- 3D nyomtatás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Célegyenesben a Yettel TV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Locutus
veterán
Nemtom figyelitek e... már kezdődik az előkészítő nyavajgás, hogy a dx12 meg a mantle alatt is miért az API hibája lesz, hogy ugyanolyan szarul fog futni minden mint eddig. Fel lehet írni a naptárba.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
tibcsi0407
félisten
Az a vicces, hogy még a DX12-t sem láttuk VALÓS működés közben, csak techdemokban, valamint csak Mantle támogatású programmal sem találkoztunk. Erre már el is avultak A konzolok képesek az akár egymilliós rajzolási parancsra? Mármint a konzolos API-k?
https://utdetailing.hu/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel ezek low-level API-k, így kevés közük lesz a teljesítményhez. Odaadják a VRAM-ot a programozóknak és használhatják, ahogy akarják. Ha rosszul használják, akkor az a program hibája lesz.
A batch teljesítmény pedig biztosan nőni fog. A Mantle alatt ez egyértelműen létszik, és mivel a DX12 ugyanezt a modellt használja, így nincs okunk kételkedni abban, hogy ott nem fog működni.(#2) tibcsi0407: A konzol nem érdekes. Csak a PC-nek akarnak egy új koncepciót felépíteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#68237056
törölt tag
Kicsit, olyan érzésem van, mintha a grafikus hardverek kialakítása a nagyfokú integráltság ellenére is újra külön feladatspecifikus részegységekből lesz megoldva. (Voodoo?) Amit majd aztán megint egy új szabvány API miatt megint összevonnak majd, majd megint szétbontanak... (The cycle must continue?)
-
Laja333
őstag
Csak ha így fogod fel.
Anno a lovas kocsik elbírtak mondjuk 500 kilót és haladtak 20 km/h-val. Megjelentek az első vonatok, amik már 50000 kilót is elvittek, de szintén csak 20 km/h-val. Nem panaszkodtak, hogy mi a fenének vezették be a vonatokat, amikor ugyan olyan lassú. Itt is kb ugyan ez a helyzet. Lehet, hogy továbbra sem lesz 60 fps fölött, de olyan látványt nyújt majd, amire a dx11 soha nem lesz képes. -
Locutus
veterán
Nem látod a lényeget. Nem a fejlődéssel van a baj.
Hanem azzal, hogy előre megteremtik a lehetőséget, hogy az ugyanolyan szarult megírt játékaik miatt majd ráfoghassák mindig valamire, ami kényelmesebb, mint azt mondani, hogy le se szartuk a konzolról portolást PC-re. Most pontosan ezt a terepet készítik elő. Hogy a user ne várhassa el jogosan, hogy az új windowsban, dx12-vel majd végre nem dxerrorozó, 60fps-re konstansan képtelen, mikroakadozós programokat kapjon.
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
Na, pont a motion blur-re nagyon szukseg van am.
-
Laja333
őstag
Szerintem meg látom. Eddig a szoftver lemarádásban volt (van) a hardvertől. Most látják a fejlesztők, milyen ügyesen lehet rajzolási parancsot növelni, akkor ők most még tovább nyújtózkodnak, hardvergyártók meg csináljanak rá hardvert. Low lvl api csak akkor tud gyorsulást felmutatni, ha csak olyan effectek kerülnek bele a játékba, ami dx11be is van. Ha telerakják extra vagy jobb effektekkel, szerintem nem reális elvárni a sokkal több fpst. Vonatos példa.
-
veterán
Fejlődni kell ez nem vitás.
Csak szeretnék először olyan játékokat látni mondjuk a Mantle-al, amitől leesik az állam, és értékelhető sebességgel fut FHD-ban. Mert egyelőre a BF4-et leszámítva nincsen ilyen. Szóval abból kéne főzni ami van, mert ha mindig csak várunk az új apikra éhesek maradunk.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
tatararpad
őstag
Tehát van DX11, megy a nyavalygás hogy kevés, lesz DX12, még egy játék nem született vele, de már az is kevés, és van ugye a Mantle, ami elvileg végtelen mint az univerzum és fél év alatt megírható rá egy motor, mégsem született még egy értelmes játék sem vele, de gondolom lassan az is kevés lesz. Logikus.
-
ncc1701
veterán
Egy játék nem főleg a grafikától jó játék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz tatararpad #13 üzenetére
Nem. Az a gond, hogy az új API-k batch teljesítménye is kevés lesz, ha a motorokból eltűnik az utófeldolgozás, és a CGI animációk technikáit kezdik alkalmazni valós időben. Mondjuk még csak az Oxide mondja, hogy kevés, de figyelembe kell venni, hogy egyedül ők dolgoznak módosított REYES futószalaggal, tehát már hasonlóan dolgozik a motorjuk, mint a Pixar Renderman. Ők fognak beleütközni az új limitekbe leghamarabb, mivel ők fejlesztenek most a legjobban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Peter13
senior tag
Maximálisan egyetértek. Kiváncsi lennék hogy vajon a concept-storyboard-user experience vonalba is ölnek-e annyit, mint a grafikai fejlesztésbe. Jó dolog a szép látvány, és persze hogy örülök ha szép a grafika, viszont ha csak a grafika szép, akkor nem örülök...
"No, I'm not immortal: I'm just not good at dying..."
-
Kotomicuki
senior tag
A gond ott van, hogy a PC, mára teljesen el lett hanyagolva: lassan bármit fel-/leskáláznak erre a teljesítményszintre, az jobb mutatókkal bír, mint az öreg doboz.
Ehhez kellettek a monopóliumok, kartellek, akiknek mindenféle változás ellenükre van és nagyon nehéz erre rábírni őket.Mára eléggé gyors részegységeket - már, ahol - kapcsolnak össze, eléggé lassú kapukkal, ami lerontja az összteljesítményt. Ha ezeket megszüntetik, akkor érezhető, látványos gyorsulás következik be - erre egy részleges példa a HDD -> SSD váltás.
Az alacsony-szintű API-k is ebbe az irányba mozdítanák ki a PC-t, csak a szoftveres oldalról - ettől még az összes többi eleme maradi, "elavult" marad. De ha ezt op.-rendszer és egyéb, programozási oldalról nem támogatják kellőképpen, akkor ez sem fog semmit sem érni!
Az AMD-nek, meg a többi, "fejlődés-pártinak" pont az a gondja, hogy a nagy mamutokon szinte lehetetlen áterőszakolni olyat, amit nem akarnak, mert az a vélt, gazdasági helyzetük ellen van - első ránézésre, de ha ők is mögé akarnának/tudnának látni a dolgoknak, akkor ők állnának ezen fejlesztések mögött.Abban igazad van, hogy ha nem fogadja el a többi résztvevő kellőképpen, akkor ezek az API-k sem fognak, "kézzelfogható" változást hozni a PC-s világba - itt inkább a szereplők mentalitásával van gond: hozzászoktak, hogy minden úgy van, ahogy nekik egyszerűbb, dolgozni, fejlesztésre, plusz munkára nem óhajtanak költeni (mert az egyre igénytelenebb fogyasztó a szemétért is fizet - mivel nincs sok választása, ha akar vmit is) -> EZÉRT olyan *zrok a PC-re (megfelelően) át nem írt portok pl.
A PC-s világ - ahogy a PC-s játékvilág is - mára a gazdasági monopóliumok kizárólagos játszóterévé vált, ahol ha nem jön a szűk körben, asztal mellett megbeszélt bevétel/profit, akkor még azt a maradék "kezdeményezőkészségüket" is feladják, ami valódi előrelépést hozhatna - "természetesen", ezen lagymatag hozzáállás semmiképp sem vonatkozik a "piacra" betörni- és abban változást akaró, "új" szereplők ellen való fellépés gyorsaságára és mértékére: az mindig szinte azonnali és túlzott mértékű, de sohasem tisztességes! Ilyen a "nagyok" pénzén felbérelt - és/vagy a fejlődni képtelen/nem akaró elemek - alacsony szintű API-k ellen zúgolódó kórusa is: lehet, hogy ez a megoldás, önmagában tényleg nem elégséges, de a PC-s világot (is) bitorlók még ennyi előrelépést sem szeretnének!
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
DigitXT
félisten
Az nem baj, hogy animációs filmek (legjobb tudomásom szerint) szerverfarmokon
renderelődnek, s azokon sem valós időben? Azaz el lehet menni ebbe az irányba,
csak "egyhamar" nem lesz hozzá grafikus kártya (akkora számítási kapacitással).Egyébként "szép és jó", hogy a fejlesztők egyre mohóbb igényeket támasztanak,
miközben jó játékokat nem nagyon csinálnak, mert ahhoz kéne történet/hangulat.
(Nyilván fontos a grafika is, és hogy ne akadozzon az egész, amikor szórakoznál,
de ilyet már korábban is láttunk: egészen remek játékok jöttek ki DX9-re is, sőt...)Az, hogy még meg sem jelent, még nem írtak rá semmit, de már kevés lesz: LOL
(Ahogy mások írják, ez előre magyarázkodás, hogy azon is szarul fog futni, bocs.
Ha akarjuk, megírjuk úgy, hogy szarul fusson, elvégre el kell adni az új kártyákat.) -
saelin
veterán
A kérdésemnek ez jó ugródeszka lesz; Azt már tudjuk, hogy a grafika fejlődni fog az elkövetkező években, de a mesterséges intelligencia téren is várható valami fejlődés? Sokszor érzem úgy, hogy a játékok Ai-ja már évek óta nem, vagy csak alig fejlődik valamit, de szerintem elmondható, hogy nagyon le van maradva ez a része.
[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
#16729600
törölt tag
válasz Kotomicuki #17 üzenetére
Az AMD-nek, meg a többi, "fejlődés-pártinak" pont az a gondja, hogy a nagy mamutokon szinte lehetetlen áterőszakolni
Majd ha az AMD nek ,mint innovációs állócsillagnak sikerül "áterőszakolni" saját magán egy tényleg jövőbe mutató, az elmélet szintjét meghaladó gyakorlati megvalósítást,akkor egyből én is hívővé válok Jó lenne már ennyi idő távlatából valami kézzel fogható dolog,nem csak prezentáció meg ígérgetés.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De baj, viszont a PC sem gyenge már. Ha a lehetőségeket megnézed, akkor tudsz venni i7-5960X-et, 64 GB memóriát bele, illetve mellé akár három R9 295X2-t összesen 24 GB memóriával. És ez a konfiguráció az utolsó TFLOPS-ig kihasználható egy korszerű API-val. A grafika pedig skálázható, tehát le lehet venni, hogy elég legyen kettő, vagy csak egy VGA, esetleg kisebb proci, kevesebb memória, stb. Hardverben nem állunk rosszul, ezek kihasználása a gond. Nem volt hozzá eddig megfelelő felület. Nyilván az Oxide például már tud egy ilyen konfigurációt tesztelni, és eljuthat olyan limitekig, amelyek átlagos konfiguráción még nem láthatók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Televan74
nagyúr
Elolvasva a cikket, megint az jön le az egészből,hogy nyissuk ki újra meg újra a pénztárcánkat,ha pc -n szeretnél játszani.Probléma ez,probléma az,látszik valamiféle fény az alagút végén,á de még ez sem jó.Tökéletes állapot csak a föld alatt lesz!
Inkább leviszem a kutyát sétálni...Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
veterán
Szerintem ez otthoni PC-ket nézve nagyon nagyon távoli jövő, főleg azt figyelembe véve, hogy hanyatlik a PC-s játék piac. Évről évre kevesebbet hoz mind sw mind hw oldalról. Kinek éri meg ilyen irányba elmenni?
Amit felvázolsz az kb 180 fokos fordulat, ami szerintem legalább egy évtized. Nincs is rá igény. A fejlesztők most örülnek a DX12, Mantle, Metal stb-nek, és most azokat próbálják kisebb nagyobb sikerrel kihasználni.CGI otthoni PC-n, értelmes áron, real time rendering? Kötve hiszem, hogy 5 éven belül egy otthoni pc-n fog futni.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
#52815360
törölt tag
válasz Kotomicuki #17 üzenetére
Jó lesz az "kényszer fejlődés - pártinak" is.
-
sb
veterán
Én is örülnék, ha minden ojjektumot kirajzolna 20x, csak hogy be*szrjon a gép és szarul nézzen ki.
Egyetértek az első poszttal.@Abu:
Arról van szó, hogy hiába írod, hogy ott a low level API és innentől minden más a program(fejlesztő) dolga. Épp arról szól az írás, hogy milyen olyan megoldásokat szeretnének (és majd fognak?) alkalmazni, ami nem fekszik ennek a hw/sw környezetnek sem.Remélem azon is gondolkodnak már, hogy mi lenne, ha az x86 Win-t a gpu-n futtatnák a rendert meg a 12 szálas (x86) cpu-n. Mert úgy lenne még igazán szuboptimális.
Én mindig a fejlődést pártolom, de most egy kicsit előbb írjanak már bár 50k rajzolásos ÉS jóval szebb, jobb játékot. Aztán jöhet a gondolkodás a további irányokban...Egyelőre itt se tartunk még.
És ha kijönnek tömegével a low level játékok akkor még mindig ott a mondat második része. Kíváncsi leszek jobban néznek-e majd ki.Anno a T&L-nél a retinámba égett erősen a váltás. Jöttek az első progik amik el sem indultak T&L nélkül. De hányás módon néztek ki az ezeréves "régi" cuccok mellett.
Most kaptak új API-t, ideje bizonyítani. Aztán ha ügyesek lesznek kaphatnak újabbat.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Lehetőség... Ja pár millából minden PC játékos ilyet épít magának. Ez nem opció:
ha megcsinálják, hogy ki is használja, akkor meg lehet sírni, hogy máson nem fut.A szerkre: jó, skálázható. Akkor gond, hogy a zimbes-zombis játékban belerakták,
hogy felhúzható olyanra, ami nem szebb, de legalább akad CPU limittel mindenen?
Nem, nem gond. Tudni kell helyén kezelni. Megmutatták, hogy "látjátok, mi ilyet is
tudunk". Csak hát régen ezeket techdemonak hívták, nem játéknak. Viszont azt
bemondani erre, hogy ilyennek álmodta meg a fejlesztő/ez a "teljes pompája", amit
már csakis az API limitál, mivel konzolon mennyivel több rajzolási parancs fér bele.
Vicces... Aztán persze hozzászólásban bevallani, hogy atom le van butítva ÉS úgy
is csak 30 fps-re képes, bár a konzol típusától függően még annyira sem. Durva.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Ez azért lesz "jó" mert -megfelelő árukapcsolással- rá lehet venni a játékost, hogy felső-kategóriás CPU-t vegyen. Amire a DX12-vel vagy a Mantle-vel nem lenne szüksége.
Köszönjük!
-
freeapro
senior tag
válasz Kotomicuki #17 üzenetére
Ezt a monopóliumot a Win10 az egységesített markettel gyorsan meg fogja törni. Ezért is próbál a steam a linuxra költözni. Én ettől a változástól pozitív eredményt várok, így nem a 10 db sikerjáték 120. folytatását fogják legyártani a nagy mamut kiadók hanem indie fejlesztők készítenek olcsóbb de játszhatóbb játékokat. Szerintem a Google az Android egységesített piacterével nagyot dobot, ezt fogja a Microsoft is mádolni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De az Oxide már ezzel kész van. Ők megépítették az alapot, és azt fejlesztik tovább. Igaz, hogy annak az eredményét nem mutatták még meg, de nyilván nem fogják azt mondani, hogy a piac még a StarSwarmig sem jutott el, így most bevárjuk őket. Ilyet egy szoftvercég sem csinál. Mennek tovább és egyre több új dolgot fedeznek fel. És ennek az eredménye az lesz, hogy mindenkinél hamarabb szereznek tudomást nem ismert limitációkról. Mert badarság lenne azt képzelni, hogy az új API-knal nincsenek limitjei. Vannak sajnos, csak még nem mindenki érte el ezeket. Viszont ha már ezeket látják, akkor el lehet kezdeni gondolkodni a potenciális megoldásokon. Most a fokozatosság elvét vallják a szoftverfejlesztők, és van is fegyver a kezükben, hogy bármit átvigyenek a Microsofton.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyik fejlesztő sem gondolkodik AFR multi-GPU-ban. A Job Graph nagyon érdekes koncepció és nagyon sokan kutatják a valós idejű alkalmazást. Bár nem tudják még ennek a limitjeit, de tesztalkalmazásban 8 GPU-val is lineárisan skálázódik. Valószínűleg 20-30 GPU-ig nem lenne vele probléma, de ez csak tipp konkrét eredmények nélkül.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért a Nitrous már megmutatta, hogy DX11-ben is sokkal többre képes, mint akármelyik alternatív motor. Szóval az Oxide képes igen jó dolgokra. Persze nyilván ehhez kellenek a piac legjobb szakemberei, de ott ülnek és dolgoznak rajta. Amíg a Stardocknak a pénze ezt megengedi, addig nem néznek majd új állás után.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
smkb
őstag
... rengeteg DX9-es mai szemmel is szép/látványos játék készült. Ott van pl egy HL2 ami lassan 10 éves, és egy Bay Trail Atomon HDGraphicsszal is full beállítások mellett folyékonyan szalad, nem hogy Radeon IGP-n. Ehhez képest a mai vasak más univerzum...egy PS3 NV gpuja (6600GT kb) is kb kvarcjáték teljesítményű mai mércével, és meg lehet nézni egy Unchartedet... pedig aztán van ám ott is rajzolási parancs limit...
-
sb
veterán
Akkor most kicsit pihenhetnek.
Értem, hogy tovább dolgoznának, de hova?
1. Nincs több API.
2. Még senki nem használj a a mostanit sem. Ők nem abból élnek, hogy pénzt hoz az engine?Gondolkodni lehet és dicséretes, de abból megélni nem.
Ellenben ha kijönne mondjuk pár igazán ütős, új RTS, ami az utóbbi 10 évre enyhén szólva nem volt jellemző akkor azzal lehetne valamit kezdeni. -
Televan74
nagyúr
Konzolok nem ütköznek majd ilyen limitbe? Mert ha igen,akkor ott is fejleszteni kell és cserélni pár éven belül.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
7time
senior tag
Valaki szólhatna a gyártóknak hogy a grafika is nagyon fontos egy játékban de nem minden erről szól, nézzenek megy egy Brothers in Arms játékot és gondolkodjanak miért hangulatos a csapnivaló grafika ellenére.
freeapro
Csak borzasztó lassan mozgolódnak, lassan kiöregszem a játékokból és alig történt valami az elmúlt 6 év alatt.
[ Szerkesztve ]
-
bitblueduck
senior tag
Wow. Egy ilyen motion blurhoz szerintem brutális erő kell. 60 fps-hez kb 240fps ha 3 régi frame lenne újrarajzolva. az api overhead még kifogásolható, de ez már first world problem. az is jó lenne ha a next gen GPU-k fele fogyasztással 4x gyorsabbak lennének, csak nem reális szerintem.
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS3 kb. 40000 rajzolásra képes a libGCM API-val. Ott nem gond a batch teljesítmény. Az Uncharted 3 ezt ki is használja.
(#36) sb: Például ki lehet dolgozni, hogy nekik 2018-ra milyen API kell. Ehhez most összegyűjthetik az információkat és leadhatják azokat.
Nem pont a licencelésre rendezkedtek be. A Nitrous ugyan elvihető, tehát aki szeretné licencelheti, de a fő profil a Stardock kiszolgálása.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
duc
aktív tag
Na, kezdődik az előre mosakodás... Valahogy meg kell magyarázni hogy miért nem lesz forradalom.
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
-
Reggie0
félisten
Normalis monitoron 120...144-szer is kirajzolhatja. Ahova ez keves, max oda kell a motion blur. Az eletben sem kenodik el egy targy ele, ha gyorsan mozog, csak ugy latod...
(#44) DigitXT: Pontosan. Mondjuk ha homaly kell akkor eleg zsiros kezzel osszetapicskolni egy szemuveget es meg van oldva
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Az a vicc, hogy a monitorgyártók az utánhúzás csökkentéséért küzdenek,
a játékfejlesztők meg beleraknák ezt az effektet szoftverből, hehe.Szerk: tudom, hogy a kettő nem ugyanaz, de azért na... Hagyjuk már a
szemünket normálisan dolgozni: nem hogy nem kenődik el a tárgy éle, de
baromira nincs is egy időben több helyen a tárgy -> többször rajzolják ki?![ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
Akkor ők miből élnek? Az MS fizet, ha 3-4 évenként új API kéréssel állsz elő? Inkább csak s*ggbe rúgással, nem?
szerk: Amúgy meg nyugodtan lehetne a heterogén feldolgozás felé kutatgatni ehelyett. Most az új low level API-kból is elég sok minden kihozható majd valószínűleg látványügyileg, de a játékok 90%-ban nem ezen véreznek el. Sokkal nagyobbat lehetne előre lépni AI-ben, de főleg aktív, játékmenet befolyásoló fizikában.
Egyébként ha ránézek a StarSwarm-ra akkor - látva és értve/megértve, hogy hány kismillió cuccot rajzol ki valóban - akkor sem vág oda a látvány. És akkor finom voltam.
Nyilván lesz más jellegű motor, amiben sokkal többet lehet kihozni majd belőle, de szvsz a látvány továbbra is egy irány marad a sok közül.[ Szerkesztve ]
-
sb
veterán
Nem teljesen értem ez hogy jön ide.
Épp azért kenik el renderből, hogy el legyen kenve. Tök mindegy hányszor frissít a monitorod, ha egy elmosott "paca" képet frissít.Erről volt szó. Csak ráadásul az elkenés nem postprocess, hanem erőforrás-zabáló módon, többszöri renderrel akarják elérni. Kár belé a Gflops/CO2, ahogy te is írtad.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Stardock elég nagy anyagi biztonságot kínál nekik. Azért ez a cég nem szegény.
Nem tudom, hogy az MS mennyire foglalkozik majd az extrém igényekkel. Nekik nem feltétlenül fontos egy olyan piac megtartása, amely kifejezetten az asztali PC-ket helyezi középpontba, márpedig a Stardock fejlesztései erre mennek. Nem rossz persze, partnerek így is, de nem kritikus fontosságú biztosítani nekik mindig új API-t, ha igényük van rá.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Reggie0
félisten
Azert is kenik el renderbol, mert gyorsan mozog, es nem mindegy, hogy ket egymast kovetko kepkockan egyszer a kepernyo bal szelen, majd utana a jobb szelen van a targy. Nem is tudod igazan lekovetni a mozgast. Viszont egeszen 120px/sec-ig semmi szukseg sincs blur-re, mert ki tudja rajzolni, aztan azon mar lehet vitatkozni, hogy masodpercenkent hany pixelt lephet, amig nem hat termeszetellenesnek a szaggatot mozgas. E pont folott kell csak motion blur.
Ezzel szemben az a mai trend, hogy mindenre szorjak, mint a josagport, mig egyeseknek porallergiajuk van. (plusz pont, aki tudja honnan van)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- 3D nyomtatás
- PlayStation 5
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Milyen SSD-t vegyek?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- TheLázs: ADHS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
- ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen