Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirukris
tag
Akkor jöhetnek is az újabb átnevezett VGA-k
-
atti_2010
nagyúr
Ja csak akkor mi lesz 20nm alatt ha már így is ilyen nehezen indul be a dolog, és akkor ott van a selejt arány még 20 nm is.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
jozsef8
aktív tag
Pedig már vártam a fejlődést... Hát akkor még várhatom
-
satz18
őstag
Fejlődés az van. A maxwelles NV 860M-et dicsérik mint a cukrot. Hozza a 770M teljesítményét, és csak 45W a TDP-je.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
-
mghltm
addikt
ugyanezt lehet elmondani az asztali gtx750ti-rol: kellemes teljesitmeny alacsony fogyasztassal. az amd ugyanilyen lepessel + mantle-val nagyobbat is fejlodhet.
[ Szerkesztve ]
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Gainka
őstag
Csak nehogy azert kelljen uj gen. Hogy legyen mire rànyomni a dx12-es matricàt miközbe persze a jelen vga-k is siman jok lennének a célra, de hàt el kell adni az uj vgakat
(Csak nem)
Ha meg a sok info/hir ellenére még is uj teknika kell a dx 12-nek es meg ezeksem fogjak tamogatni akkor odébb van még és nem kell aggodni.
Persze csak "hangosan" gondolkodok. -
kpal
veterán
na lassan elérik a határukat minimalitalasba .
-
Kronos3000
senior tag
Lassan csak az egy helyben topogás megy,a jelenlegi technológia elérkezik a határához.Talán nem is kell több,jobb,végre utolérik a programozók a hardver gyártókat,és talán ugyanazon a vason fele annyi fogyasztással kétszer gyorsabb lesz minden....álom?
Wasabi...
-
maross
veterán
Ez lesz itt a fejlodes kerem szepen, csak atmatricazzak
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
-
ukornel
aktív tag
Van 28nm-es FD-SOI node, azzal esetleg át lehetne vészelni azt az időt, amíg valamilyen alacsonyabb csíkszélességű gyártástechnológiát megfizethető áron teljesítményre optimálnak.
-
aginor
addikt
-
djculture
félisten
válasz atti_2010 #14 üzenetére
Mint ahogy Abu már párszor leirta ready szinten támogatják egyes termékek ami nem teljes megoldás.. GCN az mondjuk biztos 100%-os támogatással fog birni de az nvidia egyik terméke sem támoigatja még a mostani Direct3D Feature Levels szintet sem. Ezek is dx12-es ready lesznek csak éppen ez az nem fog megjelenni a kész játékban.
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
Abu szokott ilyen vicceket bedobni Április elsején, gondolom ez nem valami "előleg".
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
djculture
félisten
válasz atti_2010 #16 üzenetére
Nem hiszem hogy vicc ez kemény üzlet politika, az nvidia mérnökök mint mindig ugy vannak vele minek az új dolgokat támogatni mert az majd a jövő lesz addig még el lehet adni pár milliót a régi technikából is. Bár annak idején az ati is csinált ilyet emlékezhetünk a szépreményű x1xxx sorozatra amin egy csomó játék úgy flickeringelt villogott mint a stroboszkóp..
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
válasz djculture #17 üzenetére
"minek az új dolgokat támogatni mert az majd a jövő lesz addig még el lehet adni pár milliót a régi technikából is"
Vagy kivételesen elfogadhatnád, hogy tényleg mérnöki akadályba ütköztek (ahelyett, hogy mindenféle összeesküvés-elméletet gyártanál, hogy pénzt akarnak lehúzni az emberekről).
[ Szerkesztve ]
-
Garada
őstag
Szerintem teljesen mindegy a méret, a teljesítmény legyen megfelelő és kész.
-
Gainka
őstag
válasz atti_2010 #14 üzenetére
Szàndékosan nem érted mit irtam ?
Én is nagyon örülni fogok ha a vgammal dx12ben tudok majd nyomulni (persze ha nem lesz addigra tul gyenge) de én arrol makogtam hogy simàn kitalàlhatjàk azt, hogy csak az uj kartyakon engedik a dx12-ot.
Eddig is talàlkozhattunk ehez hasonlokkal.
Pl uj haswellek, kaveri fm2+ stb. -
Szergei
tag
válasz djculture #17 üzenetére
Ez a "flickeringelt villogott" megint valamilyen városi legenda, vagy user error lehet, nem megfelelő driverekkel egyébként a mai napig előfordulnak ilyenek mindkét oldalon (sőt 3, ha az intel gpu-k számítanak). Néha nem is a driver tehet rőla, hanem a játék maga optimalizálatlan hulladék, ami a mai konzolportoknál sajnos egyre gyakoribb.
Az X1000-es sorozattal nem az volt a baj, hanem hogy még mindig nem támogatta a PCF-et (percentage closer filtering, az árnyékok szűrésére használták), és az NVIDIA a technikai hátrányából (a GF6-7 nem tudott aa-t FP16 "hdr" mellett, és az ATI-hoz képest jóval ocsmányabb, szögfüggő anisotropic filteringet használt) úgy próbált előnyt csinálni, hogy a lényegében extra feature PCF-et, ami nem volt a DX része sem, az általa pénzelt játékokban előszeretettel alkalmazta, így X1xxx-es (vagy korábbi) Radeonon "pixelesek" voltak az árnyékok egy rakás játékban. -
djculture
félisten
Dehogy volt városi legenda aki a mafia2 akarta játszani a x1950 vagy x1800 és egyebekkel az megmondja neked milyen jó volt, én először ugy nyomtam végig a játékot rémálom volt a bzi villogása de még ugyis bejött De még vagy 3-4 játék volt ilyen az x1000 szérián.
[ Szerkesztve ]
-
afterwhite09
tag
Szerintem, a notebook nem játékra való.. szóval hiába lesz itt 20nm, akkor se lesznek jobb áron játékos laptopok...
Aki akar játszani az vegyen asztali gépet.. Nem hiszem, hogy 20nm-en annyival kisebb méretűek lehetnének a kártyák, asztaliban már most 28nm-en ott van a 670mini vagy 760mini, amiket akár ITX-es konfigba is beraksz és bivaly teljesítményt kapsz és mindennel tudsz játszani FHDban akadás nélkül és nem kell hegyomlás méretű számítógépház... Mellesleg 250 körül mozognak azok a laposok, amik elvisznek már minden game-t nem ultralow grafikám, persze itt nem egy World Of Tanks-ra gondolok.
Laptop munkára van meg az egyetemre jegyzetelni... Ha játszani akarsz ott vannak az eurocom panther, alienware és MSI játékgépek, amik 2-3ezer dolcsiba fájnak.. Belépőszint az Asus G750, de az is 450ezer... annyiból veszel egy fullos játékgépet és egy patent i3-as notit.
[ Szerkesztve ]
People had more, than they needed...
-
smkb
őstag
Ez is csak az Intelnek kedvez. 22nm es technológiájuk már rég kiforrott, csiszolgatják még a 14 et, aztán a vicc az lesz ha 14en tömeggyártanak míg a tsmc a 28 on ragadt ...
-
Szergei
tag
válasz djculture #27 üzenetére
Az elképzelhető, hogy a későbbi játékoknál egyszerűen lesz.rta az ATI (vagy akkor már AMD) a régi kártyáit, sajnos ez is előfordul, és nagyon nem értek vele egyet (ha az NV csinál ilyet, azzal sem), amíg van "legacy" driver kötelességük (lenne) javítani az ilyeneket.
Pontosítok, én mondjuk a 2007-es év végéig megjelent játékokra gondolok a Crysis-ig bezárólag, azokat volt szerencsém NVIDIA-n (7900) és ATI-n (X1950) is próbálni, és tényleg annyi különbséget láttam, amit írtam, nem voltak ordító hibák egyik oldalon sem. -
atti_2010
nagyúr
Csak az a baj hogy az Intel nem gyárt GPU-t és most kimondottan ezekről van szó, ha meg a Mantle és a DX12 befut kit érdekel már a CPU ha játékról van szó, a másik hogy valószínű az Intel is szenved valamilyen szinten tehát elég drágán mérik majd a cuccost.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Angel1981
veterán
"Persze a gyártástechnológiai váltás nem szükséges a fejlődéshez, hiszen az architektúrát az érintettek folyamatosan modernizálják, és az elmúlt években is inkább ebből nyertek előnyt, mintsem a kisebb csíkszélességből."
Kérdés, hogy mit takar a fejlődés?
Ha chip átnevezéseket, akkor valóban nem...[ Szerkesztve ]
-
Nxn908xxx
őstag
Szoftveresen kell most már fejlődni. A hardver megvan csak az optimalizálás nem. De elkezdődött a Mantleval és a DX12-vel.
-
O_L_I
őstag
Nem is baj legalább rákényszerülnek a mérnökök, hogy az architektúrát reszelgessék ha gyorsulást akarnak.
Nincs "ingyen" teljesítmény a kisebb csíkszélességre váltástól. -
westlake
félisten
"A PC-s VGA-piac kapcsán sokak már az új generációs GPU-kat várják méghozzá 20 nm-es gyártástechnológián, de a friss adatok szerint ezekre még várni kell."
Micsoda megfogalmazás. Ezek szerint nincs itt semmi probléma, hiszen elve várják a 20 nm-es VGA-kat. Várják, vagy várják, nem teljsen mindegy?[ Szerkesztve ]
Play nice!
-
cacasz02
aktív tag
Én már vettem egyet és nagyon jó halk hideg csendes
-
djculture
félisten
válasz bbTamas77 #34 üzenetére
Olvass utána itt a ph-n a cikkben levan irva de bemásolom a kedvedért:
"A Maxwell architektúra kapcsán kissé kellemetlen hír, hogy az NVIDIA továbbra is ugyanazokat az API-kat támogatja, amiket a Kepler sorozatú megoldások. Ennek megfelelően az OpenGL 4.4, az OpenCL 1.1, a legújabb CUDA és a C++ AMP kezelése megoldott, ám a DirectX esetében a D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 szint támogatása még mindig hiányzik, illetve marad a Tiled Resources funkció TIER_1 szintje. Utóbbi nem akkora gond, hiszen a Tiled Resources eleve csak egy opcionálisan támogatható rendszer, tehát nem része a DirectX fő funkcionalitásának, a D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 szint hiánya viszont nehezebben értelmezhető. Ezzel a Maxwell lényegében továbbra is egy DirectX 11-es hardver tudását kínálja.
A fentiek értelmében a Maxwell architektúra mellett, a 2D-s grafika esetén nem működik a Windows 8 Target Independent Rasterization (TIR) funkciója, illetve nincs 16x-os MSAA a 2D-s objektumokra. A 3D-s grafika szempontjából az UAV-k (Unordered Access View) kezelése nem oldható meg a futószalag összes programozható lépcsőjén, valamint elérhetetlen az úgynevezett ortogonális vonal renderelési mód. Annyit megtudtunk, hogy az NVIDIA tervezi, hogy az NVAPI-ban elérhetővé teszik az UAV-k elérhetőségét a futószalag összes programozható lépcsőjén, ami nyilván jó hír, és ez a változtatás a Kepler generációra is érvényes lesz, viszont a felhasználható UAV-k maximális száma marad 8, szemben a D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 szint által megkövetelt 64-gyel."Ezek a hiányosságok most még nem számítanak viszont később megint az lesz mint amiröl beszélgettünk, hogy lesz egy másza garfikai hiba vagy éppen ez az nem jelenik meg, ha erre nem gondol az adott játékot készítő csapat.
[ Szerkesztve ]
-
oraihunter
aktív tag
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Én azért megvárom amíg sikerül, előtte teljesen felesleges váltani.
By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
Dogt
csendes tag
Akkor még nyár elején is megéri beruházni egy GTX770-esre.
-
dergander
addikt
Gondolható volt hogy egyszer elérjük ezt. Itt már csak az optimalizáció segít,a softverek kell piszkálni azzal lehet a legtöbbet nyerni.
Ennek örülök hogy így állunk mert a VGAm még egy kevés évet kibír,úgy hogy max grafon fogok játszani
-
Atom_Anti
senior tag
Ez csak április elsejei tréfa srácok
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 14 nm-es Intel node viszont egyik GPU-nak sem lesz igazán jó, mert a TSMC 28 nm-es node-ja is kisebb lapkát eredményez és olcsóbb. Nem is viszik majd a GPU-gyártást az Intelhez. A 20 nm-es TSMC node is jobb tranyósűrűséget enged meg a 14 nm-es Intelnél, csak az árát kellene lenyomni. Ami igazán jó lesz az a 16 nm-es TSMC node. Az kellene igazán a GPU-knak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mcwolf79
veterán
Ès ez valakit meglepett???
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Kotomicuki
senior tag
Hhmm, akkor tán, bizonyíthatnának a GPU-gyártatók úgy is, hogy pl. 2048-4096 bites buszra kapcsolják a GPU lapkájában elhelyezett, 4-8-16 GB vRAM-ot, mert, nagyjából, most már ez lehetne a fejlődés a teljesítményigényes kategóriában..., netán (és/vagy) a csatolófelület - a CPU felé - drasztikus modernizálása, ha már a szabadalmi ökörségek és a mérhetetlen kapzsiság lehetetlenné teszi a 3 komponens (CPU-GPU-RAM) egybetokozását...
(vagy ehhez egy RAM-gyártót is vennie kell előbb az ATi-AMD-nek?!)A winfos emulálása (kezdetben) nem volna gyorsabb, mint arra várni, hogy az támogassa és ki is használja a PC-ben szunnyadó erőt?! Lehet, hogy egy "saját" op. rendszerrel jobban járt volna az AMD, mint az eleve xarhoz tejszínes díszítményt kreálni (Mantle)...
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Televan74 #49 üzenetére
Jövőre valszeg lesznek 20 nm-es megoldások, de lehet, hogy átugorják és rögtön mennek a 16 nm-re. Az sokkal jobb a GPU-knak ráadásul gyorsan jön. Ennél sokkal kritikusabb egyébként az API kérdés megoldása. Abban sokkal több van, mint simán egy új hardverben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Spórolós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- EAFC 24
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest