Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LordX
veterán
Mindegyik hírportálon elolvastam a megfogalmazást, de nem világos.
SYCL == OpenCL C++?
Leírás alapján ugyanazt tudja, mint a C++AMP: Az is egy C++ forrás, fordul natív kódra és egy GPU-s immediate nyelvre..
Forráskódot képben? Srsly?
-
MCBASSTION
aktív tag
gondolom ez a khronos megoldasa a c++ kodba beagyazott heterogen kodra. Tehat ez meg mindig opencl, csak azt csinalhatod, h ilyen templateket irsz (c++-ban, sycl-el) amiket ujra lehet hasznalni. Ja meg nem kell kulon fileokat irni amiben az opencl compute shader van, hanem ez be lesz epitve igy a c++ kodba.
(en igy ertettem)am nagyon jonak tunik, remelem hasznalhato lesz, es nem lassabb mint a klasszikus opencl
[ Szerkesztve ]
windows7sins.org
-
Meteorhead
aktív tag
OpenCL legnagyobb hibája, hogy nem tud C++t. A SYCL annyit csinál, hogy specifikál olyan szénné template-ezett könyvtárakat, amivel megoldható egy 2-pass fordítás: tetszőleges C++ compiler lefordítja a gazda oldali kódot, és az implementáció pedig tartalmaz egy C++ light compilert is, ami a SYCL megszorításokkal bíró C++11 subset-ben írt eszköz oldali kódot fordítja le. Lehet 1-pass is a fordítás, de úgy van tervezve, hogy ez ne kelljen. C++AMP egy nyelvi kiterjesztés, amit a compilernek ismernie kell. Ez viszont egy tisztán könyvtár Magic megoldás, noha a runtime-ba kell egy majdnem C++11 conformant fordító.
Remélem érthető voltam.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs