- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
flashpointer
őstag
Az uj "sli"-vel vajon hany szazalekkal gyorsabb ket kartya egynel, duplaja? Mert eddig ket pontugyanolyan kb +50-60%-al gyorsult sli-ben mint egyedul
-
szabi24
csendes tag
"Az NVIDIA megoldása több nézőpontra osztja a képkockát és azokat külön számolja a rendszer. A képkocka közepe lesz a fontos, ami teljes minőségben készül, míg a nyolc szélső nézőpont számítása a natív felbontás felével vagy negyedével is történhet"
Nem fog így keletkezni egy éles kontúr a minőségugrások határán?[ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9 üzenetére
Sebaj, majd a Pascal már tudni fogja rendesen. Aki VR-ezni akar az úgyis azt fogja megvenni.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
szabi24
csendes tag
attól még a minőségbeli különbség megmarad, ami gondolom látható, (ha nem lenne látható, nem lenne értelme az egésznek), ami miatt szintén kialakulhatnak élek. Akkor lenne ez jó ha középről kifele haladva fokozatosan csökkenne a minőség, de legalább az éleknél legyen fokozatos az átmenet. Aztán lehet tévedek és az nv megoldotta ezt valahogy. Majd kiderül.
-
Yutani
nagyúr
Nekem inkább az a bajom ezzel a koncepcióval, hogy honnan tudja majd a rendszer, hogy éppen hova nézek a sisak ki képernyőjén? Mintha olvastam volna, hogy majd követi a szem mozgását egy belső érzékelő, de én ezt nem venném készpénznek. Akkor meg, ha éppen nem a közepébe nézek, ott lesz a szemem előtt a homályos rész?
Aztán lehet, hogy feleslegesen aggódok olyan miatt, amit soha életemben még csak kipróbálni sem fogok.
#tarcsad
-
veterán
válasz flashpointer #6 üzenetére
Nálam a 2db GTX680 ott, ahol az 1db kevés volt ( VGA limit ) és nem CPU limit volt, ott bizony közel 100% volt a teljesítménynövekedés. Ez játékfüggő leginkább...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
#16939776
törölt tag
...Ezt egyértelműen két külön GPU teszi meg a leggyorsabban és a legkisebb késleltetéssel.
Arányaiban mekkora lehet a késleltetésben a differencia, ha egy gpu-val van mindkét szemnek számolva, illetve 2 gpu-val számolva külön-külön? Másrészt vissza is kell másolni az egyik VGA-ról a másikra a kész képet, arra ami az output-ot adja. Ez mekkora késleltetést jelent? Vagy adnak hozzá egy kábelt, ami az egyik oldalnak 0-2ig a másik oldalnak 3-5-ig adat linket patch-eli össze 1db DVI csatlakozóra??
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen