- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Androidos fejegységek
- Hővezető paszták
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
Hirdetés
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
flashpointer
őstag
Az egyik regebbi cikkben eleg jol el volt magyarazva abrakkal hogy pontosan mit is jelent ez es hogy kell elkepzelni , esetleg arra erdemes lenne hivatkozni hogy a hozzam hasonlo noobok is megertsek me anelkul eleg egyenlotlen kuzdelem lett volna : )
-
zseko
veterán
Az első pár mondathoz hasonlító kamumagyarázatokról mindig a Crysis 2 jut eszembe, hogy hogyan adták ki, (teljesítmény, grafika) és két szimpla mod használatával mit lehetett kihozni belőle (~40%-al gyorsabb, 2-3x jobb/élethűbb grafika).
Bullshit.[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
freeapro
senior tag
Nem gondoltam volna, hogy ez a legnagyobb probléma manapság.
-
#06658560
törölt tag
válasz bitblueduck #5 üzenetére
Viszont logikailag lehet a jelenlegi technológiákat alkalmazni rá, nem kell újra forgatni mindent, így csak a hardvert kell ráerősíteni.
-
#16939776
törölt tag
Akkor nem csak a VGA-ból kell a legerősebbet venni, hanem még a CPU-ból is, hogy ultra-n meg legyen a 22-30FPS
Részemről nem vagyok kíváncsi végletekig kidolgozott élethű arcokra, tárgyakra, mert onnantól hogy interakcióba kerül vele a szereplő, kiderül, hogy a fizika és az AI. az bizony kamu. És annál nagyobb illúzióromboló nincs...
Szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek semmi köze nem lesz a CPU-hoz. A GPU shaderek számolnák.
(#6) Kopi31415: Így sem kell újracsinálni mindent. A compute shaderes raszterizálás azért reális opció, mert az aszinkron compute lehetősége miatt gyakorlatilag ingyenes is lehet az egész számítás. Enélkül valószínűleg nem érdekelné a piacot, viszont az új API-k új irányokat hoznak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#16939776
törölt tag
Szóval a cikk szerinti nehézség arra utal, hogy eddig nem használták a GPU-t csak mint fix funkciós egységet, és mostanra jutottak el oda hogy a GPGPU erejét is használni kellene, csak nem sokan fogják ezt leprogramozni tapasztalat hiányában...
Azt hiszem még az ati 3700-as szériánál volt elhintve, hogy a "jövőben" minden feladatot a gpu fog számolni, a cpu csak irányít...most találtak meg neki a megfelelő feladatot
[ Szerkesztve ]
-
Jajj. DX7-ben volt utoljára fixfunkciós egység a GPU, shaderek óta pedig már nem. Csak a raszterizáció megy azóta fixfunkciós egységekkel. Ezek viszont nem elég hatékonyak pici háromszögekre, ezért a hibrid raszterizációnál azokat a shaderekkel számoltatják ki "szoftveresen emulálva", mert még így is gyorsabb.
Semmi köze ennek a CPU-hoz.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
nagyúr
Pontosabban, jelenleg egyedül az ALU-k nem fix funkciósak a GPU-kban. A tesszelátor, a raszterizálók, a textúrázók, a ROP-ok meg az összes adminisztratív kiszolgáló egység fix funkciós.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
icp1970
senior tag
Érdekes cikk volt.Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest