- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbTamas77
aktív tag
Ez csak egy adott időre enyhíti a tüneteket, de nem oldja meg a problémát.
Ha hónapot eltölteni, meg egy teljes évet azzal, hogy egyáltalán menjen a kód.
Ennyi idő alatt egy COD részt legyártanak. -
leviske
veterán
Azoknak, akiknek így reggel sok a szöveg, összefoglalom pár mondatban a lényeget:
- Bajban a Microsoft, mert a fejlesztőknek már megér +6hónap fejlesztői munkát a Linux támogatása.
- A játékfejlesztő stúdiók ki fogják zsarolni belátható időn belül az nVidia és Intel low level API-ját.
- Az Intel IGP-k még mindig semmirevalók.
-
" Ez az Intel számára egy darabig kedvező lesz, hiszen gyorsan fut majd a program a hardveren, de az új generáció eladásánál már borzalmasan káros, amikor az adott játék rajongója gyakorlatilag úgy vesz új és elvileg gyorsabb hardvert, hogy nem is sejti mennyivel rosszabban fog futni a kedvenc játékprogramja."
Na ez az ami nem kene. Emlekszem mi volt kb 15 evvel ezelott, amikor volt parhuzamosan a Glide, az OpenGL es a DirectX, aztan megesett, hogy egy kartya upgrade miatt hirtelen a jatek lassabb es rondabb lett. Peldanak ott a Diablo 2, ami egy hd3870en Glide wrapperrel mar kb hozta egy Voodoo 2 / Banshee szintjet.
Semmi szukseg arra, hogy minden upgrade utan az embernek szembesulni kelljen azzal, hogy hat par dolog mar nem megy jol.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
tatararpad
őstag
Hagyjuk már.... Úgyis szépen csendben, behúzott farkincával megvárják a DX12-t, ahogy tették ezt a játékipar istentudja hány évtizedes pályafutása alatt. Mire fel ez a keménykedés már megint?
-
bbTamas77
aktív tag
Szerintem mindenki várja meg szépen a DX12-t.
[ Szerkesztve ]
-
Strezi
őstag
Lesznek itt még meglepetések
RIP OpenGL, 1992 - 2014.06.xx
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
addikt
#8 Strezi
Azért egy hónapot adni neki elég merész kijelentés.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
#5 proci985
Úristen, Voodoo 2... És én még emlékszem erre... Már ilyen öreg vagyok???
Nekem akkor TNT2 volt a gépemben, de az rémlik, hogy elég gagyi volt és a Voodoo3 verte simán.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
"A grafikus architektúrák direkt programozása tehát sok munkával járna, ami kizárja, hogy ilyen megoldáshoz nyúljanak a fejlesztők a teljes piacot tekintve..."
Eleve itt jon a logikai bukfenc. Ha nyitott lenne a dokumentacio, akkor ugy is raallnanak cegek, hogy apikat fejlesszenek(mint ahogy raalltak enginek fejlesztesere is). Tehat nem kene a jatek gyartojanak szenvedni a kozvetlen programozassal, csak vegre ez is piaci alapon mukodne, ahol penzert elvarhato egy bizonyos minoseg.
-
Meteorhead
aktív tag
-
Ruuwa
tag
válasz Meteorhead #14 üzenetére
Ooooo, attól nem kell tartani, készülhet api is gaming evolved / the way its meant to played logóval.
Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.
-
sb
veterán
válasz Meteorhead #14 üzenetére
Szerintem az egész hw-driver-api-sw témakör ugyanaz a szokásos bevétel/ráfordítás egyensúlyozás, mint bármilyen területen.
Most a fejlesztők azt szeretnék, hogy legyen direkt elérésük, mert a többi macerás és több a nyűgje mint a a direkt elérés erőforrásigénye.
Aztán jön a hw/api generációváltás és befürdenek, ahogy a cikkben is írva vagyon: ott majd az egységes, visszafelé kompatibilis hw/api után sír mindenki, mert dupla munka lenne az újra portolni.
Lehetne hw-t is egységesíteni, de akkor meg onnan apadna a bevétel. Aki tudna 2x hatékonyságú hw-t előállítani az nyilván megtenné. Az innovációt is eléggé korlátozná.
És az api fejlesztés leválasztása sem lenne megoldás, mert ugyanúgy költség. Sok api (sok hw-re) sok költség. Egységes api: mindenki inkább várná a sült galambot... De egy idő után ugyanoda jutnánk: egységes hw híján nem lenne hatékony. Újra megérné külön utakon járni.
Egyszóval túl sokat akarnak. Innováció (hw/sw egyaránt), egységes api (és visszamenőleges kompatibilitás) és hatékony kód soha nem lesz egyszerre.
Minden azon múlik mennyi a hátrány és mennyiből oldható meg.
Húzd meg-ereszd meg játék. -
Tybee000
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs