- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Androidos tablet topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön a PC Gaming Show 2024
gp Alig több mint egy hét múlva jön az esemény, amelyen több tucat játék bemutatójára számíthatunk.
-
Nagyobb lesz az új Oppo Pad
ma A nagyobb kijelzővel és Snapdragon 8 Gen 3-as szettel készülő Oppo Pad 3 errefelé majd OnePlus színekben várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
Semmi meglepő dolog nincs a leírtakban, viszont örvendetes a hozzáállás a kiadók és fejlesztők részéről. Persze a puding próbája az evés...
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
ddaydome
senior tag
Sziasztok!
Fájó pont a W10-nél, hogy nem megy a Civ4 Complete (eredeti verziója), amivel a mai napig játszom! Ha ez megoldódna, akkor váltanék is!
"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."
-
Habugi
addikt
Kösz a cikket Abu!
Külön kiemelném a Bohemiat, fuckyeah!
Ha valamire ráférne a DX12 még ha csak alap funkciókkal is akkor az bizony az Arma3, Altison bátor látóhatár mellett a létező legdurvább CPU pusztító szörnyeteg..
Arról nem beszélve, a valamelyest "tehermentesített" procik mellé végre lehetőség lesz normális AI-t is csinálni...játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Assimilator
őstag
A lenyeg, hogy minal simabb es gyorsabb legyen az atallas.
-
nagyúr
Normális optimalizáció mellett már Dx11-en is meg lehetett volna oldani, de a BiS-nek az optimalizáció sose volt erőssége, lássuk be. Az, hogy kb. 2 (abból egy az AI, egy a főszál, és a több sallang (PhysX, stb.) meg a többi magra, vagy a meglévő magok mellé leosztja) magot használ az ArmA3 egy vicc. De annak durva...
Szóval hogy használják, hát hurrá. Ha majd látom, hogy valóban kihasználja a játék a gépben lévő erőforrások legalább felét, akkor már örülhetünk is neki...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
lsc
nagyúr
Volt már ilyen hogy egy új dx tudásának csak egy részét használják először? Ez így az egyik videokártyagyártónak véletlenül nagyon jól jön, a másiknak bukta, nekem legalábbis nagyon úgy tűnik.
Az élet kegyetlen .
-
Fred23
nagyúr
Remélem, beépítik a CryENGINE-be is hamarosan!
-
.mf
veterán
Varázsszó: normális optimalizáció; másik: a rendszerben lévő lehetőségek kihasználása.
Ld.: dx7-es Morrowind, dx9-es Crysis -- látványban messze meghaladták az azonos dx-et használó többi játékot, megmutatták, hogy mennyi tartalék van még benne.
Hiába jön ki lassan minden windowshoz újabb dx verzió, ha csak összecsapott portokat kapunk, esetleg mutatóba egy-két új fícsört beleraknak, de közben máshol olyan szűk keresztmetszetek maradnak, hogy semmivel se fut jobban. Teljesen új videójáték-motor meg ritkán jön, s ha jön is, még sokáig gyermekbetegségekben szenved. Remélem dx12 van olyan előremutató fícsörökben, hogy utána leálljanak ezzel a rohanással, és hagynak időt a kiadóknak-fejlesztőknek a rendszer kiismerésére (és hogy ők élnek is ezzel, nem csak elavult motorokat nyomatnak és portolgatnak)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
nagyúr
@-Solt-: Solt, te is tökéletesen tudod, hogy saját maguk határozták meg a korlátokat, pl. az OFP esetében a 256 objektumos limitet. Hiába húztad fel a látótávot (jól rémlik, hogy az OFP-ben 3km volt?), ha 500 méteren belül több, mint 256 objektum volt, akkor azon túl már csak a "nyers" talajt jelenítette meg, mindenféle növényzet és más terepobjektumot nem.
Ez a limit azóta is megvan, csak az objektumszámot növelték. Hiába húzod fel 10km-re a látótávot, ugyanúgy korlátozza a megjelenített objektumot számát, mint a többi nagy látótávolságú engine (pl. CryEngine, Creation Engine, vagy az új Metal Gear Solid-nál használt Fox Engine).
De hogy-hogynem, a Crysis 3, a Skyrim vagy az MGS: The Phantom Pain mégis sokkal, de sokkal jobban optimalizált játék lett, mint az ArmA3. Szóval a válaszom az, hogy nem, valóban nem létezik tökéletes optimalizáció, de a BiS konkrétan határozottan rosszul optimalizált játékokat tol ki...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
[CsuCsu]
őstag
De ez a lassu Win terjedes miatt is volt es uj GPU is kellett. Nem szukithettek le minimalisra a vasarlobazist egy zsir uj, de csak kevesek altal futtathato motorral. Ezert lattunk sokaig elavult motorokat. Teljesen racionalis dontes volt a reszukrol. Ha valaki itt ludas volt akkor az a MS uj Win-re korlatozo politikaja. Itt is ugyanezt csinalja, de az ingyenes frissites megoldja a problemat szerencsere.
-
sz.balazs.95
veterán
"Megtudtuk, hogy a Microsoft által kiadandó játékok többsége csak DirectX 12-es módot kap, így a futtatásukhoz kötelező a Windows 10. Ez elsődlegesen üzleti megfontolás lehet."
Vagyis a 8.1 nem kapja meg a Dx12-t?
Kösz MS, akkor már legalább használható szintre hozhatnák a 10-et, ha már rá van "kényszerítve" az ember a váltásra...
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
nagyúr
-
GodGamer5
addikt
Remélem mostmár látunk is valamit a DX12-ből. Így is az értelmesebb játékok jövőre csúsztak(Deus Ex, Tomb Raider).
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
wolfman
veterán
Tapasztalataim és meglátásom szerint az első játék megjelenésétől kezdve egy évig nem lesz középszinten sem kihasználva a dx12.
A dx11.1 is fantasztikus dolgokat tudott, csak ezen funkciók optimalizálása nem sikerült az esetek 90%-ban. Nagyon nem!„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
MZperX75
addikt
De jó,hogy én már nem játszom,a win 7 lesz még egy darabig,bbár lassan nekem is újítanom kell,de ahhoz új vast is néznem kell,a mostanin is biosz kellene frissítenem a frame net work 4 ről 4.5 re ahhoz hogy bármilyen új gamest elkindítsak a kis A8-3870K HD6670-en,kivaáncsiság azért kerget rendesen.
AMD mi,dig a jövőre fókuszál,de valahogy soha nem jön össze.
mire ott lesz a lehetőség addigra a Fury is elavúl,Nvidia meg rommá mérési magát
boccs a hibákért Nokiáról írok.....[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz sz.balazs.95 #13 üzenetére
Miért ne lenne használható szinten?
-
Hiftu
senior tag
Akkor az AMD technikai előnyéről ennyit. Az nVidiának ez pedig jól jön.
Az AMD fejlesztési koncepcióját (nyitottság) jobban szeretem, de megint nem jön össze nekik a korai fejlesztés.Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
-Solt-
veterán
Amióta DX11-re váltottak sokat javult a helyzet, de a látótáv növelése most is drasztikusan felzabálja a CPU-t, ez nem az a kategória, amit optimalizálással el lehet tüntetni. Ha egy erősebb CPU-val 3 km alatt maradsz, akkor semmi gond nincs. Jól is néz ki, és a GPU is szépen dolgozik.
Jó példa a BF4. Ott nem beszélhetünk szar optimalizálásról, mégis erős CPU limit van például multiban, pedig ott nem nagyon van a látótáv 1km felett, sőt. Ezen ugye sokat segített a Mantle, az FX tulajok elég erős javulásról számoltak be.
Az tény, hogy a BIS nem az optimalizálásáról híres, de ettől függetlenül a Real Virtuality motorra elég erősen ráfér a DX12. Egy twitter bejegyzésben már az egyik fejlesztő elég nagy javulásról számolt be. (Igyekszem megkeresni) Mondjuk az esetükben már az is meglepő, hogy ilyen hamar reagáltak erre az egészre. Nagy összegben nem fogadtam volna arra, hogy a következő 2-5 évben átállnak.
www.smart-bus.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az elején mindig csak egy részét használták az új API-knak. Itt attól más a helyzet, hogy a DX12 a korábbi API-knál sokkal több újdonságot vezetett be. Tehát borítékolható volt, hogy csak egy részét használják majd ennek. Azt is lehetett tudni, hogy melyik részét, mert az API-t eléggé átgondoltan építették fel, így a fő funkciókat kötelezővé tették minden implementáció számára. Persze azt is megengedték, hogy az implementációk emulációt használjanak, ha a hardver nem lenne képes másképp a programkód futtatására. Az egyetlen opcionális dolog, amit sokan fognak használni az a multiadapter.
(#13) sz.balazs.95: Ingyen update-elhetsz Win8.1-ről Win10-re. Így kapod meg a DX12-t. Kvázi olyan ez, mint egy szervizcsomag.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
csabi63
senior tag
Ha nem váltottál Win10-re, akkor honnan tudod, hogy nem működik? Nem kellene marhaságokat terjeszteni, mert igenis működik. És nem csak a Civ4 Complete, hanem még a 3 Complete is.Íme. És mindkettő eredeti, a 3 Steam-es, a 4 pedig Amazon letöltés. (persze nem ennyiért vettem, volt korábban valami filléres akció)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-nek ez jól jön, mert alapvetően azokra a dolgokra koncentrálnak a fejlesztők, amelyeket ők fontosnak tartottak és nem azokra, amelyeket az Intel és az NV tartott fontosnak. Persze mindegyik opció fontos, de a fejlesztők döntik el, hogy melyekhez nyúlnak elsőként. Egyébként nem hiszem, hogy ez az egész tudatos volt a részükről, ez inkább mázlifaktor, különösen abból a szempontból, hogy a Microsoft kötelezővé tette multi-engine-nel és TIER3-as bekötési szinttel kompatibilis kódot, mert ebből az alacsonyabb szintek emulálhatók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pkornel
aktív tag
Megint csak a magyarázkodás az helyet hogy valamit kőmolyélőrlepést mustsasnak....
-
-Solt-
veterán
Az várható volt, hogy a többség egyrészt nem fog fejest ugrani a DX12 legmélyebb bugyraiba, másrészt nem fogja (ha esetleg tundá akkor sem) az NV-t vállalhatatlan helyzetbe hozni.
Ettől függetlenül nem hiszem, hogy nem jön össze az AMD-nek a korai fejlesztés. Már azzal nyertek, hogy javul mind a CPU-k, mind a GPU-k teljesítménye, mivel megszűnik a klasszikus értelemben vett driver, ami DX9/11 alatt az ő termékeiket negatívabban érintette. És akkor még ott a VR, amire jelen állás szerint csak nekik van normálisan működő szoftveres válaszuk.
www.smart-bus.hu
-
davidsone
addikt
win 8-on el is lehet felejteni a dx12-őt?
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
nagyúr
A látótáv esetén ahogy írtam, a megjelenített objektumszám a kritikus pont. A BiS meghatározza azt, hogy X mennyiségű objektum felett már nem rajzolja ki a távolabb lévő objektumokat, mert kifuthat a memóriából / számítási kapacitásból. A látótávolsággal párhuzamosan megnövekedő CPU igény nem kis mértékben ennek a kirajzolási faktornak tudtható be, a látótávolság növekedése ugyanis ugyebár exponenciálisan növeli a számítási igényt, hiszen minél messzebbre látsz, annál nagyobb területnél kell kiszámolni, hogy meg-e tudja jeleníteni rendesen a gép a távoli objektumokat, vagy sem. Ez nagyszerűen látszik abban az esetben, ha belenézel egy távcsőbe -> a távcső esetén nagyságrenddel szűkebb a látószög, és emiatt a terület, amit számolnia kell a gépnek.
Alsó hangon mondhatnánk azt, hogy igazából a BiS ártatlan, hiszen az ArmA-t a modok tartják életben, és nem lehet minden küldetéstípusra (nagy kies sivatag kevés objektummal vs. városi hadszíntér sok objektummal) tökéletes megoldást nyújtani. Csak az a baj, hogy amíg pl. a CryEngine képes a szálakat párhuzamosítani, az ArmA esetében a fő szál továbbra is egyetlen CPU szálat tud igénybevenni - nincs párhuzamosítás, "mindössze" az egyébb feladatokat (AI, fizika, hang) rakja át más-más szálra a játék. Ez viszont nem valódi párhuzamosítás.
Szépen hangzik, hogy majd a Dx12 segít rajtuk, de akkor fogom elhinni, ha valóban működés közben láthatom, és ha nem lesz olyan bughalmaz, mint voltak eddigi játékaik például...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz davidsone #30 üzenetére
A Win8-at frissítheted 8.1-re és onnan mehet fel a Win10. Mindezt tök ingyen.
(#28) Cifu: Az a párhuzamosítás teljesen normális modell, ha egyes feladatokat pakolsz bizonyos szálakra. Igen vannak olyan motorok, amelyek máshogy csinálják, mint például a job modell, de fontos, hogy ennek is megvan a maga hátránya mégpedig az, hogy kétmagos processzoron rosszul fut, mivel csak egy valós job szálad lesz. Az Arma által használt modell kétmagos PC-ken is hatékony.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
"A látótáv esetén ahogy írtam, a megjelenített objektumszám a kritikus pont"
Mint ahogy a DX11 esetében is! Ha jól emlékszem, ez a szám egy modern motor esetében 3-5000 parancs képkockánként, míg a nagyok képesek megközelíteni a 10000-s számot. Na most, ha abból indulok ki, hogy a BIS motorja minden csak nem modern, plusz ők sem tartoznak a nagyok közé, akkor ez a rajzolási parancs szám inkább közelít 3000-hez mint az 5000-hez.
De egyébként kb ugyanarról beszélünk, a különbség csak annyi, hogy ezt te teljesen a BIS nyakába varrod, ha jól értem, én pedig nem teljesen, mert szerintem maga a DX11 is nagy szerepet játszik ebben.
A CryEngine valóban szép meg jó, de milyen látótávval dolgozik? 1 Km-s látótáv mellett az ArmA-t is be lehet úgy állítani, hogy fix 60 FPS-l elég szép látványt adjon. Megnézném mi a helyzet náluk 10 km esetében. No meg azt se feledjük, hogy más a költségvetésük, ezáltal az optimalizálásra fordítható idő/pénz is.
Az utolsó bekezdést meg tudom érteni, én is számon tartom több olyan húzásukat amiért köröm nőhetne a pöcsükre, de emellett azt is el kell ismerni, hogy mostanában egész jól állnak a kérdéshez. Mindenesetre az tény, hogy én is csak akkor fogok ebben hinni az ő esetükben, amikor lényegi bugoktól mentesen 10 km-s látótávval játszhatom az ArmA 3-t DX12 alatt!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
nagyúr
Na most, ha abból indulok ki, hogy a BIS motorja minden csak nem modern, plusz ők sem tartoznak a nagyok közé, akkor ez a rajzolási parancs szám inkább közelít 3000-hez mint az 5000-hez.
VS.
De egyébként kb ugyanarról beszélünk, a különbség csak annyi, hogy ezt te teljesen a BIS nyakába varrod...
Ki felelős akkor miért?
Az OFP idejében is overkill volt a 3km-es látótáv, mert bármilyen akkori vas sírva kétvállra feküdt, ha felhúztad és raktál alá egy 100 AI-s küldetést.
Az ArmA3 esetében is az a bajom, hogy szép dolog a 10km-es látótáv (de mintha már az ArmA2-ben is ennyi lett volna, nem?), de néhány minimál felhasználást (helikopterrel AI nélküli repkedés ~100 méteres magasságban kb. a limit ) leszámítva sok értelme nincs. Az ArmA3 esetében is akkor jársz jól, ha behúzod 1-1,5km-re... és akkor meg persze belepusztulsz, ha légi járműben próbálsz CAS-t repülni. Ez ilyen...De ez a BiS bűne...
Megnézném mi a helyzet náluk 10 km esetében.
Még egyszer: szép a 10km, de mikor is tudod értelmes FPS mellett kihasználni? Akkor miért is baj, hogy a BF4, a Crysis3 vagy a The Phantom Pain belimitálja 1-2km körül, és (legalábbis ebből a szempontból) szaggatás nélkül?
Mindenesetre az tény, hogy én is csak akkor fogok ebben hinni az ő esetükben, amikor lényegi bugoktól mentesen 10 km-s látótávval játszhatom az ArmA 3-t DX12 alatt!
Lassan már időszerű lenne az ArmA4... (az ArmA2 és 3 között 4 év volt mindössze)
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A probléma az, hogy a grafikus kernel driver elveszi a processzoridőt, ami részben a DX11 hibája. Ezzel nem csak ők, hanem senki sem tud mit kezdeni. Egyedül a Frostbite tudja ezt kezelni (fagyásra kényszeríti a driver egyes részeit), de csak annak az árán, hogy DX11-ben nem stabil a cucc. Melyik kezembe harapjak tipikus esete, szóval ezt sem tekinteném megoldásnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Akkor ez a cikk tulajdonképpen magyarázkodás, vagy látunk markáns sebességbeli előrelépést hamarosan dx11 és dx12 között?
Ugye a párhuzamos rajzolóparancsok kiadása azért nem túl nagy falat az évek óta mantle-en csüngő fejlesztőknek?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legtöbb motorban igen. Egy átlagos anyagi háttérrel rendelkező fejlesztőnek sokkal egyszerűbb a DX12-re támaszkodnia, mint négy év fejlesztésből kihoznia egy hasonló teljesítményt DX11-ben. Egyszerűen a többségnek se ideje, se pénze nincs arra, hogy a DX11-et megfelelően működtessék, és innen a DX12 sok gyorsulást hoz. Azoknak a fejlesztőknek, akik technikailag nagyon képzettek, mint az Oxide és a Frostbite Team, és pénzük is van már nem biztos, hogy akkora előnyt jelent a DX12, hacsak nem használnak olyan körülményeket a motorban, amit a DX11 már nem bír.
Nekik biztos nem, de akik nem kérték az API-t az AMD-től, azoknak előbb át kell írni a motor struktúráját a DX12-höz. Erről beszélt a Unity fejlesztője a SIGGRAPH-on, hogy ő beépítette a DX12-t és felére lassult a motor.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-Solt-
veterán
Ki felelős akkor miért?
Is-is. Ludasak ők is ez egyértelmű, de egy kevesebb korláttal rendelkező API-ból legyenek bármilyen suták, ők is többet tudnának kihozni. Olyan ez mint amikor egy rossz sofőr is gyorsabban tud menni egy lényegesen jobb autóval, de ettől még nem lesz ő sem ügyesebb.
ArmA2 alatt 5 km volt emlékeim szerint, de az még DX9, ott még rosszabb a helyzet. A 10 km-s látótáv sok mindenhez jól jönne, a távoli megfigyelésektől kezdve a csapásmérők normális használatáig, de igazából már az előrelépés lenne, ha egy 4.4GHZ-s 4770K mellett nyugodtan fel lehetne húzni 5 km-re úgy, ne essen be 60 alá az FPS, és a látvány is maradjon. Ez kellene ahhoz, hogy az ArmA kínálta összhaderőnemi képességeket nagy területen ki lehessen használni. Ettől más mint a többi zúzda, ahol egy pár négyzetkilométeres darálóba sűrűsödik páncélostól a vadászgépig minden. ( Agyfaszt kapok ettől ) Jelenleg ott tartunk, hogy egy tisztességes mesterlövész küldetést sem lehet végrehajtani! ( na jó, ez egy picit túlzás volt )
De ez a BiS bűne...
Annyiban, hogy nem jutottak el a DX11 határáig sem, de ettől még a DX11 limitjei megmaradnak. Viszont már az nagy előrelépés lehet a számunkra, ha a DX12-vel legalább idáig eljutnak. Persze kékhalálok nélkül!
Még jön egy DLC, szóval 2 éven belül ArmA4 biztos nem lesz.
www.smart-bus.hu
-
nagyúr
@Abu85: A probléma az, hogy a grafikus kernel driver elveszi a processzoridőt, ami részben a DX11 hibája.
Az OFP / ArmA széria motorja a Real Virtuality, ezt fejleszgetik az OFP óta, és amióta megvan, azóta probléma a CPU kezelése, pedig hajdan ugye OpenGL és Glide is támogatva volt. Az ArmA a motor 2.-es, az ArmA2 a 3.-as, az ArmA3 pedig a 4.-es inkarnációját használja. A hivatalos fórumban többször is felmerült kérdésként, miért nem használják az OpenGL-t (még a Dx9-es Real Virtuality 2 esetében), de erre határozott csönd volt mindig a válasz.
OpenGL alatt is ugyanezen limitációk korlátozzák talán a fejlesztőket?
A CryEngine sem oldott meg semmit ilyen téren? Mintha a Crysis 3 jobb lett volna ebben a feladatban...
Erről beszélt a Unity fejlesztője a SIGGRAPH-on, hogy ő beépítette a DX12-t és felére lassult a motor.
Szóval a szomorú valóság az, hogy amíg csak foltozgatott motorba építik be a Dx12-őt, addig csodát jobb nem is várni... Jól értem?
@-Solt-: A 10 km-s látótáv sok mindenhez jól jönne, a távoli megfigyelésektől kezdve a csapásmérők normális használatáig, de igazából már az előrelépés lenne, ha egy 4.4GHZ-s 4770K mellett nyugodtan fel lehetne húzni 5 km-re úgy, ne essen be 60 alá az FPS, és a látvány is maradjon.
Jól jönne, de nem jön. Akkor meg be kéne látni a korlátokat...
Egyébként én élnék a gyanúval hogy ez is olyan dolog, hogy igény szerint megoldható lenne (lásd még tüzérségi/ballisztikai model a VBS-ben, ami később kúszott át az ArmA2-ben, ha jól rémlik).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
GeneraL_XTX
veterán
Akkor úgy néz ki az Nvidia megint megúszta a balhét... A második körös játékoknál már bőven kint lesz a Pascal, és a Maxwell esetleges dx12-es gyengeségei már senkit nem fognak érdekelni....
-
imi123
őstag
Nem is kell elkapkodni.
Szerintem senkinek sem hiányzik a kék halál.
Egyáltalán létezik Win 10-en kék halál,vagy a konzol közeli megközelítés miatt a MS áttér pc-n a 3 led-re?Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #41 üzenetére
[irónia] Egen, mert a felhasználók mindig azonnal le szokták cserélni a VGA kártyáikat, amint kijött egy újabb... [/irónia]
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Armagedown
őstag
Már csak egy spyware kikapcsoló segédprogram kell, amivel ténylegesen ki lehet kapcsolni a nyomkövetést, és tökéletes lesz.
“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle volt az első PC-s API, amely odaadja a teljes processzoridőt a fejlesztőknek. Még az OpenGL AZDO sem ad oda mindent, bár jobb a helyzet, de senki sem használja.
Azért nem használnak OpenGL-t, amiért más sem. Az OpenGL shader fordítás teljesen működésképtelen, mert sokszor az AMD, az Intel és az NV implementációja is eltérő kódot kér. Semmit nem javít a helyzeten, ha többször írják meg ugyanazt.
A CryEngine sem old meg semmit. Egyszerűen csak optimális a rajzolás a játékokban.
Ha a motor struktúrája nem jó a DX12-re, akkor nem jön a gyorsulás. Gondolom Aras abból indult ki, hogy a naív Metal port működött, tehát működni fog a DX12 is. Hát nem. De a piac jó része szerencsére hamarabb reagált erre, mert a Mantle-nek is ugyanolyan struktúra kell, mint a DX12-nek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
davidsone
addikt
válasz GeneraL_XTX #46 üzenetére
átáll mindenki aztán remélem 10évig kuss!
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
nagyúr
válasz GeneraL_XTX #46 üzenetére
Mikor is hallottam ugyanezt? Huhh, sokszor, hogy majd a nem megfelelő PS 2.0 miatt ez meg az lesz. Nem lett. Hogy a nem megfelelő Dx9 támogatás miatt ez meg az lesz. Nem lett.
Nagyon kíváncsi leszek a végkifejletre, de erősen kétlem, hogy mindenki dobálhatja majd ki az alacsonyabb szinten Dx12 támogatott kártyáit, mert el fognak a játékok futni azokon is. Oké, az Ubisoft játékain talán nem biztos...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#00137984
törölt tag
Minden DX generációváltás közben adott volt a megfelelő hardver és OS és persze azok a játékok, amikre mai napig jó visszaemlékezni és időnként érdemes is újrajátszani. Vistával kezdeném és az első Assassins Creed-et és Crysis játékot hoznám példának a DX10 kezdetén. Ezekhez viszont komoly gépfejlesztés volt szükséges, mert a DX9-es Far Cry első részével még jó sebességgel játszók gépeinek DX10-ben már gyenge teljesitménye volt. A látvány szerintem meg nagyot javult és utána jó játékok jöttek. HD 4850 és a kétmagos gép még nem követelt 64bit-es környezetet, mégis jól mentek a játékok és kevesebb volt a gond velük a Bad Company 2-vel bezárólag. Windows 7 meghozta a DX11-et és itt már elfogadottá vált a 64bit a játékokban is. HD 6850-el már négymagos gépeken hajtottuk azokat az Assassins Creed, Battlafield és CoD folytatásokat és ez mellé nagyon sok jó játékot kaptunk még a Battlefield 4-ig bezárólag. Itt már gondott okozott a játék jó futtatása és gépe válogatta kinek hogy ment és a Mantle megjelenése is árnyalta a képet. Ezután viszont mélyrepülésnek jellemezném a DX11-et, mert nem is hoztak olyan látványos grafikai fejlődést a magas gépigényeikhez mérten, az igen kevés kivételtől eltekintve. Én most nem tudom ilyen derűsen megitélni a DX12 és Win10 által felvázolt jővőt, mégha hardveresen fejleszteni is szándékoztam az elmúlt egy év és még az idén megjelenő játékok jó teljesitményen való futtatásához. Egy R9 270X 2GB VRAM és az AMD négymagos CPU idén már kevésnek bizonyult, és a 8GB RAM is éppen elég mostanában egy játékhoz. R9 380 4GB és erős négymagos i5, és 16GB RAM fogja jelképezni a játékos gép fogalmát, és ezt is FullHD és talán 1440P-re ajánlanám legfeljebb. Ezzel a Gamer géppel talán nekifuthatnák a DX12-nek is, de mint jellemeztem a kezdeti első játékok általában nagyon erős gépet kivántak meg, majd késöbb érkezett néhány olyan játék, amelyik az újabb DX verzióban már ténylegesen jóbban is teljesitett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Futás, futópályák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android másképp: Lineage OS és társai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs