Hirdetés

Aktív témák

  • Szasza

    tag

    Teljesen egyetértek, a BEE-t szapulni gyönyörűséget okoz, mert a PGSM végre kimondta, ami igaz ránk, mobilhasználókra, feketén, fehéren: hülye, debil birkák vagyunk :((, követjük a tömeget a kútba is... Mi a francnak ez a ***r mobil egyáltalán? Minek tudni, hogy édes, már a 2-es villamoson ülök és ****tatom a tömeget azzal, hogy milyen édesen csipog a mobil, édes, itt állok az ajtó előtt, (kismalac, kismalac) engeggy be, édes, már kenyérre sincs pénzünk, most mit csináljak, telefonálni persze 150 Ft/perc díjon, amikor azért az 1 percért 15 percet dolgozol baromira megéri, édes jó a nyögéseidet 180 Ft/percért hallgatni, stb. Kedves társadalmunk egyik áldása - leginkább átokká vált, hiszen a kultúrált mobilhasználat - akkor hívom a 112-t rajta, amikor tényleg szükségem van rá, illetve olyan helyen használom, ahol vezetékesnek se híre, se hamva - egyáltalán nem terjedt el. Minden **nkó ***ggfej - már bocsánat - ott mobilozik autóbuszban, vonaton, moziban, operában, színházban, stb., 150 dB-re állított billentyűcsipogással és 250 dB-re állított csengéssel - abszolút nulla információtartalmak közlésével teszi élvezetessé a műsort. Magára a mobiltelefonra - ha jobban belegondolunk - az égegyadta világon semmi szükség nincsen, nincs szükség arra, hogy hülyeségekről pofázzunk agyament percdíjakért nyilvános helyen - olcsóbban is költekezhetünk, pld. az Öljünk meg minden Rohadékot (és mást is) közalapítvány számlájára való adakozással. Belátom, az egyetlen pozitív eset - a baleset, sérülés esetén - a mentők / rendőrség kihívása, de ezt talán másképp is meg lehetne oldani.

  • Adi

    senior tag

    Eg mindjart regisztral es megmondja neked jol. :D

    ldm start-reconf primary

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Adi #2 üzenetére

    Az lenne a világ 8. csodája...

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • SeF

    tag

    Szasza jól rávilágított a dologra, de a "pozitív dolog"-ból több is van nem csak 2 (mentők/yardok) pl.:Móriczka felhívja az ősöket, hogy ne aggódjanak... vagy én, mint mezei modemes átirányítattom a hívást a mobilra ha netezhetnékem támad...

    Csavarni a spanglit! Felpróbálni az összes csálécsöcsű stoppospi*sát! Ja, lehet meg se nősülök :)

  • karib

    addikt

    Nemtom miért kell így nekiesni a mobiltelefonnak. A legnagyobb probléma az ésszerű és kulturált használattal van, ahogy erre keopsz is rávilágított némileg fenti editorialjában. Ez azonban nem csupán a mobilt sújtja, hanem nagyon sok más technológiát, eszközt, sőt ideológiát, stb. is.

    A mobil egy eszköz, amit használni kell, és nem a mobil(cégeknek) kell minket használni. Hangsúlyozom, ez CSAK a felhasználón múlik. TEHÁT RAJTAD.

    Szerintem éppen pl. NAGYON IS HELYES, hogy a gyereknek már "korán" lesz telefonja (nem is szeretem mobilnak hívni, ugyanis lassan teljesen lényegtelen, hogy vezetékes vagy mobil egy készülék, ha ugye a percdíjaktól eltekintünk -- tehát maradok a "telefonom-telefonja" kifejezésnél), ugyanis minél korábban tanulja meg normálisan használni, annál jobb. Ehhez persze szülői befolyásra is szükség van, de ez már más téma.

    Szóval, ha a PGSM-nek megéri egy új Praktikum csomag miatt ilyen nagy felhajtást csinálni (lássuk be, a BEE nem más), akkor hajrá, DE MI NE VÁLJUNK AZ ÁLDOZATÁVÁ. Használjuk ki őket, és ne fordítva, elvégre azért vannak (bár Magyarországon még a fogyasztók között is ritka az a tudat, hogy a felhasználóért vannak a cégek és nem fordítva...).

    ui: SeF - lesz még kenyérpirítóban jobb proci, mint bármelyikünk gépében most, meglátod...

    Department of Redundancy Department

  • guest

    veterán

    Miről is szól a cikk? :D

    zolee

    prohardver vendég

  • guest

    veterán

    a kis szarosok ne hasznaljanak mobilt, mert jol agyrakot kapnak /ertunk venekert nem kar :-)/

    szerintem a "masik" cikknek annyiban igaza van hogy abbol a tobb millio /milliard?/ ft-bol amit reklamra koltottek lehetett volna inkabb a percdijakat csokkenteni vagy vmi mast ..., hasznosabbra kolteni

    cikk vegere meg: azzal foglalkozzunk amiert vmit ha minimalis mertekben is de tehetunk. sok budos amcsi nem fog kevesebb lemezet meg billentyuzetet hasznalni ha ossze is szarjuk magunkat.

    prohardver vendég

  • karib

    addikt

    válasz guest #8 üzenetére

    Csak a percdíjak csökkentése baromság, mert a bevételeket csökkenti, ellenben egy jól belőtt szolgáltatás és egy hatásos reklámkampánnyal többletbevételt hoz.

    Gondolkozzunk már emberek. Ha TE lennél a PGSM (Microsoft, stb.) helyében, mit csinálnál???

    Nem védeni akarom őket, és örülnék, ha ingyé telefonálhatnánk, de valamiből csak ki kell rakni azt a pár adótornyot, azokat összekábelezni, kis áramot adni nekik, kiképezni az ügyfeleseket, lemosatni a vezérigazgató autóját, új reklámkampányt finanszírozni...

    Ettől függetlenül, nem állunk olyan rosszul és nem lehet "olyan" drága, ha már jóformán mindenkinek lehet/van mobilja.

    A lényeg, hogy annyit használd, amennyire neked szükséged van rá. Ha csak arra kell, hogy legyen nálad valami hazaszólni, akkor ne dumálj el húszezret havonta, ha viszont százmilliók múlnak azon, hogy éppen kit-mit honnan tudsz elérni, akkor ne sajnáld a párszázezres telefonszámlát...

    Vagy nem?

    Department of Redundancy Department

  • guest

    veterán

    karib: ez hulyeseg ... az internet is biztos olyan olcso, mert sokan hasznaljak ...

    rohadt nyugat europaiak meg budos csorok, mert nekik tizedannyi a percdijuk... es ott abbol a tizedannyibol ha nem is jobb, de minimum ilyen minosegben tudnak szolgaltatni. de mi balkaniak gazdagok vagyunk, igaz hogy a fizetes 1 negyedet a telekommunikacios dijak viszik el, mig ny-europaban kb. a tized, szazadat.

    prohardver vendég

  • karib

    addikt

    Sajnos itt a fizetések alacsonyak. Egyébként igazad van, kicsit sarkítottam :)

    Ettől függetlenül, senki sem KÉNYSZERÍT, hogy vagyonokat telefonálj el havonta. Ez mindenkinek a maga döntése -- többnyire.

    Én nem vagyok mobilfanatikus, telefonálgatok néha. Nem azért van készülékem, hogy villogjak vele, hetente cseréljem a szoftvert, oplogót, csengőhangot, moziműsort wapoljak. Viszont a sok lámernek ezzel lehet eladni, mindig kell az új fícsör, ami pedig pénzbe kerül - pl. GPRS hálót kirakni párezer négyzetkilométerre. Aki persze munkára használja a telefonja advanced funkcióit, hajrá, de csak velük nem lehet a fejlesztést (meg a vezérigazgató új autóját, tudom) megfizettetni (sajnos).

    Mellesleg talán a mobilszolgáltók még a legkulturáltabbak a telekom szektorban, ha már ennyit fizetünk mindenért. Szemben pl. a Matáv csoporttal...

    Department of Redundancy Department

  • guest

    veterán

    Engem nem érdekelnek a bee percdíjai. Meg előre leszögezem, hogy nekem nincs mobilom, mert nincs szükségem rá, és fölöslegesen nem hajítok ki pénzt az ablakon...

    Tehát engem nem érdekel a bee percdíj, de a reklám kép és tudatvilága egyszerűen hányadék. Egyik nap felszálltam tesómmal a metróba, és amikor az ajtó záródása előtt visszafordultunk, pont egy bee plakát ütött szembe minket. Tesóm megjegyezte, hogy hányingere van.
    A szín és a formavilág az én gyomromat is felkavarja. Egy ideig nem szóltam semmit csak küszködtem. Azután csak annyit mondtam, hogy ennél bazmeg 1 éves koromba szebbet rajzoltam.

    Szóval annyira igénytelen az egész, hogy siralom. Ilyenek vagyunk b***+?

    Szerintem erre akar rávilágítani a másik cikk szerzője. Hadd álljak már mellé.

    prohardver vendég

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz guest #12 üzenetére

    Tény, hogy pofátlan reklám, és személy szerint nem az esetem... személy szerint az egész marketing, sőt, az egész fogyasztói társadalom nem az.

    A cikkünk mindössze arra próbált reflektálni, hogy miért nem lehet egy nagy oldalnak egy elsietett, indulatoktól fűtött és indulatokat gerjesztő, a témát nem teljesen körüljáró cikket kitenni, majd nekiállni öntömjénezni.

    Nincs semmi baj, Eg-et is bírjuk, tényleg. Egyszerűen csak nem lett volna szabad ezt a cikket így megírnia.

    Ha igaza van, azt higgadtan, és minden érvet felvonultatva is meg tudja szerezni magának. keopsz tehát NEM az életfilozófiáját, hanem egy (akár) tartható ellenérvgyűjteményt tett közzé. Ez nem jelenti azt, hogy a Kisgazdákra fogunk szavazni, se mást...

    Rengeteg dologban tehát mi is egyetértünk.

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • Adi

    senior tag

    válasz Parci #13 üzenetére

    Balog Márton urat hallhatták a marketingről, aki maga is a Közgáz hallgatója. :D :D

    ldm start-reconf primary

  • válasz guest #12 üzenetére

    Kedves Vendég!

    Erről az egészről annyi a véleményem, hogy lehet szidni a reklámot, lehet csúnyának vagy akár izléstelennek tartani a figurákat ez mindenkinek a szíve joga. A reklám célja az, hogy figyelmet keltsen fel és megszólítsa a célközönséget, akiknek a terméket el szeretnék adni.
    Akkor jó egy reklám ha ezeknek a kritériumoknak megfelel.
    Nos ezeket maximálisan kielégíti a "méhecskés" reklám. Volt szerencsém a tegnapi napon eltölteni 4 órát az ismerősöméknél ahol mindkét gyerek a megcélzott leendő vásárlók közé tartozik. Értsd, 14 és 18 év közöttiek. A gyerekeknek tetszett a reklám, nem voltak számukra a figurák visszataszítóak, sőt még együtt is bíííígettek a reklámfigurákkal még a film vetítése után órákkal is... (és nem hiszem hogy ez egyedi eset lenne, szerintem a gyerekek nagy részének tetszik a reklám, tudnak azonosulni vele)
    Magyarul a reklám pont megfelelő hangnemben szól a kis nézőihez, tehát a feladatát tökéletesen ellátja. Sőt még a szülők vagy az idősebb testvérek is ezen csámcsognak lassan 2 hete már, tehát a figyelem felkeltése, a köztudatba átültetés (a márka bevezetése) is tökéletesen sikerült országunk második legnagyobb mobil szolgáltatójának.
    Egy szó mint száz, lehet ezt a reklámot gyűlölni, utálkozni akár még köpködni is rá, de a céljának 100%-ig megfelel, magyarul tökéletesen kielégíti a vele szemben támasztott kritériumokat!

    Mondhatjuk azt, hogy a gyerekeken keresztül akarják kihúzni a szülők tárcájából a pénzt.
    Akár még ez is igaz lehet, de nem is kell messzire menni elég ha a legközelebbi plázába, szupermarketbe tesszük csak be a lábunkat. Ott mit látsz? Mi az első osztály ami a szemed ügyébe kerül? Vagy mi az amit rögtön a földszinten megtalálsz?
    Igen, pontosan a játék osztály az ami vagy a bejáratnál közvetlenül vagy a kasszák környékén tünik fel, és a gyerekeket szintén vásárlásra, a szülőket pedig ismét a költekezésre készteti. Mert hát az emberek nagy része nem fog órákat császkálni egy üvöltő gyerekkel a boltban, inkább enged egy picit és megveszi a szánsájn barbit, a teknik legót vagy azt az édes kis szőrös macit amire a lurkó szemet vetett. (Mint láthatod a marketing szakemberek mindenhol ott vannak és nagyon jó munkát végeznek.) De ezeket ugye természetesnek vesszük (mert már megszoktuk), na meg azt is hogy a TV-ben a reklámok szintén ilyen közvetlenül szólnak hozzánk (sőt, hülyének néznek) hogy legyünk szabadok, igyunk balentájnszt vagy a haverok a meccs közben csakis amsztelt hörpintenek, vagy hogy az asszony a nehéz napjait ólvéjzban vészelje át... Magyarán egyik kutya, másik eb, nincs itt kivétel, nem kell megkövezni a Pannon-t... (még akkor sem ha azt mondja Jehova... ;-)) )

    A véleményem pedig az általad védett "cikkről" nem más mint egy septiben összecsapott, indulatok közt született fércmunka, ami nem illik "az ország legnagyobb informatikai portáljához".

    Béke!

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Adi #14 üzenetére

    S Adi, mint a lelkek nagy ismerője, tudja is, hogy hogy állok a kérdéshez. Balog Márton úr elsősorban a BME informatika hallgatója, és másodsorban közgázos, azon belül is alkalmazott statisztikus.

    A marketingtől amióta tudom, mit jelent, undorodom, közgáz ide vagy oda.

    Gergőke: nyugalom, Eg cikkében is van igazság, ő pont azt kritizálta, hogy arra veszi rá az embereket, hogy együtt bégessenek, mint a birkák. Azt, hogy jó reklám, ő is elismerte.

    A cikk tényleg összecsapott, de a közhiedelemmel ellentétben mi nem "ellencikket", hanem egy kicsit "lehűtő cikket" írtunk.

    Tényleg béke!!

    P

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • karib

    addikt

    A reklám valószínűleg a jelenleg dívó rajzfilmkultúrából merít, ami sokat változtott, mióta én ilyeneket néztem. Visszatekintve mindegyik bárgyú, de a mostaniak már otrombák is hozzá. Ez tükröződik a Bee reklámokban is, mert ezzel lehet hatni a célközönségre, ahogy azt előttem már megállapították. Hát, én sem vagyok oda érte.

    Más kérdés, hogy viszonylag ügyes húzás azért a Bee, és talán kifizetődő is lesz. Ugyanis valszeg a Praktikum nagyon felnőtt termék lett, nehéz egyszerre megszólítani a tízéves Pistikét és ugyanakkor nem lecsocsizni pl. az igazságszolgáltatás elől az éjszakában bújkáló 42 éves, erősen hiányos hajazatú M. Jánost. Szóval pozicionálnak, de izomból.

    A birkaság pedig csakis rajtad múlik, ha hagyod, hogy minden baromsággal beetessenek, akkor már régen rossz. Nem könnyű a fogyasztói társadalomban, de szerencsére meg lehet próbálni a magunk javára használni.

    Department of Redundancy Department

  • guest

    veterán

    "Nem vagyok benne biztos, hogy a társadalomkritika, egy legtöbbször sok-sok ezer ft-os high-tech vasakról elmélkedő lapnál (bármelyik is legyen az) jó helyen van-e"

    Nincs ezzel a cikkel semmi gond, ugyanakkor az altalam beidezet sorhoz a kovetkezoket tennem hozza:

    A HWSW egy nem szukebb ertelembe vette hardveres lap, hanem az informatikat mindenestul lefedni - probalkozo - lap. Itt ugyanugy van helye egy hardver tesznek, mint akar a szamitogepfugges szocialis kovetkezmenyeit boncolgato valaminak, vagy ugye akar egy mobil reklambol levezetett tarsadalomkepnek.

    Ha viszont a HWSW-n nincs helye ennek, akkor egy nalunk joval specifikusabb lapon - mint a RIO - pedig semmi keresnivaloja.

    Az, hogy en tartalmilag mit engedek meg a HWSW-n, ahhoz igazan senkinek nincs semmi koze, ugyanakkor velemenyt formalhat mindenki rola, viszont kicsit keteserteku ha valaki a negativ velemenyet publikalja, ezzel minositven, degradalvan egy olyan lapot (HWSW), akivel jo viszonyban van alapvetoen.

    Masodreszt, ti a fenti sorral magatokat is minosititek valahol, raadaul specifikusabb lap reven hatvanyozottabban.

    Nem beszelve arrol, hogy a cikkedbol itelve olvastad a forumunkban tortent hozzaszolasaimat is. Mint irtam en kinyultam a monitorbol is jol felraztam mindenkit a cikk ketsegtelen vulgaris stilusaval, ha ez teged ennek a cikknek a megirasara kesztetett, akkor teged laposan felrazott a cikk.

    Egyebkent van a ti cikketekben is valami ez ketsegtelen.

    prohardver vendég

  • Eg

    csendes tag

    Ja, sorry Eg voltam csak el felejtettem beloginolni. :)

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Eg #20 üzenetére

    Szia Eg!

    Először is, üdvözlet :).
    Másodszor is: ne húzd fel magad azért, mert valaki negatív kritikát alkot a cikkedről. Ehhez, mint ahogy neked is minden jogod megvan megírni, nekünk is jogunk van. Mellesleg a dolog KONSTRUKTÍV próbált lenni, mindössze leírtuk, hogy miért tartjuk a dolgot részben megalapozatlannak és összecsapottnak.

    Mellesleg továbbra is azt gondolom, hogy sokkal elegánsabban is meg tudnád oldani a dolgot, mondjuk most, így utólag.

    Abban teljesen igazad van, hogy a cikknek nálunk semmi keresnivalója, nem is írtunk volna, csak amikor láttuk a cikket és a hozzá tartozó, kicsit méltatlanul tömjénező véleményeket, úgy gondoltuk, hogy kifejtünk egy "ellenálláspontot".

    Ez nem jelenti azt, hogy nekünk nincs bajunk a társadalommal, nem jelenti azt, hogy tetszene a BEE reklám (se azt, hogy nem), mindössze leírtuk, hogy mi LEHET ellenérv.

    És valóban, kritizáltunk, amiért egy vezető lapban nem számoltál 125-ig, mielőtt kiengedtél egy ilyen cikket.

    Ez a kapcsolatunkat, ami valóban jó (legalábbis remélem), részemről az égadta egy világon semmiben nem befolyásolja!

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • Eg

    csendes tag

    válasz Parci #21 üzenetére

    Termeszetesen nem befolyasolja, ez logikus.

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Eg #22 üzenetére

    Helyes... a többire diplomatikusan nem reagáltál, mert abszolút nem értesz egyet, vagy csak azért nem, mert ímélben ledumáltuk :DD?

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • guest

    veterán

    Röhejes ez az egymásnak feszülés, nem gondoljátok?

    Hozzám ugyan Eg álláspontja áll közelebb (sokkal közelebb), de ezért még nem vagyok hajlandó ölre menni senkivel.
    Ha a Rio-nak - vagy bárkinek - tetszik ez a reklám, hát legyen. Elfogadom a tényt, és nem is érdekel különösebben, csak nyugtázom, hogy a marketingeseknek megint igazuk volt.
    Hanem attól még Eg társadalomkritikája (mert az volt, ha valaki nem vette volna észre) igaz, és valós jelenségekről beszél (amiket nem is vitatott tulajdonképpen senki), igaz, nem éppen úrkisasszony stílusban.
    Mert valaki a birkázásban magára ismert (vagy vélt ismerni tudat alatt), annak nem Eg az oka...

    prohardver vendég

  • KoLa

    csendes tag

    Login megvolt (asszem...), mégis guest lett.:(

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz KoLa #25 üzenetére

    Ennél pl Erassal kicsit jobban megbeszéltük a dolgot. A társadalomkritikáról pedig annyit, hogy én spec nem mernék ilyenre vállalkozni. Nem azért, mert nincs véleményem, hanem mert nem kis falat egy ilyennel hitelesen előrukkolni... van pár filozófus, esztéta, stb, akik egy életet szentelnek a témának.

    Ezzel spec nem Eg-et akarom minősíteni, imho bátor (és nagyon meggondolatlan) dolog volt, amit tett.

    Egymásnak feszülésről szó sincs, két különböző véleményt olvashattál két különböző site-on. Ez inkább együttműködés, ha valami.

    Szeretnélek megkérni, hogy kicsit nyugodtabban viselkedj, eddig kétszer jöttél ide, mindkét alkalommal "kötözködni".

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • KoLa

    csendes tag

    válasz Parci #26 üzenetére

    A cikkel kapcsolatban nincs már ragozni való, ismerünk kétféle álláspontot; ki az egyikhez tartozik, ki a másikhoz, és kész. Nem nagy ügy.

    Hanem az az utolsó mondatod.

    'Szeretnélek megkérni, hogy kicsit nyugodtabban viselkedj, eddig kétszer jöttél ide, mindkét alkalommal "kötözködni".'

    Nos, amennyiben előző levelemet te kötözködésnek érezted, akkor úgy hiszem neked kellene inkább megnyugodni, és nem engem nyugtatgatni - ami fölös dolog mellesleg, hisz nyugalmam semmi nem háborgatja.
    Igen, kétszer itt voltam, kétszer bátorkodtam ellenvéleményt kifejteni. Na és? Itt nem lehet ilyet? Itt kötözködésnek minősül? Nem trágárkodtam, nem személyeskedtem, szinte irodalmi stílusban előadtam amit gondolok, és kész.
    Sokat segítenél, ha elárulnád, hogy a helyi etikett szerint hogyan kellene itt viselkednem - már ha lehet ilyesmiről beszélni, ha épp nem értünk egyet valamiben...

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz KoLa #27 üzenetére

    Szépen hangzik, amit mondasz, bár múltkor azért nem a konstruktív és jóindulatú ellenvéleményből indult a dolog.

    "Társadalomkritika, ha nem vettétek volna észre"

    Köszönjük, észrevettük, többek között pont ez a baj a cikkel, és nem az, hogy nem tetszik neki a BEE reklám és a fogyasztói társadalom. Csak azt nem értem, hogy hogy gondolod, hogy nem gondoltuk végig 300X Eg cikkét, ha már írtunk róla egy "ellenvéleményt". Végiggondoltuk, hidd el!

    Helyi etikett: próbálj meg nem hülyének nézve másokat kritizálni. Igen, lehet minket kritizálni, igen, vannak/voltak/lesznek hibák a cikkekben, de ezt lehet nyugodt hangnemben, tisztelettel is kritizálni.

    A dolog persze nem ennyire vészes, viszont remélem most már jobban látszik, hogy mire gondoltam.

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • guest

    veterán

    Sziasztok!

    Lehet, hogy olyan dolgokat írok le, amik már szerepeltek, bocs, csak futólag olvstam át a hozzászólásokat...*lihegés*...
    BEE reklám..én is láttam plakátokat, és nem tudtam miről szóltak..aztán láttam a tvben is...
    Én nekem két oldala tűnik elő a fogásnak ebből a reklámból
    1: egy jópofa, nem kicsit debil, valahol télleg aranyos figurás reklám kelti fel az ember figyelmét valamire, amit megint csak meg kéne nekünk venni. Nagy marketing húzás, és szerintem be is jön...
    2: szomorú...hogy ilyen reklámokat kell néznünk, mert ha nem hagyjuk rögtön, hogy a féktelen röhögés elkapjon bennünket, és kicsit mélyebbre nézünk, akkor észrevehetjük, hogy minket degradál a reklám, mobilosokat. Persze, akinek nem inge ne vegye magára...de ezt már kimeríti ez a reklám.

    Mi lesz a következő húzása a pannonnak, vagy éppen valamelyik másik szolgáltatónak? Már állatokkal fognak bennünket ábrázolni, ahogy éppen kérődzés közben hívjuk fel anyucit, hogy süssön még egy kicsi lóhere-pogácsát, mert kérődzés közben véletlenül kipottyant a szánkból?

    Én nem akarom senkinek sem kritizálni a cikkét, mert valahol egyetértek abban, hogy ha a pannon még több felhasználót akar, és megelőzni kívánja a konkurenciát, akkor hasonló eszközhöz kell folyamodnia...a kérdés csak az, hogy meddig megy el. Meddig mehet el egy cég, ahol még nem lépi át azt a sajnos kicsit csak képzeletben lévő határt, ahol a jó izlést olyannyira semmibeveszi, ami több mint elszomorító vagy felháborító.
    Én úgy érzem, hogy ez a bee reklám egy határt akart meghúzni, hogy ennél tovább senki ne menjen...szinte provokáció. Határ az izlés és az izléstelenség között. Gondolhatják ők. Részemről a határt átlépték, remélem, nem fogják követni őket...
    Egyetértek továbbra azzal a hozzászólással is, hogy rajtunk múlik, hogyan használjuk a mobilt, és a fentebb említett: hol vagy? éppen a DAF-típusú, 45-89-es hetes busz, kettes ajtójának első lépcsőjén, ahogy éppen egy öregnénit lökök le a buszról-kategóriás felhasználóvá válunk. Vagy télleg arra használjuk, amire józaneszünk is hallgat, már ha van ilyen féle alkatrész bennünk..

    Nem szándékozok senkit sem megsérteni, aki mégis így érez, attól emailben nagyon szívesen kérek elnézést!

    *StorM*

    prohardver vendég

  • guest

    veterán

    Csak pop3-as mél az ciki, jól tudom, vagy van megoldás? smtp nix.

    Bazsi

    prohardver vendég

Aktív témák