Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arabus
addikt
Jol dolgoznak!
Gratula!
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
#16939776
törölt tag
A shader modell 6.1 tulajdonképpen egy kiegészítés lesz, amely kapcsán egyrészt frissül a DXIL, méghozzá az 1.1-es verzióra, másrészt jönnek a barycentric függvények....szabványos formában a barycentric máig nem férhető hozzá PC-n, pedig a konzolokon igencsak kedvelt megoldásnak számít.... A konzolokon ezt a függvénycsoportot jellemzően speciális analitikai élsimításokra vetik be, így specifikusan lehet reagálni bizonyos mintavételezési problémákra.
Azt nem értem, miért lesz ez jó NV-nek, annyira, hogy ki keljen dobni a jó hatásfokú fix funkciós egységeket, változtatnia kelljen a hardveren.
-
Meteorhead
aktív tag
Nekik nagyon nem lesz jó. Ez egy AMD-s "győzelem", ahol sikerült egy eddigi hardveres különbséget ráerőltetni a konkurenciára a konzolokon keresztül. Már amennyiben győzelemnek lehet tekinteni, hogy egyre jobban hasonlítanak a kártyák majd egymásra, és egy potenciális innovációs terület eltűnt, vagy legalábbis nagyon rögössé vált. A korábbi fix-funkciós egységeket kikötni regiszterekre, hogy kiolvashatók legyenek a baricentrikus koordináták működés közben sok extra tranzisztort igényelhet, főleg ha a lineárison túl más interpolációt is szeretnének kimenteni, amitől fogva tök fölösleges szopódni a fix-funkciós egységekkel.
-
Tuttu
csendes tag
Bárhol olvasok valami technológiai ujjításról azual találkozom, hogy "az intel és az nVidi esrtében nem ilyen egyszerű a helyzet"
Nem értek hozzá, de elsőre az esik le, hogy ha az ő termékük is úgy müködne mint az AMD termékei, akkor rég nem itt tartanánk!
Közbe meg nyers erőben teljesen más a helyzet!
No mind1! (Csak észrevétel) -
morfondőr
őstag
Én teljesen laikusként úgy látom, hogy az AMD mindig a jövőbe tervez, az nV pedig a jelen kornak megfelelően próbálja kihozni a maximumot. Egyébként meg amikor jöttek a hírek a dx 12-ről, akkor is nagy felhajtás volt belőle, hogy az összes GCN támogatja majd, a maxwell pedig nem, aztán kiderült, hogy ez sem lett teljesen így, és ráadásul még most sem tört be igazán a dx12 a játékokba, bőven el lehet lenni nélküle. Lehet már rég el fogjuk felejteni a pascal-t, mire valóban mindenki az új sm-re fog fejleszteni.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
makkmarce
őstag
azért mert nem csak ők vannak a piacon, konzolon meg az AMD az egyeduralkodó
az NV élsimítása elég gyatra volt régen, max annyi pozitívuma volt, hogy ugyanarra szorzóra kapcsolva gyorsabb volt ( voltak vicces képek , hogy az ati-n kb 4x-es AA-n volt hasonló kép, mint nvidián 16x-os AA-n).
Nekem meg alapból az a perverzióm, inkább legyen szabvány, és 5%-al lassabb, mint valami egyedi megoldás, 5%-al gyorsabban. Menjen mindenkinek rendesen, azt kész.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
Hát a DX 12 nagy bukás lett, a gamerek csak emiatt váltottak volna W10-re, hisz W7-en minden szépen működött, jóval kevesebb adatszolgáltatással. Nagy csalódás volt nekem is a DX12, egy játékban se láttam gyorsulást, cserébe időnként lemerevedik a jaték, kb 2-3 másodpercenként 0.1-0.2 másodpercre, holott azt vártam, hogy végre megtolja a sebességet, ahogy a vulkán megnyomta a doomot (utlrában 160 fps-el FHD-n játszottam egy gagyi fx procival).
okoskodom, tehát vagyok
-
savior
őstag
Milyen videokartya tamogatja az sm 6.0 illetve a 6.1-et?
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem változik meg az 1.0-s experimental specifikáció a DXIL-re, akkor minden GCN-es Radeon, minden második generációs Maxwell és Pascal architektúrát használó GeForce és minden Gen9 vagy jobb dizájnt használó Intel IGP képes a shader modell 6.0-ra. Ugyanez lesz igaz a shader modell 6.1-re is, bár azt meg kell jegyezni, hogy az NV és az Intel mondhatja erre, hogy ők ezt nem vállalják, viszont ez hülyeség lenne, mert a hardvereik alapvetően képesek rá.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wolfman
veterán
Én már ezekben a DX12 hírekben is ennyit értelmezek, hogy blablablabla. Legalábbis ennyi a lényeg, mert eddig nem túl sok dolog valósult meg belőlük vagy szarnak alkalmazni a tudását. Lássunk már nagyobb méretekben valamit!!!
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Duddi
aktív tag
és (#5) morfondőr
Van igazság abban amit írtok "az AMD mindig a jövőbe tervez, az nV pedig a jelen kornak megfelelően próbálja kihozni a maximumot."
Mind a két cég úgy érzi hogy megfogta az isten lábát a saját architektúrájával. az AMD a GCN el az nVidia CUDA val valahol a kepler környékén fogott egy jót és mindkét cég a saját elgondolását erőlteti. nVidia leadta a csipjeiből a hardware scheduler részegységet hogy területet nyerjen a csippen és e nélkül magasabb órajel elérhető és áttértek szoftware scheduler re. Az AMD pedig kitartott a hardveres megoldásnál mivel ők a folyamatok többszálúsításában hisznek. A két megoldás közti különbség egyrészt a kihozható órajelekben van másrészt a feladatvégzés módjában, a hardveres megoldás képes valódi SMT re míg a szoftveres nem (maga a hardver nem tudja felfüggeszteni a számítást így a következő feladat még ha softver prioritásba is helyezte nem lesz végrehajtva míg az aktuális parancs folyik.) ez eddig csak VR téren volt észrevehető mivel ott egy Time warp nevű funkció pont arra épít hogy bizonyos parancsok soron kívül lefuthatnak (ezért van hogy nVidia karikka habár megvan az fps mégis többen panaszkodnak rosszullétre).
A DX12 és Vulkán szinte minden játékba amiben megtalálható be lett építve nem szerves része az alap kódnak és csak ráncfelvarrást lehet vele csinálni. Pont mivel az nVidia a piac 80% nem tudja kihasználni rendesen az api lehetőségeit senki nem érzi úgy hogy törnie kéne magát. Az AMD a konzol piaccal próbál nyomást gyakorolni a fejlesztőkre hogy igen is használják az új apikat ami úgy tűnik szépen lassan sikerül. Viszont az nVdia hevesen ellenáll ennek mert ahogy visszatérnek a hardware scheduler re jó eséllyel a "régi" pascalra optimalizált világban nem fognak fényesen mutatni legjobb esetben is csak tartani tudják az előző gen szintjét új 10-7nm nód nélkül és ezt nem akarják lenyelni amíg biztosak nem lesznek benne hogy tudnak villantani.
ez személyes vélemény de utálhattok miatta -
GodGamer5
addikt
Tehát röviden megint megy a b@szakodás Intel,Nvidia részéről, mert szar az architekturájuk és e miatt várni kell még felzárkóznak az AMD-hez. Akkor megint csúszik legalább egy évet a nagy "áttörés" dx12 terén. Mire elkezdik használni a Radeonos feature-öket addigra már azt sem fogják tudni az emberek mi volt az a Pascal architektúra..
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
GodGamer5
addikt
-
Duddi
aktív tag
válasz GodGamer5 #17 üzenetére
Ha procikoz hasonlítjuk az nVidia 1 magos nagy órajelű procit nyomja az AMD a 2 magosat 2/3 órajellel és reklámozza a többszálú feladatmegoldást. Mire az nVidia szoftveresen csinált 2 magosat az 1 ből és döngeti a mellét hogy ugyan az
De sajnos igen míg a piac túlnyomó részét kitevő hardver nem nő fel az apikhoz nincs értelme használni. Talán majd a Volta.
-
SaGaIn
senior tag
csak amig nincs előnye a játékokban, alkalmazásokban addig nem is fognak AMD-t venni az emberek. Csak akik előre terveznek 4-5 évvel
ördögi kör ez. Szegény AMD a részesedése fogja. Ha neki lenne most 70%-os részesedése és rá optimalizálnának az nVidia igen csak kapkodhatná a fejét hogy merre is fejlesszen...
Így most az van hogy nagy oroszlán ráteszi a mancsát kiskölyökre hogy márpedig nem futsz sehová még én nem aludtam ki magam...
Örüljünk hogy nem 90-95% os az nVidia részesedése... lassulna fejlődés rendesen...
[ Szerkesztve ]
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
-
#06658560
törölt tag
-
Raysen623
addikt
válasz GodGamer5 #22 üzenetére
Ezt ki mondja a programozó vagy te? Eddig azért ment a rinya, mert nehéz programozni és portolni DX11 miatt. Most itt van a DX12 és most tovább megy a rinya, vagy ez egy folyamat, amikor a fejlesztők szépen átállnak az új API-ra?
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Tuttu
csendes tag
Őőő "értem" köszi
Amúgy ez magyarázná, hogy az hozzáértő ismerőseim miért győznek meg engem is, hogy vegyek AMD-t. Példákat mutatnak meg olyan dolgokat magyaráznak amiket nem is értek
Ha meg valaki nem ért hozzá, de olvassa a PH-t akkor is arra jut, hogy amd-t érdemrs venni a jövőre nézve.
Mások meg a tesztek alapján azt mondják, hogy a több fps jobb és punk-tum!!! A 70% miatt van az, hogy "okosabb" kártyát vehet az ember ugyan annyj pénzért vagy epp egyenlő tudásút olcsóbban ha amd-t választ.
Anno az r9 290 is nagyon jó választás volt!!! (Még a 7970 is)
Jött az első dx12-es game és ment! oszt milyen régi már?!?!
Én nagyon drukkolok a VEGA szériának! Kell már AMD-ből is felsőkategórias! (csak szerintem drága lesz mert a sok fejlesztést ki kell fizetni!!!) -
cipofuzo87
tag
Az egész lényege annyi, hogy baricentrikus koordináta kiolvasás esetén nvidia nem a fix funkciós interpolátort fogja használni a position interpoláláshoz abban az egykét shaderben. Tehát leghamarabb 1-2 év múlva lesz néhány játék, ami egy adott effektnél kiolvassa a baricentrikus koordinátákat. Csak akkor fog lassulni néhány százalékkal nvidián az adott effekt, ha az effekthez tartozó pixel shaderben amúgy is az ALU teljesítmény a szűk keresztmetszet (és pl nem a memóriasávszélesség). Tippem szerint nvidián 0-1% közötti fps esésre lehet számítani a fentiek tükrében.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sapphire Pure Radeon 7700 XT AMD 12GB GDDR6
- ASUS ROG GTX 1060 OC 6GB Gaming (ROG STRIX-GTX1060-O6G-GAMING) - Garancia + Számla, BeszámítOK!
- ASUS RX 470 4GB MINING
- ASUS RTX 4090 24GB GDDR6X TUF Gaming OC Edition - Új, bontatlan - Eladó! 650.000.-
- PNY GeForce RTX 3060 12GB VERTO Dual Fan (3 év garancia)
- Sapphire Radeon RX 5600 XT 6GB GDDR6 192bit Videokártya
- Asus GeForce RTX 2060 SC GAMING 6GB OC GDDR6 192bit Videokártya
- Asus ROG-Strix Geforce 1060 OC 6GB Gddr6 256bit Gaming Led Videokártya
- Palit GeForce RTX 3060 12GB GDDR6 Dual Led 192bit Videokártya
- Palit GeForce RTX 3060 Dual 12GB GDDR6 192bit - Garancia: 2027-ig
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs