lesz lassabbtöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
- Playstation 5 Fat lemezes ( Makulátlan !!! ) Gyári garanciával, ajándék játékkal
- HP EliteBook 1040 G9 - ÚJ 14" üzleti notebook - i5-1245U, 32GB, 512SSD, W11 pro
- Ibiza club 15 hangfalak eladók (4 drab)
- HP EliteBook 1040 G9 (4B924AV) - ÚJ 14" üzleti notebook - i5, 32GB, 512SSD, W11 pro
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen