- Melyik tápegységet vegyem?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bluetooth hangszórók
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mindfreak
őstag
Ha belegondolunk, akkor a játék már simán több hírben szerepel, mintha jól sikerült volna, szóval ha nagy hype volt a célja a készítőknek, akkor sikerült. Mindenesetre szégyen, hogy lelkes "amatőrök" fejezik be a programot, nekik járna a fizetés. A Gearboxtól nemigen jött még egy elnézést kérő nyilatkozat se, szarnak a hoppon maradt rajongókra, meg akik pénzt adtak ezért a **moderálva**.
-
mephi666
nagyúr
engem a grafika zavart legkevésbé, a játékmenetbeli és ai-beli bénaságok inkább... tegnap is 1-2óra játék után dühített fel az egész, addig a következőkkel szembesültem:
csináltam egy questet, ide futottam, oda futottam, menjek vissza x helyre... persze annyira lineáris az egész, hogy nincs is alternatív útvonal, mentem volna, aztán búza csapattárs beállt egy ajtóba és bebugzott... nem tudtam kikerülni meg semmi, maradt a restart checkpoint (ez azért is érdekes, mert csapattársakon egyszer átsétálok, mint valami szellemen, máskor meg nem és beakaszt)
többször is teleportálgatva közlekednek: futnak mögöttem 50méterrel, besétálok egy liftbe és hopp, teleporttal már mellettem is vannak
alienek meghülyülnek időnként és akkor logikátlanul ugrálnak ide-oda, beakadnak, stb
a végső pont meg, ami kiakasztott: a szabadság teljesen hiányzik... adott pályán tudtam, hogy merre kell menni az előre kijelölt útvonalon, de kitaláltam egy rövidebbet (kb 50centi magasra kellett volna ugrani párat), egy darabig el is jutottam, aztán megakadtam a "láthatatlan falnál" ...már anno a quake2ben is jóval több lehetőség volt: csomó pályán választhattál, hogy végigsétálsz mondjuk egy óra alatt, vagy kellő rutinnal meg pályaismerettel 1-2rocketjump és 1perc alatt végeztél
ja meg a csapattársak: alap, hogy mindenki wallhack-el, de idióta módon csinálják... a fedezék/fal mögött levő ellenségre tüzelnek, közben nem zavarja őket, hogy engem már támadnak, lőnek a vakvilágba... mondjuk ennyi hasznuk van, hogy megmutatják, honnan várható még valaki
teljesen olyan érzésem van, mintha egy prealfa valamit dobtak volna nekünk és magasról tettek volna a tesztelésre... a sztoribeli ökörségekről meg már ne is beszéljünk: elvileg az alien2-3 közé akarták belőni a sztorit, de keverték a szezont a fazonnal ész nélkül... (érdemes lett volna a fejlesztőknek megnézni a filmeket először, hogy valami fogalmuk legyen már)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mindfreak
őstag
A végfelhasználót nemigen érdekli, hogy pontosan ki fejlesztette a single player részt, az ő nevük és logójuk alatt fut a játék. Szerintem ez csak még nagyobb igénytelenség, hogy a játék megjelenése után kibújnak a felelőség alól és másra hárítják a kudarcot.
Itt a legnagyobb gond szerintem, hogy senkinek nem jutott eszébe házon belül, hogy basszus ezt azért mégsem kellene így kiadni.[ Szerkesztve ]
-
FragMaster
addikt
Azért ez nem teljesen egyértelmű, függetlenül attól mit kommunikálnak a nagyközönség felé.
Aztán ott van ez: [Aliens: Colonial Marines tester spills the beans: “SEGA were well aware the game sucks”].
Érdemes a lementett reddit thread-et végigolvasni. Kíváncsi vagyok valós-e?Amúgy nem teljesít rosszul, eladja már a név:
Weekly Top 10 PC Charts; UK PC Retail and Steam Digital Charts [February 10th - 16th]"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
Angel1981
veterán
Utóbbi időkben elszaporodtak a Kickstarteres gyűjtések, és a játékok lelkes rajongók általi utólagos toldozgatása-foldozgatása.
Vajon eljutunk majd oda, hogy fizetünk azért, hogy játékot fejlesszünk saját magunknak? -
mindfreak
őstag
válasz FragMaster #6 üzenetére
A játék fejlesztési időszakában egy szó sem esett a TimeGate Studiosról. Minden sajtóanyagban és hivatalos oldalon egyértelműen úgy írták, hogy a Gearbox fejleszti a játékot. Útólag már teljesen mindegy mit mondanak. Eláshatják magukat. Valaki szemében már a DNF-nél megtették.
-
nagyúr
válasz FragMaster #6 üzenetére
Tisztázzuk: a SEGA a Gearbox-ot bízta meg a fejlesztéssel. Ők kapták erre a pénzt. Ha a Gearbox ezt tovább adja egy másik fejlesztőcsapatnak (TimeGate a single player, Nerve a DLC-k terén) az a Gearbox döntése és a Gearbox sara. Szóval a Gearbox vezetősége kb. akkor járna el tisztességesen, ha elismerné a hibáját, és lemondana. Ahhoz persze gerinc kéne, márpedig bebizonyították, hogy nincs (lásd a TimeGate-re való mutogatás).
A Gearboxnak vannak jó fejlesztői, a Borderlands 1-2 megmutatta ezt. De ha elfogadom a SEGA pénzét, de rájövök, hogy a Borderlands 1 siker volt, ezért a saját fejlesztőimet a Borderlands 2-re koncentrálom, az Aliens: Colonial Marines fejlesztését pedig kiadom egy másik csapatnak, és még csak arra sem fordítok figyelmet, hogy milyen minőségben csinálja azt, akkor a hibás én vagyok, mert ilyen sügér voltam. Nem pedig a fejlesztő, akit megbíztam, és nem ellenőriztem, szóval nem állok neki mutogatni, mert csak magamat járatom le.
A SEGA szintén sügér, mert ők sem ellenőrizték kellően a minőséget, amikor pedig rájöttek, hogy késő, inkább egy látványos reklámhadjáratba kezdtek, melynek részeként bemutattak az újságíróknak egy korai demo verziót, amit a Gearbox hozott össze, ám távoli köszönő viszonyban van csak a végleges játékkal (és nem, nem a végleges játék lett jobb nála). Szóval a SEGA és a Gearbox is átverte a játékosokat és a médiát. Mindketten megérdemlik a kritikát a hazugságaiért.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
persil
nagyúr
Ezzel egyetértek, bár nekem egy percig sem jutott megvenni, vagy kipróbálni a játékot, valahogy tudtam, hogy ez lesz.
Mondjuk, ha ezt melléteszed bármelyik másik gearbox játékhoz, akkor szakadéknyi a minőségbeli különbség.
DNF? Duke nukem? Na azt nem tudom, hogy ki fejlesztett. Ha a gearbox, akkor szégyelljék magukat.Ha a fanpatch-ekkel sikerül gatyábarázni, akkor lehet ránézek pár hónap múlva, de ilyen vélemények(szaksajtó és játékos egyaránt) semmiféle reményeket nem fűzök ehhez a címhez.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
mephi666
nagyúr
én már csak abban tudok bízni, hogy a rebellion-nál összekapják magukat és tanulnak a 2010-es avp hibáiból, majd pár éven belül összeraknak egy tényleg ütős cuccot (ők csinálták a '99est is, ezért bízok titkon valami hasonlóban)
és a lényeg a következő lenne: túlélőhorrort csinálni, ne csak egy csőjátékot, fix spawnpontokkal, akció-orientáltan limitált mentési lehetőség kell, jó level design... magas parafaktor, ütős zenék és sztori... hülyeségnek is tartom, hogy ezzel a cm-el próbálták kapcsolni a filmekhez a játékot, mert csomó ellentmondás és idiótaság lett a vége
ui: a dnf szerintem nem lett akkora kudarc, amennyire mindenki beállítja... ott az volt inkább a probléma, hogy a fejlesztési idő nyúlásával folyamatosan nőtt az emberek igénye: a dn3d sem volt több egy kellemesen szórakoztató fps-től, viszont a 12év fejlesztés végére már mindenki azt várta, hogy megváltják a világot vele... nekem tetszett a játék, mert megadta azt a kellemes szórakozást, amire vágytam... mellesleg volt benne tartalom és csomó olyan apróság, ami miatt láttam, hogy törődtek vele (pl az összezsugorodós résznél az étteremben vannak ilyen kajás dobozok, rajtuk szórejtvény... elfelejtettem screenshotolni, de szerintem végigviszem majd még, mert tuti abból is valami poén jön ki )
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
A Duke Nuke Forevert hasonló módon csinálta a Gearbox, mint a Colonial Marines-t, a fejlesztés "felső szintjéért" feleltek csak, a minőségbiztosítás, alapvető logisztika, irányítás, koordináció. A fejlesztés legnagyobb részét a Piranha Games végezte (ők a Mechwarrior Online-al lettek igazán ismertek), illetve a Triptych csapata (ex-3D Realmses arcok) felelt még desing és pályatervezés terén.
Ott még úgy-ahogy összejött a dolog, a Colonial Marines esetében viszont sehogy...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
FragMaster
addikt
Épp ez az, nagyon úgy tűnik nem lehet kijelenteni, hogy nem fejlesztett a játékon semmit saját kezűleg a gearbox, sőt.
Amúgy meg mi van a DNF-el? Minden fillért megért a Balls of Steel Edition
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Lemondani? Ugyan, miért tennék? Te lemondanál?
Ez nem politika, és ott is csak Japánban mondanak le.Mire kismillióan megveszik és rájönnek, hogy rossz, már visszahozza a fejlesztés költségeit jó esetben.
Legalább a Border 2-re fordítottak energiát, én azért nem ócsárolom őket, mert ott valóban képesek voltak sok hibát kiküszöbölni és láthatóan elmélyedtek a részletekben.
-
nagyúr
válasz BomiBoogie #18 üzenetére
Lemondani? Ugyan, miért tennék? Te lemondanál?
Egy ilyen kapitális hiba után? Igen.
Mire kismillióan megveszik és rájönnek, hogy rossz, már visszahozza a fejlesztés költségeit jó esetben.
Cserébe lenulláza a kiadó és fejlesztő renoméját.
A Blizzard is meglépte az SC:Ghost esetében, hogy elkerülje a blamát. Szerintem akkor már az jobb megoldás, mint leégetni magunkat...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Ez egy költői kérdés volt. Nyilván nem vagy a magad ellensége, hogy lemondjál, pénzügyileg ez nem racionális döntés. Álszentkedni felesleges, én biztosan nem mondanék le, sőt, eszembe se jutna.
Ennyi erővel megannyi gyenge játék készül, mégsem dőlnek hetente kardjukba kiadók/fejlesztők. Az emberi természet nem ilyen.
-
Janika!2
aktív tag
Ez jó hír!Remélem sikerül valamit kezdeniük a játékkal.
It's In Your Nature To Destroy Yourselves
-
Luperator
tag
Javítás ide vagy oda én megvárom a 2 ezer forintos akciót. Ez a játék ennyit ér. S ahogy írtátok, szégyen, hogy hagyták így hánykolódni, aztán meg még vágj mellé jópofát, miután kifizetted az árát. Lehet, hogy ez csak bennünket érint itt komolyabban, külföldön ez nem pénz még ezért sem, csak rossz tapasztalat.
-
Low Noise
senior tag
Melyik grafikai motor van alatta?
-
bekes.andras
tag
... csak egy kérdés. A Steamen, és itt a cikkben is közölt screenshot-ok, honnan származnak? Mindenhol szép, részletgazdag képeket publikálnak, holott a játékban ezek nem szerepelnek.
[ Szerkesztve ]
Éljen a SkyNET! :D - http://sites.google.com/site/htpconweb/Home
-
trufa12
addikt
honnan lehet ezt letölteni? mert a címben szereplő oldalon a linket a vipre fogja és ha ki kapcsolom sem tudom letölteni azt a pár megás zipet... nagy baromság az egész
max valami loggert kaptam éppen...Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
Új hozzászólás Aktív témák
- Iphone 6S silver 64GB 81%akku
- Lian Li O11 Dynamic LIMITÁLT SZÉRIÁS (2000 darab összesen) ház (PCMR Edition)
- HP Prodesk 600 G4 DM mini pc, G5420T, 4-8GB RAM, 120-240GB SSD, 2 év gari, áfás számla
- HP Prodesk 600 G4 DM mini pc, G5500, 4-8GB RAM, 120-240GB SSD, 2 év gari, áfás számla
- Igényes, játékra összerakot gép.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen