- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Radványi
aktív tag
Huhh kimerito cikk mire megemesztem ezt a sok infot.
-
lujó55
őstag
Fele nem tetszik, mert feleslegesnek tartom.
-
freestailo
őstag
dinnyééét
-
nonoka74
tag
válasz freestailo #3 üzenetére
sok maggal?
-
radi8tor
MODERÁTOR
Final Fantasy demo nagyon baba!
⭐ Stella
-
RyanGiggs
őstag
A Kaveri APU-n jobban fognak futni a játékok, mint most egy HD7970-en?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A potensebb kijelentés a gyorsított rigid body fizikára vonatkozik. A Bullett előadáson volt erről szó. Általánosan nem igaz, de specifikusan úgy néz ki, hogy vannak olyan helyzetek, ahol az integrálás hatalmas sebességelőny.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mrhitoshi
veterán
Ez a Bullet fizikai motor elég meggyőző a videó alapján, és majd az lesz igazán durva, mikor egy Tableten fog elfutni ugyan így.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
MongolZ
addikt
A játékdemó... hát az beszarás... ez, egy konzolon???
-
bryant56
aktív tag
Ha jól értettem a cikkből, akkor az AMD már nem fog asztali gépekbe AM3+ -os procikat gyártani?
-
Indy69
aktív tag
Az Intel felkötheti a gatyát ,mint látom az integrálásé a jövő amiben az AMD előrébb jár.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Még idén lesz egy frissítés idén AM3+-ba, azokat a termékeket egy jó ideig gyártani is fogják. Ezután viszont csak APU lesz. Új CPU-k a két- és négyutas szerverekbe jönnek. Asztalra szerintem nem hozzák le ezeket, nincs értelme már.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
mivel a CPU és az IGP teljesen koherens memóriát oszt meg, illetve ugyanazokat a pointereket használják
oh yeah baby
csak jönne már...steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
FireKeeper
nagyúr
válasz RyanGiggs #15 üzenetére
az attól függ, hogy a jövő játékai milyen mértékben használnak olyan eljárásokat, ahol a CPU és a GPU egymás adataival majmol. ha sok ilyen lesz, az az APU-nak kedvez. azért egy Kaveri + HD7770 (illetve gondolom majd átnevezett HD8xx0 kártya jön) teljesítménye szerintem, ha kompromisszumosan is, a hagyományos játékoknál is elég Full HD felbontásra.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
SkyS1gn
félisten
az új radeonokról semmi hír?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
FireKeeper
nagyúr
nem lennék meglepve.
Ivy után ugye intelnél is jön a Haswell, 1150-es foglalatba, meg esetleg egy Ivy-E LGA2011-be (vagy más foglalatba, intelnél sose tudni) és kész.steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ViiiiktorOC
senior tag
Ez volt az a AMD konferencia amin elvileg 7990 leleplezés lett volna?
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
válasz FireKeeper #19 üzenetére
Erről van itt szó. A fejlődés már csak ilyen.
"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
gyiku
nagyúr
válasz FireKeeper #19 üzenetére
akkor egy kort meg lehet futni az 1000es chipsetes lapokkal, aztan kalap kabat.
hüllő
-
cheatergs
senior tag
Évek óta látni az újabbnál-újabb ötleteket fizikára, grafikára, gyorsaságra, mégis, ezekből semmit nem látni a játékokban (a fizikát a filmekben sem), mindenki ugyanarra a pár bejáratott motorra-ötletre épít ("jó lesz az úgy, meg olcsóbb"). Úgyhogy csak torlódnak, és a még meg sem valósultak folyton tűnnek el a süllyesztőben.
Egy százalékot eléri a kihasználtsága ezeknek? Ezért baromira megéri kutatni-fejleszteni.[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
FireKeeper
nagyúr
válasz cheatergs #23 üzenetére
ha mindenki így gondolkozna, még ma is super-mario szinten lenne a játékok grafikája
gyiku: nagyon el akarják vinni a consumer (vagy nem tudom hogy mondjam, tehát az átlagfelhasználó) szintet az APU felé, (lásd: feladtuk a gyors CPU-versengést az intellel nyilatkozatok) és ebbe a képbe nem férne bele még egy extra termékcsalád. szerintem vishera is már csak azért lesz, mert nem akartak az FM1 után egy másik foglalattal is úgy kib@szni a felhasználókkal, hogy csak egy generációt szolgáljon ki.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz RyanGiggs #15 üzenetére
Attól függ, hogy hogyan írják meg a játékot. A Kaveri APU-ra már lehet úgy írni programot, hogy minden dGPU-t megalázzon teljesítményben. De ehhez HSA-ra kell szoftver rendert írni, ami szerintem senkinek sem alternatíva jelenleg.
(#18) gyiku: Igen. Nincs értelme fenntartani ezt a vonalat. Az Intel sem gondolkodik már hagyományos processzorban. Pici a piac. A jelenlegi platform kifut és kampec.
(#20) ViiiiktorOC: Az AFDS-en csak az APU-król volt szó. A VGA-kkal nagyon keveset foglalkoztak, azon belül is csak FirePro került elő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cheatergs #23 üzenetére
Filmekben lehet látni ezeket. Az könnyű, mert ott nincs skálázásra igény. A Bullettet rengeteg filmben használják ... például 2012, illetve a Michael Bay filmek, stb.
Manju Hedge (a PhysX eredeti atyja) beszélt róla, hogy jelenleg csak a particle effektek hatékonysága jó a GPU-n. A soft és a rigid body szimulációk működnek, de problémásak is. Az integráció ezeken folyamatosan javít, ahogy egyre közelebb kerül a CPU és az IGP architekturálisan a lapkán belül, de még mindig ott a skálázás kérdése. Elég nagy meló úgy skálázni a fizikát, hogy az ne legyen hatással a játékmenetre, illetve a skálázástól a teljesítmény is nőjön a gyengébb rendszereken. Az a fizika pedig, ami befolyásolja a játékmenetet szigorúan nem skálázható, vagyis nagyon meg kell határozni az ideális teljesítményt. Úgy látja, hogy ezen a HSA segít majd, de a tömeges terjedéshez szükségesek különböző eszközök, amik a skálázást segítik. Ezzel leveszed a terhet a művészek válláról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cheatergs
senior tag
válasz FireKeeper #24 üzenetére
Nem arra utaltam, hogy mi a fenének fejlesztenek, hanem épp ellenkezőleg! Én nagyon szeretem a fejlődést, és az lomboz le, amikor megint valamilyen jelentős projektet elkaszálnak.
Egy rakás fejlett, jövőbemutató technológia a kukába kerül, csak mert olcsóbb (kevésbé kockázatos?) x évesekkel dolgozni (pl. HL2 Havok-fizikáját máig nem láttam megismételve, pedig azóta rakás új motor jelent meg, de csak érintőlegesen alkalmazzák mindet. UE3 gyakorlatban hat éves, mégsincs azon a szinten, mint reklámozták). A dömpinggel van a bajom, ami maga alá temeti a kreativitást, és nagyon nem itt kellene tartania mondjuk a játékiparnak.
Nem filmet akarok játszani, ahogy nem is játékot nézni, hanem játékot játszani!Nem vagyok hülye, sem idealista; "maximum profit", tudom jól.
Csak megint bereklámoztak hatvan új megoldást, amikből egyet, ha használnak majd öt éven belül.Mindig minden mindegy
-
pakriksz
őstag
ez nem csak a programozóktól függ. Vannak olyan cégek (intel nvidia, microsoft) akik mindent megtesznek hogy a nekik jó irányba tereljék a programokat, még ha az hátráltatja a fejlődést is, és sajnos van pénzük is fizetni ezért. Pl a gagyi pisix, directx, intel c fordító, mesterségesen megnöveltetett gépigény, stb.
Egyébként meg az a programozó aki tényleg szeret programozni, optimalizál is ha van rá ideje, mert nem bír nyugton maradni amíg ki nem hoz belőle mindent.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
HBO2
tag
Egyetértek! Majd akkor foglalkozok vele ha már biztos!
[ Szerkesztve ]
Asus K53-TA - iPhone 6s plus 64 GB - WayteQ xTAB-8Q
-
-
dezz
nagyúr
Inkább azt látták be, hogy ezután néhány évig (amíg a szilíciumot le nem váltja valami) alig-alig lehet majd növelni a CPU-s teljesítményt... Az Intelnek sem fog menni, a fizika törvényeit ők sem tudják felülírni. Márpedig a teljesítménynek növekednie kell (kellő mértékben), különben senki sem veszi meg az új HW-eket... A sima többmagúsítás desktopon csak néhány magig működőképes (és ezt már lényegében el is értük), utána már nem gazdaságos. A legkézenfekvőbb megoldás - és nincs is más írány jelenleg -, a GPU-k számítási teljesítményének kihasználása (mely eddig a játékokon kívül nagyrészt parlagon hevert). Így aztán előbb-utóbb amúgy is másodlagos kérdés lesz a CPU-s teljesítmény.
(Kb. mint ahogy annó sokáig a gőzgép teljesítményét próbálták növelni, aztán jöttek a benzinmotorok [már ami a közlekedést illeti]. Nem a legjobb példa, de most nem tudok jobbat.)
Ezt egyébként az Intel is belátta, már jópár évvel ezelőtt, csak ők először nem a (náluk amúgy is "hiánycikk") GPU-k befogásában gondolkodtak, hanem a Larrabeeben, ami viszont nem egészen úgy sikerült, ahogy szerették volna.
(#30) cheatergs: Hát ja... A befektetők nem szeretnek "kísérletezni"... (Sem a családos cégtulajok, projektvezetők, stb.)
[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
a pisiksz a létező leggagyibb fizikai motor, emellett a legpazarlóbb is, az nvidia fizet azért hogy ezt használják, és ez gagyi fizikához vezet, nagy gépigénnyel, néhány csak nvidia kártya mellett működő, valójában cpu-n futó effektel (lásd a mafia2-es buktájukat). Így nem kelt versenyt, a pisikszes játékoknál meg nem mernek komolyabb fizikába fogni, az nvidia függőség miatt.
Directx-et, szintén pénzzel terjesztették el. Korlátozott, és lassú, platformhoz láncol (ez volt a célja). Intel c fordító meg ugye ami amd procin letiltja az SSE használat, akkor is ha van, vagy akár az intel áruházas mutyija amivel az amd bukott egy nagy halom pénzt így kevesebb jutott fejlesztésre.
A mesterséges gépigénynövelés megint csak visszafogja a fejlődést, mert ahelyett hogy kihasználnák a hardvert(fizika, ai, esetleg mégjobb grafika) értelmetlen munkavégzésre pazarolják.Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
cheatergs
senior tag
Nem kell arra gondolni, hogy elfelejteném, mindenki ember ezen a világon családdal a háta mögött, éppen ezért nem is mondtam, hogy áldozzunk be mindent a kutatásokért.
Ellenben a biztos profit mellett lehetne haladni, mégsem ez zajlik.De ez már OFF.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
dezz
nagyúr
válasz cheatergs #37 üzenetére
A játékok többségénél már bevált recepteket követnek jópár éve. A maradéknál is nagyon óvatos lépések történnek. Senki sem akar dollármilliókat bukni... Ahogy nőtt a játékprogramok költségvetése, úgy üzletiesedett el az egész és váltak a gazdasági szempontok alapvetően meghatározóvá.
Talán az, hogy a csak adott játéktípusok iránt érdeklődő profi játékosok helyett vagy mellett egyre inkább a casual gamereket célozzák meg, változást hoz ebben. Ők fogékonyabbak lehetnek az újszerűbb dolgokra, amúgy is sokan csak most ismerkednek a számítógépes játékokkal. Sőt, elvárás lehet az igazán lebilincselő élmény.
-
cheatergs
senior tag
Én ezt fordítva látom: a kocajátékosok (akik nem akarnak sok időt fecsérelni szórakozásra, csak azonnali sikerélményre vágynak) miatt mosódnak össze a stílusok, mert a számukra sikeres momentumokat erőltetik bele a más hozzáállást igénylőkbe, hátha attól azok is viszik, akiket addig nem izgatott. Ezzel párhuzamosan a csak arra a "műfajra" jellemző egyediségeket kivágják, mivel az "bonyolult volt" (bár ennél szofisztikáltabban mondják a marketingesek).
Ezért hétköznapi látvány egy franchise új részeinél az állandó panaszkodás, miszerint a fele, ha megvan az eredeti hangulatnak, és nem arról-nem úgy szól a folytatás, mint kellene.
Pesszimista lévén pedig nem látom, hogy ez javulna. Nem is számítok rá.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
Angel1981
veterán
A Southern Islands-ról semmi hír?
-
VIC20
őstag
Mark Papermaster - Nomen est omen...
"prezentáció" - broáf!
-
MongolZ
addikt
Egész jó, de azért az elég gáz, hogy gyakorlatilag az ütközés után beáll a krumpliszsák üzemmód (a kezét előreteszik, aztán kész), 2:23-nál lehet is látni, a fehér belekapaszkodik a piros játékosba, majd a földre elérve beáll a hullamerevség...
De ettől függetlenül tényleg látványos.Illetve 4:00-nál az összeesés...
[ Szerkesztve ]
-
dfsz34
őstag
Öröm olvasni a távlatos terveket és tényleg jók az öteletek, legalábbis a többsége. De az AMD hogyan tervezi túlélni addig pénzügyileg, amig a grandiózus terveket meg is tudja valósítani.
Amire gondolok, hogy pl nagy nehezen, kínkeservesen kijönnek az asztali Trinity-k. Erősen gondolkodtam egy AMD trinity vásárlásán, egyből a csúcsra gondltam, a10-5800k, de minél több tesztet olvasok (pl tomhardwer), csak arról győznek meg, hogy nagyon nincs rendben az ár/érték arány ennél a processzornál. Persze, tudom, hogy az ár még nyitott, de szakértők vagy annak látszó emberek 130 dollár körülre teszik, ami egyben azt is jelenti, hogy részemről felejtős, mert az 40 ezer forint feletti árat jelent, annyiért nincs értelme.40-ből már megvan egy 3850-es llano alaplappal együtt, újonnan.
Ráadásul a trinity alaplapja nagyon nagy valószinüséggel nem lesz használható a kaverihez a szagértők szerint.Talán a kaveri, de nem tudom, addig miből akar az AMD megélni.
Ahogy többen fejtegetik, lábon lőhetik magukat azzal, hogy a klasszikus procierőt nem feljlesztik erőteljesebben. Ráadásul, ahogy látszik, az intel lelassult, talán szándékosan, talán mert elért a technológia határához (én az előbbiben hiszek), de akárhogy is, itt lenne a lehetőség az AMD-nek, hogy felzárkozzon, de nem.
A trinity alig gyorsabb normál számításokban, mint a llano és a ghz per teljesítményben meg éppen csak, hogy nem veri meg a Llano-t.
A tomhardwere sem érti, minek spórolták le a L3 cache-t, persze valószinüleg, akkor alig maradt volna teljesítmény különbség a nagyobb procik és a csúcs trinity között
Elszalasztott egy nagy lehetőséget az AMD, erőlteti a fusion-t, de neki a nyers procierőben van elmaradása jelenleg. Ráadásul az fm1-fm2 történet alapján a rendszer fejlesztése sem lesz egyszerübb. Ha kevés lesz a trinity, milyen procit tehetek még az alaplapba? Az intel jól csinálta, hogy az ivy is a 1155-s socket-et használja, mert nem kell eladni a régi alaplapot és újat venni, ami jelentősen drágít egy fejlesztést.
Ahogy majd megjelennek az első a10-5800k-s gépek majd még több teszt lesz és talán árnyalhatom a véleményemet, meg persze az ár is kérdés.
Jelenleg nekem felejtős a trinity, pedig bíztam benne. Ha pedig elkezdek intel platformot fejleszteni, akkor veszek egy olyan miőségibb alaplapot, amibe akár 3770k is belemegy majd egyszer és szerintem 7-8 évig nem jöhet szóba másik platform, inkább veszek majd mindig erősebb 1155-s procit.
Már sokan fejtegetik, hogy nincs igazán célcsoportja a trinity-nek. Igazi fullos játékhoz gyenge, procierőben elmarad ár/teljesítményben az inteltől, maga az APU valószinüleg elég drága lesz, ha azt nézem, hogy 8-10e többet berakok és veszek egy nagyságrenddel erősebb procit, i5-2500k-t. Diszkrét VGA meg amúgy is kell előbb utóbb. De ár/teljesítményben még talán a llano is verni fogja.
Ezt nagyon elb...tották. A francnak nem nyomták meg a procierőt jobban és zárkóztak volna inkább fel az intelhez, most megtehették volna.
A kaveri jó lesz már valószinüleg és az APU is elbírja a játékokat, de főleg a procierő miatt, de én speciel nem fogok még további 1-1,5 évet várni au új gép vásárlással.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A proci oldalról a skálázhatóság megszűnt ezért lassul mindenki. Teljesen zátonyra futott a Dennard-féle skálázási szabály. Enélkül csak úgy van lehetőség skálázni a teljesítményt, ha egyszerűbb, Atomhoz hasonló magokat építenek be a lapkába. Erre Pollack szabálya lehetőséget ad, de ugyanakkor probléma az Amdahl-törvény.
Szóval mára eljutottunk oda, hogy a processzort jobb kis lépésekben erősíteni, mert skálázni normálisan nem lehet, de az sem lenne jó, ha gyengülne az egy szálon elérhető teljesítmény. A fejlesztés tehát aszerint megy tovább, hogy maradnak a procimagok olyanok, amilyenek, és jönnek mellé nagy teljesítményű IGP-k, melyek ellátják az általános, jól párhuzamosítható számításokat. Más értékelhető opció a Dennard-féle skálázás nélkül nem létezik. Nagyon nem azért integrálnak a cégek, mert olyan jó lesz az IGP-vel számoltatni a grafikát. Azért csinálják, mert az IGP pJ/FLOP mutatója jóval kedvezőbb, mint egy processzoré. A mai napig jól működő skálázási szabályoknak ugyan lőttek, de egységnyi fogyasztás mellett semmi nem akadályozza meg, hogy az elvégzett művelet kevesebb energiát igényeljen. Ehhez viszont gyökeresen új felépítés kell. Látod, hogy mindenki ezt csinálja. Az AMD eleve nagy IGP-t rakott a Llanoba és a Trinity is optimalizáltabb. Az Intel a Sandy után az IGP méretét 2,25-szörösére növelte. Jövőre a Haswell szintén jóval nagyobb IGP-t kap, míg a procimagok mérete alig változik (az eddigi adatokat H. Goto már átszámolta, és leszűrte, hogy nagyobb lesz a rendszer IGP-je, mint a processzormagok által elfoglalt hely). Azután szintén nagyobb lesz az IGP, és 2015-ben pedig jön a Larrabee integráció a Skylake-ben, vagyis elindulnak azon az úton, amire az AMD rálép 2013-ban a Kaverivel. Egyszerűen leesett mindenkinek, hogy a CMOS technológia durván elérte a határokat. Egyedül Moore törvénye él és virul, de Dennard-féle skálázási szabály nélkül nem hoz a gyártástechnológia előnyt, így a szükséges energiahatékonyságot és előrelépést nem a technológiától kell várni, hanem a rendszer tervezésénél kell beépíteni.Link - ezért spórolja le az AMD az L3-at. Másképp építették fel a rendszert. Nincs szükség az L3 alkalmazására, ha nagy L2 gyorsítótárakat kapnak a procimagok. Majd talán később lesz L3, de biztos nem úgy, ahogy az Intel alkalmazza. A videón a Sands Bridge négy alkalmazásnál meghal, míg a Llano totál folyamatos. A Sandy teljesítményének kivégzését az okozza, hogy a rendszer alapvetően az L3-ból él, és az előtte lévő gyorsítótárak nagyon picik. Na most a videóban a két IGP-t terhelő alkalmazással az IGP egyszerűen teleszemeteli az L3-at adattal, és a processzornak el kell mennie a kívánt adatért a rendszermemóriába. Fordítva ez nem lenne probléma mert az IGP az tolerálja a késleltetést, de a processzor már nem. Az, hogy Tomék ilyenbe nem futottak bele, vagy nem mérték ezt a helyzetet, még nem jelenti azt, hogy a mérnököknek erre nem kell gondolniuk. Maga a dolog eléggé kisarkított jelenleg, így nem is éri meg tesztelni, de a jövőben az IGP is igazi multi-tasker egységé válik, vagyis tíz alkalmazás is futhat rajta párhuzamosan, vagy akár több is. Ebből a szempontból nem elvetendő dolog most úgy tervezni a rendszert, hogy a jövőben is megfeleljen a teljesítménye, és ne akadályozza az IGP a processzor munkavégzését.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cheatergs
senior tag
Igen, és épp erre mondtam, hogy vannak ezek a technológiák hosszú évek óta, mégis ki kell emelni azokat a programokat, amik használják.
Öt évvel ezelőtt kellett volna itt tartani, vagy még régebb óta (Ageia).Nem tudom megérteni, mi a baj abban, hogy nekem nem tetszik a haladás iránya és üteme. Eszerint én nem tartozom a világ nagy részéhez, ami elégedett vele, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5-8400 6-Core 2.80GHz LGA1151 Processzor- Számla + Gari, Ár alatt! BeszámítOK!
- Intel I7 12700KF 12mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 85.000.-
- Intel Core I7 13700K - //Új//6hó garancia//Beszámítás//
- Beszámítás! Intel Core i7 4790K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Intel Core i7 2600K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest