- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- 5.1 laptoppal / notebookkal - külső hangkártyák
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Milyen asztali médialejátszót?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gergosz2
veterán
Ez tényleg jó model lehet egyet értek. Más játékoknál is is működhetne pl: COD. 1-hez uo-hoz de leginkább a 2-höz iszonyatosok mod jött ki, rengeteg mappal meg miegymással.
illetve valószínű, hogy Gears of War jogokból befolyt összeg nem lenne elég egy teljes játék és még a motor folyamatos fejlesztésére is,
WTF? Elvileg ez egy húzócím boxon, egy jó fejős tehén. Szerintem nem fillérekért cseréltek gazdát a jogok.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Garada
őstag
Nekem már kezd egy kicsit sok lenni ez az engine körüli hajsza mert ahhoz képest kevés felmutatható játék van ami ezzel készült.
-
Archer
őstag
Elég érdekes elképzelés, nekem nem túlzottan szimpatikus. Ha bejön, lesz 20 millió pálya, aminek kb. a 90%-a szemét, a maradékból meg 15-20, ami népszerű lesz meg állandóan használt. Meg így nem igazán tudok elképzelni egy egységes "arculatot". A modelleket sem a cég készíti? Mert akkor a Hello Kitty-től Justin Bieber-ig lesz minden.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Xaels
félisten
COD2-nél én a hajam téptem egy időben a sok fos modtól. Ott már szvsz átestek a ló túlsó oldalára.
(#6) Archer: részben egyet értek, de talán az Unreal rajongói tábora azért már talán kicsit érettebb.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bali27
addikt
És ha selejtezni fognak, úgy mint a fórumona moderátorral,? Vagy esetleg a játékosok értékelhetik iylen csillagos megoldással a pályákat? Azaz egyéni elbírálás lesz, és persze így a közízlés győzedelmeskedik. Ezt is lehet szabályozni, szűrni szerintem. Csak akarat kérdése.
-
sz.balazs.95
veterán
Tetszik az elképzelés.
Azért akárhogy nézzük, játékos szemszögből sokkal jobb, mint a mostani DLC-alapú üzleti modell, amit 1-2 kiadó előszeretettel csinál.
Kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki belőle.Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
aDM|RaL^
őstag
Igazából az eredeti UT-nál is így volt.
Volt millió mod, pálya, akármi. De ez mutatta is azt, hogy mekkora a közösség, és mennyien szeretnek vele játszani, vagy szórakozni azzal h ilyeneket gyártsanak. Ha az ember ma felmegy, még most is van olyan szerver ami tele van. És tele idióta modokkal. De a lényeg, hogy az ember néha elvezte, hogy végtelentöltényes sniperrel két tizedmásodpercenként lövögeti a headshotokat.
Arról nem is beszélve, hogy mekkora vihogást tud kiváltani 14-18 éves emberekből amikor "bastard sword"-al próbálják irtani egymást egy totálisan random pálya közepén hulla fáradtan éjjel 11-kor, miközben anyuci ordít, hogy mindjárt levágja az áramot.Aki pedig kompetitív akart játszani, azoknak ott voltak a normális ligák, meg szerverek ahol olyan keretek közt elég komoly verseny alakult ki, van aki 10 évig nem tudta lerakni a játékot. Szimplán azért, mert mocskosul jó, gyors, és fasza volt. A jelenség valami olyasmi volt, hogy kijött egy új UT, mindenki kipróbálta aztán fél év múlva ugyanaz a társaság már megint a régi játékkal játszott.
Komolyan, az első UT egy mestermű volt. Kevés sallang, "ronda" ablakos menü ami hatékony volt, hekkelgethetőség (amikor mindenki egymás közt cserélgette az ini fájlokat, hogy ezt-azt javítson a játékélményen) és nagyon jó közösség, például itthon is. Egy idő után mindenki ismert mindenkit, és a nagy részük aztán élőben is hosszútávon kapcsolatban maradt.
Én örülnék, ha arra lenne kihegyezve, hogy emberek majdnem egyenlő lehetőségekkel versenghessenek egymással. Erre jó lehet ez a modell. De szerintem tuti el lesz rontva, ahogy az előző pár "rész" is.
http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k
-
huskydog17
addikt
"Az Epic számára így is lesz pénz az új Unreal Tournamentből, hiszen a pályák megszerkesztéséhez szükség van az Unreal Engine 4-re, tehát a fejlesztésben résztvevő közösség tagjainak havi 19 dollárt kell majd fizetni a vállalatnak, amíg a kívánt tartalmat el nem készítik."
Szerintem pont emiatt öngyilkosság ez a dolog. Tehát csinálunk egy "alapjátékot", magyarul demo verziót. A teljes játékot a játékosoknak kell elkészíteni. Ha van néhány tehetséges és lelkes modder, akkor jön a következő pofon. Fizess, hogy befejezd azt, amit mi nem tudtunk! Itt szerintem nagyon sok addig lelkes modder szimplán azt fogja mondani, hogy "b+ epic" ozt ott hagyja az egészet.
Nézzük a másik végletet: rengeteg modder ki fogja fizetni a 19 dollárt és ömleszteni fogják a különböző mod-okat. Itt a készítő korlát hiányában annyit elkér majd a "termékéért", amennyit nem szégyell. Ekkor ismét nagyon sokan a legtöbb dolgot nem fogják megvenni, mert horror áron lesz a legtöbb dolog a sok nyerészkedő miatt. Ez kevés megvásárolt mod-ot jelent, így az Epic nem jut jelentős pénzmennyiséghez.Akármelyik végletet nézzük, szerintem ezután a cég nem sokáig fogja húzni. Na persze lehet, hogy olyan sokan ráharapnak, hogy életben tudnak maradni, de innentől biztos vagyok benne, hogy azt Epic pályafutása itt véget ért AAA játék és grafikus motor szempontból, sőt úgy gondolom, hogy a hajójuk már egy ideje egyre gyorsabban süllyed.
Az UT3 és több Gears of War után mi a búbánatot csináltak azzal a rengeteg pénzzel? Merthogy bőven bejött ezekből a címekből az tuti! Ha az elmúlt időszakban annyira nagyon sz*rul álltak anyagilag, akkor 2012-ben miért nyitottak egy új stúdiót? Úgy gondolom, hogy az Epic hajója pont 2012 nyarán kezdett el süllyedni, amikor egy kínai cég 48,4%-os részesedést vásárolt magának az Epic-nél. Ezt követően sok addigi vezető fel is mondott, köztük Cliff Bleszinski is, aki 20 évet töltött a cégnél. Szerintem itt végleg eldőlt a cég sorsa, innentől a kérdés már csak az, hogy meddig bírja még ezt a kínkeserves hánykolódást.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Rubinhood
csendes tag
"Az Epic ingyen kínálja majd a játékot, de ezért cserébe a közösség fogja kifejleszteni."
~=
"Itt az engine, csinaljatok meg magatoknak jatekot."
-
lee56
őstag
Epic Fail?! De azért ne legyen igazam.
No Comment
-
Mahatma89
tag
Egy steam workshop szerű megoldással még akár életképes is lehet a dolog. Tehát csak a közösség által legjobb és fejlesztők által megfelelő minőségű dolgok kerülnének bele egy egy frissítéssel a játékba. Persze azért van bőven rizikófaktor a dologban...
-
sing1ep1ayer
őstag
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Jó dolgokat írsz, de valamiben nem értünk egyet. Szerintem a modderek nem fognak eszelős összeget kérni az alkotásaikért. Ha $1-ért árulná valamelyik a saját portékáját, ami mellesleg élvezhetőre sikerült, akkor vélhetően tízezrek vásárolnák meg, ami neki igen szép pénzt jelentene és nekünk sem lenne drága. Én azt mondom, hogy ha racionálisan gondolkodnak a külső fejlesztők, akkor nagyjából ilyen összeget kérnek majd a munkájukért.
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz sing1ep1ayer #15 üzenetére
Én is azt gondolom, hogy jönnek majd a egysörös kategóriájú (árban) pályák, skinek, marhaságok valamint a 4-5 dolláros komplett packok. Én várom (:
-
blaca83
őstag
válasz sz.balazs.95 #9 üzenetére
+1
Várom mi lesz belőle!
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
Reno7
senior tag
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Ugyanmár...elég régóta éldegélnek a motor licencszelésből, és még elég jól megy nekik a szekér szerintem. 1 2
My SHAMAN is so overpowerd, I once cast a frostshock in Summerspring, now its called Winterspring.
-
huskydog17
addikt
Persze, eddig nem volt nagy gond, csakhogy minden nagy stúdió, sőt, jó néhány kisebb is saját motort használ, ezen felül az UE4 nagyon nagy butításokon esett át az eredeti tervekhez képest, továbbá a technológiai szempontból sokkal fejlettebb CryEngine pedig feleannyiba kerül, mint az UE4.
Abu is sokszor leírta már, hogy az UE4-et most már csak mobilra fejlesztik, mármint az van a fókuszban.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Dyingsoul
veterán
Nagyon-nagyon érdekes koncepció! Persze, hogy két éle van ennek a pengének de ha a már most is hosszúnak tűnő fejlesztési időt és azt a tényt hogy ez egy olcsóbb költségvetésű projekt, nézzük akkor biztosra vehetjük hogy azzal is számolnak hogy mi van akkor ha ez nem jön be. Akárhogy is, ez sztem bejövős lesz mivel csak azok a modderek kérnek el egetverő pénzeket akik nem értmesek és nem túl szinvonalas az alkotásuk. Akik értelmesek és valóban nagy dolgokat alkotnak azok nem a pénztárca motivált pistikék hanem olyan emberek akik inkább a kreativitásukat szeretnék kiélni eseleg a közönség elismerését elnyerni.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
exedoc
senior tag
Érdekes koncepció, de érthető is. Örülök neki. Az Unreal Tournament 3-at is elbaltázták, a kompetitív, hardcore vonalon alkalmatlan volt. Bár a játékot már akkor is a gémerek / modderek fejezték be, community bonus pack-okkal, és utcomp-al, ez utóbbi ugyanazt a célt szolgálta, mint annak idején a Quake3-hoz megjelent OSP. Hardcore gémerként nagyon igyekeztem anno hogy megszeressem a játékot, hiszen már az előző részeket is toltam, de végül másfél év után feladtam a küzdelmet, főleg miután az ut scene több mint 70%-a eltűnt. Messze nem hozta azt amit az ut99, vagy a 2k4. Ezért örülök, hogy a gémerek / modderek kezébe adják a staféta botot, fejlesszék ők is, hiszen ők tudják igazán mire van szükségük.
[ Szerkesztve ]
-
dejaris
addikt
Na ez pont olyan, mint a f2p csak szepen megfogalmazva.
-
sz.balazs.95
veterán
csak van egy „apró” különbség: Ott a tartalmat a fejlesztő készíti, és mivel nincs konkurencia, ezért olyan árakat szabhat, amilyet nem szégyell. Ráadásul az egész gameplay-t úgy alakítják ki, hogy az extra megvásárolható tartalmak nélkül csak szenvedés legyen a játék.
Itt aktív készítők százai fognak pályákat készíteni, és nem a kiadó érdekeit fogják szem előtt tartani, így az nem tud pofátlan összegeket bezsebelni.
Szerintem ez sokkal korrektebb üzleti modell, mint az F2P.Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
dejaris
addikt
válasz sz.balazs.95 #24 üzenetére
A szazai kicsit tulzas, mint az is, hogy nem lesz szandekosan ugy csinalva, hogy szenvedos legyen, bar lehet nem: lesz egy palya es kezit csokolom. A kiadon keresztul lesz az ertekesites, nem? Biztos mondanak minimal arakat, hisz nem bibelodnek fel centes jutalekokkal, ha tobb is lehetne. Meg az se biztos, hogy lesz -75%-os akciozas es SP, mint ha steamen, vagy originen zajlana az egesz. En nem vagyok ennyire derulato.
-
-=Ghost=-
őstag
Nevezetesen arról van szó, hogy az új rész szimplán ingyenes lesz, de nem a megszokott ingyenesen játszható modellel, ami végső soron úgyis fizetésre készteti a játékosokat, hanem ténylegesen nem kell fizetni érte semmit.
Epic erre is gondolt, így az Unreal Tournamenthez létrehoznak majd egy piacteret, ahova minden felhasználó felpakolhatja az elkészített pályát vagy más extrát, és ezekért pénzt kérhetnek.
Tehát akkor végső soron úgyis fizetésre késztet....
[ Szerkesztve ]
-
sz.balazs.95
veterán
válasz -=Ghost=- #26 üzenetére
A játék ingyen lesz, de a pályákért fizetni kell, azoknak, akik elkészítették azokat.
Ha nem hülye az Epic, akkor a saját pályáit ingyen adja, ezzel is némileg ösztönözve a játékosokat a vásárlásra.
[ Szerkesztve ]
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-
3.Aragorn
addikt
Tetszik a koncepció!
Nem minden vándorút céltalan...
-
Archer
őstag
Nem kell bemutatnod az eredeti UT-t, rengeteget játszottam vele anno (Cyrix 166-os procimon az istenért nem akart menni de a haver 300-as Celeronján már hasított Voodoo 2-vel ). Az Unreal-t is kitoltam többször is ha jól emlékszem. A 2003-nak anno pazar grafikája volt de valahogy már nem hozta azt a pörgést meg hangulatot mint az eredeti, a 2004-gyel meg nem is nagyon próbálkoztam, megvettem de hamar el is adtam ha jól rémlik.
Arról nem találtam semmi infót, hogy az UT-t párhuzamosan fejlesztették az Unreallal vagy annak megjelenése után összedobták egy év alatt? Mert ha így van, még inkább kultusz az egész.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
nyunyu
félisten
Eredeti Unreal 98 majusban jelent meg, kezdetben csak szoftverrender *+PowerVRt tudott, par honap mulva patchcsel okositottak fel Glidera, DirectXre, S3 Metalra.
UT 99 oszen jott ki, kb. 1 hettel a Quake3 elott.
Az mar alapbol kezelte az akkoriban elterjedt 3D kartyakat.*: P2-300-on eleg darabos volt.
[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
aDM|RaL^
őstag
Cyrix. Szép emlékek. Nálunk suliban volt egy halom belőle. Itthon akkor egy 200-as MMX Pentium volt, meg egy riva tnt. Valahol még megvannak...
Aztán emlékszem utána is elég nagy küzdelmek voltak hardver miatt, volt olyan kártyám (Athlon thunderbird, majd később egyéb socket A csodák... 9500-as radeon, 9700-ra softmodolva aminek volt 1-2 bibije softmod után... pl. egy-két driverrel elment hardveres wallhacknek, mert pár helyen simán átlátszóak voltak a falak.).
Teljesen más volt D3D alatt mint OpenGL-el. Össze vissza adogattuk az iniket. Arról nem beszélve, hogy felénk a kábelszolgáltató mindig megáldott engem egy 4-8% packet lossal, aminek köszönhetően vagy engem nem tudtam lelőni, vagy én nem lőttem le senkit.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k
-
oraihunter
aktív tag
Hm.. egész jó az ötlet. Pár év még, és sok minden már így készül.
oraihunter felhasználónak 381 pozitív és 0 negatív értékelése van a fórumon! Ha sürgős, akkor az adatlapon a telószám (06-30-293-42-53), de számkijelzés nélküli hívást már 21-éve nem fogadunk!
-
hugi0
őstag
válasz oraihunter #32 üzenetére
Fergeteges volt az UT !
Mondom ezt ugy, hogy egy verprofi RTS player voltam (Age of Empires es folytatasai).Ugy velem, hogy paran megvesznek minden palyat es kiprobaljak, majd szajrol szajra terjed melyik palya jo.
- kesobb mar csak azokat fogjak megvenni.
Lesz 4-6 palya FFA DM CTF stb.-hez es ez a par emberke aki megalkotta ezen palyakat, nemcsak jokora osszeghez fog jutni, de biztos be kerul majd egy fejleszto csapatba.Utobbin csak veszithet a ceg, mert ezen "fejlesztok" konkurenshez kerulhetnek.
- mert ne feledjuk:"A penz beszel, a kutya ugat !"
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
#31342592
törölt tag
Mindenképpen jó hír. Ha megint Epic csinálná fájó, hogy egy garbage lenne mint az UT3.
Skill based gamere van szükség-sok moddal, ami visszahozhatja az unreal/quake féle E-gaminget.
Double dodge remélem lesz benne Utcomp fix szerintem.
Ha community csinálja, akkor pedig netcodera sem lesz gond remélhetőleg.Azóta olvastam, hogy valószínű a régi zeneszerzők is benne vannak a mókában, ami különösen sokat dobna rajta. Nem tudom ki emlékszik rá, de unrealban majdnem minden mapon külön zene volt, és azok is több műfaj ötvözetei. Nem beszélve arról, hogy nagyon passzoltak a térképekhez.
Megjelenés jövő év vége-szeptembere reális lenne. Már most várom
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Nem tűnik rossznak az elképzelés, kérdés, hogy mennyire fog valójában működni. A kommunizmus is jól nézett ki papíron.
-
Lomha 8V
addikt
válasz sz.balazs.95 #37 üzenetére
Igen, csak senki nem mondta nekik, hogy az erdő közepén nem jó álruhaszín a vérvörös.
-
KisDre
senior tag
-
atee
őstag
UT volt a minden! Hiába volt erős az akkori mezőny úgy mint CS és Q3. Hiába voltak ezek népszerűbbek is.
Az UT CTF mindent vitt nálam. Első látásra szerelem volt 98-99 ben és hosszú évekig le se raktam nem is játszottam mást. Max a konkurenseket próbáltam ki.
A mai napig az itt megismert emberek (gyerekek) némelyike barátom. És jópáran azóta is együtt játszunk minden más játékban. BF42,DC,WOW ,COD4 és 6, BFBC2, WOT és aktuálisan BF4
Persze már rég nem annyit és nem komolyan ligákban. Az akkori legfiatalabb ma 23 éves a legidőssebb 45 körül van
Nem tudom, hogy a mai kor igényeinek lehet e ebben a stílusban megfelelőt alkotni. Grafikailag biztos, de játék élményben már nem hiszem, hogy lehet űberelni a mezőnyt.
Majd elválik, de nagyon kíváncsian várom a fejleményeketD-day 2002-01-04 01:54
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 16GB, 1TB SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs