- Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen videókártyát?
- Milyen házat vegyek?
- OLED TV topic
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- DUNE médialejátszók topicja
Hirdetés
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
-
Napokon belül jön a Next Indie Direct
gp Az előadáson a bejelentett indie játékok mellett új leleplezésekre is számíthatunk.
-
Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
ph A Sony közel lehet a starthoz, így a VR headsetjük hamarosan PC-vel is használható lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GhanBuri Ghan
őstag
"Szintén megjegyzendő, hogy az Xbox One és a PlayStation 4 számára az Umbra 3.3 csak egy alternatíva, mivel ez a két rendszer olyan grafikus API-t használ, amin keresztül megoldható, hogy a grafikus vezérlő elvégezze az occlusion culling technikához szükséges előzetes leképzés, méghozzá úgy, hogy ennek eredményét nem a központi processzornak, hanem saját magának adja át, és így az eredmény elbírálásáról is a grafikus vezérlő gondoskodik. Ez a módszer nagyságrendekkel gyorsabb annál, mint amit az Umbra 3.3 kínál, de nyilván ehhez meg kell írni a megfelelő motort, így ha erre nincs idő, vagy szimplán nem kell minden eddiginél extrémebb komplexitású jelenetekkel dolgozni, akkor a legfrissebb Umbra is bevethető."
Jól értem, lehetne middleware-t írni arra is, hogy az occlusion cullingot a GPU végezze el, XO és PS4 esetében sokkal gyorsabban?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GhanBuri Ghan #1 üzenetére
Lehetne, de arra szerintem nem éri meg, mert eléggé speciális rendszerről van szó. Szóval ezt a fejlesztők saját maguk fogják megoldani.
A többi platformon ez nem lehetséges, mert a szabványos grafikus API-kban a GPU egy alárendelt szolgája a CPU-nak, így önmagát nem etetheti. Ha meg is csinálja az előzetes leképzést, az elbírálást már vissza kell adni a CPU-nak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Vico87
tag
-
dgabor80
tag
Hasznos kis cikk!!! Köszi szépen!!!
Crysis 2-nél nem ilyesmi volt a háttér gond a "mesterséges" gépigénnyel, hogy nem látható obijektumokat is számolt?„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az egy dolog, hogy a DX10 óta a GPU megcsinálja, de a CPU-nak vissza kell írnod az eredményt. Ez akkora veszteség, hogy inkább több motor is megcsinálja szoftverből, mert úgy hamarabb megvan.
A DirectX 11.X és a GNM API annyiban újít, hogy a konzolok IGP-je képes saját magát is megetetni, tehát nem szükséges az, hogy a processzor kiértékelje az eredményt. Megcsinálja ezt a grafikus vezérlő magán. Ez sajnos nem mindegy, mert egy visszaírás a CPU-nak nem egy olcsó dolog.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bundle topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Filmvilág
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen