- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nyomtató topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Máris megszületett a Huawei Enjoy 70 utódja
ma Az Enjoy 70s processzorfrissítéssel próbál szerencsét, több változás nincsen rajta.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
Mr. Carmack, jöhet a Doom4 az OGL 4.0-ra!
#tarcsad
-
nagyúr
Egy apró hiba a cikkben:
"A újdonságait főleg azok a programok kamatoztathatják, amelyek rengeteg textúrát kezelnek, vagy sűrűn váltanak textúraállapotot."
A GLSL változásai ezek szerint azt is jelentik egyben, hogy egy HD 5000/Fermi kártyán ugyanaz a shader gyorsabban vagy optimálisabban fog futni, mint az elődökön?
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Én is rögtön rájuk gondoltam.
Nem ismerek náluk nagyobb felhasználói bázist amik világszinten sikeresen alkalmazták volna az OpenGL-t.
Habár a jelenlegi projektekbe, már tuti nem veszik bele a 4.0-át, ha igen akkor meg mégkésőbb jön minden igért játék."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
bartucc
addikt
Várjuk hogy a fejlesztők sikeresen használják
"Azért jó tengerparton lakni, mert akkor csak három oldalról van hülyékkel körülvéve az ember." //Galla Miklós//
-
Sicilian
addikt
Új gamék és nagy nevek folytatásának a szagát érzem, jupppi jéé
nothing is true everything is permitted..
-
iSonic
addikt
Na ez egy jó hír
-
huskydog17
addikt
Vajon John Carmack a tech6-os motornál a 4.0-át fogja alkalmazni?
A tech5-ös motor melyik OpenGL generációban lett írva? 2-es vagy 3-as?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
7Heads Drago
veterán
Érdekes.
Először kijön a hardver, majd utána az OpenGl.
Általában ez fordítva szokott lenni.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
max-pain
senior tag
válasz huskydog17 #12 üzenetére
Kizart.
Az OpenGL 3.x gyakorlatilag DX10-es hardvert feltetelez, az OpenGL 4.0 pedig DX11-est.
[ Szerkesztve ]
-
max-pain
senior tag
válasz huskydog17 #19 üzenetére
Nem En azert irtam, mert Tech5-ot olvastam 6 helyett
-
őstag
Örömmel hallom, de kár, hogy a játékpiac nagyon a dx irányában van. : /
Szívesen venném, ha nem csak azt hallanám, hogy: "mocskos nV, mocskos zárt physx-je/CUDA-ja", hanem azt is lehetne olvasni itt-ott a dx is mehet a sunyiba.Tegnap még működött...
-
#06658560
törölt tag
válasz bitblueduck #6 üzenetére
Folytatom: Pro-E, CATIA, UG, Solid Edge, Solid Works, I-DEAS, OSX, Linux.
-
leviske
veterán
Nah, egy hozzáértő így utólag leírná, hogy a 4.0-val a Khronos mennyivel lépett közelebb a DX10/DX11 vonzerejéhez játékok szempontjából?
Tudom, hogy az OGL fejlesztése során első soron a professzionális felhasználást veszik alapul, de azért mindenkinek könnyebb volna az élete, ha nem lennének a játékfejlesztők a DX-hez kötve. Könnyebben jöhetnének MacOSX-re és Linux-ra is a játékok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest